Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...
Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.
Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti Jorma.
On se totta. Ei tämä ole mikään provo.
Mies ei tarvitse naista pilaamaan elämää.
Naiset eivät kirjoita noin. Ei korppi korpin silmää noki.
Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvitse naista pilaamaan elämää.
eikä nainen miestä, win-win :)
Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kirjoita noin. Ei korppi korpin silmää noki.
Olen nainen ja kirjoitan tasan tarkkaan noin.
Ei pitäisi väkisin yrittää niitä naisia, jos ei kiinnosta heitä. Jos on huono käytös, niitä naisia ei kiinnosta. Väkisin "treffaaminen" ei tuota tulosta. Entä miesten luonne, kiinnostukset ja arvomaailma, verrattuna naisten samoihin? Kohtaako heillä ne. Kiinnostuneen naisen huomaa kilometrien päähän tai tutustuessa. Olisi parempi etsiä ensin elämässä kiinnostuksia ja katsoa rauhassa missä olisi sopivan oloista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.
Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.
Ap
Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?
Yksittäisiä tapauksia. Anna poikain itse yrittää, äläkä puutu, kuin jokin Mama Esiliina.
Vierailija kirjoitti:
Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?
En puhu noin, mutta tänne kirjoittelen tuolla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.
Onko sinulla sitten useinkin tapana suositella kavereitasi sulhasehdokkaiksi tapaamillesi ihmisille?
Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset tytöt ovat olleet ihania tindertreffejä :)
Sääli ettei kukaan niistä ole ottanut sua nurkkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.
Ap
Näin käy kun tunkee lähestymään ihmistä, jota ei kiinnosta
Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ovatko naiset olleet tuntemattomia?
Pakkien antaminen EI OLE huonoa käytöstä. Jokaisella on oikeus kieltäytyä, se ei ole tylyä vaan täysin hyväksyttävää.
Ihan varmasti Jorma.