Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut miehet joutuneet synnytykseen mukaan?

Vierailija
19.06.2024 |

Minä kerran jouduin ja synnytyssalissa kätilö kysyi haluanko istua yläpäässä ja nähdä synnytyksen hyvin vai alapäässä ja nähdä todella hyvin? Sanoin että haluan istua käytävällä..muuse ei kuulemma ollut vaihtoehto joten valitsin yläpään. Antoivat minulle tuolin jossa ei ollut selkänojaa ja siinä oli todella raskasta ja kurjaa istua..ajattelin mainita siitä vaimollenikin, mutta hänellä oli muita kiireitä niin en häirinnyt häntä.

Kokemus oli todella raskas ja vei kyllä voimat. Älkää hyvät miehet vaan suostuko tuollaiseen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tajua miten rankkaa tuo on miehelle kun itse vaan makaavat mukavasti sängyllä ilokaasupäissään. Mutta naiset eivät paljoa ajattele kuin itseään .

Vierailija
2/64 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jaa, mun mies tuli enemmän kuin mielellään synnytyksiin mukaan. Leikkasi kummankin lapsen napanuorankin.

Mutta provohan tämä aloitus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti joutunut kokemaan synnytyksen ja en enää ikinä aio osallistua.

Vierailija
4/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkä naisellekaan niin helppoa ole kuin miltä se näyttää.

Vierailija
5/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua miten rankkaa tuo on miehelle kun itse vaan makaavat mukavasti sängyllä ilokaasupäissään. Mutta naiset eivät paljoa ajattele kuin itseään .

Tää oli hyvä. Tuli mieleen se Mankelin sketsi missä vaimo odotti lasta. En muista sen sketsin nimeä, mutta Heikki Silvennoinen siinä esitti hyvää miestä, kun nainen vaan kitisi turhasta.

Vierailija
6/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ilokaasu olisi se onnelliseksi tekevä asia. Kyllä se silti aika rankkaa on.

Vierailija
7/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ilokaasu olisi se onnelliseksi tekevä asia. Kyllä se silti aika rankkaa on.

Tuo nyt oli täysin läpällä heitetty.

Vierailija
8/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mukaan, ellei synnyttävä osapuoli sitä ehdottomasti minulta vaatisi. Jo pelkät synnytyskohtaukset elokuvissa tai tai tv-sarjoissa saavat minut voimaan pahoin.

Vierailija
9/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon

Vierailija
10/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poistoon

Millä ihmeen perusteella?

Vierailija
11/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan siis ap nappasit jenkkilän stand up -koomikon jutun omanasi? Oot kyllä tosi hauska, mahtava seuramies.

Vierailija
12/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan erikoistapaus kun en missään nimessä halunnut miestä synnytykseen. Neljä lasta meillä. 

Vierailija
13/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh jaa, mun mies tuli enemmän kuin mielellään synnytyksiin mukaan. Leikkasi kummankin lapsen napanuorankin.

Semmoisen joka ei 99% todennäköisyydellä pääse tuota valintaa tekemään.

Vierailija
14/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi mukaan, ellei synnyttävä osapuoli sitä ehdottomasti minulta vaatisi. Jo pelkät synnytyskohtaukset elokuvissa tai tai tv-sarjoissa saavat minut voimaan pahoin.

Ne on äärettömän epärealistisia. Synnytys on yleensä todella hidasta toimintaa, eikä jenkkityylistä hassua syöksymistä sairaalaan ja muutamaa ponnistusta.

Vierailija
15/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnyttäminen itsessään olisi kova tai vaativa homma niin naiset olisivat jo jollakin tavalla juonineet senkin miesten hommaksi.

Vierailija
16/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä naisen kirjoittama :)

Vierailija
17/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasko välilihan myös?

Vierailija
18/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti joutunut kokemaan synnytyksen ja en enää ikinä aio osallistua.

Et varmaan osallistu lastesi hoitoonkaan.

Älä enää ikinä pane ketään.

Vierailija
19/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan ilokaasu saanut iloiseksi ja onnelliseksi vaan olo oli kuin olisin ollut kännissä. Ei mitään hauskaa enkä halunnut siinä tilanteessa olla ns. kännissä vaan pää selkeänä joten lopetin ilokaasun käyttämisen. 

Vierailija
20/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kolme neljä kertaa jo synnyttänyt niin se lapsihan vaan plopsahtaa sieltä ulos ja nainen voi jatkaa askareitansa siinä samalla. Pitää vain varoa ettei vahingossa klopsauta tulokasta imurilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi