asiantuntija: seksikupmppanien määrällä ei väliä
Minttu, 29, kertoo seksikumppaniensa määrän ja asiantuntija selittää, miksi asialla ei ole mitään väliä https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009441491.html
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset alapeukuttaa miesten kommentteja. :D
Kummallinen huomio, mun (naisen) kommentteja täällä on kyllä eniten miinustettu. Misogynistiset kommentit on plussalla. Että sellanen tasa-arvonen yhteiskunta täällä, hiphei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen huomio, mun (naisen) kommentteja täällä on kyllä eniten miinustettu. Misogynistiset kommentit on plussalla. Että sellanen tasa-arvonen yhteiskunta täällä, hiphei
Tytteli.
Muotisanat ei muuta totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa klikata niin voisko joku kertoa et paljonko se luku on? Ahdistaa aina nää vaatimukset naisena kun pitäis olla h ja neitsyt samaan aikaan :(
Ei pitäisi ahdistaa. Pitää olla koskematon.
Siis naisen pitäisi olla koskematon ja mies saa harrastaa seksiä niin paljon, kuin haluaa? Kuulostaa joltain viime vuosituhannen uskonnolliselta elämänohjeelta?
Miksi kukaan norminainen haluaisi jonkun joka vaossa melaansa uittaneen visvavehkeen lastensa isäksi? Kyllä se häntäheikkiys ja hamesankaruus on ihan täysi turn-off kun miestä elämänkumppaniksi ajatellaan.
Mistä sinä tiedät hänen historiansa vai lisäännytkö vaikkapa veljesi kanssa?
Vaikka nainen ei kerro, sen huomaa.
Oletuksena tietysti, että valehtelee.
Kaiken huomaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli.
Muotisanat ei muuta totuuksia.
En oo käyttänyt muotisanoja ja sä yrität manipuloida puhumalla mukamas totuuksista vaikka ne on sun omaa harhaista ja sairasta toivekuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli.
Muotisanat ei muuta totuuksia.En oo käyttänyt muotisanoja ja sä yrität manipuloida puhumalla mukamas totuuksista vaikka ne on sun omaa harhaista ja sairasta toivekuvaa
Ad hominem!
Poistu keskustelusta.
Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tautinen seksiholistinen nainen on yhtä hyvä kuin neitsyt?
HUUTONAURUA!!! HUUTONAURUA!!!
Itsensä pilaamat naiset yrittävät niin kovasti muuttaakseen miesten mielipiteet. :) Söpöä. :) Mutta turhaan yritätte. :)
Kumma kyllä et suhteessa naisen sit pitäis olla seksiholistinen ja antaa joka käänteessä
Se on vaimon yks päätehtävistä ollu aina, pitää miehen munat ja eturauhanen terveenä.
Hoitaahan naiset kotieläimiäkin, mikseipä siis miestäänkin.
Kuka nainen haluais enää kunnioittaa sun toiveita, paljastit olevasi ilkeä ihminen
Millä tapaa se on ilkeää, kun kertoo miten nää jutut menee evoluutio-biologisesti?
Koska ne ei mene noin, levität disinformaatiota
Kyllä menee, kaikille eliöille sukupuolesta riippumatta on luontaista pyrkiä maksimoimaan oma lisääntyminen, ja koska miehillä ja naisilla on erilaiset roolit lisääntymisessä, on strategioissakin selkeät erot.
Voit vaikka itse opiskella näistä jutuista, mutta suosittelen ettet aloita kaikenlaisista "asiantuntijoista" vaan esimerkiksi Desmond Morriksesta joka on näitä juttuja tutkinut vuosikymmeniä.
Eipä menny, haluat vaan epätoivoisesti alistaa naisen sun seksiorjakses
Se on minulle miehenä luontaista asettaa naiselle tiettyjä odotuksia yhteiselon suhteen, aivan kuten naisellekin on luontaista asettaa tiettyjä odotuksia minun suhteeni.
Ei se ole mitään orjuutta kummallekaan, koska vapaaehtoistahan se seurustelu täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli.
Muotisanat ei muuta totuuksia.En oo käyttänyt muotisanoja ja sä yrität manipuloida puhumalla mukamas totuuksista vaikka ne on sun omaa harhaista ja sairasta toivekuvaa
Ad hominem!
Poistu keskustelusta.
Nainen.
Ei ollu ad hominem ja huomaan että oot mies kun et halua puolustaa naisia
Sukuopuolitaudin voi saada jo ihan ensimmäiseltä kumppaniltaakin ilman hurjaa kumppanien määrää. Työkaveri sai puolisoltaan herpeksen kun ei ollut tiennyt että se voi levitä huulesta muuallekkin kun nuoria olivat, eli seksivalistukselle olisi kyllä tarvetta enemmäkin koulussa ja mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä pilaamat naiset yrittävät niin kovasti muuttaakseen miesten mielipiteet. :) Söpöä. :) Mutta turhaan yritätte. :)
Kumma kyllä et suhteessa naisen sit pitäis olla seksiholistinen ja antaa joka käänteessä
Se on vaimon yks päätehtävistä ollu aina, pitää miehen munat ja eturauhanen terveenä.
Kuka nainen haluais enää kunnioittaa sun toiveita, paljastit olevasi ilkeä ihminen
Millä tapaa se on ilkeää, kun kertoo miten nää jutut menee evoluutio-biologisesti?
Kyllä menee, kaikille eliöille sukupuolesta riippumatta on luontaista pyrkiä maksimoimaan oma lisääntyminen, ja koska miehillä ja naisilla on erilaiset roolit lisääntymisessä, on strategioissakin selkeät erot.
Voit vaikka itse opiskella näistä jutuista, mutta suosittelen ettet aloita kaikenlaisista "asiantuntijoista" vaan esimerkiksi Desmond Morriksesta joka on näitä juttuja tutkinut vuosikymmeniä.
Se on minulle miehenä luontaista asettaa naiselle tiettyjä odotuksia yhteiselon suhteen, aivan kuten naisellekin on luontaista asettaa tiettyjä odotuksia minun suhteeni.
Ei se ole mitään orjuutta kummallekaan, koska vapaaehtoistahan se seurustelu täällä on.
Ja mitähän odotuksia nainen voi sulle edes asettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se misogynia määritellään tässä yhteydessä objektiivisesti, vai teetkö sinä sen meidän kaikkien puolesta?
Ei tietenkään ole. Silläkään ei ole väliä onko mies maksanut alaikäisestä panosta.
Ikä on vain numeroita hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se misogynia määritellään tässä yhteydessä objektiivisesti, vai teetkö sinä sen meidän kaikkien puolesta?
Misogynialle on kyllä ihan yleinen määritelmä, ei oo tarvinnu itse keksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa klikata niin voisko joku kertoa et paljonko se luku on? Ahdistaa aina nää vaatimukset naisena kun pitäis olla h ja neitsyt samaan aikaan :(
Siis naisen pitäisi olla koskematon ja mies saa harrastaa seksiä niin paljon, kuin haluaa? Kuulostaa joltain viime vuosituhannen uskonnolliselta elämänohjeelta?
Miksi kukaan norminainen haluaisi jonkun joka vaossa melaansa uittaneen visvavehkeen lastensa isäksi? Kyllä se häntäheikkiys ja hamesankaruus on ihan täysi turn-off kun miestä elämänkumppaniksi ajatellaan.
Vaikka nainen ei kerro, sen huomaa.
Oletuksena tietysti, että valehtelee.
Kaiken huomaa kyllä.
Nainen? Lasten isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Silläkään ei ole väliä onko mies maksanut alaikäisestä panosta.
Ikä on vain numeroita hei
Taas pedarivertaus, ihan eri juttu
"bodycount-luku"
Lopetin lukemisen tähän. Huutista tälle mädätykselle. LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli.
Ad hominem!
Poistu keskustelusta.
Nainen.Ei ollu ad hominem ja huomaan että oot mies kun et halua puolustaa naisia
Älä yritä.
Poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän odotuksia nainen voi sulle edes asettaa
Ihan samoja mitä naiset asettaa kaikille miehille, tietoisesti ja tiedostamattaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on kaveri- ja tuttavapiirissä paljonkin miehiä. Osa heistä on kovinkin vehkeensä vietävissä ja tuo piirre tekee heistä ei-kiinnostavia.
Ja kyllä se tuntemattomampikin mies saattaa kehua retostaa "kaadoillaan" ja se mahdollinen orastava kiinnostus olikin sitten siinä.
Komea mies ei saa edes alapeukkuja.
Katso vaikka.