Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen viikonloppu mökillä. Mies kinusi seksiä ja pilasi sen viikonlopun. Nyt istumme autossa kohti kotia ja mies pitää mykkäkoulua...

Vierailija
19.03.2023 |

Eilen illalla vonkasi ja kun tänään aamulla olisin vain halunnut nauttia kahvista mökillä niin mies alkoi taas vonkaamaan. Sanoin sitten, että tehdään se sitten alta pois niin häntä ei enää kiinnostanutkaan?! Veti vaatteet päälle ja sanoi, että nyt lähdetään sitten äkkiä kotiin. Koko 1,5 tunnin ajomatkalla ei ole sanonut mitään. Vielä toiset 90 min edessä

Kommentit (514)

Vierailija
121/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäkkö hoikan kauniin naisen kanssa hotelliin ja maksaa 700e vai vongata naiselta joka vastaa kutsuun "vaimo" joka sanoo että hoidetaa se pois alta.

Tiukka kysymys, mutta .........valitsen...

=D

Ne hinnat taitaa pyöriä kyllä jossain 100-200 euron välissä.

Vierailija
122/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tutulta. Siksi se ukko on ollut jo kauan eksä!

Sielä se mökillään painaa varmaan nytkin tiukkaa.

Keski-ikäiset eronneet ukot ei paina muuta kuin omaa nyrkkiänsä.

Tai sitten löytävät nuoremman puolison. Mun mies oli 50v. kun alkoi seurustella mun kanssa ja mä olin 33v. Yhdessä oltu melkein 11 vuotta.

Olen itse tuon ikäinen ja en voisi ikinä kuvitella seurustelevani tämän ikäisenä tuollaisen papparaisen kanssa. On varmaan kiva kohta olla omaishoitaja omalle puolisolle ja sitten jäädä yksin.

Kohta? Ei normaalille 61-vuotiaalle tarvitse kohta olla omaishoitajana. Onnettomuuden tai sairauksen seurauksena voi joutua omaishoitajaksi saman ikäisellekin puolisolle.

En ole koskaan ymmärtänyt, että pelkän ison ikäeron vuoksi pitäisi jättää pois mahdollisuus onneen ja rakkauteen. Me elämme tätä rakkautta ja suhdetta niin kauan kuin meille suodaan. 

10v lisää ja alkaa se omaishoitajuus koputella ovelle. Ei kiitos itselleni.

Rakkautta voi löytää aina oman ikäisistäkin ja vielä enemmän onnea. Ei tarvitse nuoremman ikäännyttää itseään kymmenellä vuodella vanhemmaksi, jotta olisi samalla tasolla elämän kanssa kuin se vanhempi kumppani.

Ohiksena: olen seurustellut viimeisen kuuden vuoden aikana omanikäisteni (nelikymppisten) miesten kanssa, mutta joko tykkäsivät vähän liikaa alkoholista, tai ruuasta tai tupakoivat tai olivat muuten melko negatiivisia energiasyöppöjä. Toki minulla oli huonoa tuuria, että vain tällaisia tuli vastaan. Sitten tapasin kolme vuotta sitten itseäni 11 vuotta vanhemman miehen. Erittäin hyvässä kunnossa, jopa lihaksikas, positiivinen, fiksu ja toimelias perusluonne, käyttää alkoholia kohtuudella samoin kuin myös herkuttelee kohtuudella. Ja mikä kaikista tärkeintä: meillä on tajunnan räjäyttävää seksiä. Jos joutuisin jossain vaiheessa elämää huolehtimaan hänestä, niin tekisin niin kaikella rakkaudella kaiken sen jälkeen miten hän pyyteettömästi huolehtii minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et heti antanut niin ei olisi tarvinnut enää tinkiä. Oletko tyhmä?

124/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä nyt joku tehtailee näitä vonkausprovoja. Tällä kertaa mökki-aiheinen.

Kuvaa sitä, että älykkyys ei jakaannu tasan ihmiskunnan kesken. Muutenhan lukijat älyäisivät sen, että se ei ole koskaan toisin päin. Ts. kun nainen haluaa seksiä, käytännössä missä, milloin ja miten tahansa, sitä toimitetaan hänelle pikana, mutta jos mies haluaa, se on vonkaamista, se on negatiivista, se osoittaa että mies on heikko ja vttumainen olento. Ei, se osoittaa, että naisten vaatima tasa-arvoisuus on tekopyhää oman edun tavoittelua, ei mitään muuta. Ts. seuraavan kerran kun se vaimo valittaa kotitöistä, laita se putsaamaan ulkohuussin alunen tasa-arvon vuoksi. Siitä vaan lapio käteen, ja sitä rataa..

Vierailija
125/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sen miehen sentään tajuta että jos täyttää tarpeet toisilla miehillä niin joku raja se olla pitää. Sais olla tyytyväinen kun vieressä voi istua.

Vierailija
126/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi naiset saavat seksiä helpommin kuin miehet on yksinkertaisesti se, että he osaavat ottaa vinkit vastaan ja ovat valmiita muuttamaan omaa toimintaansa tarpeen mukaan. Miehet sen sijaan suuttuvat ja uhriutuvat, kun kyllä pitää heidän voida tehdä kuten haluavat ja silti saada seksiä. Ihan tyhmää ja epäreilua jos pihtaa.

Vierailija
127/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä nyt joku tehtailee näitä vonkausprovoja. Tällä kertaa mökki-aiheinen.

Kuvaa sitä, että älykkyys ei jakaannu tasan ihmiskunnan kesken. Muutenhan lukijat älyäisivät sen, että se ei ole koskaan toisin päin. Ts. kun nainen haluaa seksiä, käytännössä missä, milloin ja miten tahansa, sitä toimitetaan hänelle pikana, mutta jos mies haluaa, se on vonkaamista, se on negatiivista, se osoittaa että mies on heikko ja vttumainen olento. Ei, se osoittaa, että naisten vaatima tasa-arvoisuus on tekopyhää oman edun tavoittelua, ei mitään muuta. Ts. seuraavan kerran kun se vaimo valittaa kotitöistä, laita se putsaamaan ulkohuussin alunen tasa-arvon vuoksi. Siitä vaan lapio käteen, ja sitä rataa..

No uu mikä uhkaus. Ihan kuin naiset eivät tyhjentäisi huussia ihan vapaaehtoisestikin.

Vierailija
128/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennäkkö hoikan kauniin naisen kanssa hotelliin ja maksaa 700e vai vongata naiselta joka vastaa kutsuun "vaimo" joka sanoo että hoidetaa se pois alta.

Tiukka kysymys, mutta .........valitsen...

=D

Laittaisit sen 700e vaikka siivoojapalveluun ja naisen lahjoihin, niin kuussa sillä 700e saat yli kymmenen kertaa seksiä sen yhden kerran sijaan.

Kehopositiiviselta?

Itseni ikäiseltä?

Ei kiitos.

Ei sua voi kuin sääliä.

700 euroa ja ei sääliä vaan intohimoa. Säästän ensi kuuksi taas.

Luuleeko joku ihan oikeasti, että maksetulla naisella olisi oikeaa intohimoa? Rahan ne vaan haluaa, tunne on teeskenneltyä.

Vierailija
129/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä naisetkin voivat olla puutteessa. Niin minäkin yhdessä pitkässä seurustelusuhteessa ja avioliitossa. Minulla on korkea libido ja nautin aina seksistä ja teen itse yhtä helposti aloitteita kuin mieskin. Ekassa tapauksessa miesystäväni käytti seksiä jonkinlaisena hallitsemisen keinona, oli aika sairasta, sai minut noloksi ja araksi. Ja menin sitten naimisiin miehen kanssa, jonka libido tipahti huomattavasti parin avioliittovuoden jälkeen. Ja ei, en ole lihava, jopa kauniiksi kommentoitu. Nyt vihdoinkin terveessä parisuhteessa, jossa himotkin kohtaavat täydellisesti.

Vierailija
130/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tutulta. Siksi se ukko on ollut jo kauan eksä!

Sielä se mökillään painaa varmaan nytkin tiukkaa.

Keski-ikäiset eronneet ukot ei paina muuta kuin omaa nyrkkiänsä.

Tai sitten löytävät nuoremman puolison. Mun mies oli 50v. kun alkoi seurustella mun kanssa ja mä olin 33v. Yhdessä oltu melkein 11 vuotta.

Olen itse tuon ikäinen ja en voisi ikinä kuvitella seurustelevani tämän ikäisenä tuollaisen papparaisen kanssa. On varmaan kiva kohta olla omaishoitaja omalle puolisolle ja sitten jäädä yksin.

Kohta? Ei normaalille 61-vuotiaalle tarvitse kohta olla omaishoitajana. Onnettomuuden tai sairauksen seurauksena voi joutua omaishoitajaksi saman ikäisellekin puolisolle.

En ole koskaan ymmärtänyt, että pelkän ison ikäeron vuoksi pitäisi jättää pois mahdollisuus onneen ja rakkauteen. Me elämme tätä rakkautta ja suhdetta niin kauan kuin meille suodaan. 

10v lisää ja alkaa se omaishoitajuus koputella ovelle. Ei kiitos itselleni.

Rakkautta voi löytää aina oman ikäisistäkin ja vielä enemmän onnea. Ei tarvitse nuoremman ikäännyttää itseään kymmenellä vuodella vanhemmaksi, jotta olisi samalla tasolla elämän kanssa kuin se vanhempi kumppani.

15 vuotta vanhemmalla ukkelilla kun tahtoo olla nuorempia enemmän kyhnyä. Siksi.

Vierailija
131/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit itketään ja valitetaan kun äijällä käsi käy ja leffat pyörii 

Vierailija
132/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies tyydyttää itsensä vaikka käsin, tästäkin naisen täytyy pahoittaa mielensä. Saatika jos käy maksullisilla tyhjentämässä pussinsa. Ellei vaimolta saa seksiä, jotenkin kai asia on pakko hoitaa?

Tässä kirjoituksessa näkyy se ongelma-asenne. Saada seksiä. Sitä tosiaan saa rahalla tai omalla kädellä. Mutta puolison kanssa harrastetaan yhdessä seksiä. Jos seksi yhdessä on hyvää, niin luultavasti molemmat puolisot ovat aina valmiita siihen.

Vierailija
133/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri ja heti... tyyppihän on alinta mahdollista roskaa... kaverilla olisi tulevaisuutta vaikka Siperian kaivoksilla, ei kaivata takaisin...

Vierailija
134/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antropologiaa... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yksi suhteen tärkeimmistä ulottuvuuksista keskivertomiehelle. Jos se ei ole sun juttu, älä seurustele tai hanki femakompi mies.

Lainaan omaa kommenttiani, se on kirvoittanut keskustelua.

Olen itse nainen, joka priorisoi seksin harrastamisen aika korkealle kun kumppani antaa siihen osviittaa. Ei silloin anneta toisen odottaa koko päivää ja iltaa, velvoiteta toista osallistumaan omiin (koti)hommiin tai olemaan mielin kielin. Kyse on lopulta aika primitiivisestä asiasta. Ja tosiaan, keskivertomies on seksin suhteen aika primitiivinen, ei siitä kannata pöyristyä tai pahastua. Keskivertonaisen tarpeet suhteelle ovat usein henkisempiä. Miehenkin on niihin helpompi vastata kun ei ole akuutteja tarpeita täytettävänä.

Jotkut asiat ovat lopulta aika yksinkertaisia, vaikka emme tietyistä faktoista niin pitäisikään.

Keskivertonaisen on varmasti helpompi syttyä miehestä, kun ne henkiset tarpeet ovat tyydytetty.

Miksi miehen tarpeiden tyydytys on ensiksi tärkeämpää, kuin naisen?

Samalla logiikalla, miksi naisen tarpeiden tyydytys ensiksi on tärkeämpää, kuin miehen?

Itsekkyydellä pärjää harvassa ihmissuhteessa pitkälle tai ajatuksella, että jos on itse tyytymätön ei tuo toinenkaan ansaitse tyydytystä, ei ainakaan minun avullani.

Seksi on miehelle ensi sijassa fyysinen tarve keskimäärin, siksi se on tarvehierarkiassa korkeammalla. Ja siksi voin täyttää sen tarpeen ihan pyyteettömästi.

Väitän kyllä, että henkisistä ongelmista kasvaa paljon suurempia ja vakavampia, kuin fyysisestä seksin puutteesta. Fyysisen puolen voi hoitaa itse. Henkinen on vaikeampi hoitaa yksin, vaikka siihen käyttäisi mitä sijaiskeinoja.

Ja miksi olisin parisuhteessa, koska hoidan fyysisen seksipuolen yksin paremmin kuin moni partneri? Olen suhteessa koska se henkinenpuoli on siinä tärkein ja tuo sen hekuman siihen fyysiseen puoleenkin.

Ensin on henkinen ja sitten tulee fyysinen. Näin parisuhde toimii parhaiten. Sorry vain niille, jotka vierastaa henkisyyttä ja hakee vain fyysisyyttä.

Vierailija
135/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tämän viestiketjun lähettäjä ja puolisonsa sopivat hyvin yhteen! Hienoa kommunointikykyä molemmilla. Se vielä puuttuisi että molemmat kirjoittaisivat tänne. Varmaan kirjoittavat kun kommunikointikyvyt ovat niin samankaltaiset!

Vierailija
136/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.

Provohan tämä tietysti on, mutta miksi te olette yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka ällöttää, ja jota halveksitte ja vihaatte? Niinku mikä järki?

Ei se mies ällötä, vaan hänen liiallinen halunsa. Enkä todellakaan halveksi tai vihaa miestäni. Rakastan ja haluan, mutta en aina. Ja jos ei itseä juuri silloin haluta, niin sitä junaa ei voi peruuttaa mitenkään kun mies saa seksin päähänsä.

Vierailija
137/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojahan nämä. Ei kukaan mies kinua ja vingu seksiä jatkuvasti saatuaan lähes aina pakit. Muutenkin miehet osaavat lukea kyllä tilanteita.

Mutta eihän tämä totta ollutkaan vaan perinteinen miesvihaketju.

Vierailija
138/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

111111 kirjoitti:

Mitä itkemistä siinä on? Itselläkin lelut surraa ja kädet käy, kaiken muun lisäksi. Aika sairasta siitä loukkaantua.

Vierailija
139/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.

Ehkä ääliö kommentti, mutta jos seksi kuitenkin on päivän ohjelmassa sinullakin, niin voisiko sen ns. hoitaa jo heti kun vonkaus alkaa. Osa miehistä on hyperseksuaalisia ja uskon, että heidän kanssaan elo on täynnä seksiä ja sen odotusta. Ilmeisesti tuollaisen miehen vaan täytyy saada seksiä tosi usein. Eli kannattaa miettiä asiaa jo tutustumisvaiheessa.

Vierailija
140/514 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

111111 kirjoitti:

Kyllä se on vain plussaa että osaa tarvittaessa toimittaa asian itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan