Mies, joka et halua seurustella, miksi et halua?
Onko huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, vai tykkäätkö muuten vain enemmän elää yksin?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se menee naisten kanssa aina samaa kaavaa. Ensin väittävät olevansa rentoja eivätkä muka nipota turhista, sitten pikkuhiljaa sitämukaa kun juttu vakavoituu alkaakin rentous kadota ja se nipottaminen turhista.
Sellaista naista ei ole, joka ei nalkuttaisi.
Tämä. Jokainen nainen kenen kanssa olen seurustellut, loppujen lopuksi alkanut nalkuttamaan. Kuin olisin ollut heille jokin sylkykuppi. Ei väliä kohtelinko hyvin vai en.
Se on kyllä mielenkiintoinen juttu, että vaikken itse heitä koskaan mitään toista alentavaa juttua, niin naiselta niitä alkaa aina ensimmäisenä tulemaan. Katsovat ilmeisesti olevansa jotenkin miehen yläpuolella.
Hapanta.
Yksinään oleminen on helpompaa. Kaikki naiset ovat lisänneet päänsärkyä ja turhaa draamaa. Onneksi seksistä pääsee nauttimaan ilman seurustelua.
Voisin ottaa jonkun siivoamaan,pyykkäämään,laittamaan ruokaa ja seksiäkin saisi olla. Jäisi aikaa omiin juttuihin enemmän kun joku hoitaisi kodin. Vieraissa kävisin, mutta naiselle se olisi ehdoton ei. Tuon rahat kotiin niin mulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti:
Siksi koska minä haluan yhdessäoloa, seksiä ja hauskanpitoa naisen kanssa joka panostaa itseensä.
Kun vakiinnutaan ja muutetaan yhteen, kaikki tämä vähenee ja naisen mielenkiinto kohdistuu asuntounelmiin, statuksen rakentamiseen (kissanristiäiset, lahjat, matkat) ja kuluttamiseen. Tulee niitä rakkauskiloja ja mekko vaihtuu lökäreihin. Nainen alkaa vaatimaan enemmän ja enemmän että kotipesässä mennään hänen säännöillään. Tehdään 50-50, mutta nainen päättää 100-0 mitä tarvitsee tehdä ja miten usein. Jos nainen ei ole tyytyväinen, alkaa nalkutus. Ja lopulta nainen ei ole tyytyväinen, koska aina jossain on parempi asuto, parempi kotipaikkakunta, parempi matkakohde, sopivampi sisustus ja kivempi ystäväpiiri. Ja kenties parempi mies jonka kanssa saisi nämä asiat.
Naisilla on se näkemys että seurusteluvaihe on vain tutustumista ja sitten alkaa todellinen arki.
Minä haluan sen seurusteluvaiheen, ja vain sen. Siksi kun aletaan vaatia vakiintumista, päätän suhteen.
Mieslapsi.
Niin.
Se on lapsellista ettei suostu kuvioon jossa mennään naisen ehdoilla ja nainen saa mitä haluaa, mutta mies ei saa mitä haluaa ja mies on kaikessa väärässä.
Koska olen täräkkä mies ja itsellinen.
Tähän ikään mennessä, kun ei ole tullut seurusteltua niin turha sitä on alkaa enää kipuilemaan ja opettelemaan asioita, jotka pitäisi tietää jo nuoruudessa. Se ei olisi luultavasti mukavaa eikä reilua sitä toista osapuolta kohtaan.
Toisaalta eipä niitä mahdollisuuksia ole viime vuosinakaan paljoa ollut.
m40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti:
Siksi koska minä haluan yhdessäoloa, seksiä ja hauskanpitoa naisen kanssa joka panostaa itseensä.
Kun vakiinnutaan ja muutetaan yhteen, kaikki tämä vähenee ja naisen mielenkiinto kohdistuu asuntounelmiin, statuksen rakentamiseen (kissanristiäiset, lahjat, matkat) ja kuluttamiseen. Tulee niitä rakkauskiloja ja mekko vaihtuu lökäreihin. Nainen alkaa vaatimaan enemmän ja enemmän että kotipesässä mennään hänen säännöillään. Tehdään 50-50, mutta nainen päättää 100-0 mitä tarvitsee tehdä ja miten usein. Jos nainen ei ole tyytyväinen, alkaa nalkutus. Ja lopulta nainen ei ole tyytyväinen, koska aina jossain on parempi asuto, parempi kotipaikkakunta, parempi matkakohde, sopivampi sisustus ja kivempi ystäväpiiri. Ja kenties parempi mies jonka kanssa saisi nämä asiat.
Naisilla on se näkemys että seurusteluvaihe on vain tutustumista ja sitten alkaa todellinen arki.
Minä haluan sen seurusteluvaiheen, ja vain sen. Siksi kun aletaan vaatia vakiintumista, päätän suhteen.
Mieslapsi.
Niin.
Se on lapsellista ettei suostu kuvioon jossa mennään naisen ehdoilla ja nainen saa mitä haluaa, mutta mies ei saa mitä haluaa ja mies on kaikessa väärässä.
Moni mies hakee olemattomilla tuloilla edustusrouvaa. Edustusrouvissa ei ole mitään vikaa eikä niiden haluamisessa. Siinä on että yritetään vääntää uranaisesta kotirouvaa. Silti monet yrittää - tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa jonkun siivoamaan,pyykkäämään,laittamaan ruokaa ja seksiäkin saisi olla. Jäisi aikaa omiin juttuihin enemmän kun joku hoitaisi kodin. Vieraissa kävisin, mutta naiselle se olisi ehdoton ei. Tuon rahat kotiin niin mulla on oikeus.
