Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...
Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.
Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan.
Vaikkapa:
Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta.
Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa.
Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.
Sinulla on selvästi tasan tarkkaan ei yhtään kokemusta siitä, kun känninen ukko tulee iskemään. Suora "ei kiitos" on kohteliain ja selkein tapa viestittää, ja jos ei toimi, sanotaan rumasti.
Miksi oletuksena on aina se, että aloitteentekijä on humalassa, tunkee suoraan iholle ja haisee pahalta?
Minä olen aina ollut tuon kaiken vastakohta, ja olen saanut kuulla muun muassa "ala homo vetää!" sanottuani "moi". Tosin varsin harvoin tuota ääripäätä. Niin on myös käynyt, että "hyvää illanjatkoa", ja työnnetään voimalla rinnasta pois.
Sen siitä saa kun Marko 37 v ja autisti lähestyy jännä tyttö teinejä.
Etunimen ensimmäinen kirjain meni oikein. Mielenterveyden tila ei, sillä minulla on ihan erikseen lääkärintodistus mielenterveydestäni (työn puolesta piti hankkia joskus), ja kuvatuissa tilanteissa olin itse 31-vuotias, ja kohde oli sitten arviolta 25-30-vuotias. En ehtinyt ikää kysyä...
Jotain jätät nyt kertomatta. Yritin kuvitella noita repliikkejä ja toimintamalleja tuntemilleni tuon ikäisille naisille ja se on ihan mahdotonta. Tulee mieleen että liikut jossain pahimmissa räkälöissä tai sitten olet jo tuskastuttanut kaikki käytökselläsi niin ettei normaalit säännöt enää päde. Tai sitten yrität suorastaan tragikoomisen vääriä naisia. Siis joku Hesan pahimman pintaliitopaikan high maintanence -prinsessojen humalainen lössi hiuslisäkkeillä ja ankkahuulilla jonne epävarma insinööri menee härkkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan.
Vaikkapa:
Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta.
Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa.
Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.
Sinulla on selvästi tasan tarkkaan ei yhtään kokemusta siitä, kun känninen ukko tulee iskemään. Suora "ei kiitos" on kohteliain ja selkein tapa viestittää, ja jos ei toimi, sanotaan rumasti.
Miksi oletuksena on aina se, että aloitteentekijä on humalassa, tunkee suoraan iholle ja haisee pahalta?
Minä olen aina ollut tuon kaiken vastakohta, ja olen saanut kuulla muun muassa "ala homo vetää!" sanottuani "moi". Tosin varsin harvoin tuota ääripäätä. Niin on myös käynyt, että "hyvää illanjatkoa", ja työnnetään voimalla rinnasta pois.
Ihan sama mikä oletuksena ja millainen aloitteentekijä on, sillä kun aloite-hlö ei sytytä, seuraa usein pakit.
Sen takia on varmempaa, että naiset tekevät aloitteet. Todennäköisemmin siitä seuraa aina jotain, toisin kuin miehen lähestymisistä ei seuraa yleensä mitään.
Tälläkin palstalla on todettu, että miehen pitää tehdä aloite. Koska jos nainen tekee aloitteen, saa vain perässä vedettävän miehen, jota ei sitten oikeasti kiinnostakaan niin palavasti: kunhan sanoi "kyllä", koska helposti sai.
Yritä tässä nyt sitten tehdä oikein.
Naiset ovat sanoneet että miehen pitää tehdä aloite (koska näin nainen välttyy sosiaaliselta riskiltä).
Miehet ovat toivoneet aloitteita naisilta, mutta toki siten ettei niitä tehtäisi vain top 5-10% miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa:
Etunimen ensimmäinen kirjain meni oikein. Mielenterveyden tila ei, sillä minulla on ihan erikseen lääkärintodistus mielenterveydestäni (työn puolesta piti hankkia joskus), ja kuvatuissa tilanteissa olin itse 31-vuotias, ja kohde oli sitten arviolta 25-30-vuotias. En ehtinyt ikää kysyä...
Jotain jätät nyt kertomatta. Yritin kuvitella noita repliikkejä ja toimintamalleja tuntemilleni tuon ikäisille naisille ja se on ihan mahdotonta. Tulee mieleen että liikut jossain pahimmissa räkälöissä tai sitten olet jo tuskastuttanut kaikki käytökselläsi niin ettei normaalit säännöt enää päde. Tai sitten yrität suorastaan tragikoomisen vääriä naisia. Siis joku Hesan pahimman pintaliitopaikan high maintanence -prinsessojen humalainen lössi hiuslisäkkeillä ja ankkahuulilla jonne epävarma insinööri menee härkkimään.
Minä sain viimeksi vastaavan tasoiset pakit naiselta joka näytti hippihenkiseltä feministiltä (ja opiskelikin yliopistossa, kuten minäkin).
Mutta tuossahan se on. Miehen pitää olla itsevarma, ja mieluummin röyhkeä k*sipää on vähänkään epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?
Juu, rikkinäisillä pieruverkkareilla ja homeelta haisevalta ruutupaidalla vaan pokaamaan. Takuuvarma success.
Näiden kahden välissähän ei ole mitään.
hyvin järkyttynyt... hyvin tylyjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa:
Minä sain viimeksi vastaavan tasoiset pakit naiselta joka näytti hippihenkiseltä feministiltä (ja opiskelikin yliopistossa, kuten minäkin).
Mutta tuossahan se on. Miehen pitää olla itsevarma, ja mieluummin röyhkeä k*sipää on vähänkään epävarma.
Ylläri pylläri et jaksanut keksiä minkälaiset ne pakit oli koska koko juttua ei tapahtunut. Et vaan kehtaa myöntää että joo, sinäkin olet niitten parhaan näköisten naisten kimpussa jotka ei lopouillasta jaksa enää olla kohteliaita harhaiselle dippainssille nro 57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa:
No aivan varmasti pitää olla itsevarma jos sitä prinsessojen lössiä lähestyy. Tiedät sen itsekin ja silti vaan meet kerta toisensa jälkeen sössöttömään kun ne mimmit on niin hyvän näköisiä. Ja sitten säälit itseäsi perjantai-iltana Vauvalla. Sitten kun juoksut on juostu toisin sanoen viidetsadat pakit hankittu niiltä sarasiepeiltä, ehkä harkitset että menisit puhumaan sille tavallisen näköiselle Millalle.
Suomalaisten naisten olemattomat käytöstavat ja junttimaisuus ovat maailmankuuluja ominaisuuksia ja hyvin yleisiä piirteitä teissä. Se on toisaalta varsin hyvä juttu, koska silloin aidot helmet erottuvat todella selvästi joukosta. Siksi minullakin on ollut aina todella laadukkaita ja fiksuja naisia, koska juntit tuovat itsensä niin avoimesti esiin.
Juttu on niin että epävarmempikin ihminen on vähemmän epävarma kun se lähestyy ihmistä jonka kokee olevan itsensä "alapuolella". Mutta eihän se teille miehille käy koska teidän hypergamia.
Aloittaja on mies, ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies, ihan selvästi.
Sinkut miestututkin ovat varmasti mielikuvituskavereita, joihin projisoi omat pakkinsa ja itkee eheytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja Terveys -lehden seksitutkimus paljasti, mihin suomalaiset ovat seksielämässään ja kumppanissaan tyytymättömiä.
Miehiä vaivaa kaikkein eniten kumppanin ylipaino. Miehille se oli selvästi merkittävämpi puistatuksen aihe kuin naisille. Naisten liikakilojen tuottama vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa.
Eniten naisen ylipaino haittaa alle 40-vuotiaita miehiä ja lähes yhtä paljon yli 60-vuotiaita miehiä.Tätä dataa, jos mitä, on helppo soveltaa omassa elämässä. Kun pitää oman painoindeksinsä siinä 18-23 välissä ja pyrkii olemaan kiinteä muutenkin, pääsee jo todella pitkälle miesten silmissä. Ei kuitenkaan välttämättä maaliin saakka.
Miehillä vastaava voisi ehkä olla menestys + varallisuus + kuuluisuus: mitä enemmän mainittua kolmea asiaa on, sitä pidemmälle pääsee jo ennen kuin on ehtinyt "päivää" sanoa naiselle. Ei kuitenkaan välttämättä maaliin saakka.
No enpä olisi halunnut miestä, onka "silmissä pääsee pitkälle" tietyllä painoindeksillä ja kiinteydellä.
Haluathan sinäkin miehen, joka "sytyttää", ja joka "vie jalat alta"? Ja ymmärrät varmasti, että mies haluaa samaa tässä tapauksessa? Jos vastaat "kyllä", halunnet olla mahdollisimman sytyttävä ja jalat alta vievä, eikö? Tässä tavoitteessa pääset jo huomattavan pitkälle olemalla fyysisesti hyvässä kunnossa. Kokeile vaikka, ja huomaat eron.
Täysin vastaavalla tavalla mies huomaa naisten huomiossa muutoksen, jos päätyy menestyneeksi, varakkaaksi ja kuuluisaksi. Muinoin kirjoiteltiin lehdissä asti, kuinka Supercellin heppujen parisuhdestatuksesta oltiin äkkiä kovasti kiinnostuneita. Ja kuinka lottovoittajien vanhat heilat olivat äkkiä ottaneet yhteyttä monen vuoden hiljaisuuden jälkeen.
Olen ollut jo vuosia parisuhteessa, ei minun tarvitse kokeilla mitään. Mies rakastui minuun ihan tällaisena kuin olin, samoin minä häneen. Kumpikaan ei ole mahdollisimman hyvässä kunnossa, molemmat nautimme elämässä ihan muista asioista kuin painoindeksissä pysymisestä ja liikunnasta.
Jos olisin laihduttanut ja jumpannut itseni timmiksi, niin olisi ollut miehelle melkoinen pettymys tajuta myöhemmin, että en todellakaan aio elää sellaista elämää jatkossa.
Mutta ymmärsitkö, mitä tarkoitin? Vai teitkö oikein työtä, että et olisi ymmärtänyt? En tunne sinua henkilökohtaisesti, joten tietenkään en kommentoinut juuri tämänhetkistä elämäntilannettasi.
Luitko, mitä minä kirjoitin?
Luin toki. Minä kirjoitin yleisellä tasolla, ja sinä ryhdyit tekemään selkoa omasta henkilökohtaisesta elämästäsi. Nyt tarvitaan taitoa asettua itsensä ulkopuolelle, ja katsella asioita laajemmin.
Ajatelkaa, mikä mahtava siunaus tässä on naiselle: kuka tahansa nainen voi olla hoikka, kiinteä ja hyvässä kunnossa. Tietysti pois lukien vakavasti sairastuneet ja tapaturman uhriksi joutuneet. Sen sijaan hyvin harva mies pääsee koskaan olemaan menestynyt + varakas + kuuluisa.
Miehen on pyrittävä olemaan mahdollisimman menestynyt, ja samaan aikaan tiedettävä, ettei hän välttämättä koskaan saavuta vaadittua mittaa. Nainen sen sijaan on koko ajan tietoinen siitä, että voi koska tahansa aloittaa prosessin olla hoikka, kiinteä ja hyvässä kunnossa tietäen, että ennen pitkää hän sen vaaditun mitan myös saavuttaa.
Ei asiantila ole "oikein" tai "väärin": se vain on, ja eteen asetetulla pelikentällä on sitten pelattava, jos haluaa jotain saavuttaa.
Eli jälleen väität, että kaikkien meidän ketjussa olevien naisten miehet ovat menestyneitä, varakkaita ja kuuluisia? Oletko ihan vakavissasi?
Tälle ja muutamalle muulle palstaäijälle naiset= nuoria( max 25 vuotias), kauniita, hoikkia, pitkähiuksisia
Näin se tuntuu palstamiehillä menevän, että luokittelevat ihmiset kolmeen kategoriaan:
-Miehet, eli urospuoliset ihmiset
-Naiset, eli naaraspuoliset ihmiset, joita katsellessa viisari värähtää
-Arvottomat, eli kaikki muut naaraspuoliset ihmiset
Mä en ota mitään kantaa tähän keskusteluun noin muuten, mutta joka ikinen kerta kun mua on naiset (yleensä iäkkäämmät työkaverit ja sukulaiset) naitelleet joillekin miehille, niin ne miehet on olleet todella ällöttäviä tapauksia, joita nää muijat itsekin haukkuu päivät pitkät. Yks esimerkki, meidän pomo. Ihan sika äijä, tosi sovinistinen ja sian näköinenkin pallonaama tihrusilmä ja hirveä kaljamaha, eli selvästi alkoholiakin kuluu ronskisti, mua 11 vuotta vanhempi. Kun mä tulin töihin ja kerroin näille naisille olevani ikisinkku, nämä mun työkaverinaiset oikein kuuluvaan ääneen haukkui ensin pomoa ja heti seuraavassa lauseessa sanoi, että eikös tuo olis sulle, Tiina sopiva mies, kuulemma eronnut juuri kolmatta kertaa. Mä olin ihan että "häh?"
Näin jälkeenpäin ajatellen, kai se oli huumoria? Olen muutenkin vähän autisti (ei diagnosoitu), enkä aina ymmärrä tsoukkia joten olin siitä alussa tosi loukkaantunut, kun mua naitellaan miehelle jota pidetään kauheena ja näyttääkin kauheelta, vaikka olin itse nuori ja ihan nätti. Toinen on sitten nää sukulaiset, jotka hyvää hyvyyttään koittivat aikoinaan mua naittaa työkaverimiehilleen jotka olivat ihan hirveän koulutettuja ja menestyneitä. Ja mä hädintuskin peruskoulusta päässyt nukkavieru siivooja, rätti kourassa. Että en itse ainakaan ole kokenut elämässäni sellaista, että naisten naittamisissa olisi mitään varsinaista järkeä, koska eihän jokainen nainen ole mikään palkinto. Esimerkiksi itse olisin varmasti jokaiselle miehelle pelkkä taakka. Ellei löytyisi joku yhtä elämästä pihalla oleva kuin olen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja Terveys -lehden seksitutkimus paljasti, mihin suomalaiset ovat seksielämässään ja kumppanissaan tyytymättömiä.
Miehiä vaivaa kaikkein eniten kumppanin ylipaino. Miehille se oli selvästi merkittävämpi puistatuksen aihe kuin naisille. Naisten liikakilojen tuottama vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa.
Eniten naisen ylipaino haittaa alle 40-vuotiaita miehiä ja lähes yhtä paljon yli 60-vuotiaita miehiä.Tätä dataa, jos mitä, on helppo soveltaa omassa elämässä. Kun pitää oman painoindeksinsä siinä 18-23 välissä ja pyrkii olemaan kiinteä muutenkin, pääsee jo todella pitkälle miesten silmissä. Ei kuitenkaan välttämättä maaliin saakka.
Miehillä vastaava voisi ehkä olla menestys + varallisuus + kuuluisuus: mitä enemmän mainittua kolmea asiaa on, sitä pidemmälle pääsee jo ennen kuin on ehtinyt "päivää" sanoa naiselle. Ei kuitenkaan välttämättä maaliin saakka.
No enpä olisi halunnut miestä, onka "silmissä pääsee pitkälle" tietyllä painoindeksillä ja kiinteydellä.
Haluathan sinäkin miehen, joka "sytyttää", ja joka "vie jalat alta"? Ja ymmärrät varmasti, että mies haluaa samaa tässä tapauksessa? Jos vastaat "kyllä", halunnet olla mahdollisimman sytyttävä ja jalat alta vievä, eikö? Tässä tavoitteessa pääset jo huomattavan pitkälle olemalla fyysisesti hyvässä kunnossa. Kokeile vaikka, ja huomaat eron.
Täysin vastaavalla tavalla mies huomaa naisten huomiossa muutoksen, jos päätyy menestyneeksi, varakkaaksi ja kuuluisaksi. Muinoin kirjoiteltiin lehdissä asti, kuinka Supercellin heppujen parisuhdestatuksesta oltiin äkkiä kovasti kiinnostuneita. Ja kuinka lottovoittajien vanhat heilat olivat äkkiä ottaneet yhteyttä monen vuoden hiljaisuuden jälkeen.
