Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka et halua seurustella, miksi et halua?

Vierailija
11.03.2023 |

Onko huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, vai tykkäätkö muuten vain enemmän elää yksin?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taso. Ei vaan jaksa innostua.

Vierailija
42/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo arka ja parka . En uskalla suhteeseen täysillä. Huono itsetunto. Lyhyeen on loppuneet

Surkeaa kyllä Jotkut naiset huomaavat ihastumiseni, mutta olen karannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lapsen (perillisen humattavalle omaisuudelleni),  mutta en todellakaan kylkiäisenä mitään eukkoa viereeni nalkuttamaan ja kitisemään jatkuvia ristiriitaisia, paradoksaalisia vaatimuksiaan. On niin nähty.

Tämä yhtälö on vaikea, tiedän, mutta vuosi vuodelta askarruttavampi.

Typerille poliittisesti väärässä oleville sisarusteni lapsille en jätä senttikään!

Onko perilliskysymykseen järkevää ehdotusta? Ei adoptiota.

Vuokrakohtu jostakin ulkomailta itsellisenä miehenä ja yh- isänä lapsen kasvatus.

Vierailija
44/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo arka ja parka . En uskalla suhteeseen täysillä. Huono itsetunto. Lyhyeen on loppuneet

Surkeaa kyllä Jotkut naiset huomaavat ihastumiseni, mutta olen karannut

:(

Vierailija
45/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyneet naiset ei minulle ole kelvannut ja ne joista olisin kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita minusta. Enkä ole tehnyt sitä minkä useimmat miehet eli tyytyvät vaan johonkin. Silloin kuolisin henkisesti sisältä.

Vierailija
46/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seurustella, vaan jaat minut pianon ja musiikin kanssa.

Jos et osaa vielä soittaa instrumenttia, kohtapa osaat.

Vierailija
47/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella, vaan jaat minut pianon ja musiikin kanssa.

Jos et osaa vielä soittaa instrumenttia, kohtapa osaat.

Tää kuulostaa oikeasti houkuttelevalta diililtä.

Vierailija
48/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taitoni eivät riittäisi siihen eikä romantiikka ole koskaan kiinnostanut muutenkaan.

Vierailija
49/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt varsinaisesti ole lyönyt lukkoon, etten enää ikinä seurustelisi, mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä, että olisi kovin suurta seurusteluintoa. Naiset puhuu, että haluavat miehen kanssa elää tasavertaisessa suhteessa, mutta oman kokemuksen mukaan se naisen mielestä tasavertainen suhde on yhtä kuin naisen sanelema suhde.

Nainen aina päällepäsmää ja käskyttää, että mitä pitäisi tehdä. vetoaa, että kun hänkin tekee sitä ja tätä. Siinä onkin se ero, että minä en pyydä häntä tekemään niitä kyseisiä asioita, eli minä en ole häntä niiden suhteen käskyttämässä. Se on sitä tasavertaista suhdetta naisten mielestä. Nyt saan elää ihan kuinka haluan ja tehdä niitä asioita, jotka näen merkityksellisenä eikä tarvitse hukata vapaa-aikaansa tyhjänpäiväisyyksiin. Miksi esim siivota kerran viikossa, kun voit siivota kerran kahdessa viikossa? Lopputuloksena neljän viikon päästä on joka tapauksessa siivottu kämppä ja aikaa on jäänyt välissä mukavampiinkin juttuihin.

Tämän paremmin tätä ei voi sanoa.

Vierailija
50/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisutussut ei kiinnosta.

Vierailija
51/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyneet naiset ei minulle ole kelvannut ja ne joista olisin kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita minusta. Enkä ole tehnyt sitä minkä useimmat miehet eli tyytyvät vaan johonkin. Silloin kuolisin henkisesti sisältä.

Sama tapahtunut itselle. Kai se on inhimillistä, että lähes jokainen ihminen ajattelee ansaitsevansa "arvoisensa". Olisi epäreilua toiselle seurustella seurustelemisen vuoksi, "koska kaikki muutkin".

Vierailija
52/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoinen vonkaaja ja epäsosiaalinen. Turhaudun pakeista ja sitten olen ilkeä ja katkera.

Vierailija
53/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 v liitossa ja sen jälkeen seurustelusuhteet on kaatuneet. Ikäiseni naiset ovat jo fyysisesti mummoja ja henkisesti lapsellisia ja hyvin itsekeskeisiä. Ei jaksa kiinnostaa. Jotenkin helpompaa yksin, kun seksikin on naisille jo pakkopullaa. En saa naisesta mitään lisäarvoa elämääni.

Vierailija
54/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen kilt tis josta kiinnostuu enää vain ne jännän elämänsä kauniina jo eläneet kulahtaneet naiset, jotka joutuivat laskemaan rimaansa.

Vierailija
55/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen kilt tis josta kiinnostuu enää vain ne jännän elämänsä kauniina jo eläneet kulahtaneet naiset, jotka joutuivat laskemaan rimaansa.

Vaikka toi kilt tis onkin aina kyseenalainen kuvaus ihmisestä, niin aattele nyt, jos joku tuollainen nyt jo vähän ikääntynyt (siis ikäisesi, keski-ikäinen) nuorena kaunis ollut nainen rakastuisikin sinuun. Olisiko se niin kamalaa vanheta kumppanin kanssa? Miksi sinun pitäisi saada se edelleen nuori ja kaunis, kun tuskin olet sitä itsekään?

Vierailija
56/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt varsinaisesti ole lyönyt lukkoon, etten enää ikinä seurustelisi, mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä, että olisi kovin suurta seurusteluintoa. Naiset puhuu, että haluavat miehen kanssa elää tasavertaisessa suhteessa, mutta oman kokemuksen mukaan se naisen mielestä tasavertainen suhde on yhtä kuin naisen sanelema suhde.

Nainen aina päällepäsmää ja käskyttää, että mitä pitäisi tehdä. vetoaa, että kun hänkin tekee sitä ja tätä. Siinä onkin se ero, että minä en pyydä häntä tekemään niitä kyseisiä asioita, eli minä en ole häntä niiden suhteen käskyttämässä. Se on sitä tasavertaista suhdetta naisten mielestä. Nyt saan elää ihan kuinka haluan ja tehdä niitä asioita, jotka näen merkityksellisenä eikä tarvitse hukata vapaa-aikaansa tyhjänpäiväisyyksiin. Miksi esim siivota kerran viikossa, kun voit siivota kerran kahdessa viikossa? Lopputuloksena neljän viikon päästä on joka tapauksessa siivottu kämppä ja aikaa on jäänyt välissä mukavampiinkin juttuihin.

Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Mulla oli tuo sama fiilis, kun kahden pienen lapsen kanssa erosin ex-miehestäni. Arki vaativan työn ja lasten kanssa oli helpompaa kuin suhteessa, jossa miehen mielipiteet kaikkeen tekemiseen tarvi huomioida. Nyt, jos mua ei huvittaa jättää tiskit tiskipöydälle, voin tehdä niin ilman, että yksikään mies nalkuttaa mulle.

On aika rankkaa vähillä unilla säätää aamut lasten kanssa, painaa stressaavaa duunia 8h ja taas illalla haluat ottaa laatuaikaa lasten kanssa. Joku persiille ammuttu mieskarhu siihen päälle valittamaan kotitöistä (jotka hän voisi hoitaa itsekin, kulut maksettiin puoliksi), ei kiitos. Sinkkuna voi tehdä kotihommat silloin, kun jaksaa ja itselle sopii. N38

Vierailija
57/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Mulla oli tuo sama fiilis, kun kahden pienen lapsen kanssa erosin ex-miehestäni. Arki vaativan työn ja lasten kanssa oli helpompaa kuin suhteessa, jossa miehen mielipiteet kaikkeen tekemiseen tarvi huomioida. Nyt, jos mua ei huvittaa jättää tiskit tiskipöydälle, voin tehdä niin ilman, että yksikään mies nalkuttaa mulle.

On aika rankkaa vähillä unilla säätää aamut lasten kanssa, painaa stressaavaa duunia 8h ja taas illalla haluat ottaa laatuaikaa lasten kanssa. Joku persiille ammuttu mieskarhu siihen päälle valittamaan kotitöistä (jotka hän voisi hoitaa itsekin, kulut maksettiin puoliksi), ei kiitos. Sinkkuna voi tehdä kotihommat silloin, kun jaksaa ja itselle sopii. N38

Kuulostaa siltä et nainen sopisi sulle paremmin.

Vierailija
58/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä tiedä enkö haluais mut ei oo viel tullu kukaan kotoota hakeen. Itse en jaksa laittaa tikkua ristiin seurustelun suhteen.

Vierailija
59/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on huonosti nyrkinkestäviä.

Vierailija
60/100 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten vaateet on hyvä työpaikka ja iso leka. Normaali työssäkäyvä peruspilillä ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan