Äitini opetti aina, että mies maksaa treffeillä
Mutta ei kyllä toimi nykyään. Harva edes tarjoutuu maksamaan kahvilassa.
Kommentit (119)
Maria O. kirjoitti:
Niin opetti minunkin äitini, ja lisäsi, että jos mies maksaa niin sille on annettava.
Kauheeta. Ei kenellekään ole annettava, jos ei itse halua. Mutta jos se on hyvä mies, kannattaa pyrkiä heti sänkyyn ja varmistaa, onko myös seksi hyvää. XD
Hyvä opetus äidiltäsi. Sellaista miestä naisen ei pidä valita joka ensi treffeillä pihtailee. Elämä tuollaisen kanssa olisi perin ikävää.
Minun äiti neuvoi hankkimaan hyvän ammatin ja työn että en ole riippuvainen kenestäkään.
Ei opettanut vaan sinä olet miespuolinen provo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä opetus äidiltäsi. Sellaista miestä naisen ei pidä valita joka ensi treffeillä pihtailee. Elämä tuollaisen kanssa olisi perin ikävää.
Sellaista naista miehen ei pidä valita, joka ensitreffeillä pihtailee. Elämä tuollaisen kanssa olisi perin ikävää.
Meidän äiti opetti, että poikalapsille pitää tarjota kaikki ilmaiseksi. Ruuat, kahvit, kyydit jne.
Lisäksi pojille pitää antaa rahaa, kun ei ne muuten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista naista miehen ei pidä valita, joka ensitreffeillä pihtailee. Elämä tuollaisen kanssa olisi perin ikävää.
Tämä! Naiset olettavat, että miehet ovat vaan heitä varten.
Minä maksan aina omat syömiseni ja 5€ naisen syömisistä. Eli jos syö jonkun sopan niin saa melkein kaikki minun laskuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurusteli miehen kanssa joka ei maksa kahvilassa.
Miehen ei kannata maksaa, koska suurin osa sinkkunaisista on laadultaan kuraa. Sen takia on pakko ohjata treffit sellaiseen paikkaan, joka on ilmainen.
Miksi tapailette kuraa?
Vierailija kirjoitti:
Elämä pikavippi- ja korkohelvetissä sen avokätisen miehen kanssa on sitten mukavaa?
Riippuu aivan tuloista ja rahatilanteesta, kannattaako toisen laskuja alkaa maksella. Missään nimessä ei pidä pyrkiä antamaan totuudenvastaista kuvaa omasta taloudesta ja kulutustottumuksista. Jos nainen hakee rikasta ja anteliasta kumppania, ensi treffeillä tarjotut munkkikahvit eivät preferenssiä muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurusteli miehen kanssa joka ei maksa kahvilassa.
Miehen ei kannata maksaa, koska suurin osa sinkkunaisista on laadultaan kuraa. Sen takia on pakko ohjata treffit sellaiseen paikkaan, joka on ilmainen.
Miksi tapailette kuraa?
Ei ole muuta tarjolla. Pitää yrittää vain toivoa osuvansa joskus jackpottiin.
Jos nainen on mulle sopiva, niin maksan kaiken. Taka-ajatuksena on nähdä uudelleen ja saada siitä ehkä muija.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on mulle sopiva, niin maksan kaiken. Taka-ajatuksena on nähdä uudelleen ja saada siitä ehkä muija.
Jos nainen on mulle sopiva, niin maksan kaiken. Taka-ajatuksena on nähdä uudelleen ja saada ....
Se joka haluaa pi.lua maksaa. Siis, joko mies tai äijälesbo. Näin yksinkertaista se on.
Mies maksaa esim. ravintolassa naisen ruoan, teatterissa naisen lipun jne. Nainen maksaa ne miehelle sitten avaamalla miehelle jalkansa jälkeenpäin vaikka miehen kotona.
Enpä usko että maksamisessa olisi kyse siitä, että kukaan kuvittelee saavansa seksiä jonkin kahvikupin hinnalla. Se on vaan kohtelias tapa.