Olen ollut jo vuosia parisuhteessa, ei minun tarvitse kokeilla mitään. Mies rakastui minuun ihan tällaisena kuin olin, samoin minä häneen. Kumpikaan ei ole mahdollisimman hyvässä kunnossa, molemmat nautimme elämässä ihan muista asioista kuin painoindeksissä pysymisestä ja liikunnasta.
Jos olisin laihduttanut ja jumpannut itseni timmiksi, niin olisi ollut miehelle melkoinen pettymys tajuta myöhemmin, että en todellakaan aio elää sellaista elämää jatkossa.
Mutta ymmärsitkö, mitä tarkoitin? Vai teitkö oikein työtä, että et olisi ymmärtänyt? En tunne sinua henkilökohtaisesti, joten tietenkään en kommentoinut juuri tämänhetkistä elämäntilannettasi.
Luitko, mitä minä kirjoitin?
Luin toki. Minä kirjoitin yleisellä tasolla, ja sinä ryhdyit tekemään selkoa omasta henkilökohtaisesta elämästäsi. Nyt tarvitaan taitoa asettua itsensä ulkopuolelle, ja katsella asioita laajemmin.
Ajatelkaa, mikä mahtava siunaus tässä on naiselle: kuka tahansa nainen voi olla hoikka, kiinteä ja hyvässä kunnossa. Tietysti pois lukien vakavasti sairastuneet ja tapaturman uhriksi joutuneet. Sen sijaan hyvin harva mies pääsee koskaan olemaan menestynyt + varakas + kuuluisa.
Miehen on pyrittävä olemaan mahdollisimman menestynyt, ja samaan aikaan tiedettävä, ettei hän välttämättä koskaan saavuta vaadittua mittaa. Nainen sen sijaan on koko ajan tietoinen siitä, että voi koska tahansa aloittaa prosessin olla hoikka, kiinteä ja hyvässä kunnossa tietäen, että ennen pitkää hän sen vaaditun mitan myös saavuttaa.
Ei asiantila ole "oikein" tai "väärin": se vain on, ja eteen asetetulla pelikentällä on sitten pelattava, jos haluaa jotain saavuttaa.
Eli jälleen väität, että kaikkien meidän ketjussa olevien naisten miehet ovat menestyneitä, varakkaita ja kuuluisia? Oletko ihan vakavissasi?
Tälle ja muutamalle muulle palstaäijälle naiset= nuoria( max 25 vuotias), kauniita, hoikkia, pitkähiuksisia
Näin se tuntuu palstamiehillä menevän, että luokittelevat ihmiset kolmeen kategoriaan:
-Miehet, eli urospuoliset ihmiset
-Naiset, eli naaraspuoliset ihmiset, joita katsellessa viisari värähtää
-Arvottomat, eli kaikki muut naaraspuoliset ihmiset
Menee oikeasti näin:
-Alfat, eli urospuoliset ihmiset, joita katsellessa viisari värähtää
-Femoidit, eli naaraspuoliset ihmiset, joita katsellessa viisari värähtää
-Arvottomat, eli kaikki muut ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa:
No aivan varmasti pitää olla itsevarma jos sitä prinsessojen lössiä lähestyy. Tiedät sen itsekin ja silti vaan meet kerta toisensa jälkeen sössöttömään kun ne mimmit on niin hyvän näköisiä. Ja sitten säälit itseäsi perjantai-iltana Vauvalla. Sitten kun juoksut on juostu toisin sanoen viidetsadat pakit hankittu niiltä sarasiepeiltä, ehkä harkitset että menisit puhumaan sille tavallisen näköiselle Millalle.
Minkä näköinen mies pitää tarkalleen olla, ettei prinsessojen lähestyminen ole enää sössötystä?
Kuinka saisin rikki kookospähkinän?
Kuinka tästä selviän?
Kirves poikki jo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joku outo kuvitelma, että jos nainen on sinkku, hän on heti "hakupäällä". Itse olen nuohrehko ja suht kivannäköinen, itsestäni huolehtiva sinkku ja en nyt tosiaan haluaisi tähän ketään. Silti huolehtivat kaverit yrittävät "naittaa" minua ja järkkäillä jotain.
Minä vain nautin siitä, että saan illalla väsyneenä käpertyä sänkyyn hyvän kirjan kanssa ilman että joku käy kimppuun kinuaan seksiä.
Tai että voin ostaa vihanneksia ja tehdä sosekeittoa parin päivän tarpeisiin ilman että pitää murehtia että mitäs ruokalajeja se mies syö sen pari päivää. Kai sille pitää ostaa erikseen lihaa.
Sinkkuna koti pysyy siistinä ja ruokakulut on huomattavasti pienemmät.
Ymmärän miehissä tuon "sinkkuahdistuksen" kun se on yhtä p*llun puutteessa kärvistelyä ja nainen sais mielellään olla kokkaustaitoinen kun einekset tulee kalliiksi ja miehinen lihapainotteinen ruokavaliokin on sen verran kallis, että olisi hyvä jos joku maksais siitä puolet.Kysymys:
Kun olet sinkku, oletko täysin vailla seksiä?
Huomaa, täysin vailla seksiä. Ei siis ainuttakaan seksikertaa sinkkuaikana.
Se on varmaan yksi eroavaisuus miehissä ja naisissa, että naiset pitävä sooloseksistä tai pikemminkin naiset kokevat "seksinä" tai "seksuaalisena kokemuksena" myös sen kun he touhuavat yksinään. Kokemus voi olla jopa romanttisempi ja tyydyttävämpi mielikuvitus "fantasiointeineen" kuin "oikean" miehen kanssa.
Jostain olen joskus lukenut, että naisen pitää löytää rakkaudentunteensa mieheen halutakseen rakastella tämän kanssa. Mies puolestaan pääsee kosketuksiin syvimpien ja hellimpien tunteittensa kanssa naista kohtaan vasta rakasteltuaan tämän kanssa.
Eli se on niinkuin ikiliikkuja: mies tarjoaa naiselle (pyyteetöntä, seksistä riippumatonta) hellyyttä, huomaavaisuutta ja romantiikkaa mikä sytyttää luonnostaan naisen tarjoamaan hänelle seksiä ja naisen tarjoama seksi herättää miehessä jatkuvan halun rakastaa, huomioida ja helliä naista mikä taas herätää naisen seksihalut jne...Tuo on huttua sikäli että myös naiset harrastavat yhden yön suhteita (minkä luulisi olevan itsestäänselvää).
Kuvio vain on sellainen että nuoret naiset usein antavat seksiä komeille ja sytyttäville miehille, jotka keräilevät kokemuksia kuin sulkia hattuun.
Sitten on betamiehet jotka kelpaavat aviomiehiksi kun on viimeinkin aika vakiintua, mutta eivät kelpaisi kevytsuhteisiin.
En tiedä, miksi edes vaivaudun, kun tiedän, että ätmiarmeija seisoo kädet korvilla ja huutaa laalaalaa, mutta menköön:
Ne yhden yön jutut kelpaavat seksiin. Yhteen kertaan. Osa muutamaan. He ovat fyysisesti puoleensavetäviä ja riittävän fiksuja ja hauskoja/sosiaalisia, mutta sen enempään heistä ei ole. Seksi on vaniljaa kumin kanssa, koska kukaan järkevä nainen ei anna yhden yön hoidon sitoa edes silmiään, saati käsiään.
Sen vakituisen kumppanin kanssa harrastetaan seksiä tuhansia kertoja. Rietasta, estotonta, irsta seksiä, yleensä ilman kumia. Rakkaudesta ja intohimosta. Sen vakituisen kumppanin pitää olla puoleensavetävä, fiksu, hauska, sosiaalinen ja sen lisäksi paljon, paljon muuta.
En osaa kuvitella mitään muuta paikkaa, missä miehet pitäisivät ihailtavana kelvata vain satunnaiseen seksiin eikä naisen intohimon ja rakkauden kohteeksi. Tai missä he valitsisivat mieluummin yhden yön seksiä silloin tällöin kuin säännöllistä seksiä tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa:
Minkä näköinen mies pitää tarkalleen olla, ettei prinsessojen lähestyminen ole enää sössötystä?
Ulkonäöllä on paljon vähemmän väliä kuin sillä sössötyksellä. Miksi olet niin hypergaminen? Miksi ei tavallisen näköinen ujompi nainen kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joku outo kuvitelma, että jos nainen on sinkku, hän on heti "hakupäällä". Itse olen nuohrehko ja suht kivannäköinen, itsestäni huolehtiva sinkku ja en nyt tosiaan haluaisi tähän ketään. Silti huolehtivat kaverit yrittävät "naittaa" minua ja järkkäillä jotain.
Minä vain nautin siitä, että saan illalla väsyneenä käpertyä sänkyyn hyvän kirjan kanssa ilman että joku käy kimppuun kinuaan seksiä.
Tai että voin ostaa vihanneksia ja tehdä sosekeittoa parin päivän tarpeisiin ilman että pitää murehtia että mitäs ruokalajeja se mies syö sen pari päivää. Kai sille pitää ostaa erikseen lihaa.
Sinkkuna koti pysyy siistinä ja ruokakulut on huomattavasti pienemmät.
Ymmärän miehissä tuon "sinkkuahdistuksen" kun se on yhtä p*llun puutteessa kärvistelyä ja nainen sais mielellään olla kokkaustaitoinen kun einekset tulee kalliiksi ja miehinen lihapainotteinen ruokavaliokin on sen verran kallis, että olisi hyvä jos joku maksais siitä puolet.Kysymys:
Kun olet sinkku, oletko täysin vailla seksiä?
Huomaa, täysin vailla seksiä. Ei siis ainuttakaan seksikertaa sinkkuaikana.
Se on varmaan yksi eroavaisuus miehissä ja naisissa, että naiset pitävä sooloseksistä tai pikemminkin naiset kokevat "seksinä" tai "seksuaalisena kokemuksena" myös sen kun he touhuavat yksinään. Kokemus voi olla jopa romanttisempi ja tyydyttävämpi mielikuvitus "fantasiointeineen" kuin "oikean" miehen kanssa.
Jostain olen joskus lukenut, että naisen pitää löytää rakkaudentunteensa mieheen halutakseen rakastella tämän kanssa. Mies puolestaan pääsee kosketuksiin syvimpien ja hellimpien tunteittensa kanssa naista kohtaan vasta rakasteltuaan tämän kanssa.
Eli se on niinkuin ikiliikkuja: mies tarjoaa naiselle (pyyteetöntä, seksistä riippumatonta) hellyyttä, huomaavaisuutta ja romantiikkaa mikä sytyttää luonnostaan naisen tarjoamaan hänelle seksiä ja naisen tarjoama seksi herättää miehessä jatkuvan halun rakastaa, huomioida ja helliä naista mikä taas herätää naisen seksihalut jne...Tuo on huttua sikäli että myös naiset harrastavat yhden yön suhteita (minkä luulisi olevan itsestäänselvää).
Kuvio vain on sellainen että nuoret naiset usein antavat seksiä komeille ja sytyttäville miehille, jotka keräilevät kokemuksia kuin sulkia hattuun.
Sitten on betamiehet jotka kelpaavat aviomiehiksi kun on viimeinkin aika vakiintua, mutta eivät kelpaisi kevytsuhteisiin.
Minä olin yhdessä elämänvaiheessa sellainen, joka kelpasi kevytsuhteeseen panemaan, mutta en parisuhteeseen. Olin pitkään työttömänä, ja käytin ylimääräisen ajan kuntosaliin, juoksuun ja ravitsemukseen. Uskokaa huviksenne, että sitten myös näytin siltä. Muistaakseni kolmea ehdin kysyä muutaman kuukauden kiihkeän panemisen jälkeen parisuhteeseen, ja jokainen sanoi "ei".
Vasta myöhemmin ymmärsin, että kieltäytyminen johtui työttömyydestäni. Nyt olen ollut jo vuosikausia taas töissä, säästöjä kerryttänyt jne, mutta kuntosalilla en enää käy yhtä eläimellisiä määriä. Ravitsemuksesta huolehtiminen sen sijaan jäi päälle.
Tuo on huttua sikäli että myös naiset harrastavat yhden yön suhteita (minkä luulisi olevan itsestäänselvää).