Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen viikonloppu mökillä. Mies kinusi seksiä ja pilasi sen viikonlopun. Nyt istumme autossa kohti kotia ja mies pitää mykkäkoulua...

Vierailija
19.03.2023 |

Eilen illalla vonkasi ja kun tänään aamulla olisin vain halunnut nauttia kahvista mökillä niin mies alkoi taas vonkaamaan. Sanoin sitten, että tehdään se sitten alta pois niin häntä ei enää kiinnostanutkaan?! Veti vaatteet päälle ja sanoi, että nyt lähdetään sitten äkkiä kotiin. Koko 1,5 tunnin ajomatkalla ei ole sanonut mitään. Vielä toiset 90 min edessä

Kommentit (514)

Vierailija
161/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä jotkut olettaa, että naiset ovat aina elätettäviä joita pitää auttaa yhdessä sun toisessa asiassa? Ja, että naisen pitäisi maksaa miehelle seksillä?

Kyllä meillä molemmat osallistuu talouden menoihin ja kotitöitä yms. tekee molemmat. Meille seksi on nautinto joka kuuluu parisuhteeseen, ei mikään kauppaväline.

No oisko siihen syynä ihan reaalielämä 😊

Vierailija
162/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimaan sinne mökille mennään. Vai meinasitko että sinun nalkutusta lähti sinne kuuntelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan tyytyväinen. Kun ukko ikääntyy niin ei se sitten kinua.

Vierailija
164/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.

Eikö teillä seksi kuulu normaaliin arkeen?

Kuuluu, mutta just nimenomaan arkeen. Minun halut herää kun arki toimii ja mies siivoaa yhtä paljon kuin minä. Seksikkäin mies on silloin kun hän on hoivannut lapsia ja pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa. Silloin alkaa minulla hormonit hyrräämään.

Mutta jos se on joku järjestetty illallinen ja sen jälkeen hotelliin, niin tulee pakotettu fiilis. Seksi on parhaimmillaan silloin, kun se on spontaania, eikä kalenteriin merkitty.

Romanttinen yhteinen aika tarkoittaa minulle sitä, että ollaan kahdestaan sieluina, mutta miehelle se tarkoittaa, että kropat hinkkaa toisiaan ja sen jälkeen ehkä voidaan jutella jotain, paitsi että ikinä ei kun mies nukahtaakin tyytyväisenä.

Minä kärsin pakkoseksistä vuosikaudet. Vaikka kuinka sanoin, että en halua, niin ei muuta kun väkisin vaan. Aloin aivan pelätä nukkumaanmenoa, kun tiesin, että kohta se hullu hyökkää vaatimuksensa kanssa. Kehoitin häntä etsimään suhdetta kodin ulkopuolelta, mutta sekään ei käynyt. Näin jatkuvia painajaisia, että kimppuuni käydään väkivalloin. Oli pakko erota, että sain rauhan . Sen koommin en oo seksiä harrastanut enkä kaivannut, siitä jäi niin iso pelko ja kauhu. Lasten takia piti alistua. Monen vuoden terapian jälkeen olen päässyt jaloilleni ja voi tätä autuutta, kun saa yksin elellä (lapset jo aikuisia). Mitään kotitöitä ei mies tietenkään tehnyt ja oli aina rahaton ja kiristämällä ja uhkailemalla oli minulta rahaa vailla. Hyi kuinka muistan vieläkin, kun kuulin miehen paljaiden jalkojen äänien suuntautuvan kohti makuuhuonetta ja olin kauhusta sekaisin. Ja tämä tarina on valitettavasti totta

Vierailija
165/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko aloittaja on kotona?

Et ole vastannut kysymykseen, olitko mökillä jonkun uuden miehen kanssa vai oman vanhan parisuhteesi kanssa?

Vierailija
166/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussimaan sinne mökille mennään. Vai meinasitko että sinun nalkutusta lähti sinne kuuntelemaan?

Mitä muuta vuokramökillä voi tehdä?

Vierailija
167/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no murjottamallahan sitä seksiä yleensä saakin.

En tajua miehiä, vongataan ja nylkytetään, sitten kun saadaan pakit niin pidetään mykkäkoulua.

No tämä. Eräs miesystävä oli vatsataudissa ja kun tuli pieni hetki että ei ollut vessassa tyhjentämässä niin seksiä olisi pitänyt saada. Murjotti sitten loppupäivän kun en lämmennyt nylkytykselle.

Muuten seksiä ko herran kanssa oli niin paljon mihin mies kykeni. Enemmänkin olisi minulle maistunut (ja voi sitä miesdraamaa jos indikoin haluavani enemmän, "ei miehet mitään seksikoneita ole"). Mutta vatsatautia en nyt vaan ehdoin tahdoin halunnut.

Vierailija
168/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olette yhdessä jos seksi ei kiinnosta?? Taidat olla niitä naikkosia jotka vaan ottaa, ja pitää olla sitä ja tätä muttei anneta mitään!! Kuka tuollaista naista edes haluaa.Onko teillä mitään tunteita toisianne kohtaan?? Karsea leidi.Miksi edes olette yhdessa??.Olen entistä varmempi siitä että suomalaiset naiset joitakin poikkeuksia lukuunottamatta ovat tunne kylmiä ja laskelmoivia noitia ulkonäöstä huolimatta.Kyllä kelpaa hyvä elintaso jep, mutta kun sillä miehelläkin on samalla tavalla tunteita kuin sinullakin..Ei ne halut poistu kun sinä haluat..Parisuhde on kuin liikeyritys,molempien pitää joustaa ja ennenkaikkea puhua asiat selviksi jos ongelmia..Parisuhteeseen kuuluu ilot durut ja seksi kuten ruokaympyrässä!! Oletko liian nuori ymmärtämään elämää?? Jos näin,pysy yksin.

Vierailija
169/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tutulta. Siksi se ukko on ollut jo kauan eksä!

Sielä se mökillään painaa varmaan nytkin tiukkaa.

Keski-ikäiset eronneet ukot ei paina muuta kuin omaa nyrkkiänsä.

Kai nykyään jokainen setämies tietää, että rahalla saa nuorta lihaa, kun lehdissä on mainostettu säännöllisesti kuinka hieno työ perseen myyminen on.

Vierailija
170/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VierasteIija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten löytävät nuoremman puolison. Mun mies oli 50v. kun alkoi seurustella mun kanssa ja mä olin 33v. Yhdessä oltu melkein 11 vuotta.

Olen itse tuon ikäinen ja en voisi ikinä kuvitella seurustelevani tämän ikäisenä tuollaisen papparaisen kanssa. On varmaan kiva kohta olla omaishoitaja omalle puolisolle ja sitten jäädä yksin.

Kohta? Ei normaalille 61-vuotiaalle tarvitse kohta olla omaishoitajana. Onnettomuuden tai sairauksen seurauksena voi joutua omaishoitajaksi saman ikäisellekin puolisolle.

En ole koskaan ymmärtänyt, että pelkän ison ikäeron vuoksi pitäisi jättää pois mahdollisuus onneen ja rakkauteen. Me elämme tätä rakkautta ja suhdetta niin kauan kuin meille suodaan. 

10v lisää ja alkaa se omaishoitajuus koputella ovelle. Ei kiitos itselleni.

Rakkautta voi löytää aina oman ikäisistäkin ja vielä enemmän onnea. Ei tarvitse nuoremman ikäännyttää itseään kymmenellä vuodella vanhemmaksi, jotta olisi samalla tasolla elämän kanssa kuin se vanhempi kumppani.

15 vuotta vanhemmalla ukkelilla kun tahtoo olla nuorempia enemmän kyhnyä. Siksi.

Mitä on kyhny? Miksi ei voi kirjoittaa niin, että kaikki ymmärtää eikä käyttää tuollaisia kummallisia "sanoja"?

Rahaa. Kannattais lukea joskus jotain, kirjoja.

Voi hyvää päivää taas. Kyllä mä luen paljonkin kirjoja, mutta mä en voi tietää jokaista murresanaa. Ei todellakaan ole mikään yleinen sana tuo kyhny.

Mä olen siis tuo joka on 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. En todellakaan ole miehen kanssa rahan takia. En voisi koskaan olla yhdenkään miehen kanssa pelkän rahan takia vaan kyllä se on rakkaus miksi jonkun kanssa olen parisuhteessa. En ole mikään maksullinen nainen. Olen ihan töissä käyvä nainen jonka tulot ei paljon jää jälkeen miehen tuloista. Keskituloisia ollaan molemmat. 

Vierailija
171/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pihtasit?

Ilmiannettu. Naisella ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksi yhtään kenenkään kanssa!

totta, ja miehellä ei ole velvollisuutta elättää naista, olla uskollinen kun puoliso pihtaa, vaihtaa naisen autoon kesärenkaita ja kaikkea. onnellisen liiton tae on juurikin se seksin saanti silloin kun on tarve. ja molemmathan siinä saa seksiä. 

Sivuhuomautuksena sanon että naisena joka elättää itsensä (ja tienaa paremmin kuin useinnat miehet), hoitaa autonsa ja muutkin asiansa itse ja tykkää seksistä onkin sitten mahdotonta löytää miestä. Kas kun mies joutuisi pärjäämään ihan omilla avuillaa, eikä providerina niin liian kova paikka laittaa itsensä peliin ja olla parisuhteen arvoinen naiselle.

Vierailija
172/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa siis liikkeellä olevassa autossa.

Minä en pystyisi autossa kirjoittamaan mitään.  Olen joskus yrittänyt, mutta ei onnnistu, auto aina sen verran tärisee tai heilahtelee, ei tarvi kuin vähän, niin ei onnistu.

Ja mies ei sano mitään, kun yksi näpyttelee siinä vieressä.  

Ehkä tää tarina ei ole tosi.

Eh, mitä? Minäkin kirjoitan tällä hetkellä liikkuvassa autossa. Mies ajaa eikä puutu näpyttelyyni, miksi puuttuisi? En nyt ihan ymmärrä tätä perustelua.

En tosin ole koskaan ymmärtänyt sitäkään, miksi kaiken keskustelupalstalla edes pitäisi olla totta. Kiinnostava aihe on kiinnostava joka tapauksessa.

Kiinnostava aihe, että mies vinkuu seksiä ja nainen ei haluu?

Miljoona ketjua täälläkin ko. aiheesta, ja aina vaan kiinnostaa.  Miehet tunkee ne seksitarpeensa sellaisiinkin keskusteluaiheisiin, mitkä käsittelee ihan muuta.  Jo onkin kiinnostavaa.  Plaah.

No keskustelkaa.

Vierailija
173/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.

Hyi sama fiilis täällä ja koko mies jo inhottaa!

Vierailija
174/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asut luostarissa nykyään.

Vierailija
175/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten löytävät nuoremman puolison. Mun mies oli 50v. kun alkoi seurustella mun kanssa ja mä olin 33v. Yhdessä oltu melkein 11 vuotta.

Olen itse tuon ikäinen ja en voisi ikinä kuvitella seurustelevani tämän ikäisenä tuollaisen papparaisen kanssa. On varmaan kiva kohta olla omaishoitaja omalle puolisolle ja sitten jäädä yksin.

Kohta? Ei normaalille 61-vuotiaalle tarvitse kohta olla omaishoitajana. Onnettomuuden tai sairauksen seurauksena voi joutua omaishoitajaksi saman ikäisellekin puolisolle.

En ole koskaan ymmärtänyt, että pelkän ison ikäeron vuoksi pitäisi jättää pois mahdollisuus onneen ja rakkauteen. Me elämme tätä rakkautta ja suhdetta niin kauan kuin meille suodaan. 

10v lisää ja alkaa se omaishoitajuus koputella ovelle. Ei kiitos itselleni.

Rakkautta voi löytää aina oman ikäisistäkin ja vielä enemmän onnea. Ei tarvitse nuoremman ikäännyttää itseään kymmenellä vuodella vanhemmaksi, jotta olisi samalla tasolla elämän kanssa kuin se vanhempi kumppani.

Edelleenkään en ymmärrä, että miksi pitäisi jättää joku ihminen väliin pelkän ison ikäeron vuoksi. Jos oikeasti rakastaa toista, niin miksi ei sitten olisi hänen kanssaan niin kauan kuin yhteistä aikaa suodaan. Ei se rakkaus väkisin syty jotakin oman ikäistä kohtaan. 

En ymmärrä sitäkään, että mitä toisten ikäerot hiertää noin kovasti ja aina huudetaan tuota omaishoitajuutta. Antakaa ihmisten olla ja elää kuten itse haluavat.

Ei kai se asia kenellekään kuulukaan, mutta kun on näitä pariskuntia, joilla ikäero esim. 15 - 60 v ja lehtien palstoilla onneaan toivottavat. Silloin kyllä tulee tämän nuoremman osapuolen osalta mieleen, että tietäisitpä vaan.

Ikä ei valitettavasti ole vain numero, se näkyy, kuuluu ja tuntuu aivan joka suhteessa, joten parempi pysyä vain mahdollisimman näkymättömissä ja olla nyt ainakin tekemättä jälkikasvua. T. Eräs, suuren ikäeron suhteesta alkunsa saanut.

Vierailija
176/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi sama fiilis täällä ja koko mies jo inhottaa!

Onhan se ihan väärin, että parisuhteessa haluaa seksiä. Olet ilmeisesti vähän yksinkertainen ihminen.

Vierailija
177/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa siis liikkeellä olevassa autossa.

Minä en pystyisi autossa kirjoittamaan mitään.  Olen joskus yrittänyt, mutta ei onnnistu, auto aina sen verran tärisee tai heilahtelee, ei tarvi kuin vähän, niin ei onnistu.

Ja mies ei sano mitään, kun yksi näpyttelee siinä vieressä.  

Ehkä tää tarina ei ole tosi.

Mitä ihmettä oikein selität?! Ei mulle ainakaan ole ongelma kirjoittaa autossa puhelimella. Eikä mies puutu mun puhelimen näpyttelyyn kuten mä en puutu miehen puhelimen näpyttelyyn. 

Oli kyllä melkoisen erikoinen tämä sun viestisi.

Vierailija
178/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voinu jäädä yksin mökille?

Vierailija
179/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pihtasit?

Ilmiannettu. Naisella ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksi yhtään kenenkään kanssa!

Ilmiannettu. Kukaan ei puhunut velvollisuudesta, pakottamisesta tai mistään vastaavasta. Miesvihaa.

naisilla ei ole edelleenkään MITÄÄN velvollisuutta harrastaa seksiä vasten tahtoaan!!!

Vierailija
180/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen kenen kanssa on naimisissa saattaa tällainen touhu yltyä ihan päättömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi