Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asiantuntija: seksikupmppanien määrällä ei väliä

Vierailija
13.03.2023 |

Minttu, 29, kertoo seksikumppaniensa määrän ja asiantuntija selittää, miksi asialla ei ole mitään väliä https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009441491.html

Kommentit (414)

Vierailija
401/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, kunhan luku ei ole nolla.

Vierailija
402/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän asialla on väliä. Mä en ainakaan ala mihinkään pidempään suhteeseen jonkun jakorasian kanssa. En kai mä mikään idiootti halua olla muiden silmissä.

Sillä ei pitäisi olla väliä mitä muut ajattelevat ihmissuhdeasioistasi. Muutenhan joudut aina toimimaan ihmissuhteissasi tavalla joka miellyttää "muita". Sillä tiellä löytyy sydänsuruja ja katkeruutta kuten täälläkin aina silloin tällöin muistutellaan.

Sillä on merkitystä mitä itse ajattelet asiasta. 

Olisikin ihanaa jos asia voisi olla aina noin, mutta kun ei ole. Ihmiset ovat sosiaalisia ja nykyään myös "someaalisia", jolloin muiden ihmisten mielipiteillä on todellakin väliä. Eihän ihmiset muuten roikkuisia Instagramissa, TikTokissa, Facebookissa, jne kerjäämässä tykkäyksiä muilta ihmisiltä. Aina voi uskotella itselleen ettei muiden kommenteilla ja mielipiteillä ole väliä, mutta koitappa mennä vaikka toimistotöihin juuri sellaisena kuin itse haluat etkä sellaisena kuin sinun odotetaan olevan.

Kaikilla ei ole niin huono itsetunto, että pitää kysellä muiden mielipiteitä tai ajatella mitä muut itsestä sanovat.  Menee elämä idioottimaiseksi, jos pitäisi kuunnella muiden mielipiteitä, saati toimia sen mukaan.  Itse olen aina tehnyt niin kuin itsestä tuntunut, eikä tullut mieleenkään kysellä muiden mielipiteitä. Aina mennyt omia polkujani oman pään mukaan. 

Älä Pate nyt taas viitsi jauhaa. Teillähän on AINA menty vaimon tahdon mukaan.

Vaimo onkin tasan ainut ihminen maailmassa jonka mielipiteitä olen kuunnellut tai kysellyt tai joka niihin on pystynyt  vaikuttamaan. Meillä on AINA keskusteltu ja sovittu miten menty. Kaksi voimakaspersoonaista omapäistä  ihmistä, jotka kunniottaa toistensa mielipiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on iloinen asia, ja siksi sitä pitää harrastaa, niin naisten kuin miestenkin. Se on lahja luojalta!

Vierailija
404/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on väliä. En harkitse parisuhdetta sellaisen kanssa jolla on paljon seksikumppaneita, sillä he ovat sitä seksiä varten. Nämä menee samaan ö-mappiin feministien ja onlyfanssien kanssa. Valitettavasti se on minun päätös, ei kenenkään muun.

Vierailija
405/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on väliä. En harkitse parisuhdetta sellaisen kanssa jolla on paljon seksikumppaneita, sillä he ovat sitä seksiä varten. Nämä menee samaan ö-mappiin feministien ja onlyfanssien kanssa. Valitettavasti se on minun päätös, ei kenenkään muun.

Toivottavasti olet niille kumppaniehdokkaille kuitenkin rehellinen. Useimmat kiltit naiset kun eivät halua miehiä, jotka jakavat naiset niihin jotka ovat pelkkää seksiä varten ja niihin jotka ovat vaimomatskua. Vaan tuppaa menemään niin, että ne joille ei kukaan ole pelkkää merkityksetöntä seksiä varten haluavat kumppanin joka ajattelee samoin. Ei ne halua mitään kertakäyttöseksiä harrastavaa hyväksikäyttäjää.

Vierailija
406/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti niillä entisillä kumppaneilla on väliä niille ihmisille joille niillä on väliä. Jos ei niillä itselle ole merkitystä, niin sitten pitää etsiä kumppani joka on samaa mieltä. Ei se oikeasti ole edes niin vaikeaa.

Vierailija
407/414 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä tästä kannattaa olla avoin.

Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.

Se vaan että joillekin mikä tahansa luku on liikaa. Näitä kutsutaan sairaalloisen mustasukkaisiksi. Riittää että sinulla on menneisyys.

Ja miksi kukaan haluaisi tällaisen kanssa seurustella?

Ihmisen jolla on menneisyys..niin onko muunkinlaisia?

Sitten jos haluaa mennä sen ekan kanssa naimisiin niin etsii käsiinsä sellaisen. 

Eiköhän noitakin löydy. Kannattaa vaan ilmoittaa selvästi kriteerinsä ja olla johdonmukainen, nämä mustasukkaiset kun ovat lähes poikkeuksetta itse häntäheikkejä.

Siis minä hain sitä, miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa jollekin yksikin exä on liikaa.

Vierailija
408/414 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, mutta suuren luvun omaava ei ole minulle se oikea. Sairauden takia olen käytännössä toimimaton tuhkamuna, eikä ole aiemmat suhteet pysyneet sen takia, koska on "seksuaalisesti aktiivinen", eli haluaa vain paljon seksiä laadusta viis. Jota voi sitten kertoa ympäriinsä, kyllä kaikki sillä vähän leveilevät, ei kukaan tarvitse montaa seksikumppania, jos osaa vähän asettaa rimaa itselleen. Mutta jokainen tehkööt omat päätökset, minäkin teen. Tekisin muutenkin, vaikka pystyisinkin tekemään asioita useammin kuin kerran vuoteen. Seksi on parhaimmillaan laadukasta, mutta ei suuren luvun omaavat ole sen parempia. Heille seksi on itsetyydytystä, toiselle se on yhteinen hetki, tai miten sen haluaa määritellä ja sanoittaa. Kummallekin on toisen hyvinvointi ja hyvä olo tärkeää. Toki onhan se kaikille kysyttäessä, mutta suuren luvun omaavat eivät sitä ajattele. Oma nautinto on etusijalla, sitähän se aktiivinen seksielämä on

Vierailija
409/414 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Seksi on parhaimmillaan laadukasta, mutta ei suuren luvun omaavat ole sen parempia. Heille seksi on itsetyydytystä, toiselle se on yhteinen hetki, tai miten sen haluaa määritellä ja sanoittaa. Kummallekin on toisen hyvinvointi ja hyvä olo tärkeää. Toki onhan se kaikille kysyttäessä, mutta suuren luvun omaavat eivät sitä ajattele. Oma nautinto on etusijalla, sitähän se aktiivinen seksielämä on

Itse yhdistin  noin molemmat jo nuorena. Laskin, että vain parisuhteessa varmistan seksin saannin monta kertaa viikossa säännöllisesti ja seksin jatkuvuuden, eli aktiivisen seksielämän. Minulle ollut myös tärkeää toisen hyvinvointi ja hyvä olo. Koska ilman tunteita seksinautinnosta jää puolet pois. Ilman parisuhdetta olisin joutunut jatkuvasti pyörimään ravintoloissa hakemassa uutta naista ja kärsimään ajoittain puutteesta. Nyt en ole kärsinyt koko ikäni,  aina ollut viikoittain nautinnollista seksiä. Näihin seksikertoihin en olisi päässyt mitenkään seikkaillessa vapailla markkinoilla. Puhumattakaan, että olen saanut naista, jolle vastavuoroisesti minun hyvinvointi ja hyvä olo ollut tärkeää. 

Vierailija
410/414 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok huor@ tosin ylihintainen.

Vierailija
411/414 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn aina ennen kuin toinen ehtii, että mitä mieltä hän on, pitääkö exjutuista kertoa uudelle kumppanille. Jos vastaus on pitää, en halua itse tutustua sen lähemmin.

Vierailija
412/414 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyn aina ennen kuin toinen ehtii, että mitä mieltä hän on, pitääkö exjutuista kertoa uudelle kumppanille. Jos vastaus on pitää, en halua itse tutustua sen lähemmin.

Varma jakorasian merkki. Hävettääkö itseäsikin? Niin pitääkin.

Vierailija
413/414 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea luku on 3. Vähemmän on liian vähän, enemmän on liikaa.

Vierailija
414/414 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea luku on 3. Vähemmän on liian vähän, enemmän on liikaa.

Tarkkaa puuhaa. Kolmannen jälkeen peli on ikuisesti menetetty.