Siivouksen saa netistä, Tori, care.com. Ruokaa Woltista ja ResQ. Seksiä v o o d i . e e
Hurmaan naisia, mutta sitten ghostaan. Minulle riittää tieto, että naisia on saatavilla, jos vain huvittaisi.
Lapset jo tehty ja ero hoidettu kunnialla loppuun. On omat viikot ja on lapsiviikot. En kaipaa ketään pilaamaan tätä hommaa
Masennus palstat copy-paste
Tuttu mies masentui vaimon nalkutuksesta. Mikään ei kelvannut vaimolle, aina jotain väärin.
Mies sai psyykenlääkkeet ja niiden vaikutuksesta tai nalkutuksesta lopetti itsensä.
Joku lisäs kommentin et tuttua hommaa
Ei se nyt tarkota et kaikil menee failureen,jotku voi onnistuakki.
Eipä ole löytänyt.
Muutenkin olen luonteeltani ja kolmella sanalla kuvattuna pehmo, nörtti ja kotikissa. Eipä tuo yhdistelmä ole ketään naista kiinnostanut.
Muutenkin olen luonteeltani liian rauhallinen että lähentelee apatiaa tai joidenkin mielestä masennusta.
Hyvässä seurustelusuhteessa annetaan toiselle vapautta tarvittaessa. Ei tietenkään pettämiseen. Yhdessäkään ei tarvitse asua välttämättä. Tällainen seurustelu sopisi. Jos olis isommat tulot niin yhteiseen asuntoon voisi muuttaakkin. Tarvitsisin kuitenkin sen mancaven eli myös oman huoneen. Kolmio siis. Kallis voisi olla mun tapauksessa siltikin. Ainakin tällä hetkellä.
Ihmiset on niin myrkyllisiä nykyään että olisi valtava riski ryhtyä niin läheiseen suhteeseen.
M43
Kun en saa sellaista nättiä ja söpöä hanipupua, jonka kanssa voisi kulkea käsi kädessä vaikka jossain lomamatkalla. Isot naiset eivät viehätä, sorry. Tulee enemmän sellainen kämppäkaverifiilis heistä.
Sen sijaan sellainen sirohko ja pienikokoinen naikkonen, aww.
Suurin osa +30-vuotiaistakin naisista on mielestäni perusnättejä, jos vain ovat pitäneet terveydestään ja kunnostaan huolta. Itsekin teen niin.
M37
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti ole lyönyt lukkoon, etten enää ikinä seurustelisi, mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä, että olisi kovin suurta seurusteluintoa. Naiset puhuu, että haluavat miehen kanssa elää tasavertaisessa suhteessa, mutta oman kokemuksen mukaan se naisen mielestä tasavertainen suhde on yhtä kuin naisen sanelema suhde.
Nainen aina päällepäsmää ja käskyttää, että mitä pitäisi tehdä. vetoaa, että kun hänkin tekee sitä ja tätä. Siinä onkin se ero, että minä en pyydä häntä tekemään niitä kyseisiä asioita, eli minä en ole häntä niiden suhteen käskyttämässä. Se on sitä tasavertaista suhdetta naisten mielestä. Nyt saan elää ihan kuinka haluan ja tehdä niitä asioita, jotka näen merkityksellisenä eikä tarvitse hukata vapaa-aikaansa tyhjänpäiväisyyksiin. Miksi esim siivota kerran viikossa, kun voit siivota kerran kahdessa viikossa? Lopputuloksena neljän viikon päästä on joka tapauksessa siivottu kämppä ja aikaa on jäänyt välissä mukavampiinkin juttuihin.
Tämä nauratti. Asun 150m2 asunnossa ja silloin, kun täällä asui useampi siivosimme perjantaisin, meillä meni siihen noin 45 minuuttia. Tuolla laskutavalla joutuisit tinkimään noin puolestatoista tunnissa kuukaudessa. Ja mitä harvempi väli sen kauemmin siihen menee kerralla.
Liikaa ajan- ja rahanmenoa, liikaa vaivaa ja haittaa omille tekemisille/menemisille. Jos joskus tekee mieli naisseuraa, baariin/nettiin tms. Tuollainen 30v biologisen kellon vainoama on niin helppoa saalista että antaa jo ekoilla treffeillä, suorastaan pyytää "päästä todistamaan" miksi juuri hänen kanssaan kandee laittaa hynttyyt yhteen.
Toisaalta en ole tehnyt aktiivipäätöstä etten seurustele, mutten tee mitään seurustelukumppanin löytämiseksi. Monena iltana aikani menee seurantreeneissä ja jos lähiaikoina pääsen valmentajapiiriin, niin luultavasti minulle tulee enemmänkin velvoitteta seuran osalta. Helpompi olla sinkkuna ja voin tulla/mennä oman mieleni mukaan. Niin kauan kun lapsetkin asuvat puolet ajasta kotona on tämä nykytilanne helpompi. Eihän sitä tietysti tiedä, jos arjessa joku ihana nainen tulisi elämääni. Toistaiseksi tosin todennäköisyydet ovat toki matalat, mutta never say never.
Onko sinussa mitään kiinnostavaa koukkua, johon tarttua? Väriä?