Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-biojen trendit 2023

Ikuisuus Tinderissä
22.03.2023 |

Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.

Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:

- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?

- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.

- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.

- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.

- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.

- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.

Tässä osa nykytrendeistä.

Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?

Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?

Kommentit (389)

Vierailija
181/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.

Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa? 

Itse kuitenkin etsit niitä taskuvenuksia. Ei sullekaan varmasti kelpaa nainen joka on sun pituinen tai - hui kauhistus! - 2cm pidempi.

Näin keskiptuisena naisena olen treffannut lyhyitäkin miehiä (niitä on tinderissä aika paljon, yllätys yllätys), mutta kyllä sen huomaa että joitain pituuteni häiritsee. Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.

Voin erittäin pitkänä naisena allekirjoittaa tämän. 90% miehistä on sanonut saman. Kaikki miehet joita olen tapaillut, ovat olleet +190cm. He ovat ainoat, jotka eivät ole kokeneet pituuttani ongelmaksi.

Minä olen havainnut sellaisen asian että me miehet joille pidempi nainen ei ole ongelma, olemme niitä epäsuosittuja miehiä.

Ekä se on loogista. Naiset pitävät maskuliinisista miehistä jotka haluavat tuntea itsensä suojelijoiksi, isoiksi ja vahvoiksi. Nämä miehet eivät halua liian pitkää naista.

Minä olen 172cm ja mielelläni seurustelisin pidemmän naisen kanssa, mutta ehkä tämän mielihalun selittää juurikin epämaskuliinisuus. Suurimpaan osaan naisista lopulta iskee ns. stereotyyppinen maskuliinisuus.

Vierailija
182/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.

Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa? 

Itse kuitenkin etsit niitä taskuvenuksia. Ei sullekaan varmasti kelpaa nainen joka on sun pituinen tai - hui kauhistus! - 2cm pidempi.

Näin keskiptuisena naisena olen treffannut lyhyitäkin miehiä (niitä on tinderissä aika paljon, yllätys yllätys), mutta kyllä sen huomaa että joitain pituuteni häiritsee. Yli 175-senttinen tuttuni kertoi että hänelle moni mies sanoi ihan suoraan, että pituutta on liikaa, muuten olisi ollut hyvä.

Voin erittäin pitkänä naisena allekirjoittaa tämän. 90% miehistä on sanonut saman. Kaikki miehet joita olen tapaillut, ovat olleet +190cm. He ovat ainoat, jotka eivät ole kokeneet pituuttani ongelmaksi.

Minä olen havainnut sellaisen asian että me miehet joille pidempi nainen ei ole ongelma, olemme niitä epäsuosittuja miehiä.

Ekä se on loogista. Naiset pitävät maskuliinisista miehistä jotka haluavat tuntea itsensä suojelijoiksi, isoiksi ja vahvoiksi. Nämä miehet eivät halua liian pitkää naista.

Minä olen 172cm ja mielelläni seurustelisin pidemmän naisen kanssa, mutta ehkä tämän mielihalun selittää juurikin epämaskuliinisuus. Suurimpaan osaan naisista lopulta iskee ns. stereotyyppinen maskuliinisuus.

Kun nainen ei ole suosittu, hän etsii syytä itsestään. Kun mies ei ole suosittu, hän etsii syytä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, jotka koen perässävedettäviksi, luultavasti kokevat minut Justiinamaiseksi. Osa näistä haluaisi silti suhdetta kanssani, koska olisi niin kiva kun joku muu tekisi päätökset ja vähän pomottaisi makkarinkin puolella, mutta itse haluan tasavertaisen kumppanin.

t. Sama

Kieltämättä ei haittaa jos joku muu tekee kotona päätökset ja vähän pomottaisi makkarinkin puolella. Kodin ulkopuolella kun voi saada aika paljonkin aikaiseksi ja kotonakin, mutta fokus lipsahtaa vaan hieman sinne taiteen puolelle remppahommien sijaan.

Siitä tuleekin mukava ristiriita. Kun tapaa osaa ihmisistä vain silloin kun on erittäin aikaansaava, niin siitä saattaa helposti syntyä kuva että olen sellainen 24/7. Joo, on ihan kiva käydä soittamassa ja ihmiset tykkää, mutta himassa sitä on kuitenkin aika laiska.

Vierailija
184/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naiset laittavat kuvia koiristaan?

Vierailija
185/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, sillä olisit noilla spekseillä minulle se toivekumppani. :)

Huonona puolena minussa on se, että edellytän myös mieheltä lapsettomuutta ja olen todella vaativa persoonallisuuden suhteen.

Ei tuo ole huono puoli, että etsit lapsetonta kumppania, vaan puhtaasti realismia. Itsekin toivoisin kohtaavani lapsettoman naisen (ja sellaisena pysyvän). Mutta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, teitä ei vaan ole (ainakaan deittipalveluissa). Tai sitten on, mutta sitä asiaa ei tuoda esille profiilissa.

T: lainaamasi viestin kirjoittaja

Minulla kyllä lukee selvästi että ei ole lapsia enkä halua. Lapsettomia taitaa näin aikuisiällä vain olla niin vähän, että joskus tuntuu ettei meitä ole ollenkaan! Kätevämpää olisi jos voisi saman tien suodattaa pois lapselliset (ja polyamoriset, jne.), mutta itse en ole kiinnostunut kokeilemaan maksullisia versioita, enkä tiedä kuinka tuo suodattaminen niissä sitten toimii. Vai toimiiko.

Manuaalisuodatuksella mennään. ;)

t. Sama

Vierailija
186/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten biotekstejä:

"Sama kun edellisellä"

"Teen bion myöhemmin"

Ja

"Aloitathan keskustelun?"

"Plussaa, jos aloitat keskustelun"

tai jotain muuta naisen aloitukseen viittaavaa ja sitten ei kuitenkaan vastata, kun nainen laittaa viestiä. Ei noita kannata matchata, kun ilmoittavat saamattomuudestaan jo biossa

Näihin saamattomiin miehiin lukeutuu myös miehet, joiden profiilista ei selviä juuri mitään ja biossa lukee "Loput selviää kysymällä"

Vierailija
187/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naiset laittavat kuvia koiristaan?

Koska koira on heille rakas perheenjäsen, jonka pitää tulla toimeen miehen kans?

Sitä enemmän ihmettelen miksi joku laittaa jonkun toisen koirista kuvia.

Vierailija
188/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toisella miehellä lukee musta huumori ja sarkasmi ym. Kai noi sit johonkin naiseen iskee mut itselle hirveä turn off.

Todella monella kolmekymppisellä on jo lapsia, ihmetyttää miten kaikki vaan sikiää ympäriinsä ja eroaa heti. Noihin uusperhekuvioihin en myöskään halua sotkeutua.

Kokemukseni mukaan musta huumori ja sarkasmi tarkoittaa vihamielisyyttä, katkeruutta ja kontrolloinnin tarvetta.

Ei poikkeuksia.

Vierailija
189/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonona puolena minussa on se, että edellytän myös mieheltä lapsettomuutta ja olen todella vaativa persoonallisuuden suhteen.

Ei tuo ole huono puoli, että etsit lapsetonta kumppania, vaan puhtaasti realismia. Itsekin toivoisin kohtaavani lapsettoman naisen (ja sellaisena pysyvän). Mutta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, teitä ei vaan ole (ainakaan deittipalveluissa). Tai sitten on, mutta sitä asiaa ei tuoda esille profiilissa.

Minulla kyllä lukee selvästi että ei ole lapsia enkä halua. Lapsettomia taitaa näin aikuisiällä vain olla niin vähän, että joskus tuntuu ettei meitä ole ollenkaan! Kätevämpää olisi jos voisi saman tien suodattaa pois lapselliset (ja polyamoriset, jne.), mutta itse en ole kiinnostunut kokeilemaan maksullisia versioita, enkä tiedä kuinka tuo suodattaminen niissä sitten toimii. Vai toimiiko.

t. Sama

Rosebridesissa on tasaväkinen määrä vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä sekä naisia. Molempia arvioidaan olevan sormin laskettavissa oleva joukko. Määrään lasketaan ainoastaan selvän ei vastauksen antaneet.

Vierailija
190/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan 99%:lle miehistä kelpaa muutaman p non suhde. Kaikki on siellä kuitenkin "sitä oikeaa odotellessa". Entäs ne hyväksikäytetyt naiset?

Vierailija
191/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ne iänikuisen vanhat kliseet, jotka olivat kliseitä jo lehti-ilmoitusten aikaan. 

Hakusessa.

Puhuu ja pussaa.

Olen iloinen, sosiaalinen ja luotettava.

Kokeillaan nyt tätäkin.

Jne.

Noista tulee mieleen, että keskustelenko eläkeläisen kanssa. Kuvissa saattaa näyttää aavistuksen nuoremmalta, mutta moni on tuolla vanhoilla kuvilla.. 

Lisätään näiden jatkoksi "huumorintajuinen". 

Uusi, modernimpi ikisuosikki näyttäisi olevan: "Hyvien puolella". 

Vierailija
192/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Sama

Rosebridesissa on tasaväkinen määrä vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä sekä naisia. Molempia arvioidaan olevan sormin laskettavissa oleva joukko. Määrään lasketaan ainoastaan selvän ei vastauksen antaneet.

Anteeksi missä? Ei tulisi mieleenkään rekisteröityä käyttäjäksi palveluun, joka antaa ymmärtää minun olevan jonkinlainen ällöromanttinen morsian. Etsin miestä joka näkee naisen ihmisenä, ja jos tätä ominaisuutta ei löydy niin vapaaehtoinen lapsettomuus on laiha lohtu.

Vierailija
193/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toisella miehellä lukee musta huumori ja sarkasmi ym. Kai noi sit johonkin naiseen iskee mut itselle hirveä turn off.

Todella monella kolmekymppisellä on jo lapsia, ihmetyttää miten kaikki vaan sikiää ympäriinsä ja eroaa heti. Noihin uusperhekuvioihin en myöskään halua sotkeutua.

Kokemukseni mukaan musta huumori ja sarkasmi tarkoittaa vihamielisyyttä, katkeruutta ja kontrolloinnin tarvetta.

Ei poikkeuksia.

Olen nainen, jolle tummasävyinen, vähän sarkastinen huumori on erityisesti mieleen. Siitä huolimatta olen kaikkea muuta kuin vihamielinen, katkera tai kontrolloinninhaluinen. Itse en siis osaa vetää mustan/sarkastisen huumorintajun ja k*sipäisyyden välille automaattisesti yhtäläisyysmerkkejä.

Vierailija
194/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poikkeuksia.

Minä tiedän yhden poikkeuksen tähän sääntöön, mutta hänkin on poikkeus vain siksi että on niin hyvin kartalla omista huonoista puolistaan. Hän osaa siksi hallita taipumuksiaan niin hyvin, etteivät ne muodostu rasitteeksi läheisille.

Voisin harkita tällaista miestä kumppaniksi, mutta kyseinen tapaus on sen tason älykkö että hän ei kirjoittaisi bioa edellä mainittuun tyyliin. Hänellä olisi siinä korkeintaan joku sarkastinen tai mustaa huumoria edustava heitto, ei tuollaista mainintaa tyyliin "olen sarkastinen".

Summa summarum, nämä menevät vasuriin.

Vierailija
195/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poikkeuksia.

Olen nainen, jolle tummasävyinen, vähän sarkastinen huumori on erityisesti mieleen. Siitä huolimatta olen kaikkea muuta kuin vihamielinen, katkera tai kontrolloinninhaluinen. Itse en siis osaa vetää mustan/sarkastisen huumorintajun ja k*sipäisyyden välille automaattisesti yhtäläisyysmerkkejä.

Entä oletko masennukseen taipuvainen? Itse olen tätä lajia. Naisilla "viha" suuntautuu tyypillisemmin sisään päin (muuttuen masennukseksi) ja miehillä taas ulos päin.

Vierailija
196/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poikkeuksia.

No mistä luulet että olen kokemukseni saanut? Olen myös nainen ja pidän mustasta huumorista, joten ajattelin että samanlainen mies sopisi minulle.

Mutta sitten huomasin, että mustaa huumoria mainostavat miehet ovat oikeasti vain katkeria ja aggressiivisia.

Vierailija
197/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Sama

Anteeksi missä? Ei tulisi mieleenkään rekisteröityä käyttäjäksi palveluun, joka antaa ymmärtää minun olevan jonkinlainen ällöromanttinen morsian. Etsin miestä joka näkee naisen ihmisenä, ja jos tätä ominaisuutta ei löydy niin vapaaehtoinen lapsettomuus on laiha lohtu.

Ota lääkkeet

Vierailija
198/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tyylitrendejä:

- pitkä parta

- ruokkoamattomat, pesemättömän näköiset hiukset

- valtava määrä tatuointeja

- pipo päässä sisätiloissa.

Näitä on todella paljon enemmän kuin viimeksi Tinderiä käyttäessäni 6 vuotta sitten. Eivät ole itselleni mieleen, mutta noista pitävillä naisilla mahtaa olla kissan päivät!

Vierailija
199/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Sama

Ota lääkkeet

Googlasin nimen. Tulos: "Rose Brides: Mail order brides, Russian Brides"

Onnittelut hienosta kontribuutiostasi deittikeskusteluun.

Vierailija
200/389 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poikkeuksia.

Entä oletko masennukseen taipuvainen? Itse olen tätä lajia. Naisilla "viha" suuntautuu tyypillisemmin sisään päin (muuttuen masennukseksi) ja miehillä taas ulos päin.

No enpä sitäkään. Ei ole tullut tähän mennessä ajateltua, että minusta saattaisi löytyä joku vika, kun tummasävyinen huumori iskee, mutta ehkäpä täytyy vain alkaa harrastamaan astetta intensiivisempää itsereflektiota ja kaivella syvemmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi