Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka et halua seurustella, miksi et halua?

Vierailija
11.03.2023 |

Onko huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, vai tykkäätkö muuten vain enemmän elää yksin?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vapaudestani, en tykkää jatkuvista vaatimuksista ja siitä että mikään ei kuitenkaan kelpaa lopulta koska ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Stressiä on vähemmän näin.

Vierailija
2/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin seurasta tykännyt, muttei sopivaa naista ole löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vapaudestani, en tykkää jatkuvista vaatimuksista ja siitä että mikään ei kuitenkaan kelpaa lopulta koska ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Stressiä on vähemmän näin.

Tämä.

Vierailija
4/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti ole lyönyt lukkoon, etten enää ikinä seurustelisi, mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä, että olisi kovin suurta seurusteluintoa. Naiset puhuu, että haluavat miehen kanssa elää tasavertaisessa suhteessa, mutta oman kokemuksen mukaan se naisen mielestä tasavertainen suhde on yhtä kuin naisen sanelema suhde.

Nainen aina päällepäsmää ja käskyttää, että mitä pitäisi tehdä. vetoaa, että kun hänkin tekee sitä ja tätä. Siinä onkin se ero, että minä en pyydä häntä tekemään niitä kyseisiä asioita, eli minä en ole häntä niiden suhteen käskyttämässä. Se on sitä tasavertaista suhdetta naisten mielestä. Nyt saan elää ihan kuinka haluan ja tehdä niitä asioita, jotka näen merkityksellisenä eikä tarvitse hukata vapaa-aikaansa tyhjänpäiväisyyksiin. Miksi esim siivota kerran viikossa, kun voit siivota kerran kahdessa viikossa? Lopputuloksena neljän viikon päästä on joka tapauksessa siivottu kämppä ja aikaa on jäänyt välissä mukavampiinkin juttuihin.

Vierailija
5/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä tyytyä yhteen ja jäädä seurustulusuhteeseen jumiin, kun tarjontaa on riittämiin.

Vierailija
6/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tykkäisi, muuten kyllä.

Vierailija
7/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää olla haukuttavana, ghoustattuna tai huijattuna.

Yksin elämä rauhallista ja voi keskittyä töihin ja tärkeisiin harrastuksiin. En usko enää rakastuvani yhteenkään naiseen. Se aika on oikeasti takana.

M

Vierailija
8/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kilttimiesten kokoontumisajot taas menossa.

Vierailija
9/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin että mua ei vaan kiinnosta oman ikäiset jos ne kasvaisi sitten siitä mutta jäin vanhempien naisten pauloihin sitten ehkä lopullisesti.

Vierailija
10/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin määräys. Verenpaine pitää saada alas.

Vierailija
11/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatimukset ja odotukset ovat niin suuret, että niitä ei pysty täyttämään millään.

Olkoot. Tekevät silti aloitteita minulle.

Vierailija
12/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Kilttimiesten kokoontumisajot taas menossa.

ei kyllä toivota tuota aihepiiriä tänne

Vierailija
13/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on onnellisin sinkkuna. M27

Vierailija
14/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta ja tykkään olla yksin. En halua muita saman katon alle ja haluan ainoastaan olla vastuussa  itsestäni.

Vierailija
15/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokska haluan tuntea ja olla vakuuttunut siitä, että myös ihastukseni, ellei jo orastava rakkauteni kohde haluaa jotain saman suuntaista myös minusta. 

Kun on saanut liian monta kertaa huomata, että nainen haluaa kuitenkin olla korkeintaan kaverini tai ystäväni ja minu kohatloni on olla hänen kanssa vastakin korkeintaan kaveri tai ystävä niin sitä ei aattelee pikkuhiljaa, että kannattaako minun enää jaksaa yrittää ja haluta seurustella.

Toki tiedostan senkin, että osalle naisista kuten varmasti miehistäkin pyyntä tai tokaisu siitä, että voisimmeko olla vastaisuudessa vain ystäviä tai kavereita on vain korulause, vailla sen kummempaa merkitystä.

Mutta onneksi olen kuitenkin onnistunut saamaan läheisä kavereita ja jopa niitä ystäviä niin naisista kuin miehistä, vaan olisihan se yksi ja erityinenkin joskus vielä löytää ja kohdata.

Vierailija
16/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme naisten kanssa niin eri asioita. En halua tuhlata aikaani enää parisuhdetouhuihin, kun en saa niistä juuri mitään. Perhe-elämä ja pitkät parisuhteet on jo koettu.

Ei ole varsinaisesti huonoja kokemuksia, ei vain ole minun juttuni. Omassa taloudessa on hyvä ja vapaa happi olla ja hengittää.

Vierailija
17/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen GF (suomalainen) petti. En luota suominaisiin enää.

Asuessani Tokiossa deittailin ja seurustelin, mutta en halua asua pysyvästi Japanissa, koska työkulttuuri on lievästi sanottuna brutaalia. Ehkä jos voitan Eurojackpotissa, niin voisin muuttaa pysyvästi...

Olen siis mielummin sinkkuna Suomessa. :)

Vierailija
18/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo tehty ja erottukin. Seksiä saa ilman seurusteluakin. M40

Vierailija
19/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jatkuvaa tunteilua ja tunteiden sotkemista joka asiaan. Tykkään enemmän tasaisen keskilinjan rauhallisesta elämästä.

Vierailija
20/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luontevin olomuoto minulle on olla yksin. Haluan tehdä omia juttujani omien aikataulujeni mukaisesti. Onhan sitä elämässä ollut todella monta mahdollisuutta saada jokin juttu aikaan jonkun kanssa, mutta aina olen jotenkin jänistänyt. Ei minusta vain ole olemaan kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi