Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
941/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tuo mitä 121212 sanoi.

Pelimies ajattelee

"Haluan tuon naisen, yritän iskeä heti. Jos menee hutiin niin menee, ja jos nainen osoittautuu imbesilliksi niin voin aina yrittää pelkkää seksiä"

Naiseton herrasmies ajattelee:

"Vaikuttaa kiinnostavalta naiselta, mutta en missään tapauksessa halua luoda epämukavaa tilannetta naiselle koska en ole saanut positiivisia signaaleja. Ja sitä paitsi en voi tietää millainen hän on luonteeltaan, siispä yritän tutustua ensin kaverina"

Ja noin tilanne valuu ohi. Kerta toisensa jälkeen. Vaikka jälkimmäinen pääsisi naisen puheille ja tekisi vaikutuksen (mitä ei tapahdu), nainen tulkitsisi että kiinnostus on heikkoa kun mies ei yrittänyt edetä.

Näin se on.

Naiset arvostavat riskinottoa. Liskonaivot haluavat miehen joka pystyy kaatamaan ison saaliin ja osoittaa kiinnostuksensa voimakkaasti.

Mutta naiseton mies ei ole se kiinnostava mies jolta tätä toivotaan, vaan geenipoolin jämämies jonka halutaan olevan seksuaalisesti passiivinen.

Ei välttämättä, miksi väheksyt sinkkumiehiä?

Vierailija
942/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi yhtäkään miestä (jonka muuten voisin huolia!) jos mukana/taustalla hääräisi ("naisena") tuputtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry Caville on ollut mielestäni aina vastenmielinen.

Minä en ole vieläkään googlettanut, kuka ja minkä näköinen hän on. Sen Momoan googletin joskus, kun hänen nimeään täällä hoettiin, ja olin ihan WTF :-D

Sama juttu Momoan kanssa. Itse tykkään Ismo Leikolan tyylisistä miehistä.

Vierailija
944/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vieläkään googlettanut, kuka ja minkä näköinen hän on. Sen Momoan googletin joskus, kun hänen nimeään täällä hoettiin, ja olin ihan WTF :-D

Aggressiivinen ja väkivaltainen ääliö (löi hevosta Tallitähdet ohjelmassa) öh öh öhhöhhöö  sössöttäjäkarvanaama.

Vierailija
945/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, elä yritä enää etsiä. Silloin ne ei kohtaa, kumpikin osapuoli on voittaja.

Vierailija
946/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momoa on etova, piinallisen simppeli luolamies. Joidenkin (naisten) makuun lienee, joten palvokoot/pitäkööt.

Vierailija
947/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aggressiivinen ja väkivaltainen ääliö (löi hevosta Tallitähdet ohjelmassa) öh öh öhhöhhöö  sössöttäjäkarvanaama.

Taidettiin puhua ulkonöästä kuitenkin? En tunne Momoaa tai Ismoa. Selvennetään sitten, että miehen täytyy olla luonteeltaan eläinrakas eli vähintään kasvissyöjä.

Vierailija
948/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja 13/tusinassa (kertakäyttö)naisseuraa vonkaavat luolamieskaverinsa laajentakaa elämänsisältöänne niin löytyy naisseuraakin helpommin. Tuolta vinkkiä: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009450995.html

Vierailija
949/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja 13/tusinassa (kertakäyttö)naisseuraa vonkaavat luolamieskaverinsa laajentakaa elämänsisältöänne niin löytyy naisseuraakin helpommin. Tuolta vinkkiä: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009450995.html

Tuo olisi kyllä huomattavasti hyödyllisempää kuin pelimiesoppaiden lukeminen. Kun osaisi kohdata ihmisiä luontevasti niin osaisi myös jutella naisille normaalisti.

Vierailija
950/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidettiin puhua ulkonöästä kuitenkin? En tunne Momoaa tai Ismoa. Selvennetään sitten, että miehen täytyy olla luonteeltaan eläinrakas eli vähintään kasvissyöjä.

Ap ja joku hiusrajaulilistaääliö puhuvat ainoana tärppinään ulkonäöstä. Eläinrakas voi olla sekasyöjäkin.

Vierailija
951/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi kyllä huomattavasti hyödyllisempää kuin pelimiesoppaiden lukeminen. Kun osaisi kohdata ihmisiä luontevasti niin osaisi myös jutella naisille normaalisti.

Noin helppoa se olisi kun oivaltaisi, opettelisi ja osaisi, mutta ongelma on jo asenteessa (mistä saan pesää?).

Vierailija
952/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Venäjällä ei ole homoja.”

”Pohjois-Koreassa ei ole koskaan syntynyt ainuttakaan vammaista lasta.”

”Koko maailmassa ei ole ainuttakaan sellaista naista, joka miellyttäisi suurinta osaa miehistä.”

Mitä yhteistä kaikilla lauseilla on? Ne ovat kaikki tilastollisia mahdottomuuksia. Ja se, että on olemassa nainen, joka miellyttää suurinta osaa maailman miehistä ei tarkoita sitä, että miehille kelpaisi VAIN sellainen nainen. Se ei myöskään tarkoita sitä, etteikö puolisosi pitäisi sinua kauniina. Tai työkaverisi omaa vaimoaan. Ja keskustelu siirtyy käyttämään esimerkkinä julkkiksia sen vuoksi, että he ovat kaikille tuttuja.

Laittakaa kuva nuoresta Kiira Korvesta 15-, 25-, 35-, 45-, 65-, 75- ja 95-vuotiaan miehen eteen ja kysykää ”onko hän mielestäsi kaunis?” Joka ainoa mies vastaa, että ”kyllä on”. Ja kuinka ollakaan: saimme taannoin lehdistä lukea, että Korpi on vasta nyt 31-vuotiaana elämänsä ensimmäisen kerran sinkku. Tämä toteamus EI tarkoita sitä, että miehille kelpaisi VAIN nuori Kiira Korpi. Mutta homomiehiä myöten kaikki ovat sitä mieltä, että nuori Kiira Korpi on kaunis. Googlatkaa ”Kiira Korpi nuorena”.

Nyt tehkää yllä oleva testi naisille, mutta näyttäkää heille Henry Cavillin kuvaa Teräsmiehen roolissaan. Tulos on melko pitkälle samanlainen kuin Kiira Korven kanssa miehillä. Ja olkaa huoletta: miehet EIVÄT luule, että naisille kelpaisi VAIN Henry Cavill Teräsmiehen roolissaan. Googlatkaa ”Henry Cavill Superman”.

Jos tätä ei suostu myöntämään, on kyse trollauksesta tai alhaisesta älykkyysosamäärästä.

---

Ja mitä hyötyä tästä on? Miehet voivat katsoa Cavillin pukeutumista, esiintymistä kameroiden edessä, kuntosaliohjelmaa ja pyrkiä samaan täysin tietoisena siitä, ettei koskaan tule sellaista saavuttamaan. Ja naiset voivat tehdä saman katsoessaan nuoren Kiira Korven kuvaa.

Ja kyllä: kun Man of Steel aikoinaan elokuviin saapui, käytin sitä innoituksena, ja yhdistelmällä kuntosali + ravitsemus treenasin itselleni sellaisen kropan, johon genetiikkani ja rahatilanteeni myöten antoi. Olinko kuin Henry Cavill? En lähellekään, mutta olin HUIMASTI paremman näköinen kuin ennen kolmen vuoden treenijakson aloittamista. Tähän vielä hankin mittatilauspuvun räätäliltä ja hampaat valkaisin, jolloin jopa minä aloin saamaan huomiota naisilta.

Hyvin havainnolistettua rautalankaa. Itse olen binainen, ja voisin monestakin ihmisestä sanoa, että kyseinen henkilö on todella kaunis/komea/hyvännäköinen - mutta silti hän ei välttämättä olekaan sitä tyyppiä, johon tunnen seksuaalista vetoa. Siihen kun ei pelkkä estetiikka riitä, vaan pitäisi olla just tietynlaista estetiikkaa, ja sen lisäksi vielä paljon muutakin, juuri oikeanlaiset seksuaaliset vibat, jne.

Vierailija
953/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat rangaista miespuolisia ystäviäsi parittamalla niitä kelvottomille naisille jotka eivät muuten löydä parisuhdetta?

Anna miesten pitää vapautensa.

Vierailija
954/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Koko maailmassa ei ole ainuttakaan sellaista naista, joka miellyttäisi suurinta osaa miehistä.”

Mitä yhteistä kaikilla lauseilla on? Ne ovat kaikki tilastollisia mahdottomuuksia. Ja se, että on olemassa nainen, joka miellyttää suurinta osaa maailman miehistä ei tarkoita sitä, että miehille kelpaisi VAIN sellainen nainen. Se ei myöskään tarkoita sitä, etteikö puolisosi pitäisi sinua kauniina. Tai työkaverisi omaa vaimoaan. Ja keskustelu siirtyy käyttämään esimerkkinä julkkiksia sen vuoksi, että he ovat kaikille tuttuja.

Laittakaa kuva nuoresta Kiira Korvesta 15-, 25-, 35-, 45-, 65-, 75- ja 95-vuotiaan miehen eteen ja kysykää ”onko hän mielestäsi kaunis?” Joka ainoa mies vastaa, että ”kyllä on”. Ja kuinka ollakaan: saimme taannoin lehdistä lukea, että Korpi on vasta nyt 31-vuotiaana elämänsä ensimmäisen kerran sinkku. Tämä toteamus EI tarkoita sitä, että miehille kelpaisi VAIN nuori Kiira Korpi. Mutta homomiehiä myöten kaikki ovat sitä mieltä, että nuori Kiira Korpi on kaunis. Googlatkaa ”Kiira Korpi nuorena”.

Nyt tehkää yllä oleva testi naisille, mutta näyttäkää heille Henry Cavillin kuvaa Teräsmiehen roolissaan. Tulos on melko pitkälle samanlainen kuin Kiira Korven kanssa miehillä. Ja olkaa huoletta: miehet EIVÄT luule, että naisille kelpaisi VAIN Henry Cavill Teräsmiehen roolissaan. Googlatkaa ”Henry Cavill Superman”.

Jos tätä ei suostu myöntämään, on kyse trollauksesta tai alhaisesta älykkyysosamäärästä.

---

Ja mitä hyötyä tästä on? Miehet voivat katsoa Cavillin pukeutumista, esiintymistä kameroiden edessä, kuntosaliohjelmaa ja pyrkiä samaan täysin tietoisena siitä, ettei koskaan tule sellaista saavuttamaan. Ja naiset voivat tehdä saman katsoessaan nuoren Kiira Korven kuvaa.

Ja kyllä: kun Man of Steel aikoinaan elokuviin saapui, käytin sitä innoituksena, ja yhdistelmällä kuntosali + ravitsemus treenasin itselleni sellaisen kropan, johon genetiikkani ja rahatilanteeni myöten antoi. Olinko kuin Henry Cavill? En lähellekään, mutta olin HUIMASTI paremman näköinen kuin ennen kolmen vuoden treenijakson aloittamista. Tähän vielä hankin mittatilauspuvun räätäliltä ja hampaat valkaisin, jolloin jopa minä aloin saamaan huomiota naisilta.

Hyvin havainnolistettua rautalankaa. Itse olen binainen, ja voisin monestakin ihmisestä sanoa, että kyseinen henkilö on todella kaunis/komea/hyvännäköinen - mutta silti hän ei välttämättä olekaan sitä tyyppiä, johon tunnen seksuaalista vetoa. Siihen kun ei pelkkä estetiikka riitä, vaan pitäisi olla just tietynlaista estetiikkaa, ja sen lisäksi vielä paljon muutakin, juuri oikeanlaiset seksuaaliset vibat, jne.

Et sinä mikään bi ole. Vihaat miehiä.

Vierailija
955/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluat rangaista miespuolisia ystäviäsi parittamalla niitä kelvottomille naisille jotka eivät muuten löydä parisuhdetta?

Jokainen tietää että tässä kuviossa ne miehet ovat niitä kelvottomia, joilla on vaikea löytää parisuhdetta. Miksi muuten jonkun kaverin pitäisi heitä yrittää parittaa? Ja jos he olisivat naisiin nähden huippumiehiä, eivät todellakaan saisi pakkeja. Epätoivoinen, kelvoton nainen, jolla on vaikeus löytää parisuhdetta, tarttuisi varsinkin itseään tasokkaampaan mieheen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, jos mahdollisuus edes kerran tulisi.

Epäilen että minulle on joku tuttuni (vielä epäselvää kuka) joskus yrittänyt parittaa aivan järkyttäviä miehiä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeutta löytää kumppania, itse asiassa päin vastoin, mutta noista miehistä voin jo sen yhden kohtaamisen perusteella sanoa, että heillä asia on varmasti toisin. En olisi itse ikipäivänä edes vilkaissut näihin miehiin, jos eivät olisi itse tulleet itseään tyrkyttämään.

Joillain ei sitten ole mitään käryä, millaiset ihmiset voisivat sopia yhteen.

Vierailija
956/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Suurin probleemi näillä syrjäytyvillä inkkeliressukoilla on että he eivät tajua kuin ulkonäön ja (irto)pesää pitäisi saada, mutta heillä itsellään ei riitä ulkoinen, sisäinen saati henkinen kapasiteetti tai taidot siihen.

Vierailija
957/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Suurin probleemi näillä syrjäytyvillä inkkeliressukoilla on että he eivät tajua kuin ulkonäön ja (irto)pesää pitäisi saada, mutta heillä itsellään ei riitä ulkoinen, sisäinen saati henkinen kapasiteetti tai taidot siihen.

Sinkkumies = syrjäytynyt inkkeliressukka

Sinkkunainen = vapaa omasta tahdostaan

näin se yhteiskunnan ja palstan miesviha näyttäytyy retoriikassa

Vierailija
958/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, turha tätä asiaa nyt on itkeä sen enempää - naiset ovat ihan tutkitusti krantumpia kuin miehet ja jotkut miehet haikailevat takaisin aikaan jolloin keinotekoisesti naiset olivat taloudellisesti huonommassa asemassa mikä vähän helpotti ei-haluttavien peräkammarin poikien pariutumista kun naisten oli pakko ottaa joku mies pärjätäkseen.

Nykyään ei ole näin, ja siitä syystä hyvien miesten puutteesta valittavia sinkkunaisia on enemmän, koska nämä naiset myös haluavat laatua - kukapa ei haluaisi, mutta miehet vaan antavat helpommin periksi ja tyytyvät useammin siihen mitä saavat vs. naiset.

Itseänikin on naispuoliset ystävät välillä koettanut parittaa toisten naisten kanssa, mutta usein nämä naisen kaverit ovat sitten kieltäytyneet treffeistä kun tyhmästi naiskaverini ehdotti treffejä ennen kuin näytti kuvani näille kavereilleen... ja sitten kun hän on alkanut esittelemään tarkemmin (Facebook-profiilia yms.) niin kaverit kieltäytyneet kohteliaasti. Siitä olen päätellyt, että ulkonäkö on aika ratkaisevassa roolissa koska mukavasta seurasta ja keskiluokkaisesta elämästä se ei ole kiinni.

Vierailija
959/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää että tässä kuviossa ne miehet ovat niitä kelvottomia, joilla on vaikea löytää parisuhdetta. Miksi muuten jonkun kaverin pitäisi heitä yrittää parittaa? Ja jos he olisivat naisiin nähden huippumiehiä, eivät todellakaan saisi pakkeja. Epätoivoinen, kelvoton nainen, jolla on vaikeus löytää parisuhdetta, tarttuisi varsinkin itseään tasokkaampaan mieheen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, jos mahdollisuus edes kerran tulisi.

Epäilen että minulle on joku tuttuni (vielä epäselvää kuka) joskus yrittänyt parittaa aivan järkyttäviä miehiä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeutta löytää kumppania, itse asiassa päin vastoin, mutta noista miehistä voin jo sen yhden kohtaamisen perusteella sanoa, että heillä asia on varmasti toisin. En olisi itse ikipäivänä edes vilkaissut näihin miehiin, jos eivät olisi itse tulleet itseään tyrkyttämään.

Joillain ei sitten ole mitään käryä, millaiset ihmiset voisivat sopia yhteen.

Nainen ei pilaisi omaa mainettaan olemalla edes ystävä parisuhdekelvottoman miehen kanssa. Jokainen mies tietää ettei vulvaa kannata enää palvoa ja sekös naisia harmittaa niin maan vietävästi.

Huomautan lisäksi ettei miehillä ole yleensä tietoa koko paritusfarssista. Minulle on sanottu aivan suoraan että jos menee nykyisen kanssa lusikat jakoon niin "hänellä on hyvä ystävätär" tiedossa minulle. Aivan kuin itse tekisin samaa virhettä toistamiseen, puhumattakaan että ottaisin kaltaisesi miehiä vihaavan katkeron vaivoikseni.

En vihaa miehiä mutta voin rehellisesti myöntää kokevani aika suurta ällötystä, jos joku hyvin epämiellyttävä mies tulee itseään minulle tyrkyttämään. Olisin aika iloinen jos tuollaisia kohtaamisia ei olisi koskaan tullut. Saa vapaasti kutsua kusipääksi.

Olisi kyllä tehnyt mieli kertoa näille miehille heti siinä paikassa, millaisia naisia heidän kannattaisi ennemmin yrittää, mutta se olisi varmaankin ollut loukkaavaa.

En ala edes kaveeraamaan minua iskemään tulevien miesten kanssa, sillä tiedossa on, mitä he ovat kuitenkin edelleen minulta vailla. Kaveruus ei ole tasapainoinen, jos toinen haluaa toiselta enemmän.

Vierailija
960/1374 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on sellaisia että ne ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Luonne tai ulkonäkö tökkää vastaan. Ulkonäön huomaa heti, mutta luonteen selvittäminen vaatii hieman aikaa.

Kuka oikein jaksaa ja viitsii alkaa selvittämään kaikkien naisten luonteita?? Viestejä, soittamista, treffejä, yms...yms...

Liikaa työtä ja vähemmällä pääsee kun ei sekaannu millään tavalla.

Ja mitä siitä saa yleensä vastineeksi? No ei mitään muuta kuin ylimääräisiä kuluja ja hukkaan heitettyä aikaa.

Rehellisesti sanottuna: Koittaa miellyttää jotain oman elämänsä prinsessaa?

Ennen aikaan sitä sanottiin klovnin työksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi