Ensimmäinen viikonloppu mökillä. Mies kinusi seksiä ja pilasi sen viikonlopun. Nyt istumme autossa kohti kotia ja mies pitää mykkäkoulua...
Eilen illalla vonkasi ja kun tänään aamulla olisin vain halunnut nauttia kahvista mökillä niin mies alkoi taas vonkaamaan. Sanoin sitten, että tehdään se sitten alta pois niin häntä ei enää kiinnostanutkaan?! Veti vaatteet päälle ja sanoi, että nyt lähdetään sitten äkkiä kotiin. Koko 1,5 tunnin ajomatkalla ei ole sanonut mitään. Vielä toiset 90 min edessä
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt melko hitaalla, jos et jo mökkimatkasta sovittaessa tajunnut, mitä siellä on tarkoitus tehdä. Nautin siitä, että mökkeily meni myös sinulta pilalle omien harhakuvitelmiesi takia. Ajattelit kai, että teidän suhteessa mies maksaa, ja sinä määräät tahdin.
Miksi nähdä vaivaa ja matkata mökille asti jos tarkoituksena ei ole nauttia toistensa seurasta ja romantiikasta sekä harrastaa seksiä kaikessa rauhassa?
Tuollaisen pakkomielteisen hätäisen pikapanon, jonka ainoana tarkoituksena on saada vain miehen kassit äkkiä tyhjiksi voi suorittaa ihan kotonakin. Ei siihen romanttista mökkiviikonloppua tarvita.
Miksi ihmeessä mökillä pitäisi harrastaa jotenkin erilaista seksiä kuin kotona? Eikös se kotona nimenomaan ole mukavin hoitaa nämä pidemmät sessiot, mökillä on paljon muuta kivaa mitä voi touhuilla!
Totta tuokin, mutta jos sinne mökille mennään viettämään romanttista viikonloppua johon kuuluu seksikin, niin silloin ei todellakaan vetäistä mitään pikaisia suunnilleen jo autossa jotta mies vaan saa kassinsa tyhjiksi.
Eikä siihen kuulu tuollainen vonkaaminenkaan joka vie oikeasti halut pitkäksi aikaa.
Tietenkin mökille voidaan mennä vaikka hiihtämään tai ulkoilemaan, mutta silloin se seksi ei ole miehelläkään ainoana mielessä eikä sen perään vonguta ja mouruta koko reissua. Toki sitäkin siellä saatetaan harrastaa noiden muiden aktiviteettien lisäksi.
Niin, no ilmeisesti AP ei ollut lähtenyt mökille seksilomalle vaan touhuilemaan ja rentoutumaan. Heillä selkeästi oli eri ajatukset siitä millaista reissua oltiin menossa tekemään.
No sillähän ei sinänsä ole edes merkitystä millä ajatuksella ap sinne lähti, koska mies joka tapauksessa itse pilasi yhteisen viikonlopun tuolla vonkaamisellaan.
Ilman tuota miehen rasittavaa vonkaamista siellä olisi hyvinkin voineet harrastaa seksiäkin monen muun tekemisen lisäksi.
ap päätti jo ennen reissua ettei harrasta seksiä.
AP ei ollut tiennyt että miehelle ensimmäinen asia mielessä oli paneminen. AP oletti että mökille lähdetään viettämään mukavaa yhteistä aikaa ja jos tunnelma sopivaksi muotoutuu niin sitten harrastetaan seksiä.
Pelkkä mökin ovesta sisään kävely aika harvalle on riittävä tunnelman luoja.
Sama kuin sanoisin että mies päätti jo ennen reissua että nyt sitten pannaan ilman tunnelman virittelyä itsekkäästi ja oma tyydytys edellä.
Oletko ap?
-ohis
En ole, laskeskelin vain todennäköisyyksiä ett missä kohdin tämä mökkiviikonloppu meni pieleen....
Aika alkutekijöissään varmaankin.Keksit siis tarinoita miehestä miesvihakiimassasi, ja sanot että ne ovat todennäköisyyksiä?
Missä kohdin? Olen kirjoittanut tähän ketjuun 4 kertaa ja joka kerta olen painottanut kommunikaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt melko hitaalla, jos et jo mökkimatkasta sovittaessa tajunnut, mitä siellä on tarkoitus tehdä. Nautin siitä, että mökkeily meni myös sinulta pilalle omien harhakuvitelmiesi takia. Ajattelit kai, että teidän suhteessa mies maksaa, ja sinä määräät tahdin.
Miksi nähdä vaivaa ja matkata mökille asti jos tarkoituksena ei ole nauttia toistensa seurasta ja romantiikasta sekä harrastaa seksiä kaikessa rauhassa?
Tuollaisen pakkomielteisen hätäisen pikapanon, jonka ainoana tarkoituksena on saada vain miehen kassit äkkiä tyhjiksi voi suorittaa ihan kotonakin. Ei siihen romanttista mökkiviikonloppua tarvita.
Miksi ihmeessä mökillä pitäisi harrastaa jotenkin erilaista seksiä kuin kotona? Eikös se kotona nimenomaan ole mukavin hoitaa nämä pidemmät sessiot, mökillä on paljon muuta kivaa mitä voi touhuilla!
Totta tuokin, mutta jos sinne mökille mennään viettämään romanttista viikonloppua johon kuuluu seksikin, niin silloin ei todellakaan vetäistä mitään pikaisia suunnilleen jo autossa jotta mies vaan saa kassinsa tyhjiksi.
Eikä siihen kuulu tuollainen vonkaaminenkaan joka vie oikeasti halut pitkäksi aikaa.
Tietenkin mökille voidaan mennä vaikka hiihtämään tai ulkoilemaan, mutta silloin se seksi ei ole miehelläkään ainoana mielessä eikä sen perään vonguta ja mouruta koko reissua. Toki sitäkin siellä saatetaan harrastaa noiden muiden aktiviteettien lisäksi.
Niin, no ilmeisesti AP ei ollut lähtenyt mökille seksilomalle vaan touhuilemaan ja rentoutumaan. Heillä selkeästi oli eri ajatukset siitä millaista reissua oltiin menossa tekemään.
No sillähän ei sinänsä ole edes merkitystä millä ajatuksella ap sinne lähti, koska mies joka tapauksessa itse pilasi yhteisen viikonlopun tuolla vonkaamisellaan.
Ilman tuota miehen rasittavaa vonkaamista siellä olisi hyvinkin voineet harrastaa seksiäkin monen muun tekemisen lisäksi.
AP ei ollut tiennyt että miehelle ensimmäinen asia mielessä oli paneminen. AP oletti että mökille lähdetään viettämään mukavaa yhteistä aikaa ja jos tunnelma sopivaksi muotoutuu niin sitten harrastetaan seksiä.
Sama kuin sanoisin että mies päätti jo ennen reissua että nyt sitten pannaan ilman tunnelman virittelyä itsekkäästi ja oma tyydytys edellä.
Oletko ap?
-ohis
En ole, laskeskelin vain todennäköisyyksiä ett missä kohdin tämä mökkiviikonloppu meni pieleen....
Aika alkutekijöissään varmaankin.Keksit siis tarinoita miehestä miesvihakiimassasi, ja sanot että ne ovat todennäköisyyksiä?
Missä kohdin? Olen kirjoittanut tähän ketjuun 4 kertaa ja joka kerta olen painottanut kommunikaatiota.
En koe mitseäni mitenkään vihamieliseksi mihinkään suuntaan. Omituiset ihmiset suuttuilevat...
6 kirjoitusta tässä ketjusssa minulla nyt kai. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap?
-ohis
Mitä höpiset? Missä kohtaa? Oletko heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.
Eikö teillä seksi kuulu normaaliin arkeen?
Kuuluu, mutta just nimenomaan arkeen. Minun halut herää kun arki toimii ja mies siivoaa yhtä paljon kuin minä. Seksikkäin mies on silloin kun hän on hoivannut lapsia ja pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa. Silloin alkaa minulla hormonit hyrräämään.
Mutta jos se on joku järjestetty illallinen ja sen jälkeen hotelliin, niin tulee pakotettu fiilis. Seksi on parhaimmillaan silloin, kun se on spontaania, eikä kalenteriin merkitty.
Romanttinen yhteinen aika tarkoittaa minulle sitä, että ollaan kahdestaan sieluina, mutta miehelle se tarkoittaa, että kropat hinkkaa toisiaan ja sen jälkeen ehkä voidaan jutella jotain, paitsi että ikinä ei kun mies nukahtaakin tyytyväisenä.
Minä kärsin pakkoseksistä vuosikaudet. Vaikka kuinka sanoin, että en halua, niin ei muuta kun väkisin vaan. Aloin aivan pelätä nukkumaanmenoa, kun tiesin, että kohta se hullu hyökkää vaatimuksensa kanssa. Kehoitin häntä etsimään suhdetta kodin ulkopuolelta, mutta sekään ei käynyt. Näin jatkuvia painajaisia, että kimppuuni käydään väkivalloin. Oli pakko erota, että sain rauhan . Sen koommin en oo seksiä harrastanut enkä kaivannut, siitä jäi niin iso pelko ja kauhu. Lasten takia piti alistua. Monen vuoden terapian jälkeen olen päässyt jaloilleni ja voi tätä autuutta, kun saa yksin elellä (lapset jo aikuisia). Mitään kotitöitä ei mies tietenkään tehnyt ja oli aina rahaton ja kiristämällä ja uhkailemalla oli minulta rahaa vailla. Hyi kuinka muistan vieläkin, kun kuulin miehen paljaiden jalkojen äänien suuntautuvan kohti makuuhuonetta ja olin kauhusta sekaisin. Ja tämä tarina on valitettavasti totta
Miksi et ilmoittanut raiskaajaa poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kokee miehen vastenmielisenä, eikä halua seksiä, niin se tulee olemaan aina niin. Halut eivät palaa. Hyvin valitettavaa, mutta näin se menee. Jonkun toisen kanssa halut palaavat, jos ovat palatakseen.
Totta. Mulla kaksi exää joista ajattelen aivan eri tavalla kuin ennen . Oksettaa jo atakuskin seksistä ja toinen heistä on yrittänyt ostaa seksiä eron jälkeen minulta, moukka! En todellakaan suostunut. Hassua tässä on se että ennen annoin näille kahdelle ihan kaiken anteeksi, pettäniset, lyömiset, valehtelun, aivan kaikki , minua sai maata vaikka en halunnut , minua sai pakottamaan asioihin mihin en halunnut , minä olin se joka aina kehui ja piilotteli näiden kahden tekemisiä, aina seisoin rinnalla.
Olen nähnyt ja ollut suhteessa myös normaalien kanssa mutta nämä kaksi on kyllä niin raju kontrasti normaaleihin. Toisesta kun pääsin yli, toinen tuki ja osoitti rakkautensa minulle kunnes tajusin sen olevan manipulointia ja olikin pahempi .
Sain paskaa ja nöyryytystä tilalle. Eron jälkeen ovat vaatineet takaisin ja anteeksi pyydelleet ja "tajunneet " mutta ei, ei enään . En suostu seksiin , en suostunut vaikka toinen olisi jopa maksanut siitä , en kaipaa tuollaista elämääni enään.
Haha,kyllä se ois täällä päinvastoin.
Mies ei halua ja minä haluan.
Laittaako naiset Markukselle Andyn kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.
On se kamalaa kun toinen kokee sinut haluttavana. Edes räväkkä kouvolatukka ja naamatatuoinnit eivät ole auttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi , hyväilee vaimoaan. Eukko torjuu. Vonkaaminen on vain tällaisen miehen osa,koska seksiä ei nainen halua harrastaa. Pyristelee irti, alkaa touhuta muuta. Tämä on ensiaskel avioeroa kohti,sillä Raamatussa sanotaan ettei vetäytyä pois toisistaan,paitse yhteisestä sopimuksesta ajaksi.. Jumala on luonut avioelämän yhteiseksi iloksi.
Jumala loi seksin molempien iloksi.
Jumalan sana on ettö seksin pitää olla ilon aihe molemmille aviopuolisoille.
Tämä toteutuu niin että molemmille seksi tehdään yhtä haluttavaksi ja tärkeäksi tapahtumaksi.
Jos jompi kumpi ei seksiä halua niin sitten kumppanin on myötä- ja vastoinkäymisissä toimittava niin että se seksi on toisellekin iloista.
Sanotaanko Raamatussa näin että parisuhteessa pitää olla HYVÄÄ seksiä?
Kyllä sanotaan. Naisen pitää antaa miehen nytkyttää päällä ja laskea maidit sisään. Kuukautisten aikana peräsuoleen.
Hyi yök. Kuka viitsii koko ajan ajatella jotain s*ksiä. Päh.
Ihmettelen näitä kommentteja naisilta, että hormoonit alkavat hyrräämään vasta kun mies siivoaa ym. Minulla kyllä ihan hormoonit hyrräsivät itsekseen ihan pikkulapsiaikanakin. Sain onneksi seksiä mieheltäni useamman kerran viikossa. Ja pikapanoille kyllä keksi hetkensä. Lasten nukkuessa oli sitten paremmin aikaa vähän pidemmille jutuille. Tämän palstan naiset ovat koko ajan järjettömän uupuneita. Ja tiedoksi, kävin kyllä töissä ja siltikin halusin miestäni. Lapsetkin tuli hoidettua, kotiruokaa laitoin ym. Toki mies osallistui jonkin verran, hän pääosin hoiti lasten leikittämiset, itse olen ollut aina vähän huono noissa leikkimisjutuissa. Iltasadut olivat sitten mulle kuuluva juttu.
Saan kyllä kuraa niskaani tästä kommentista, vaan ei haittaa. Kunhan tässä vaan ihmettelen. N. 65v.
Sanotaanko Raamatussa näin että parisuhteessa pitää olla HYVÄÄ seksiä?