Oletko jo saavuttanut seksin saralla ne asiat, jotka haluaisit ehdottomasti kokea? Ikäsi ja sukupuolesi?
Eli asiat joiden toteutumattomuus harmittaisi kuolinvuoteella tai vaiheessa, jossa kokisit seksielämän olevan ohi. Ja asiat joiden arvelet olevan realistisia saavuttaa. Fantasioista ne, jotka oikeasti haluaisit toteuttaa irl.
Itsellä 50+ iässä kumppanin kanssa swinger-elämän maistelu ja kumppanini ollut siinä mukana omasta halustaan, ei pelkästään mielikseni. Mitä tuolla on määrällisesti tai laadullisesti tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta ei ole ollut niin tärkeää vaan yhteinen halu kokea jänniä juttuja.
Kerro halutessasi kommenteissa jutut, jotka ovat vielä to-do-listallasi tai joiden arvelet jäävän tekemättä tai mikä oli tuo juttu, jonka jälkeen rastit oli ruuduissa. Ja miä aiot mahdollisesti tehdä asian suhteen.
Jotenkin toivon, ettei tämä olisi sama lista kuin villeimmät fantasiasi, vaan jotenkin elämän realismi olisi tässä mukana. Eli jos puhuttaisi urheilusta niin vastaus ei olisi: "Olisin halunnut voittaa NHL-, F1- ja maailman vahvin mies mestaruudet sekä Wimbledonin" Ymmärtänette pointin. Toinen toive on, että syitä miksi asiat eivät ole menneet kuten halusi katsottaisiin ennemmin peilistä kuin muista ihmisistä.
Kommentit (52)
On tässä elämän aikana tullut koettua jos minkälaista, joten en nyt varsinaisesti koe jääväni katumaan/kaipaamaan jonkun asian tekemättä jättämistä.
Tottakai silti on asioita, jotka haluaisi joskus kokea, mikäli mahdollisuus sattuisi kohdalle. Tietoisesti en etsi näitä mahdollisuuksia, tulee kohdalle jos niin on tarkoitettu. Jos pari esimerkkiä niin;
1) suuret ikäerot ja valta-asemat kiihottaa. Esimerkiksi rikas vanhempi leskirouva tai vastakohtana nuori opiskelijanainen.
2) koko nykyisen (~20v kestäneen) parisuhteen ajan olen kokenut jonkinasteista pahaa oloa siitä, että itsellä noita kokemuksia oli kertynyt paljon, kun taas kumppani on aina ollut ns. kiltti naapurin tyttö. En koe olevani varsinaisesti aisankannattaja, mutta yksi voimakkaimmista fantasioista on, että rouva kävisi vieraissa edes sen yhden kerran. Hän on asiasta tietoinen, ja ymmärtäväinen, mutta ei halua silti ryhtyä toteuttamaan tätä. Sinällään hienoa, että minä riitän, mutta minkäs sitä ihminen oman mielen koukeroilleen mahtaa🙄
Myöhemmän iän swingailun myötä alkaa olla ruksit kaikissa laatikoissa. Jotenkin rauhoittaa mieltä.
En todellakaan, kun en ole koskaan edes ollut suhteessa. Mutta en nyt sentään missään kuolinvuoteella katuisi tällaisia juttuja :D
Nää on ennemminkin sellaisia, että olisihan se ollut kiva kokea kaikkea mistä fantasioi tai oli muuten vaan utelias olo, mutta menee se elämä ilmankin.
N30
On kokeiltu peppuseksiä, kimppaa, avokki on pukeutunut seksiasuihin, ollut ravintolassa ilman pikkareita, harrastettu seksiä luonnossa ja erilaisissa muissakin paikoissa, leikitty leluilla, ollut sitomisjuttuja.
Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen.
En ole, 3 kimppa (m+2n) kokematta. Toisaalta testaamatta kunnon n. 65v maturekin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksin suhteen pitäs tavotella jotain ihme juttuja? Itse olen ainakin harrastanut hyvää seksiä lukuisia kertoja elämäni aikana, enkä kaipaa tai haaveile mitään saavuttamattomia.
Ei kai mitään ihmejuttuja tarvitse tavoitella sen enempää jos ei halua ihmejuttuja.
Minäkin oon harrastanut hyvää seksiä ja on kokeiltu monenlaisia asioita, mutta silti on vielä paljon myös asioita joita haluaisin kokeilla.
Ei ne ole mitään sellaisia, joita ilman ei elää pystyisi, mutta kokeilisin ehdottomasti jos niihin mahdollisuus tulee. Kyllä seksimieltymykset muuttuu aika paljon elämän mittaan ja kokeiltavaa riittää, jos vaan halua ja kiinnostusta niihin on.
N47
Vastasin kyllä, kun 95% on koettu kaikki.
Vieraissa voidi käydä, eli haluaisin kokea sen jännityksen että jääkö siitä kiinni. Muuten on kaikki haaveeni saanut kokeiltua.
Tai no jossain wild clubilla voisin käydä julkisesti alistumassa.
N 41
En ole. Haluaisin päästä kokemaan vielä sellaisen tähtiä syleilevän seksikerran, jossa on molemminpuolisesti sekä intohimoa, rakkautta, kiimaa että hellyyttä.
n37
Olen rakastanut miestä, jonka kanssa seksi oli upeaa, ollessani itse 25 v ja kehooni tyytyväinen. Suhde päättyi muista syistä. Sittemmin olen ollut välillä vuosia ilman, koska tavallisen näköisen 30-40 v naisen on oikeesti todella vaikea löytää luotettavaa kumppania, joka ei halua lapsia tai yhteistä kotia.
Yli 45-vuotiaista miehistä yli puolella ja yli 45-vuotiaista naisista kolmella neljästä toteutumattomia toiveita. Onhan tuossa peliaikaa jäljellä vielä hyvin, mutta jossain kohtaa pitää aktivoitua, jos kyse on asioista, joita ehdottomasti haluaa kokea. Itsellä viimeisiä rukseja nyt tulossa vielä 6-kympin pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksin suhteen pitäs tavotella jotain ihme juttuja? Itse olen ainakin harrastanut hyvää seksiä lukuisia kertoja elämäni aikana, enkä kaipaa tai haaveile mitään saavuttamattomia.
En halua mitenkään haastaa tai yrittää kertoa mitä sinun pitäisi haluta. On varmaan ihan hyvä noin. En kuitenkaan malta olla kysymättä mitä ovat asiat joita sanot saavuttamattomiksi ja joita et kaipaa etkä haaveile. Mielikuvani on, että ainakin nainen löytää toteuttajia ihan mihin tahansa haaveeseen tai fantasiaan.
Ai heteromiehenä??😂.
Joo-o, justiinsa. Homostelusta on tullut siis uusi normaali