Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden sinkkuäitien deittailu tällaista?

Vierailija
11.03.2023 |

Kaikki treffailemani miehet kuvittelevat minulla olevan heitä kohtaan enemmän tunteita (eli paljon!) ja että salaa haaveilen yhdessä asumisesta ja yhteisistä lapsista. Että en sen enempää suunnittele omaa tai lasteni elämää kun olen kerran lapsia hankkinut niin olen hankkimassa niitä heti lisää ja kenen tahansa kanssa. Eikö niiden miesten kannattaisi epäillä enemmän niitä edelleen lapsettomia naisia, joiden kello tikittää? Ymmärrän kyllä, että vielä kusisempi tilanne kuin tulla "vahinkolapsen" isäksi olisi tulla samalla kusetetuksi joksikin isäpuoleksi, mutta ei kai se nyt hitto soikoon ole mikään todellinen uhka. Miksi miehet niin usein kuvittelevat, että nainen salaa rakastaa heitä ja on vain näyttämättä sitä tai että nainen tahtoo pilata kaikkien elämän?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinkkuäiti sama kuin yh-äiti?

Vierailija
82/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä sen miehen päässä liikkuu?

Itselle tulee sinkkuäidistä mieleen, että

- hänellä on ollut merkittävä suhde (koska on hankittu yhteinen lapsi)

- merkittävään suhteeseen liittyy kuitenkin joko vakavaa kyvyttömyyttä ylläpitää suhdetta (koska suhdetta ei enää ole) tai vakava virhearvio suhteen merkittävyydestä tai joku tragedia (esim mies kuollut).

Näistä mikään ei varsinaisesti vedä puoleensa.

Sitten on vielä se lapsi, joka on oma persoonansa. On ihan eri asia aloittaa kahdenvälinen suhde puhtaalta pöydältä kuin jonkinlaisena kolmiodraamana.

Tässä on tyypillistä, loogista ja järkevää miehen ajattelua.

Kappas, alanuolista päätellen sellainen ajattelu ei kelvannutkaan sinkkuäideille. Koko käsite sinkkuäiti on ristiriitainen ja kaunistelevaa sumutusta.

Eronnut nainen, jolla on lapsi(a), pitämässä itseään "sinkkuna". Kuinka luotettavan kuvan tällainen henkilö itsestään antaa parisuhdemarkkinoilla?

Ai vain lapsettomat voivat olla sinkkuja? Se isi, joka (syystäkin) dumpattiin ja jolla ei ole parisuhdetta, ei ole sinkku? Leikkii vain olevansa? 2023 ihmisillä on oikeus erota ja parisuhteet ovat vapaaehtoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina ollut kysyntää. Olin sinkku tai en. Sinkkuna ollessa en ole kiinnostunut kenestä tahansa. Enkä huolinut mun kanssa asumaan.

Varatut naiset ovat yleensä huomattavasti helpompia, kuin sinkut. Jos jonkun elämässä on oppinut, niin sen.

Millä tavalla helppo?

Saada sänkyyn? Entä kun itse ihastut ja tiedät ettei tulevaisuutta ole? Tai sitten varattu ihastuukin suhun ja et halua yhteistä tulevaisuutta?

Millä tavalla varattu on helppo verrattuna muuhun ihmissuhteeseen?

Vierailija
84/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoina nykykielestä kirjoitti:

Ei ole.

Sinkkuäiti/isä voi olla yhteishuoltajuudessa, yh-vanhempi on yksin vastuussa.

Vierailija
85/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina ollut kysyntää. Olin sinkku tai en. Sinkkuna ollessa en ole kiinnostunut kenestä tahansa. Enkä huolinut mun kanssa asumaan.

Varatut naiset ovat yleensä huomattavasti helpompia, kuin sinkut. Jos jonkun elämässä on oppinut, niin sen.

Millä tavalla helppo?

Saada sänkyyn? Entä kun itse ihastut ja tiedät ettei tulevaisuutta ole? Tai sitten varattu ihastuukin suhun ja et halua yhteistä tulevaisuutta?

Varattu nainen on huomattavasti helpompi iskeä. Ehkei aina sänkyyn, mutta joskus tieto siitä, että jossain toisessa tilanteessa sänkyynkin mentäisiin, on ihan kiva.

Vierailija
86/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoina nykykielestä kirjoitti:

Yh:lla tarkoitetaan yksinhuoltajaa.

Sama lyhenne kävisi myös yhteishuoltajista, joita suurin osa sinkkuäideistä on.

Lyhennettä yh-äiti yhteishuoltajista ei käytä kukaan normaali, joka ymmärtää eron siinä onko myös lasten isä huoltaja vai ei.

Sinkkuäiti voi olla sinkku yhteishuoltaja, sinkku yh tai vielä marginaalimmassa tapauksessa sinkku nainen, jolla on lapsia mutta ei huoltajuutta.

Vierailija
87/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin se toimimaan, kolmistaan oltiin 4 vuotta samaan katon alla. Nyt on lapsi ollut omillaan jo kauan, ja rakastetaan toisiamme edelleen. Hiusrajojen ja pituuksien ja varakkuuksien kanssa sillä on muuten hyvin vähän tekemistä. Tinder kuulostaa kyllä sellaiselta, että melkein kiittää luojaansa, että siltä välttyi. Eipä tuo jälkikasvukaan sille ole lämmennyt, on kuulemma saanut hyvän parisuhteen mallin eikä tyydy vähempään.

Vierailija
88/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut tuollaisia ongelmia. En viestitellyt lapsettomien miesten kanssa.

Vierailija
89/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos AP. Kertomuksesi vahvisti käsitystäni yh naisista. En tapaile sellaisia enkä nyt varsinkaan. Lapsettomia naisia on ihan riittävästi markkinoillla.

Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.

Siis toivot, että yh:t muuttuisivat niin epätoivoisiksi, että jopa sinä saisit seksiä :D

Maqilma on onneksi niin hyvä paikka, ettei sinun kanssa kukaan ole, mutta yh-äitien kanssa sen sijaan monikin on. Ja sekös sinua ärsyttää.

En halua seksiä yh-äitien kanssa eikä kukaan muukaan mies heidän kanssaan ole. Ei yllätä että nainen menee heti henkilökohtaisuuksiin. Hauku lisää, ei haittaa.

Vierailija
90/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos AP. Kertomuksesi vahvisti käsitystäni yh naisista. En tapaile sellaisia enkä nyt varsinkaan. Lapsettomia naisia on ihan riittävästi markkinoillla.

Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.

Siis toivot, että yh:t muuttuisivat niin epätoivoisiksi, että jopa sinä saisit seksiä :D

Maqilma on onneksi niin hyvä paikka, ettei sinun kanssa kukaan ole, mutta yh-äitien kanssa sen sijaan monikin on. Ja sekös sinua ärsyttää.

En halua seksiä yh-äitien kanssa eikä kukaan muukaan mies heidän kanssaan ole. Ei yllätä että nainen menee heti henkilökohtaisuuksiin. Hauku lisää, ei haittaa.

Joo selvästi ei haittaa, tarvitko nenäliinaa? *ojentaa*

Vierailija
91/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin se toimimaan, kolmistaan oltiin 4 vuotta samaan katon alla. Nyt on lapsi ollut omillaan jo kauan, ja rakastetaan toisiamme edelleen. Hiusrajojen ja pituuksien ja varakkuuksien kanssa sillä on muuten hyvin vähän tekemistä. Tinder kuulostaa kyllä sellaiselta, että melkein kiittää luojaansa, että siltä välttyi. Eipä tuo jälkikasvukaan sille ole lämmennyt, on kuulemma saanut hyvän parisuhteen mallin eikä tyydy vähempään.

*14 vuotta

Vierailija
92/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä sen miehen päässä liikkuu?

Itselle tulee sinkkuäidistä mieleen, että

- hänellä on ollut merkittävä suhde (koska on hankittu yhteinen lapsi)

- merkittävään suhteeseen liittyy kuitenkin joko vakavaa kyvyttömyyttä ylläpitää suhdetta (koska suhdetta ei enää ole) tai vakava virhearvio suhteen merkittävyydestä tai joku tragedia (esim mies kuollut).

Näistä mikään ei varsinaisesti vedä puoleensa.

Sitten on vielä se lapsi, joka on oma persoonansa. On ihan eri asia aloittaa kahdenvälinen suhde puhtaalta pöydältä kuin jonkinlaisena kolmiodraamana.

Tässä on tyypillistä, loogista ja järkevää miehen ajattelua.

Kappas, alanuolista päätellen sellainen ajattelu ei kelvannutkaan sinkkuäideille. Koko käsite sinkkuäiti on ristiriitainen ja kaunistelevaa sumutusta.

Eronnut nainen, jolla on lapsi(a), pitämässä itseään "sinkkuna". Kuinka luotettavan kuvan tällainen henkilö itsestään antaa parisuhdemarkkinoilla?

Sinkkuäiti on nimenomaan hyvä nimitys, äiti joka ei ole parisuhteessa, eli sinkku. Suurin osa eronneista vanhemmista ei kuitenkaan ole yksinhuoltajia vaan lapsilla myös se toinen vanhempi, jota he tapaavat enemmän tai vähemmän. Yh tarkoittaa yksinhuoltajaa. On aika eri asia olla yksin vastuussa lapsistaan aina, kuin vuoroviikoin.

93/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen mies ala seurustelemaan yh-naisten kanssa, varsinkaan sellaisten kanssa joilla on pakonomainen tarve korostaa suhdettaan lapsiinsa.

Mies tekeeitselleen palveluksen kun pysyy erossa yh-naisista.

Koskeeko tämä myös yh-isiä? Että sinkkunaisten kannattaa pysyä erossa yh-isistä?

Vierailija
94/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla on aikaisemmista suhteistaan lapsia ja joilla on kiire muuttaa yhteen, niin etsivät pääosin piikaa ja lapsille hoitajaa. Eivät yleensä edes tapaile niitä, joilla lapset on pieniä.

Vierailija
95/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen mies ala seurustelemaan yh-naisten kanssa, varsinkaan sellaisten kanssa joilla on pakonomainen tarve korostaa suhdettaan lapsiinsa.

Mies tekeeitselleen palveluksen kun pysyy erossa yh-naisista.

Koskeeko tämä myös yh-isiä? Että sinkkunaisten kannattaa pysyä erossa yh-isistä?

Sehän on toki sinun itsesi arvioitavissa. YH-isiä ei kovin paljoa tästä maasta löydy.

Vierailija
96/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla helppo?

Varattu nainen on huomattavasti helpompi iskeä. Ehkei aina sänkyyn, mutta joskus tieto siitä, että jossain toisessa tilanteessa sänkyynkin mentäisiin, on ihan kiva.

Hoh hoh salli mun nauraa!

No sä voit valehdella itsellesi miten paljon haluat.

Se että onko vai ei parisuhdetta ei korreloi mitenkään halua seksiin ja tai sen helppouteen. Kyse on ihmisestä itsestään. Toiset ovat valmiimpia intiimiin kanssakäymiseen nopeammin kuin toiset. Toiset kunnioittaa omaa parisuhdetta ja toiset ei.

Aika tavalla vedät mutkia suoraksi leimaamalla kaikki parisuhteessa olevat naiset.

Jatketaan apn aiheesta. Tee oma ketju jos tämä aihe kiinnostaa enemmän.

97/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eronneista vanhemmista ei kuitenkaan ole yksinhuoltajia vaan lapsilla myös se toinen vanhempi, jota he tapaavat enemmän tai vähemmän. Yh tarkoittaa yksinhuoltajaa. On aika eri asia olla yksin vastuussa lapsistaan aina, kuin vuoroviikoin.

Mites sitten, jos lapsi asuu vakituisesti vaikka isänsä luona Turussa ja lapsen äiti työskentelee ja asuu Lontoossa ja lapsi tapaa äitiään vain koulujen loma-aikoina, eli vaikka kesälomalla kolme viikkoa, talvilomalla, joululomalla ja hiihtolomalla viikon verran. Silloinhan isä on melkein käytännössä yksinhuoltaja, kun hän joutuu kuitenkin kaikki menot, kuten koulujen vanhempainillat, lääkärikäynnit jne huolehtimaan yksin. Ei se Lontoossa asuva etä-äiti niitä asioita pysty hoitamaan.

Vierailija
98/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joilla on aikaisemmista suhteistaan lapsia ja joilla on kiire muuttaa yhteen, niin etsivät pääosin piikaa ja lapsille hoitajaa. Eivät yleensä edes tapaile niitä, joilla lapset on pieniä.

Miehet melko harvoin pääsevät valitsemaan sitä, tapailevatko pienten vai isojen lasten äitejä. Ne naiset tavataan, joiden kanssa treffeille jollain ihmeellä päästään/joudutaan.

99/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapseton nainen ja joskus olen Tinderissä viestitellyt pikkulasten vuoroviikkoisien kanssa, ja olen ihanhuvikseni kysyny heiltä, että etsivänsä he ensisijaisesti lapsetonta naista vai saako naisella olla omia lapsia. Kerran eräs 5-vuotiaan lapsen isä sanoi, että hän haluaa lapsettoman naisen , koska kuulemma se on helpompaa, kun toisella ei ole lapsia. Sitten eräs kolmen lapsen isä sanoi, että hän ei missään nimessä halua seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi.

Vierailija
100/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt et tapaile naisia ylipäätäänkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi