Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Nauratti tätä lukiessa, niin totta moni juttu. Itse olin Tinderissä viime vuonna 2 viikkoa ja nyt istun ekaa päivää yhteisessä kodissa Tinderistä löytämäni ihanan miehen kanssa. Enpä olisi itsekään uskonut!
Kauanko miehesi ehti olla tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsivä nainen kiinnostu sinusta?
- Olisiko parempi, jos tulisi vasta myöhemmin ilmi, että naisella on lapsi? (Itse ainakin haluaisin tietää tuollaisen asian jo miehen profiilista)
- Eikö ole parempi, että juoksut on jo juostu kuin että ne ovat vasta edessäpäin?
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsiv
Naiset: miksi pituuden kysyminen saa yläpeukkuja, kun taas painon kysyminen alapeukkuja?
Painon kysyminen on huomattavasti perustellumpaa, koska painolle voi tehdä jotain ja se liittyy terveyteen ja elämäntapoihin
Ei vaan nimenomaan pituuden kysyminen on perustellumpaa koska se on pysyvä tilanne. Paino voi vaihdella paljonkin samalla ihmisellä, suuntaan ja toiseen.
mitä vittua tasaarvo ja naisten puoli tinderissä `? eikö osaa kirjottaa tehä alotetta? sit jos mies kirjoittaa ja kyselee niin aina vastataan vaan tyyliin "ok" "joo" "kyllä eikä mitään jatkoa. jos noin paska mielenkiinto kommunikoida niin vittuako ootte matchanny tai edes alotatte sen kommunikoinnin jos ei jaksa ton enempää nähä vaivaa
Jos haluan itseäni pidemmän miehen joka ei ole luuta ja nahkaa eikä sosiaalituilla elävä niin miten se pitäisi ilmaista, arvon herrat? Tämän ihmeen tulisi myös peseytyä päivittäin ja harrastaa jotakin muuta kuim oluen kittaamista ja tupakointia.
Joo, mulle kävi samoin. Mies ei lukenu bioa, tykkäs vaan ku olin nätti. Oli sitten kovin yllättynyt kun mentiin ravintolaan treffeille ja olinkin vegaani. Eipä tuo tuntunut sitten haittaavan, ollaan oltu viisi vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla viini ja matkustelu kuvat ei poistu muodista koskaan
Saman olen huomannut naisena ihan kavereita etsiessä. Tosi negatiivinen kuva jää. Mutta ehkä he löytävät toisista matkustelevista viinittelijöistä seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsivä nainen kiinnostu sinusta?
- Olisiko parempi, jos tulisi vasta myöhemmin ilmi, että naisella on lapsi? (Itse ainakin haluaisin tietää tuollaisen asian jo miehen profiilista)
- Eikö ole parempi, että juoksut on jo juostu kuin että ne ovat vasta edessäpäin?
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsiv
Miksi kysyä epäsuoraan? Jos sua terveys kiinnostaa, kysy labrojen tulokset ja vyötärönympärys. Jos elämäntavat mietityttää, kysy niistä.
Naiset: miksi pituuden kysyminen saa yläpeukkuja, kun taas painon kysyminen alapeukkuja?
Painon kysyminen on huomattavasti perustellumpaa, koska painolle voi tehdä jotain ja se liittyy terveyteen ja elämäntapoihin.