Syöttekö avokadoja?
Minä syön päivittäin yhden. Yksi parhaimmista hedelmistä banaanin lisäksi.
Kommentit (24)
Syön. En kovin usein, mutta aina silloin tällöin. Kerran pari kuukaudessa.
Söisin, jollei vatsani tulisi niistä kipeäksi.
Joskus joo. Alussa vierastin sen makua ja sekoitin siihen esimerkiksi sitruunaa tai omenaviinietikkaa. Mutta nykyään tykkään siitä ihan sellaisenaankin. Ja se on hyvää esimerkiksi leivän päällä ja salaateissa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joo. Alussa vierastin sen makua ja sekoitin siihen esimerkiksi sitruunaa tai omenaviinietikkaa. Mutta nykyään tykkään siitä ihan sellaisenaankin. Ja se on hyvää esimerkiksi leivän päällä ja salaateissa.
Itse myös syön ruisleivän päällä. Nam. ap
Sopivan kypsä on just hyvää. Sit kun saa sellaisen ällöä ja vetisen makuisen niin harmittaa kun ne ei ihan halpoja ole kuitenkaan. Tykkään tehdä itse myös guacamolea aidoista aineksista.
Ehkä yksi avokado viikossa, enintään kaksi.
Aika harvoin. Kuokka on kyllä hyvää.
Entä pidätte stalkkereista ja mitä niille voisi tehdä? ( Uskokaa tai älkää mutta nämä asiat liittyvät toisiinsa) .
Syön toki. Olen kasvissyöjä ja ruokavalioni koostuu aika lailla avokadoista, banaanista ja kahvista. Vähän vettä väliin.
Ostan ehkä kerran kuussa sellaisen Pussin niitä, käteviä kun kypsyvät hieman eri aikaan. Kesti kyllä että saa sen "tatsin" siihen että tietää mikä on sopivan kypsä. Viipaloin yleensä leivän päälle tai lusikoin välipalaksi. Kesällä salaattiin.
Off topicina muuten, mangon kanssa mulla on edelleen vaikeuksia sen kypsyyden kanssa. Viimeksi oli raaka kun sitä ennen ihan ylikypsä harmaa sisältä.
En. Pahaa guacamolessa, leivän päällä, pastassa, lasagnessa, salaatissa, sellaisenaan. En vaan tykkää yhtään.
Ovat aina niin kalliita, että en raaski syödä.
En. Oon maistanut ja minusta ne on aika mitäänsanomattoman makuisia. Lisäksi niiden eettisyys on mielestäni todella kyseenalainen.
Ehkä niitä pääosin syödään terveellisyyden/hyvien rasvojen takia?
En.