Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.
Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa?
Itse kuitenkin etsit niitä taskuvenuksia. Ei sullekaan varmasti kelpaa nainen joka on sun pituinen tai - hui kauhistus! - 2cm pidempi.
Näin keskiptuisena naisena olen treffannut lyhyitäkin miehiä (niitä on tinderissä aika paljon, yllätys yllätys), mutta kyllä sen huomaa että joitain pituuteni häiritsee. Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.Voin erittäin pitkänä naisena allekirjoittaa tämän. 90% miehistä on sanonut saman. Kaikki miehet joita olen tapaillut, ovat olleet +190cm. He ovat ainoat, jotka eivät ole kokeneet pituuttani ongelmaksi.
Minä olen havainnut sellaisen asian että me miehet joille pidempi nainen ei ole ongelma, olemme niitä epäsuosittuja miehiä.
Ekä se on loogista. Naiset pitävät maskuliinisista miehistä jotka haluavat tuntea itsensä suojelijoiksi, isoiksi ja vahvoiksi. Nämä miehet eivät halua liian pitkää naista.
Minä olen 172cm ja mielelläni seurustelisin pidemmän naisen kanssa, mutta ehkä tämän mielihalun selittää juurikin epämaskuliinisuus. Suurimpaan osaan naisista lopulta iskee ns. stereotyyppinen maskuliinisuus.
Kun nainen ei ole suosittu, hän etsii syytä itsestään. Kun mies ei ole suosittu, hän etsii syytä naisista.
Nyt ei ihan auennut tämä viesti.
Mies kertoo syyn olevan siinä että hän ei ole riittävän maskuliininen. ts. häneltä puuttuu stereotyyppinen miesominaisuus josta naiset pitävät.
Ja se oli "syyn etsimistä naisista"...millä tavalla?
Mietin samaa.
Ilmeisesti ainoa hyväksyttävä selitys on "olen narsisti k*sipää ja passiivis-agressiivinen psykopaatti, täysi m*lkvisti ja on siksi ymmärrettävää etteivät naiset pidä minusta".
Syy ei voi koskaan olla lyhyys, hintelyys, ruma naama tai juuri sen stereotyyppisen maskuliinisuuden puute.
Vierailija kirjoitti:
Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.
Tässä maassa kaksi ihmisryhmää jää vastentahtoisesti yksin, eli lyhyet miehet ja pitkät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset laittavat kuvia koiristaan?
Halutaan viestiä että etsitään toista eläinrakasta. Sellaisen kanssa todennäköisemmin synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset laittavat kuvia koiristaan?
Halutaan viestiä että etsitään toista eläinrakasta. Sellaisen kanssa todennäköisemmin synkkaa.
Luin jonkun artikkelin naisesta joka kirjoitti tietoihinsa että on kissaihminen ja jos et itse ole niin todennäköisesti meillä ei synkkaa. Miehet kuitenkin otti yhteyttä ja useampikin yritti tapailun aikana saada häntä luopumaan kissoistaan. :D Kyllästyi nainen sitten koko touhuun ja lopetti deittailemisen kokonaan.
Yllättävän monella miehellä on jokin vitsi viherkasveihin liittyen
-"Only good wibes"
tulkintani: Ei halua puhua ja kohdata mitään vaikeaa. Pinnallinen.
- "Eettisesti monisuhteinen/Poly"
Kokemukseni noista, itsekin aidosti noista suhdemuodoista kiinnostuneena: välttelevä kiintymystyyli, haluaa vain rusinat pullasta + em.
No drama/ good vibes only = miehellä itsellään ei ole normaalit käytöstavat hallussa ja aiheuttaa siten turhaa draamaa ihan itse.
Kiipeilijät ja eräilijät on vähentyneet tänä vuonna!
Onko aikuisten ihmisten äly tippunut 20 vuoden aikana jotain 50% vai tuoko nämä sivustot vain totuuden paremmin esiin.
Aaarh näin kesän kynnyksellä kasvottomat seksiseuraa etsivien pettäjien profiilit ovat lisääntyneet.
Voisko noille olla joku toinen sovellus 😬
Tai sit voisivat vetää käteen
Vierailija kirjoitti:
Aaarh näin kesän kynnyksellä kasvottomat seksiseuraa etsivien pettäjien profiilit ovat lisääntyneet.
Ne on niitä köyhiä ja/tai pihejä ukkomiehiä, joilla ei ole varaa hotelliin. Elävät toivossa, että pääsevät ilmaiseksi kiksauttamaan johonkin pusikkoon, kun ulkona on lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella miehellä lukee musta huumori ja sarkasmi ym. Kai noi sit johonkin naiseen iskee mut itselle hirveä turn off.
Todella monella kolmekymppisellä on jo lapsia, ihmetyttää miten kaikki vaan sikiää ympäriinsä ja eroaa heti. Noihin uusperhekuvioihin en myöskään halua sotkeutua.Kokemukseni mukaan musta huumori ja sarkasmi tarkoittaa vihamielisyyttä, katkeruutta ja kontrolloinnin tarvetta.
Ei poikkeuksia.
Olen nainen, jolle tummasävyinen, vähän sarkastinen huumori on erityisesti mieleen. Siitä huolimatta olen kaikkea muuta kuin vihamielinen, katkera tai kontrolloinninhaluinen. Itse en siis osaa vetää mustan/sarkastisen huumorintajun ja k*sipäisyyden välille automaattisesti yhtäläisyysmerkkejä.
Eihän ne olekaan sama asia. Mutta ihmiset jotka kirjoittavat tinder-bioon olevansa sarkastisia mustan huumorin ystäviä ovat usein lähinnä ankeita vittuilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin usein ilmiannan nuo, kun ei ole kasvokuvaa
On monesti vaikeaa oikein tekemällä tehdä itsestään kiinnostava muiden silmissä jossain helvetin deittisovelluksessa. Kyllä fiksummatkin tyypit voi olla ihan paskoja pitchaamaan itseään virtuaalilihatiskillä.
Aivan varmasti olisi moni hyväkin pari jäänyt muodostumatta, mikäli eivät olisi tavanneet orgaanisesti jossain livenä.
Nykyaika on aivan sairasta itsensä vääntämällä väännettyä esilletuomista ja muiden arvostelua.
Pitäis varmaan alkaa järjestää oikein urakalla jotain deittihenkisiä tapahtumia livenä. Markkinarako löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
On monesti vaikeaa oikein tekemällä tehdä itsestään kiinnostava muiden silmissä jossain helvetin deittisovelluksessa. Kyllä fiksummatkin tyypit voi olla ihan paskoja pitchaamaan itseään virtuaalilihatiskillä.
Aivan varmasti olisi moni hyväkin pari jäänyt muodostumatta, mikäli eivät olisi tavanneet orgaanisesti jossain livenä.
Nykyaika on aivan sairasta itsensä vääntämällä väännettyä esilletuomista ja muiden arvostelua.
Pitäis varmaan alkaa järjestää oikein urakalla jotain deittihenkisiä tapahtumia livenä. Markkinarako löytyisi.
Omat vanhempani ovat aikanaan tavanneet kuppilassa, mut ei sieltäkään tunnu nykyään mitään järkevää löytyvän. Istuskelupaikoissa ei jutella vieraille seurueille ja yökerhossa on vain seksinnälkäisiä ihmisiä. Tuollainen tapahtuma olisi kyllä toivottu
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä livenä hiusraja tyypin. Sitä varten voisin saapua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Ja sama miehillä. "Tykkään nauraa ja syödä hyvää ruokaa" - ai toisin kuin me useimmat jotka inhotaan nauramista ja syödään mieluummin pahaa ruokaa?
Kalakuvia lukuunottamatta KAIKKI tässäkin ketjussa mainittu on ihan sukupuolesta riippumatonta. Te vaan luulette että vain naiset/ miehet tekee sitä, kun ette katso kuin toisen sukupuolen profiileita. Ihan turha siis sukupuolettaa näitä, ihmiset on tylsiä ja persoonattomia ihan yleisesti.
Vähän kuin työhakemuksiin ihmiset laittaa "olen tunnollinen, ahkera ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa". XD
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia deittihenkisiä tapahtumia on järjestetty iät ja ajat. Nykyaikana niitä pidettäisiin noloina, eikä niihin osallistuisi kukaan. Paitsi samat epätoivoiset Tinderistä.
Nyt ei ihan auennut tämä viesti.
Mies kertoo syyn olevan siinä että hän ei ole riittävän maskuliininen. ts. häneltä puuttuu stereotyyppinen miesominaisuus josta naiset pitävät.
Ja se oli "syyn etsimistä naisista"...millä tavalla?