Voikohan nämä pakastaa
Voiko suojakaasuun pakattuja kirjolohipyöryköitä pakastaa (tietenkin eri pakkauksessa pakastaen)? Hyvä Apaja -merkkisiä ovat. En löytänyt heidän sivulta tietoa, enkä pakkauksesta mainintaa. Ei kai nuo nyt mitään aiemmin pakastettuja ainakaan voi olla, vai?
Kommentit (12)
Monesti nuo on tehty jo kerran pakastetusta kalasta, mutta jos pakkauksessa niin ei kerrota, niin senkun pakastat. Olen kyllä pakastanut ja syönyt niitäkin kalapullia, joita ei kai pitäis.
Olen pakastanut ja edelleen vastaan sulle eli ainakin tällä flooralla onnistuu.
Hmm. Kiitos vastauksista. Taidan nyt varmuuden vuoksi kysyä tuolta valmistajalta.
Aina pitää olla tuotteessa merkintä, jos se on ollut aiemmin pakastettuna.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta minä en enää luota, että kun ei ole merkintää, niin pakastusta ei ole tapahtunut. Nykyään mokaillaan niin paljon pakkausmerkinnöissä ja valmistuksessakin. Ap
Tottakai voi kuten myös valmislihapullia tai pihvejä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jauhelihaan saa tehtaalla lisätä pakastettua lihaa..
Mikähän vaivaa sinua, joka tulet tänne alapeukuttelemaan jotakuta, joka haluaa varmistua elintarvikkeen turvallisesta käsittelystä? Hanki nyt jo elämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta minä en enää luota, että kun ei ole merkintää, niin pakastusta ei ole tapahtunut. Nykyään mokaillaan niin paljon pakkausmerkinnöissä ja valmistuksessakin. ApJos olet noin epävarma niin jätä ostamatta ja tee ne itse.
Ne on ostettu jo. Siis jos tuotteesta on jotain kysyttävää, niin sitä ei pidä milloinkaan ostaa, vaan tehdä aina itse? Oletko ihan vajaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta minä en enää luota, että kun ei ole merkintää, niin pakastusta ei ole tapahtunut. Nykyään mokaillaan niin paljon pakkausmerkinnöissä ja valmistuksessakin. ApJos olet noin epävarma niin jätä ostamatta ja tee ne itse.
Ne on ostettu jo. Siis jos tuotteesta on jotain kysyttävää, niin sitä ei pidä milloinkaan ostaa, vaan tehdä aina itse? Oletko ihan vajaa? Ap
Itse olet vajaa kun päivänselvää asiaa täällä kyselet. Etkö osaa käyttää omia aivojasi.-eri
Mähän niitä aivojani tässä juuri osaan käyttää, koska tajuan olevan olemassa senkin mahdollisuuden, että noita ei saa tai ei suositella pakastettavan. Mene jonnekin muualle puolustelemaan tasoisiasi. ;) Ap
Olisi kiva, jos ap kertoisi tännekin mitä valmistaja sanoi, voiko pakastaa vai ei?
Kiinnostanee varmaan monia.
Kiitos :)
Niissä pitäisi lukea jos ovat olleet pakkasessa.