Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
981/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Turun AMK:n pisterajoja tiedossa ?

Vierailija
982/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vikaa hakukohdetta on amk ja vikaan tullu jo, että oon varasijalla 400 🤣 eli tuskin toho toiseenkaa amk pääsen.

Siin kokees aina panikoin ja vastaan vaikken ois varma, syksyn hauissa yritän olla tekemättä noin.

Yliopisto kokeiden tulokset ei viel näy, mut kokeessa olin jo varma, etten siihen toiseen pääse..

Joten odotan, että hakuvaihtoehto 2 pääsisin.

Anteeksi jos on tyhmä huomautus, mutta huomasihan kaikki siinä kokeessa, että jos meinasi ottaa 0 pistettä (jättää vastaamatta), niin piti vielä klikata kysymykseen että "Jätän vastaamatta". Eli jos jätti vastaamatta (ei klikannut mitään), niin tuli miinusta!

Oho, onpa idiootti systeemi, vaikka itseä saan syyttää tietysti kun en ole lukenut ohjeita loppuun 🙈 mutta todella typerä, koska itseltä ainakin jossain osiossa loppui aika kesken eikä tullut mieleenkään käydä ruksimassa että en halua vastata. Eiköhän tässä saa sitten unohtaa kouluun pääsyn, ainakin englannin tehtävissä jätin useamman tyhjäksi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään tietoa Laurean tradenomi-linjan (verkko-opinnot) pisterajoista?

Vierailija
984/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappeenranta ja Oulu ois kyl kovia paikkoja päästä opiskelemaan🙏🏼. Sormet ristiin, että pääsis opiskelemaan🤞🏼! Moni haluaa myös Turkuun ja Jyväskylään kun niin kauniita ja sillee hienoja/uusia opiskelukaupunkeja. Tradenomi, opettajan, lähihoitajan sekä sosiaalityöntekijän opiskelupaikoista saa kilpailla kun haluttuja! Onnea niille, jotka pääsevät sisään! Kannattaa ottaa paikka vastaan niin varmasti on paikka ja jonot liikkuvat.

Turkulaistuneena voin kyllä suositella kaupunkia! Oon asunu opiskelijana mm. myös Jyväskylässä ja Vaasassa, mutta Turku tähän mennessä lemppari suomalaisista kaupungeista. :D

Vierailija
985/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vastaanottamassa paikan, vaikka oon jahkaillut hirveästi että onko tämä nyt se oikea linja ja nythän menetän ensikertalaisuuteni jne. jne. Puuh. En jaksa enää jahkailla. HAMKin tietojenkäsittelyn tradenomilinja, syksyllä nähdään 🥳

Olen sama joka aiemmin kirjoitteli että valintakokeen pisteet ei vielä näy, ja ne tosiaan ei tänäänkään vielä näy missään. Outoa että sain jo paikan ja vastaanotin sen mutta ei mitään hajua miten koe meni. Riittävän hyvin näköjään!

986/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vastaanottamassa paikan, vaikka oon jahkaillut hirveästi että onko tämä nyt se oikea linja ja nythän menetän ensikertalaisuuteni jne. jne. Puuh. En jaksa enää jahkailla. HAMKin tietojenkäsittelyn tradenomilinja, syksyllä nähdään 🥳

Olen sama joka aiemmin kirjoitteli että valintakokeen pisteet ei vielä näy, ja ne tosiaan ei tänäänkään vielä näy missään. Outoa että sain jo paikan ja vastaanotin sen mutta ei mitään hajua miten koe meni. Riittävän hyvin näköjään!

Mulla on HAMKin tietojenkäsittely tradenomi (monimuoto) viimesenä vaihtoehtona, mut mitään päätöstä/pisteitä tai mitään muutakaan ei vielä näy :)

Vierailija
987/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea opiskelupaikasta! Oliko kyseessä päiväopinnot vai monimuoto?

Onko joku saanut jo tuloksia HAMK tradenomi tietojenkäsittely monimuoto-opiskelupaikasta?

Vierailija
988/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään tuloksia metropoliasta 😫

Vierailija
989/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea opiskelupaikasta! Oliko kyseessä päiväopinnot vai monimuoto?

Onko joku saanut jo tuloksia HAMK tradenomi tietojenkäsittely monimuoto-opiskelupaikasta?

Kiitos! Tämä oli nimenomaan tuo monimuoto.

Vierailija
990/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on HAMKin tietojenkäsittely tradenomi (monimuoto) viimesenä vaihtoehtona, mut mitään päätöstä/pisteitä tai mitään muutakaan ei vielä näy :)

Ehkä saat jonkin ylemmän paikan? Monimuoto oli mullakin mistä sen paikan sain, oli itsellä ykkösvaihtoehto.

Vierailija
991/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas miten teillä varasijat liikkuu! Mulla eilen 16 ja tänään 11. 🤞Terveydenhoitajassa siis.. On tämä jännitysnäytelmää. 😅

Todistus jo o (amus)

Laurea 143 - > 134

Metropoliassa 136 - > 130

Noviasta sain todistuspaikan

Tosiaan terkkari ja ei ensikertalainen. Koepisteitä odotelessa

Vierailija
992/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vikaa hakukohdetta on amk ja vikaan tullu jo, että oon varasijalla 400 🤣 eli tuskin toho toiseenkaa amk pääsen.

Siin kokees aina panikoin ja vastaan vaikken ois varma, syksyn hauissa yritän olla tekemättä noin.

Yliopisto kokeiden tulokset ei viel näy, mut kokeessa olin jo varma, etten siihen toiseen pääse..

Anteeksi jos on tyhmä huomautus, mutta huomasihan kaikki siinä kokeessa, että jos meinasi ottaa 0 pistettä (jättää vastaamatta), niin piti vielä klikata kysymykseen että "Jätän vastaamatta". Eli jos jätti vastaamatta (ei klikannut mitään), niin tuli miinusta!

Oliko tosiaan näin että tuli miinusta tyhjistä kohdista? Sain 30 pistettä, jätin englannin osiossa ehkä tusinan verran kohtia tyhjilleen, kun ajattelin että jätän niihin vastaamatta.

Vierailija
993/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelijä kirjoitti:

Ei vieläkään tuloksia metropoliasta 😫

Metropolia ja Laurea tuppaavat hillottamaan tuloksia aika pitkään. :D

Vierailija
994/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesjes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tosiaan näin että tuli miinusta tyhjistä kohdista? Sain 30 pistettä, jätin englannin osiossa ehkä tusinan verran kohtia tyhjilleen, kun ajattelin että jätän niihin vastaamatta.

Kyllä. Itse tein niin, että aina ihan ensimmäiseksi kävin klikkaamassa kaikista sen jätän vastaamatta, että ehdin keskittyä tehtäviin ja aika saa juosta ilman pelkoa turhista miinuspisteistä.

Vierailija
995/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnista, tietääkö joku / onko tutkittu tms mitkä amk:t on halutuimpia tai mihin vaikein päästä? Esin tradenomiksi?

Vierailija
996/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesjes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse tein niin, että aina ihan ensimmäiseksi kävin klikkaamassa kaikista sen jätän vastaamatta, että ehdin keskittyä tehtäviin ja aika saa juosta ilman pelkoa turhista miinuspisteistä.

Tää ei pidä paikkaansa, vastaamatta jättäminen ei vähennä pisteitä. Joku trollaa taas.

Vierailija
997/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ammattikorkeakouluun.fi/hakijalle/valintatavat/amk-valintak…

Täällä kyllä tosiaan lukee joka osion kohdalla, että "Vastaamatta jättämisestä ei vähennetä pisteitä.".

Vierailija
998/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa oli erikseen "I will not answer this question" ja sitten oli myös mahdollista jättää kohta tyhjäksi. Ilmeisesti siis tyhjästä tulee miinusta vaikka molemmat onkin periaatteessa sama asia.

Vierailija
999/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamkista ei vieläkä tuloksia 🥴

Vierailija
1000/2176 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpa idiootti systeemi, vaikka itseä saan syyttää tietysti kun en ole lukenut ohjeita loppuun 🙈 mutta todella typerä, koska itseltä ainakin jossain osiossa loppui aika kesken eikä tullut mieleenkään käydä ruksimassa että en halua vastata. Eiköhän tässä saa sitten unohtaa kouluun pääsyn, ainakin englannin tehtävissä jätin useamman tyhjäksi 😅

AMK hakuja on myötäänsä. Ei toki kaikille aloille. Kevään toinen haku, kevään lisähaku, syksyn haku, syksyn lisähaku, Kevään eka haku jne. Uudelleen vaan hakemaan jos ei tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan