Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Naisilla pelkkä instanikki eli haetaan seuraajia kuolaavista miehistä ja pönkitetään itsetuntoa. Musta vaan todella noloa.
Mikä ihmeen miesoletettu? Siis.. mies?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin tälläsen ylähyllymiehen kans treffeillä ja oli oikeesti 174 cm pitkä... Ei ees keski-pituinen 🙈🙈🙈
sillä oli matalammat hyllyt
"biotekstejä naisilla tulee vastaan" ???????????????????????????????????????????
Naamoja siellä svaippaillaan eikä tekstejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.
Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa?
Itse kuitenkin etsit niitä taskuvenuksia. Ei sullekaan varmasti kelpaa nainen joka on sun pituinen tai - hui kauhistus! - 2cm pidempi.
Näin keskiptuisena naisena olen treffannut lyhyitäkin miehiä (niitä on tinderissä aika paljon, yllätys yllätys), mutta kyllä sen huomaa että joitain pituuteni häiritsee. Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.Voin erittäin pitkänä naisena allekirjoittaa tämän. 90% miehistä on sanonut saman. Kaikki miehet joita olen tapaillut, ovat olleet +190cm. He ovat ainoat, jotka eivät ole kokeneet pituuttani ongelmaksi.
Minä olen havainnut sellaisen asian että me miehet joille pidempi nainen ei ole ongelma, olemme niitä epäsuosittuja miehiä.
Ekä se on loogista. Naiset pitävät maskuliinisista miehistä jotka haluavat tuntea itsensä suojelijoiksi, isoiksi ja vahvoiksi. Nämä miehet eivät halua liian pitkää naista.
Minä olen 172cm ja mielelläni seurustelisin pidemmän naisen kanssa, mutta ehkä tämän mielihalun selittää juurikin epämaskuliinisuus. Suurimpaan osaan naisista lopulta iskee ns. stereotyyppinen maskuliinisuus.
Kun nainen ei ole suosittu, hän etsii syytä itsestään. Kun mies ei ole suosittu, hän etsii syytä naisista.
Nyt ei ihan auennut tämä viesti.
Mies kertoo syyn olevan siinä että hän ei ole riittävän maskuliininen. ts. häneltä puuttuu stereotyyppinen miesominaisuus josta naiset pitävät.
Ja se oli "syyn etsimistä naisista"...millä tavalla?
Miksi pitää leikkiä tyhmää?
Miehet sanovat: "Naiset nyt ovat tuollaisia että niihin iskee stereotyyppinen maskuliinisuus, siksi en ole suosittu." Tietenkin tuo on syyn etsimistä naisista. Miten joku viitsii edes väittää muuta? Sitten perään vielä usein kyynistä ruikutusta siitä miten biologia sanelee naisten käytöksen ja kaikki naiset ovat samanlaisia.
Naiset sanovat: "Minä en ole kaunis enkä kiinnostava, siksi en ole suosittu." Ei miesten syyttelyä, ei alentuvaa biologiaselittelyä. Vain suora ja rehellinen toteamus.
Miehet ovat todella häijyjä, kun heistä ei kiinnostuta. Naiset hyväksyvät tilanteen ja kehittävät itseään, eivätkä pura pahaa oloaan muihin kuten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Ja sama miehillä. "Tykkään nauraa ja syödä hyvää ruokaa" - ai toisin kuin me useimmat jotka inhotaan nauramista ja syödään mieluummin pahaa ruokaa?
Kalakuvia lukuunottamatta KAIKKI tässäkin ketjussa mainittu on ihan sukupuolesta riippumatonta. Te vaan luulette että vain naiset/ miehet tekee sitä, kun ette katso kuin toisen sukupuolen profiileita. Ihan turha siis sukupuolettaa näitä, ihmiset on tylsiä ja persoonattomia ihan yleisesti.
Ai että naisillakin tosi usein ainoa naamakuva on yrmeä lippis-aurinkolasi-selfie ja vihjaillaan, että olen sit tosi pitkä? Ja miehillä useinkin lukee, että yksinhuoltaja ja toivon itseäni pidempää naista? Naiset yhä yleisemmin laittaa topless kuvan?
Koska yhtään ei tässä yhteiskunnassa sukupuoli vaikuta esim. siihen, miten ihmisiä opetetaan tuomaan itseään esiin tai kuka joutuu ottamaan/saa hoivavastuun lapsista?
Vierailija kirjoitti:
No drama/ good vibes only = miehellä itsellään ei ole normaalit käytöstavat hallussa ja aiheuttaa siten turhaa draamaa ihan itse.
Tarkoittaa myös että kun konflikteja väistämättä tulee jossain vaiheessa, mies aikoo vierittää kaiken syyn naisen niskoille ja odottaa myös naisen korjaavan tilanteen kokonaan yksin. Kun mies kerran sanoi että hän ei halua draamaa, ei hän tietenkään voi olla siitä vastuussa!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pelkkä instanikki eli haetaan seuraajia kuolaavista miehistä ja pönkitetään itsetuntoa. Musta vaan todella noloa.
Mitäs noloa siinä on? Instassa menestymiseen tarvitaan iso joukko seuraajia ja ilmeisesti tuolla keinolla niitä saa. Noloja ovat ne miehet, jotka menevät sinne fanipojiksi.
Vierailija kirjoitti:
"biotekstejä naisilla tulee vastaan" ???????????????????????????????????????????
Kuva kertoo herääkö kiinnostus lukea teksti. Teksti kertoo kiinnostaa laittaa tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva kertoo herääkö kiinnostus lukea teksti. Teksti kertoo kiinnostaa laittaa tykkäystä.
Näinpä. Jos kuva ei miellytä, svaippaan aina vasemmalle lukematta profiilitekstiä.
Jos kuva näyttää hyvältä, luen tekstin ja teen sen jälkeen päätöksen annanko tykkäyksen vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa siinä on? Instassa menestymiseen tarvitaan iso joukko seuraajia ja ilmeisesti tuolla keinolla niitä saa. Noloja ovat ne miehet, jotka menevät sinne fanipojiksi.
Kerrotko mikä on instassa menestymistä eli en oo kovin menestynyt ku ei oo seuraajia vaikka minimissään 300 kpl? :D Nojoo on se noloa miehiltäkin toki ruveta seuraamaankin jtn täysin tuntematonta Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan itseään kunnioittava voi olla tuolla?
Vähän kakspiippunen juttu. Ei huvittaisi olla tinderin pinnallisessa lihatiskissä mutta olen introvertti enkä käy enää juuri oikein baareissakaan. Niin ei tässä nyt ole muuta vaihtista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.
Tässä maassa kaksi ihmisryhmää jää vastentahtoisesti yksin, eli lyhyet miehet ja pitkät naiset.
Kuinka pitkät naiset? Mulla ainakin vientiä on riittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.
Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa?
Itse kuitenkin etsit niitä taskuvenuksia. Ei sullekaan varmasti kelpaa nainen joka on sun pituinen tai - hui kauhistus! - 2cm pidempi.
Näin keskiptuisena naisena olen treffannut lyhyitäkin miehiä (niitä on tinderissä aika paljon, yllätys yllätys), mutta kyllä sen huomaa että joitain pituuteni häiritsee. Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.
Vähän oudolta kuulostaa. Mulle ei ole ikinä kukaan mies sanonut että olisin hänelle liian pitkä. Treffeille on hinkunut 10 senttiä lyhyemmätkin miehet. Olen 179cm.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Minusta tollaset biot nimenomaan ovat persoonallisia, sillä niihin on panostettu paljon. Enemmänkin "ongelma" piilee siinä että ihmiset ylipäätänsä ovat aika tasapaksua ja tylsää sakkia. Emme me niin uniikkeja olla vaikka luulemme usein niin :)
Sanctus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim:
Minusta tollaset biot nimenomaan ovat persoonallisia, sillä niihin on panostettu paljon. Enemmänkin "ongelma" piilee siinä että ihmiset ylipäätänsä ovat aika tasapaksua ja tylsää sakkia. Emme me niin uniikkeja olla vaikka luulemme usein niin :)
Siksi kannattaakin olla hieman tarkempi. Sen sijaan, että kertoisi tykkäävänsä musiikista olevansa huumorintajuinen, harrastavansa liikuntaa ja pitävänsä ruuanlaitosta, voisi kertoa millaisesta musiikista pitää, millainen huumori saa nauramaan, mitä lajeja harrastaa ja millaista ruokaa tykkää laittaa.
Mikä juttu tuo haluatko nähdä käyttäjän xxx loput kuvat? Lisää kuvia. Haluan helppoa swaippailua. Ehkä helpompaa kuitenkin mennä lähikapakkaan notkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten virheet:
-"olen feministi"
-"olen polyamorinen"
-"vie minut" yms. asiakaspalvelumääräykset
Ei nuo kaksi ekaa ainakaan ole "virheitä". Jos nainen haluaa että hänellä on ihmisoikeuksia (mm. että saa päättää itse omasta kehostaan) niin kai se on hyvä ilmoittaa jotta kotiorjaa etsivät miehet ymmärtävät välttää. Kenenkään aikaa ei tuhlaannu.
Itse myös haluaisin tietää jos toinen on polyamorinen jotta voisin monogamisena välttää kyseistä henkilöä. Ei se ihminen muutu erilaiseksi vaikka piilottelisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kuinka vaikeata se tuntuu olevan monelle tehdä edes perus ok profiili. Ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa ottaa muutama selkeä valokuva, jossa näyttää helposti lähestyttävältä ja kirjoittaa jotain positiivista itsestään ja siitä mitä etsii.
En ole tinderissä mutta itse olen ihan surkea ottamaan kuvia. En hallitse selfie gamea yhtään. Ja olen nainen. En tiedä pitäisikö hankkia joku kamera missä se paras linssi millä saa parhaimmat kuvat. Linsseissähän on iso ero miten vaikuttavat siihen miltä naama näyttää.
Mutta kännykällä kun otan kuvan niin näytän kaamealta. :D Vaikka mulle on moni sanonut että olen kuulemma kaunis...
Nyt pääsee taas baareihin pörräämään parin vuoden pakkoulkoilun jälkeen.