Jos sinusta tehtäisiin lehtijuttu, mistä se kertoisi?
Tuli mieleen tuosta miehestä, jolla on joku öky-luottokortti ja siitä, että hänellä se kortti on tehtiin lehtijuttu. Minusta ihmisen pitää olla aika tylsä tyyppi ja elämänsä sisällöllisesti köyhää, jos muuta aihetta lehtijuttuun ei ole kuin pala muovia, jolla saa velaksi materiaa.
Jos sinusta tehtäisiin lehtijuttu, mitä siinä kerrottaisiin?
Kommentit (112)
Kuinka olen työtön, kouluttamaton ja yhteiskunnasta syrjäytynyt luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Urastani yrittäjänä. On jo pyydettykin, mutta en ole suostunut. En tarvitse mainosta yritykselleni ja haluan pitää elämäni mahdollisimman yksityisenä. Miksi siis suostuisin?
No ei ole pakko, ei tietenkään, hyvänen aika.
Tämä ketju oli kai vain tällainen kuvitteellinenkin juttu että JOS tehtäisi ja JOS suostuisit.
Et ole suostunut, se on meille okei.
Hyvää illanjatkoa, Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka olen työtön, kouluttamaton ja yhteiskunnasta syrjäytynyt luuseri.
Eikö tällaisia lehtijuttuja ole jo tehty ja ihan viime aikoina?
On mun nimi ollut lehdessä, mutta vain tietolähteenä, juttu ei ollut minusta. Jos juttu olisi minusta se varmaan kertoisi miten yli viisikymppinen työtön sai ihmeen kaupalla uuden vakituisen työn ja muutti sen perässä hevon kuuseen. Kannattiko. No sen saisitte lukea lehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisi sitä että eläkeläismummot liukastelee liukkaiulla kaduilla.
Jonkin lehtijutun mukaan työikäiset liukastelevat eniten kiirehtiessään töihin.
Etätyöllä on varmasti puolensa, niin on vähemmän liukastelijoita.
Itse liukastuin aikoinani ylittäessäni Mannerheimintietä Vanhan kohdalla.
Suojatie oli hiekoittamaton ja olin menossa töihin.
Polvilumpioni meni sijoiltaan ja huolimatta kahdesta leikkauksesta, polvi ei kuntoutunut entiselleen.
Kirjoitin lehtijutun hiekoittamattomasta suojatiestä sekä Vanhan portsarista, joka kieltäytyi soittamasta ambulanssia tai taksia että olisin päässyt sairaalaan.
"Mee nukkuun pääs selväks", hän sanoi ja veti oven kiinni nokkani edestä.
KIrjoitin jutun ollessani Toolön sairaalassa, jalka leikkauksen jälkeen paketissa, Iltiksen mielipide-palstalle mutta sitä ei ikinä julkaistu.
Minusta tehtiin kaaaauuuan aikaa sitten useita lehtijuttuja sekä pieni tv-juttu, kun perustin työttömille teatterityhmän, joka toimi keskellä päivää.
Siihen aikaan kaikki harrastuspiirit alkoivat n. kl. 17 tai 19.
Mielestäni juttu oli tehty lähinnä mustasta Amexista ja kaikkea mitä sillä saa. Ja juttuun oli liitetty henkilö, jolla sellainen oli ja että miksi hänellä oli se kortti.
Ihan ok juttu, luin sen koska minua kiinnosti tuo kortin edut ja mitä ihmiset sillä todella tekee.
Juttu oli sopivan pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tehty. En viitsi sanoa aihetta sen tarkemmin, mutta sellainen elämänmuutosjuttu. Tällä palstalla haukuttiin heti lyttyyn :D
Minäkin olen ollut joskus yhdessä lehtijutussa, mutta en kyllä siitä tarkemmin kerro tänne kyykäärmeiden pesään :D
Samaa pesäähän te olette ja hauutte heitä, jotka eivät itseänne miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jopa se, jos joku onnistuu muumioitumaan pystyyn siiderin voimalla yksiöönsä on mielenkiintoisempaa kuin joku luxus Visa-kortti. Sehän olisi vähän kuin semmoinen maallikon Tukdam.
👍 kiitos päiväni piristyksestä, sain ainakin hyvät naurut 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jopa se, jos joku onnistuu muumioitumaan pystyyn siiderin voimalla yksiöönsä on mielenkiintoisempaa kuin joku luxus Visa-kortti. Sehän olisi vähän kuin semmoinen maallikon Tukdam.
👍 kiitos päiväni piristyksestä, sain ainakin hyvät naurut 😆
Joo, tukdam kiinnostaa.
Mun kukat yleensä kokee tän tukdamin.
Olen ollut monia kertoja lehdessä, viimeisin juttu käsitteli jouluperinteitäni.
Olen pienen paikkakunnan kirkkovaltuutettu.
Varmaankin siis jotain kirkkoon tai paikallispolitiikkaan liittyvää.