Onko muiden sinkkuäitien deittailu tällaista?
Kaikki treffailemani miehet kuvittelevat minulla olevan heitä kohtaan enemmän tunteita (eli paljon!) ja että salaa haaveilen yhdessä asumisesta ja yhteisistä lapsista. Että en sen enempää suunnittele omaa tai lasteni elämää kun olen kerran lapsia hankkinut niin olen hankkimassa niitä heti lisää ja kenen tahansa kanssa. Eikö niiden miesten kannattaisi epäillä enemmän niitä edelleen lapsettomia naisia, joiden kello tikittää? Ymmärrän kyllä, että vielä kusisempi tilanne kuin tulla "vahinkolapsen" isäksi olisi tulla samalla kusetetuksi joksikin isäpuoleksi, mutta ei kai se nyt hitto soikoon ole mikään todellinen uhka. Miksi miehet niin usein kuvittelevat, että nainen salaa rakastaa heitä ja on vain näyttämättä sitä tai että nainen tahtoo pilata kaikkien elämän?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies, jonka profiilissa on, ei kiitos lapsille ja lemmikeille. Ainakin kolmet treffit on päättynyt siihen, että nainen sanoo että kyllä sinä muutat mielesi, kun tapaat lapseni. Myös me miehet kohtamme tietynlaisia naisia ja näin muodostamme se yleisen kuvan esim sinkkuäideistä. Kyllähän teillä naisillakin on juurtuneita käsitteitä miehistä, joilla ei ole lapsia, eikä niitä halua?
Miksi alunperin edes tapaat naisia joilla lapsia?
Vai eikö ole ollut tiedossa että lapsia on?
Vinkki! Tapaa vain sinkkuja ja eläimettömiä naisia niin vältyt tältä.
Itse olisin äärimmäisen ihmeissäni jos sinunlaisesi mies haluaisi tavata minut ja alkaa tapailla kanssani mutta lapsiani ei suostuisi näkemään edes vilaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tapaile yh äitejä. Ne on jotain muita kuin miehiä. Siksi ei heitä oikeasti haluakaan.
Kuka ei halua ketä? Ei tuosta saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies, jonka profiilissa on, ei kiitos lapsille ja lemmikeille. Ainakin kolmet treffit on päättynyt siihen, että nainen sanoo että kyllä sinä muutat mielesi, kun tapaat lapseni. Myös me miehet kohtamme tietynlaisia naisia ja näin muodostamme se yleisen kuvan esim sinkkuäideistä. Kyllähän teillä naisillakin on juurtuneita käsitteitä miehistä, joilla ei ole lapsia, eikä niitä halua?
Miksi alunperin edes tapaat naisia joilla lapsia?
Vai eikö ole ollut tiedossa että lapsia on?
Vinkki! Tapaa vain sinkkuja ja eläimettömiä naisia niin vältyt tältä.
Itse olisin äärimmäisen ihmeissäni jos sinunlaisesi mies haluaisi tavata minut ja alkaa tapailla kanssani mutta lapsiani ei suostuisi näkemään edes vilaukselta.
Ei ollut tiedossa.
Kiitos AP. Kertomuksesi vahvisti käsitystäni yh naisista. En tapaile sellaisia enkä nyt varsinkaan. Lapsettomia naisia on ihan riittävästi markkinoillla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos AP. Kertomuksesi vahvisti käsitystäni yh naisista. En tapaile sellaisia enkä nyt varsinkaan. Lapsettomia naisia on ihan riittävästi markkinoillla.
Niin niiden kanssa saa heti tehdä lapsen, vai minkä käsityksen tuo aloitus nyt siis vahvisti?
Kiltti mies kirjoitti:
Mutta olet kuitenkin pahis miehen kanssa tehnyt lapsen joten voit siis haluta lapsia ihan kenen kanssa tahansa muutenkin jotta saisi elatusrahaa joltain mieheltä joka on töissä ja tienaa koska se pahis rikollis miehes jonka kanssa teit lapsen ei koskaan halua lastasi elättää. Niin äidit toimii että ne haluaa sitten jonkun kiltin miehen elättävän lapsestasi kunnollista kansalaista joka saa hyvän koulutuksen.
Ei kukaan kiltti mies halua sinun kanssa enää seurustella.
mistä olet karannut? Et tiedä naisista etkä suhteista mitään
Mä oon just sellainen sinkkuäiti, jonka profiilissa ei lue mitään, ei myöskään lapsista. Kammottaa vain ajatus, että joku tuntematon pyrkisi lähelle lapsiani. Kerron lapsista kuitenkin aika aikaisessa vaiheessa kun olen saanut miehestä sopivan fiksun kuvan ja on sovittu treffit. Tähän mennessä ei oo käynyt niin, että viestittely olisi mennyt liian pitkälle niin, että mies olisi ihan järkyttynyt kun en heti kerro lapsilukua. Jos mies itse etsii juuri lapsetonta naista niin en tietenkään edes matchaa häntä ja jos se ehtii tulla ensimmäisissä lauseissa esiin niin en tietenkään tuhlaa kummankaan aikaa enempää. Tosin näitä nyt on ollut vasta muutama, että kyllä aika hyvin osaan arvioida kenen kanssa kannata muodostaa match ja kenen ei. Siis muuta kuin treffiseuraa en etsi niin pitkään kun lapset asuvat kotona 50-50.
Aloitukseen yksi kokemus: mies, jonka kanssa treffailin, veti aika pitkälle johtopäätökset kun unohdin shampoon kotiin ja ostin siitä lähikaupasta sitten sinne oman shampoon ja vielä kysyin voinko sen sinne jättää. Ei lopulta malttanut olla suurentelematta asiaa vaan parin päivän päästä tuli äkäistä palautetta kun uskoi minun olevan muuttamassa hiljalleen tavarani sinne vaikka mistään sellaisesta ei oltu puhuttu. Selevä joo, jätin shampooni sinne. Ei ollut tosiaankaan sellainen tarvike, minkä vuoksi olisi tarvinnut tapailun päätyttyä olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tapaile yh äitejä. Ne on jotain muita kuin miehiä. Siksi ei heitä oikeasti haluakaan.
Kuka ei halua ketä? Ei tuosta saa mitään selvää.
Typo, luulisi ymmärtävän että tarkoittaa: siksi et heitä oikeasti haluakaan.
Tarkennus tuohon, että kerron aikaisessa vaiheessa kun oon saanut hyvän käsityksen miehestä ja siitä sen jälkeen on sovittu treffit. En todellakaan vasta kun treffejä sovitaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä sitten kärsii lompakko kun lapseton nainen hankkiutuukin raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.
Jos ja kun miehenä aloittaa suhdetta yh:n kanssa, siinä tarvittaan harkintaa ja todella paljon, ja todella monta palaa sovitettavana keskenään.
Kerran olen itse yrittänyt, ja se osoittautui melko mahdottomaksi tehtäväksi. Varsinkin kun miehellä on myös omia lapsia.
En väitä että kaikki on tuhoon tuomittuja yrityksiä, mutta työtä ja joustoa se vaatii paljon, ihan kaikilta osapuolilta. Ja se ketju on just niin heikko kun sen heikoin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko sama myös yh-isiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ihan hyvä paikka näin yh:n näkökulmasta.
Ei kukaan täysjärkinen mies ala seurustelemaan yh-naisten kanssa, varsinkaan sellaisten kanssa joilla on pakonomainen tarve korostaa suhdettaan lapsiinsa.
Mies tekeeitselleen palveluksen kun pysyy erossa yh-naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää että suuri osa yh mammoista on aika epätoivoisia saamaan miehen loukkuun koska ne ei oo kovin haluttua tavaraa sinkkumarkkinoilla.
Mä tapailen itse eronneita isiä ja tahdon asua omassa kodissani enkä ole edes ajatellut esitteleväni ketään miestä lapsilleni. En ole yh ja ex-miehen kanssa lasten asiat toimii tavallista paremmin. Lapseni ovat myös isompia kuin näiden tapailemieni isien koska sain heidät nuorena parikymppisenä, kiitos mutta ei kiitos pikkulapsiarjelle uusioperheenä... Johtuuko vain sattumalta näiden miesten aiemmista seurustelukokemuksista vai onko muilla mammoilla tällaista, että esim. otettuasi kierukan mies tahtoi nähdä sen aavan kuitin? No äänestin jaloillani koska mitä hittoa... että on puhuttu, että lapsiluku on täynnä ja tätä minä haluan niin se olisikin vain valetta? Vai onkohan minussa joku muu ominaisuus, mikä viehättää erityisen vainoharhaisia miehiä
ap
Isoin ongelma tuossa on se, että olet rikkonut sanattoman lupauksen lapsellesi ja entiselle miehellesi. Et pystynyt pitämään perhettä kasassa ja nyt lapsesi elää rikkonaista perhe-elämää äitinsä tuoden random tyyppejä kotiin "yömyssylle". Miten kukaan mies voisi pitkässä juoksussa luottaa tuollaiseen ihmiseen?!
Christiiina kirjoitti:
Joillakin miehillä on se käsitys, että kaikki naiset haluavat lapsia jokaisen uuden kumppanin kanssa.
Niinpä, kumma juttu. Mulla on yksi lapsi. En todellakaan ole halunnut toista lasta muiden eksien kanssa. Nykyisen miehen kanssa voisin tehdä mutta olen liian vanha siihen. Miehellä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toivot, että yh:t muuttuisivat niin epätoivoisiksi, että jopa sinä saisit seksiä :D
Maqilma on onneksi niin hyvä paikka, ettei sinun kanssa kukaan ole, mutta yh-äitien kanssa sen sijaan monikin on. Ja sekös sinua ärsyttää.
Minulla on tapana sanoa suoraan päin naamaa niin kuin asiat on. Miehillä ei yleensä itsetunto kestä mitään, koska minä en säästele myöskään miehiä.