Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?

Vierailija
18.03.2023 |

Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.

Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.

Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.

Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.

Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.

Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.

Kommentit (458)

Vierailija
101/458 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: iso kahvi maidolla, toinen "kuppi" termariin ja mukaan

Lounas: koululounas (ilmainen)

Päivällinen: nuudeleita (n 70 snt)

Vierailija
102/458 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potut on halpoja ja nälkä pysyy loitolla pitkään, lohkopottuja saa helposti syötyä ison kasan. Keitetytkin menee mutta vaatii enemmän lisukkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/458 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannua kaikista jämistä, myös huomiseksi evääksi. Kauppaan en mene ennen kuin on pakko, jos olisin käynyt tänään, niin ruuassa olisi ollut mm halloumia ja pikkutomaatteja, lisukkeena patonkia paistopisteestä.

Vierailija
104/458 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mutta tarjosin illallisen italialaisessa kahdelle naiselle. Kiitin seurasta.

Vierailija
105/458 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannua. Halpaa oli peruna, sipuli ja lisukkeet (etikkapunajuuria ja säilykekurkkua) sekä paistamiseen/ voiteluun käytetty levite, Ilmaista oli makkarat pannussa ja ruisleipä.

Tätä pyttipannua siis seuraavat kolme päivää..

Mutta on hyvää :)

Vierailija
106/458 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyä luulientä

Vierailija
107/458 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalaputettua kanaa ja anopilta saatua kermaa= kanaa currykastikkeessa. Poistomyynnistä -60% risottoainnekset.

Vierailija
108/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kovin halpaa, no en nyt kallistakaan, mutta arvioin aukatauluni väärin ja vietin sitten puoli päivää nälässä omaa tyhmyyttäni. Onneksi kotona odotti järkevää ruokaa järkevä määrä ettei nälissään tullut sitten ylensyötyä, pikku nälänhätä ei onneksi tapa 😊

Vierailija
109/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä pureksin

Vierailija
110/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itse asiassa tosi halvat ruuat, koska aamupuuron päälle laitoin pakastimesta itsekeräämiäni mustikoita ja lounaaksi tein sienipiirakkaa (suppilovahveroita oli niin älyttömästi tänä syksynä, että pakastimessa on nyt enemmän kun tarpeeksi), johon laitoin täytteeseen kaverin kotitarvekanalasta saamiani kananmunia. En yleensä edes syö kananmunia enkä koskaan osta niitä kaupasta. Eli ruuille on tullut hintaa lähinnä jauhoista, kaurahiutaleista, kaurakermasta sekä kaupasta ostetuista tomaatista ja kesäkurpitsasta :)

Vierailija
111/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariniemen kypsiä wingsejä punalapulla. Annoshinta soosin kanssa pari euroa. Päivälliseksi paistettua perunaa ja sipulia. Euron pintaan annos. Iltapalaksi punalappujuustoja parilla eurolla. Kahviin meni myös euron pintaan. 6€ päivä. Aika paljon, vaikka vähän oli syömistä. 

Vierailija
112/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Munakkaan. 

113/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan terveet ruuat Ap:llä. Itse söin aamupalaksi pizzaa, päivällä karkkia ja illalla valkosipulikernaperunoita. Ne oli halpoja, kun olivat ylijääneitä viikonlopulta. Ja olihan se pizzan jämäkin perjantailta. Karkit oli kalliita, dumle-pussi alepassa melkein 4 euroa! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
114/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no itsetehtyä vadelmahilloa köyhien ritareiden kanssa.

Vierailija
115/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman maan perunoita, porkkanaa, punajuurta, sipulia ja lehtikaalta ja tähän kalaa. . Aamupalaksi puuroa, päällä oman pihan marjoja. Välipalaksi rahkaa ja marjoja ja illalla itse tehtyä leipää. Pyrin niin pitkälle omavaraisuuteen kuin pystyn paitsi lihaa en kasvata. 

Vierailija
116/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamulla kaurapuuron kanssa omenasosetta, jonka tein syksyllä siskolta saaduista omenoista. Kaveri tarjosi kyläillessä linssikeittoa ja kahvit. Jääkaapissa on äidin tekemää marjamehua.

Vierailija
117/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloja, jugurttia ja eiliset kermavaahdon jämät.

Vierailija
118/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on metsää ja siinä metsässä paikalliset metsästäjät kaatoivat hirven. Tapana on tuoda metsänomistajalle hirvipaisti. Eli meillä oli tänään ilmaista hirvipaistia, perunamuusia, puolukkasurvosta.

Vierailija
119/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijamakaronilaatikkoa. On edukasta. Isosta padallisesta tänään viimeinen annos. Sitten olen syönyt pastasalaattia, majoneesit sun muut tarvikeainekset Lidlistä. Itsetehtyä kaalisalaattia ja myös ainekset lidlistä vaikkei kaali nyt paljon muuallakaan maksa.

Vierailija
120/458 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusia, jonka tein cittarin tarjousperunoista 0,20 senttiä kilo. Viiden kilon pussissa myytiin.

Sekaan punalaputettua laktoositonta kermaa . Possupihvit ostin myös punalaputettuina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi