AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Turun puuttuu, muut tulleet mulla.
No sellanen yhteishaku tällä kertaa. Eniten ehkä harmittaa et pääsykoe meni niin persiilleen, itellä jäi jopa ihan hyvä fiilis omasta suorituksesta. Mites te jotka ootte saaneet hyviä pisteitä, ootteko vaan suoraan jättänyt vastaamatta kysymyksiin jos ei ollut varmaa tietoa? Musta tuntuu et ite vastailin turhan uhkarohkeesti ja tuli miinuksia.
YAMK tuloksia odotellaan edelleen. Metropoliassa tullut jo hyväksyntä melkein kaksi viikkoa sitten. Tulis jo loputkin ylempien hakutoiveiden tulokset, vaikka koulupaikka on hallussa.
Mä en oo saanut mitään tuloksia vielä..kouluina Laurea ja HAMK. Koska ne tuleee
Vastasin kaikkiin vaikka osasta ei ollut hajuakaan. 60 pistettä tuli ja se riitti opiskelupaikkaan. Ei vaan uskaltanut jättää vastaamatta jos vaikka olisikin mennyt väärin joku "varma" :D
AMK-valintakoe, korkeakouluopintoihin valmentavan koulutuksen suorittaneet
Pisteesi: 70.005
Et saanut opiskelupaikkaa
Hakija on ilmoittanut hakulomakkeella, että hän ei ole suorittanut kiintiössä huomioitavaa korkeakouluopintoihin valmentavaa koulutusta.
Mitä noi pisteet tarkoittaa, mistä ne koostuu?
Varmaan eri määrä kans pisteitä eri aloilla, kun eri määrä osioitakin kerran
Amk valintakoe- korkeakouluopintoihin valmentavan koulutuksen suorittaneet. Mikä tämä valmentava koulutus ?:D olen suorittanut amiksen. Joku virhe tuossa on..
Tuli yhden kohten koetulos näkyviin. Mulla ei tainnu aueta paikka AMK-kokeilla mihinkään näistä... Matikan osio ei menny läpi. Se olikin mulle vaikein osio, kun unohdin kokonaan kerrata sitä varten vaikka oli tarkoitus. Huoh. No, ei voi mitään. Vielä oon todistusjonossa muutamassa kohteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli yhden kohten koetulos näkyviin. Mulla ei tainnu aueta paikka AMK-kokeilla mihinkään näistä... Matikan osio ei menny läpi. Se olikin mulle vaikein osio, kun unohdin kokonaan kerrata sitä varten vaikka oli tarkoitus. Huoh. No, ei voi mitään. Vielä oon todistusjonossa muutamassa kohteessa.
Tää joka tuli näkyviin oli siis LAB.
Mistä näette osiokohtaisia pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki ihan tuolla opintopolussa "Matemaattiset taidot hylätty". Osiokohtaiset pisteet näkyy lisäksi kuulemma ammattikorkeakouluun.fi sivulla, tosin en ole itse tarkistanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vielä; mutta ne näkee toki, jos on joku osio hylätty, siellä lukee tällöin tyyliin valintakoe hylätty: matematiikan osio tms.
Näkyykö metropolia sairaanhoitaja pääsykokeen pisterajat jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vielä; mutta ne näkee toki, jos on joku osio hylätty, siellä lukee tällöin tyyliin valintakoe hylätty: matematiikan osio tms.
Aa aivan, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Katso vipusesta
Vierailija kirjoitti:
monimuoto 60,59
päivä 61,19
Onko jollain tullut jo Laureasta pisteitä? Sairaanhoito kyseessä.
Noh. En saanut opiskelupaikkaa. Suomenkielen osio hylätty. Onnea teille jotka saitte!
Onko kaikki saaneet jo tulokset?