Äitini opetti aina, että mies maksaa treffeillä
Mutta ei kyllä toimi nykyään. Harva edes tarjoutuu maksamaan kahvilassa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ätis oli sairas feministipaska!
Hävytöntä haukkua jonkun äitiä. Mikäs pasca itte olet.
En haukkunut vaan puhuin totta.
Miekenkiinnosta: minkä ikäinen äitisi on? Itse olen 58v ja läpi elämäni mennyt sillä periaatteella, että itse maksan kuluni treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ätis oli sairas feministipaska!
Hävytöntä haukkua jonkun äitiä. Mikäs pasca itte olet.
Mun äiti oli ihan vatun paska, joten revi siitä sitten.
Äitisi oli lokki tai 50-luvun rantaruotsalainen.
Mulle taas mummu opetti että nainen on hiljaa eikä puhu kun vasta silloin jos mies häneltä jotain kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän etiikan mukaan se maksaa, joka pyytää treffeille, mutta kannattaa oletuksen vuoksi olettaa, että itse maksaa oman ruokansa.
Kannattaa maksaa itse. Ei jää kummallekkaan paha mieli.
Se osapuoli maksaa joka kutsuu treffeille. Jos minä pyydän jotain ulos niin varaudun tarjoamaan koska se on hyvä tapa, vaikka ulisijat muuta väittää.
ainakin maaseudulla ei ennen treffeillä käyty. ei kaupungissakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän etiikan mukaan se maksaa, joka pyytää treffeille, mutta kannattaa oletuksen vuoksi olettaa, että itse maksaa oman ruokansa.
Eiköhän nykyään yhdessä päätetä, että lähdetään treffeille ja yhdessä myös maksetaan kulut.
Olette tylsä sukupolvi. Ei mitään hohdokasta kun rahasta kiistellään ja puhutaan koko ajan vain rahasta.
No jatka sinä vaan maksamista sitten.
En ole mies. Jos mies pyytää treffeille saa myös maksaa. Jos kutsun kotiini teen maanperusteellisen hyvät ruoat pitkän kaavan mukaan mukavalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tilaa mitään jos treffit on pakko järjestää kahvilassa. Nainen saa itse tilata itselleen jotain jos haluaa.
Ai ja sinä maksat? Jos et, olet nuuka ja pihi.
Alan manailee, että vitsi täällä on kallista ja sanon naiselle tilaa vain itsellesi jotain jos haluat ja sanon, että säästän rahaa enkä tilaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas mummu opetti että nainen on hiljaa eikä puhu kun vasta silloin jos mies häneltä jotain kysyy.
Toivottavasti mummosi on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Niin ne ajat muuttuu. Minun äitini opetti, että ainoastaan naiset pystyvät synnyttämään.
Onpa sulla vanhoillinen, suorastaan rikollinen äippä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa maksaa itse. Ei jää kummallekkaan paha mieli.
Kuinka niin paha mieli? Jos ilta olikin ihan kivaa seuraa niin sulle jää maksamisesta sitten paha mieli?
No todellakin maksaa :D minulle on kynnyskysymys just se että mies osoittaa herrasmiesmäisyytensä tarjoamalla treffeillä. Satuin onneksi löytää samat arvot jakavan unelmieni miehen,jolle on kunnia asia maksaa ravintolassa ym. Näin toimittu reilut 20v ja kumpikin tyytyväisiä.
Minulla vanhat herrasmiestavat eli kyllä, maksan myös aina kaikki treffeillä. Eipä ole naisia silti suhteet kiinnostaneet tällaisen herrasmiehen kanssa. Pitäisi kai olla jotain limaisia juttuja ja alkaa kourimaan heti, että olisi sitä "kipinää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tilaa mitään jos treffit on pakko järjestää kahvilassa. Nainen saa itse tilata itselleen jotain jos haluaa.
Ai ja sinä maksat? Jos et, olet nuuka ja pihi.
Alan manailee, että vitsi täällä on kallista ja sanon naiselle tilaa vain itsellesi jotain jos haluat ja sanon, että säästän rahaa enkä tilaa mitään.
Siinäpä todella mukavaa ja seurallista keskustelua, olen ihan äimänkäkenä noin älykkäästä keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin maksaa :D minulle on kynnyskysymys just se että mies osoittaa herrasmiesmäisyytensä tarjoamalla treffeillä. Satuin onneksi löytää samat arvot jakavan unelmieni miehen,jolle on kunnia asia maksaa ravintolassa ym. Näin toimittu reilut 20v ja kumpikin tyytyväisiä.
Sinä hoidit kodin ja lapset etkä käynyt töissä?
Vierailija kirjoitti:
ainakin maaseudulla ei ennen treffeillä käyty. ei kaupungissakaan
Kyllä käytiin.
Todellakin jos rahaasioista riidellään jo ensitreffeillä.