Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden sinkkuäitien deittailu tällaista?

Vierailija
11.03.2023 |

Kaikki treffailemani miehet kuvittelevat minulla olevan heitä kohtaan enemmän tunteita (eli paljon!) ja että salaa haaveilen yhdessä asumisesta ja yhteisistä lapsista. Että en sen enempää suunnittele omaa tai lasteni elämää kun olen kerran lapsia hankkinut niin olen hankkimassa niitä heti lisää ja kenen tahansa kanssa. Eikö niiden miesten kannattaisi epäillä enemmän niitä edelleen lapsettomia naisia, joiden kello tikittää? Ymmärrän kyllä, että vielä kusisempi tilanne kuin tulla "vahinkolapsen" isäksi olisi tulla samalla kusetetuksi joksikin isäpuoleksi, mutta ei kai se nyt hitto soikoon ole mikään todellinen uhka. Miksi miehet niin usein kuvittelevat, että nainen salaa rakastaa heitä ja on vain näyttämättä sitä tai että nainen tahtoo pilata kaikkien elämän?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun miehenä aloittaa suhdetta yh:n kanssa, siinä tarvittaan harkintaa ja todella paljon, ja todella monta palaa sovitettavana keskenään.

Kerran olen itse yrittänyt, ja se osoittautui melko mahdottomaksi tehtäväksi. Varsinkin kun miehellä on myös omia lapsia.

En väitä että kaikki on tuhoon tuomittuja yrityksiä, mutta työtä ja joustoa se vaatii paljon, ihan kaikilta osapuolilta. Ja se ketju on just niin heikko kun sen heikoin lenkki.

Tottakai se vaatii sovittelua. Suuri osa meistä entisistä nuorista nyt kuitenkin on sellaisia joilla on lapsia. Ja ne joilla ei 35 ikävuoden jälkeen ole lapsia ovat yleensä sitä ihmistyyppiä jotka ei pysty joustamaan omista elämänrytmeistä senkään vertaa, kun ovat tottuneet elämään vain itselleen.

Vierailija
62/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.

Koskeeko sama myös yh-isiä?

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies, jonka profiilissa on, ei kiitos lapsille ja lemmikeille. Ainakin kolmet treffit on päättynyt siihen, että nainen sanoo että kyllä sinä muutat mielesi, kun tapaat lapseni. Myös me miehet kohtamme tietynlaisia naisia ja näin muodostamme se yleisen kuvan esim sinkkuäideistä. Kyllähän teillä naisillakin on juurtuneita käsitteitä miehistä, joilla ei ole lapsia, eikä niitä halua?

No ei ole. deittailet vain manipuloivia ja tyhmiä naisia jotka luulevat, että totuus on jotain mikä on sovitettavissa aina heidän mielihalujensa mukaan. Se on ihan ihmistyyppi mitä on kummassakin sukupuolessa. Näille "jokaisella on oma totuus" on mantra, jolla vältellään vastuuta omista teoista ja valinnoista.

En uskonutkaan, että te naiset edes anonyymina kykenette rehellisesti myöntämään yhtään mitään.#ällöäitimyytti

Yhden kommentin kirjoittaja = TE NAISET? Jaahas, taas asialla tämä vakionaisvihaajatrolli, joka on kohdannut milloin mitäkin ikäviä tilanteita naisten kanssa, aina vähintään ne maagiset kolme kertaa kuin saduissa kuunaan.

Vierailija
64/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät muut kiinnostakaan, kuin sinkkuäidit. Yleensä helppoa seksiä ilman turhia sitoumuksia. Tietysti täytyy olla vaatimattoman näköinen sinkkuäiti.

Vierailija
65/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ajattelevat, että seurustelu on naisen elämän tärkein tavoite keinolla millä hyvänsä. Myös osa naisista, mutta ne miehet, jotka ajattelevat niin, ovat yleensä pohjasakkaa, mihin ei kannata sekaantua.

Olen töissä sotealalla, ja nykyinen kumppani olisi taso-tyypin luokituksessa kiitettävä. Aika suoraan on ihmetelty, miten olen saanut hänet ansaan. Todellisessa elämässä  minä emmin pitkään.

Vierailija
66/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole luultu.

Vierailija
67/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää että suuri osa yh mammoista on aika epätoivoisia saamaan miehen loukkuun koska ne ei oo kovin haluttua tavaraa sinkkumarkkinoilla.

Voi miten väsynyttä provoilua. Tosiasiassahan moni eronnut äiti on niin täynnä moniongelmaisia mieslapsia - joita valtaosa markkinoilla olevista miehistä on - että haluaisi vaan omaa elämää rajoittamatonta tapailua ja satunnaisempaa yhdessäoloa. Mutta sinkkuäitejä kadehtivat naiseläjät tai katkeroituneet miehenpuolikkaat jaksavat tätä vanhaa ja typerää provoa jauhaa kikkelin- ja sormuksenkipeistä yh-äideistä :( Next.

Vierailija
68/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just sellainen sinkkuäiti, jonka profiilissa ei lue mitään, ei myöskään lapsista. Kammottaa vain ajatus, että joku tuntematon pyrkisi lähelle lapsiani. Kerron lapsista kuitenkin aika aikaisessa vaiheessa kun olen saanut miehestä sopivan fiksun kuvan ja on sovittu treffit. Tähän mennessä ei oo käynyt niin, että viestittely olisi mennyt liian pitkälle niin, että mies olisi ihan järkyttynyt kun en heti kerro lapsilukua. Jos mies itse etsii juuri lapsetonta naista niin en tietenkään edes matchaa häntä ja jos se ehtii tulla ensimmäisissä lauseissa esiin niin en tietenkään tuhlaa kummankaan aikaa enempää. Tosin näitä nyt on ollut vasta muutama, että kyllä aika hyvin osaan arvioida kenen kanssa kannata muodostaa match ja kenen ei. Siis muuta kuin treffiseuraa en etsi niin pitkään kun lapset asuvat kotona 50-50.

Aloitukseen yksi kokemus: mies, jonka kanssa treffailin, veti aika pitkälle johtopäätökset kun unohdin shampoon kotiin ja ostin siitä lähikaupasta sitten sinne oman shampoon ja vielä kysyin voinko sen sinne jättää. Ei lopulta malttanut olla suurentelematta asiaa vaan parin päivän päästä tuli äkäistä palautetta kun uskoi minun olevan muuttamassa hiljalleen tavarani sinne vaikka mistään sellaisesta ei oltu puhuttu. Selevä joo, jätin shampooni sinne. Ei ollut tosiaankaan sellainen tarvike, minkä vuoksi olisi tarvinnut tapailun päätyttyä olla tekemisissä.

Kyllä mäkin ihmettelisin jos treffailumies pyytäisi että voisi jättää esim suihkusaippuansa minun luokseni. En haluaisi niin vaikkei tämä mies itse sillä tarkoittaisikaan mitään. Kohta tulee hammasharja ja muutakin. Vaikka nekin vaan sillä että on kätevämpää niin silti.

Vierailija
69/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä vaan on taipumus käsitellä kaikkea omien uskomustensa kautta. Ei heille tule mieleenkään, että treffikumppanilla voi olla aivan toisenlaiset tavoitteet elämässä kuin mitä he kuvittelevat.

Omalle kohdalleni sattui vajaat 10 vuotta sitten kiva mies, jonka kanssa olisin halunnut deittailla kevyesti. Mies ei halunnut, hän selitti olevansa niin ihana persoona, että ennemmin tai myöhemmin kaikki naiset haluavat muuttaa hänen kanssaan yhteen eikä hän halunnut sitoutua. Okei. Annoin koko asian olla. En minäkään halunnut sitoutua sen kummemmin.

Vuosia myöhemmin hän otti yhteyttä, haluaisi nyt seurustelusuhteeseen kanssani ja jopa muuttaa myöhemmin yhteen. Mitä ihmettä? Hän on maalaillut mielikuvissaan minusta kodinhengettären, joka siivoaisi ja kokkailisi herkkuaterioita. Minä taas en missään tapauksessa haluaisi enää viisikymppisenä miestä vaivoikseni ja olen paska kokki.

Vierailija
70/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää palstan "miehet" taas niin ihania....🙄🤮

Vierailija
71/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ajattelevat, että seurustelu on naisen elämän tärkein tavoite keinolla millä hyvänsä. Myös osa naisista, mutta ne miehet, jotka ajattelevat niin, ovat yleensä pohjasakkaa, mihin ei kannata sekaantua.

Olen töissä sotealalla, ja nykyinen kumppani olisi taso-tyypin luokituksessa kiitettävä. Aika suoraan on ihmetelty, miten olen saanut hänet ansaan. Todellisessa elämässä  minä emmin pitkään.

Ja tasoluokituksessa kiitettävä mieshän on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
72/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ajattelevat, että seurustelu on naisen elämän tärkein tavoite keinolla millä hyvänsä.

Tämä on muuten totta! Olen sinkku, kasvattanut lapset aikuisiksi ja elän tyytyväisenä itselleni. Silti minulta kysellään miksi en ole "löytänyt" miestä. Ihan kuin olisin ihmisenä jotenkin vajaa ilman miestä. Olen tyytyväinen ja vapaa tekemään mitä vaan.

Vierailija
73/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä sen miehen päässä liikkuu?

Itselle tulee sinkkuäidistä mieleen, että

- hänellä on ollut merkittävä suhde (koska on hankittu yhteinen lapsi)

- merkittävään suhteeseen liittyy kuitenkin joko vakavaa kyvyttömyyttä ylläpitää suhdetta (koska suhdetta ei enää ole) tai vakava virhearvio suhteen merkittävyydestä tai joku tragedia (esim mies kuollut).

Näistä mikään ei varsinaisesti vedä puoleensa.

Sitten on vielä se lapsi, joka on oma persoonansa. On ihan eri asia aloittaa kahdenvälinen suhde puhtaalta pöydältä kuin jonkinlaisena kolmiodraamana.

Tässä on tyypillistä, loogista ja järkevää miehen ajattelua.

Kappas, alanuolista päätellen sellainen ajattelu ei kelvannutkaan sinkkuäideille. Koko käsite sinkkuäiti on ristiriitainen ja kaunistelevaa sumutusta.

Eronnut nainen, jolla on lapsi(a), pitämässä itseään "sinkkuna". Kuinka luotettavan kuvan tällainen henkilö itsestään antaa parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
74/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos AP. Kertomuksesi vahvisti käsitystäni yh naisista. En tapaile sellaisia enkä nyt varsinkaan. Lapsettomia naisia on ihan riittävästi markkinoillla.

Ei ole mitään syytä tapailla yh äitejä ja paljon syitä miksi ei tapailla heitä. Maailma olisi parempi paikka jos kukaan ei olisi yh äitien kanssa.

Miten aina unohtuu, että niillä yh-äitien lapsilla on vastuustaan luisteleva isä? Maailma olisi paljon parempi paikka, ellei kukaan olisi niidenkään kanssa, mutta tuolla ne vaan nekin näyttää roikkuvan tiderissä ja baareissa halveksimassa yh-äitejä.

Vierailija
75/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tasoluokituksessa kiitettävä mieshän on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Ikä ei passaa, mutta sitä korvaa ehkä pankkitili. Se oli kyllä itselleni suurin este.

Vierailija
76/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuloja, oletuksia ja niihin lujaa uskomista... se on varma tie olla näkemättä todellista toista ihmistä. 

Ihan varmasti on miehillä sellainen pelko, että käy vahinko, jonka kanssa on sitten 18 vuotta loukussa. Sinänsä tuollainen suhtautuminen mahdolliseen lapseen on hyvin mieslapsimainen. Hyvänen aika, parasta tässä maailmassa ovat ne omat lapset. Pitäköön sitten omat kortsut mukana sellaisessa paikassa, että koukuttaja-akat eivät pääse pistelemään niihin reikiä. 

Olisin muuten myös antanut kenkää sille kuitin kysyjälle...

Vierailija
77/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ajattelevat, että seurustelu on naisen elämän tärkein tavoite keinolla millä hyvänsä.

Tämä on muuten totta! Olen sinkku, kasvattanut lapset aikuisiksi ja elän tyytyväisenä itselleni. Silti minulta kysellään miksi en ole "löytänyt" miestä. Ihan kuin olisin ihmisenä jotenkin vajaa ilman miestä. Olen tyytyväinen ja vapaa tekemään mitä vaan.

Niinpä! Onko mitään ihanampaa oloa kuin vapautua siitä ajatuksesta että joku pitäisi olla ja huomata nauttivansa ihan siitä ikiomasta elämästään. 🌞

Vierailija
78/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut kysyntää. Olin sinkku tai en. Sinkkuna ollessa en ole kiinnostunut kenestä tahansa. Enkä huolinut mun kanssa asumaan.

Vierailija
79/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina ollut kysyntää. Olin sinkku tai en. Sinkkuna ollessa en ole kiinnostunut kenestä tahansa. Enkä huolinut mun kanssa asumaan.

Varatut naiset ovat yleensä huomattavasti helpompia, kuin sinkut. Jos jonkun elämässä on oppinut, niin sen.

Vierailija
80/129 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut naiset ovat yleensä huomattavasti helpompia, kuin sinkut. Jos jonkun elämässä on oppinut, niin sen.

Aijaa, mä en ole kuulunut niihin naisiin. Oma mies on riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan