AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
JAMKin tieto- ja viestintätekniikka tuli hetki sitten! Luulis että pikkuhiljaa voisi tulla muitakin linjoja :)
Vierailija kirjoitti:
varasijalla 28 rakennusarkkitehtuuriin, onko mahkuja????
Minne? Tampere, Oulu, Helsinki?
Taitaa aloituspaikkoja olla n. 30/paikkakunta, joten epäilen ettei tuolla varasijalla mahkuja... Ikävä kyllä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut tuloksia HAMK:sta vielä? Miltään linjalta...
IT-tradenomin monimuotolinjalle sain ja hyväksyin opiskelupaikan mut kokeen tuloksia ei oo tullu ja opintopolku sanoo että opiskelijavalinta kesken.
Onpa jännä, hain samaan ja eikä vielä näy tuloksia
No on! Mä kävin kokeessa 1.6. HAMKin omissa tiloissa, kävitkö sä jossain muualla tai eri päivänä?
Toivottavasti eivät nyt ainakaan peru jo vastaanotettua paikkaa jos jotain sellaista on todistusvalinnoissa käynyt?
LABissa kävin eli selittynee eri suorituspaikalla
Aaaaaa, pääsin sosionomi opintoihin HAMK:iin! Valintakoe 72.76 p., alin hyväksytty 68.35 (päivätoteutus) ja 72.64 (monimuoto). Itse hain molempiin mutta päivätoteutus oli ykkössijalla.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaaa, pääsin sosionomi opintoihin HAMK:iin! Valintakoe 72.76 p., alin hyväksytty 68.35 (päivätoteutus) ja 72.64 (monimuoto). Itse hain molempiin mutta päivätoteutus oli ykkössijalla.
Onnittelut! 🏼 Missä Turku viipyy, yleensä tullut ekojen joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!! Onnea!!
Mä olisin kanssa päässyt päiväopintoihin mutta en monimuotoon mihin hain.
Mutta sain onneksi paikan Laureasta monimuotoon.
Paljonko Laurean alimmat hyväksytyt pisteet oli monimuoto-opintoihin?
Jännääon kirjoitti:
Paljonko Laurean alimmat hyväksytyt pisteet oli monimuoto-opintoihin?
Ne ei vielä näy mulla. Ja mä hain Hyvinkään pisteeseen.
Ite sain pisteitä 69,325.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varasijalla 28 rakennusarkkitehtuuriin, onko mahkuja????
Minne? Tampere, Oulu, Helsinki?
Taitaa aloituspaikkoja olla n. 30/paikkakunta, joten epäilen ettei tuolla varasijalla mahkuja... Ikävä kyllä :/
Ouluun..
Oon varasijalla 18 JAMKn fyssarin koulutukseen, onkohan mitään mahiksia päästä sisään. 😐
Minulle tuli nyt varasija 23. HAMK tietojenkäsittely monimuoto, valintakoepisteet 42.375 ja alimmat hyväksytyt pisteet 39.65. Olen ei ensikertalainen, ei taida olla toivoa.
Voi kökötsy, 49,5p, ei riitä ei ekakertalaisena mihinkää. Tässä siis mafy mukana. Trade ei tosin tiiä viel miten pisteet jakautuu.
Noni. Oamk tradenomi (liiketalous) tulokset tullut. Oon varasijalla 118 (päivätoteutus ja 91 (monimuoto), sinne meni taas koulupaikka. 😔
Ensikertalaisena oon 8. varasijalla xamkiin tradepuolelle. Onkohan mitään mahiksia :D
Wiiih kirjoitti:
Ensikertalaisena oon 8. varasijalla xamkiin tradepuolelle
. Onkohan mitään mahiksia :D
Mä oon samassa koulussa ja alassa varasijalle 10😁
Kääk! :D Niin turhauttaa tää kun joko ei liiku. Kauheinta ois jäädä varasijalle 1. Mikä tradepuoli? Mulla turvallisuus.
Ei kukaan oo tainnu saada vielä tuloksia JAMK:sta?