Voi kun joku soittaisi minulle
Kommentit (43)
Anna numero. Voin antaa sen anopille.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä <3
Soitelkaa toisillenne.
Meikälle ei soiteta kun viran puolesta ja hyvä niin. Miksi haluatte että kaikki häirikkösoittajat soittavat teille?
Prrrrr, täällä palstailija hei! Miten sinun päiväsi on sujunut, oliko ihan tavanomainen tai tapahtuiko jotain rutiineista poikkeavaa. Lämmintä vieläkin vaan riittää ja sehän on hienoa. Mitä mieltä olet lähestyvästä syksystä, oletko minkä vuodenajan ihminen. Mites huomenna, käytkö kaupassa, mitä ajattelit kokata tai kokkaatko itse tai käytkö ulkona syömässä. Huomenna alkaa yleisurheilun MM-kisat, ne vievät minulta kaiken yli liikenevän ajan, olen urheiluhenkinen ja kuntoilen säännöllisen epäsäännöllisesti myös itse, mutta sohva kutsuu tiukasti jos tulee jotain urheilukilpailuja töllöstä. Pidetään Wilmalle ja muille peukkua pystyssä, eihän noita mitaleita liikaa ole eikä tule. Vietä mukanan leppeä perjantai-ilta, mitä sitten aiotkin puuhailla. Heidå!
Minulle ei soita koskaan kukaan muu kuin terveydenhoitaja, autonhuoltomies ja talon huoltomies ja nämäkin vasta siten kun itse olen ilmoittanut että nyt olisi sellanen ja sellanen asia, kuin ajan tilasu.
Vaikka mulla on kolme liittymää, niin kukaan muu ei soita.
Mä joskus soitan itselleni ja vastaan toisesta puhelimestani ja laitan viestejä itselleni.
Minullekaan ei kukaan koskaan soita. Puhelinmyyjätkin ovat lopettaneet. Puhun itsekseni kotona, että tulee joskus edes omaa ääntä kuultua. 😃
Soitan mielelläni ihmisille, mutta harva jaksaa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Soitan mielelläni ihmisille, mutta harva jaksaa jutella.
Minä juttesin mielelläni.
Kunpa joku joskus tosiaan soittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä <3
Soitelkaa toisillenne.
Voin soittaa molemmile.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun nimi on ja puh.numero? Soitan heti ja saat jutella ja minä kuuntelen. Ilman noita tietoja, täällä on turha huudella "että soittaisipa joku".
Kunpa uskaltaisinkin antaa numeroni.
Minä en vaan jaksa. Minulle lapset soittaa, jos tarvitsevat jotain.
Usein ryyppään yksin ja palstailen täällä.
Hyvä avaus. Tässä on mahdolisuus. Hanki prepaid ja kirjoita joku kommentti netin palstoille. Allekirjoita etunimelläsi ja näytä myös prepaid-puhelinnumerosi. Ehkä joku soittaa. Voit kirjoittaa kokemuksestasi jutun ja tarjota jollekin kevyempisisältöiselle lehdelle.
Minua tarvitaan silloin, jos on kyseessä lainan takaus. Sen jälkeen ei kuulu mitään.
Voisipa jutella niin, että ei tarvitsisi antaa puhelinnumeroaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä avaus. Tässä on mahdolisuus. Hanki prepaid ja kirjoita joku kommentti netin palstoille. Allekirjoita etunimelläsi ja näytä myös prepaid-puhelinnumerosi. Ehkä joku soittaa. Voit kirjoittaa kokemuksestasi jutun ja tarjota jollekin kevyempisisältöiselle lehdelle.
Onnistuisikohan tuo minulta?
- ap
Miksi?