Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo saavuttanut seksin saralla ne asiat, jotka haluaisit ehdottomasti kokea? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vierailija
22.03.2023 |

Eli asiat joiden toteutumattomuus harmittaisi kuolinvuoteella tai vaiheessa, jossa kokisit seksielämän olevan ohi. Ja asiat joiden arvelet olevan realistisia saavuttaa. Fantasioista ne, jotka oikeasti haluaisit toteuttaa irl.

Itsellä 50+ iässä kumppanin kanssa swinger-elämän maistelu ja kumppanini ollut siinä mukana omasta halustaan, ei pelkästään mielikseni. Mitä tuolla on määrällisesti tai laadullisesti tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta ei ole ollut niin tärkeää vaan yhteinen halu kokea jänniä juttuja.

Kerro halutessasi kommenteissa jutut, jotka ovat vielä to-do-listallasi tai joiden arvelet jäävän tekemättä tai mikä oli tuo juttu, jonka jälkeen rastit oli ruuduissa. Ja miä aiot mahdollisesti tehdä asian suhteen.

Jotenkin toivon, ettei tämä olisi sama lista kuin villeimmät fantasiasi, vaan jotenkin elämän realismi olisi tässä mukana. Eli jos puhuttaisi urheilusta niin vastaus ei olisi: "Olisin halunnut voittaa NHL-, F1- ja maailman vahvin mies mestaruudet sekä Wimbledonin" Ymmärtänette pointin. Toinen toive on, että syitä miksi asiat eivät ole menneet kuten halusi katsottaisiin ennemmin peilistä kuin muista ihmisistä.

Oletko jo saavuttanut seksin saralla ne asiat, jotka haluaisit ehdottomasti kokea? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on se sama tilanne kuin monesti elämässä: kun on aikaa niin ei ole rahaa? Tai niin päin: kun on rahaa ei ole aikaa? Vanhempana ei se ilotaloissa käynti ole enää oikeastaan mitään muuta kuin siinä lähikaupassa piirakan, nakin ja oluen ostamista!

Se on se suurin ero: sinapilla, vai milä soossilla sen loppujenlopuksi maustaa? Sama asia seksin kanssa.

Vierailija
22/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45-vuotiailla:  Miehilla  ei vs. kyllä-vastausten suhde n. 5:4. Naisilla n. 2:1

Alle 45-vuotiailla: Miehillä ei vs. kyllä-vastausten suhde n. 4:1. Naisilla n.  25:1

Vastausmäärät aika pieniä enkä tekisi johtopäätöksiä asiassa. Lisää vastauksia, kiitos!  -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauden, jota puoliso rajoittaa. Niin parisuhteen sisällä kuin muutenkin. Haluaisin nussia monia naisia. En tiedä onnistuisiko tämä itseltänikään. Mutta hihnassa pitäminen parisuhteessa. Mistä saan pitää, minkä tulisi olla mukavaa, sattuu. Naisilla on valta tässä. Varsinkin kun nainen pihtaa.

Vierailija
24/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti kaikki on testattu. Olen pannut hoikkaa, ei-alistuvaa naista perseeseen monta kertaa loppuun saakka, vastaväitteistä huolimatta. Tullut hänen suuhunsa. Pannut kurvikkaan, isotissisen naisen tissien väliin. Tullut suuhun, naamalle rinnoille monet kerrat. Saanut rimmingkiä, on runkattu ja eturauhasta hierottu. Nuollut pillua ja persettä. Enää oikeastaan uudet jutut löytyy roolileikeistä. Enpä olisi uskonut nuorena poikana että näin paljon olisin saanut kokea ennen keski-ikää.

Vierailija
25/52 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikkea ole koettu, kun ei ole kokemusta kuin yhden naisen kanssa paneskelusta. Pyllyseksi kuuluu säännöllisesti meidän seksiin, mutta en saa laueta sinne ilman kortsua. Suuseksiä on silloin tällöin, mutta puoliso ei sitä halua vastaanottaa enkä saa laueta hänen suuhunsa tai naamalle, näitä haluaisin kokeilla. Erityisesti niin että nainen haluaisi nimenomaan että minä nautin ja deepthroat olisi kiihottava kokea. Haluaisin myös kokea kun joku nuolee pyllyreikääni sekä imee kiveksiäni. Lisäksi squirttaus ja pissaleikit kiihottaisivat, samoin haluaisin kokea eturauhasorgasmin peggingissa tai sormilla, jopa fistausta haluaisin vastaanottaa, kun sitä puolisolle välillä teen molempiin reikiin.

Vaan pitkäst suhteesta huolimatta en näitä kaikkia viitsi edes ehdottaa, kun puolisolla ei oikeastaan juuri koskaan ole mitään kokeiluja ehdotettavana eikä hän erityisen estotonkaan ole.

Vierailija
26/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olisi vielä toiveissa kokea. Aika vaniljaisia toiveita. M34

Vierailija
27/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Obs.tiedoksi* Tämä vastaukseni jääköön historian havinaan.

En tule lisäämään mitään kommentteja enää ja suurella todennäköisyydellä. En hae sympatiaa täältä tai mistään muualtakaan en edes teetä. Säästän siis aikaani, pc-näppäimistöäni tai älylaiteittani sekä sormiani sekä aivoparkaani! Hyviä tekstejä olisi hauska vielä täältä lukea mutta ei tuo perseellään istuminen enää vain huvita! Täällä tuskin enää jatkossa käyn (paitsi poikkeuksellisesti!) aina ehkä kenties vain ihan muuten vaan (elämyshakuisesti ja passiivisen käyttäjän roolissa) tai jos on joku kiinnostava keskustelu sattunut osumaan mua silmään..Auts!

*Obs.tiedoksi.2* Kun en vastaa täällä enää kysyjän kommentteihin: oon liian aktiivinen ajattelija, henkisesti vilustunut, helmaperseilyynlaiska, onnellisenväsynyt, ko.aiheista epäkiinnostunut tai kaikkea tätä (ja paljon muutakin!) yhtä aikaa.

(eng. "If I don't answer I'm too SMART to do so." - Have a nive day, tomorrow and what ever there?! Make my day.. ;))

Vierailija
28/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi naisen kanssa. N39

Vierailija
29/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanon että jos ei ole pyllyreikääsi nuoltu niin olet jäänyt paljosta paitsi. Se on ihanin kokemus!

Vierailija
30/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteläisen hyvää ollut vuosikymmenien aikana ja vieläkin N 60 v.

Vierailija
31/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyllyä ei oo kukaan nuollut.

En ole saanut olla pissaleikeissä aktiivisena/pissailevana osapuolena (mutta onneksi vastaanottajana sentään)

Voisin vähän pimppaa lipaista elämäni aikana

Voisin miehelleni antaa takaapäin kyytiä

Ja monta muuta asiaa, jotka ei ole vielä mieleen juolahtanutkaan. Eli en todellakaan ole vielä päässyt toteuttamaan kaikkea.

Nainen, 34v

Vierailija
32/52 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia on kokeiltu,mutta kultainen suihku naiselta suoraan lähteestä puuttuu,jos vaikka joskus saisi kokeiltua jonkun kanssa,satakunnan alueelta ja tietysti nuolen orgasmin myös.   M64

Vierailija
33/52 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen kanssa. N39

Go for it! Minulla eka kerta (mieheni kannustamana) 55-vuotiaana.

Vierailija
34/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin suhteen pitäs tavotella jotain ihme juttuja? Itse olen ainakin harrastanut hyvää seksiä lukuisia kertoja elämäni aikana, enkä kaipaa tai haaveile mitään saavuttamattomia.

Vierailija
35/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksin suhteen pitäs tavotella jotain ihme juttuja? Itse olen ainakin harrastanut hyvää seksiä lukuisia kertoja elämäni aikana, enkä kaipaa tai haaveile mitään saavuttamattomia.

Ei kai tarvitse mitään ihmejuttuja tavoitella, jos ei koe niitä itselleen hyviksi tai tarpeellisiksi. Eihän tämä mikään kilpailu ole. Olet ilmeisesti kokenut haluamasi asiat. Hyvä sinulle.

Vierailija
36/52 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kokeilla seksiä naisten kanssa, olen nuollut ja sormettanut ja samaa käsittelyä olen saanut. Pidän suuseksin antamisesta myös naiselle ja sen saaminen on todella nautinnollista, rintojakin on ihana kosketella. Voisi vieläkin mennä naisen kanssa sänkyyn, vaikka olen enemmän miehiin päin kallellaan oleva nainen.

Vierailija
37/52 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen kanssa. N39

??miten ihmeessä. kun on kaksiyksilahkeista? ei siitä voi syntyy yhtään mitään. en usko ainakaan jos itse jotain samaa jonkumiehen?? kanssa muka pitäisi. nauruun kuolisin ennen sitä kuin onnistuisi yhtään mikään? en usko että olet niin 'tough-cookie' itse. voin toki olla väärässä... tai en usko.

Vierailija
38/52 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaamista (itse piiskaajana) ja sitomisleikkejä en ole päässyt kokeilemaan, kun puolisoni ei niistä innostu. Ei ole mikään must-juttu, joten ei ole ongelma, vaikka jäisikin fantasiaksi.

m39

Vierailija
39/52 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 45 vuotias nainen ja olen saanut kokea seksissä ihan kaiken mitä olen kaivannut ja osannut haluta. Minulla on ihana rakastava puoliso ja sen lisäksi vapaus toteuttaa seksuaalisuuttani myös muiden kanssa. On siis ollut kimppoja, naisten välistä, orgioita, kaikkea mahdollista. Ja kinkyilyä! Minulla on erinomaisen toimiva suhde jossa molemmat vaihtelemme rooleja alistuvasta alistajaan ja siinäkin olen todellakin saanut toteuttaa kaikki fantasiani.

Loppuelämältä toivon tätä samaa, mutta vaan lisää.

Vierailija
40/52 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hetero miehenä voisin kokeilla imeä kalua,se on vielä kokeilematta m64