Mies, joka et halua seurustella, miksi et halua?
Onko huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, vai tykkäätkö muuten vain enemmän elää yksin?
Kommentit (100)
Koska en näe tarvetta seurustella. Elämäni on hyvää ja en koe olevani yksinäinen oikeastaan koskaan. En edes halua lapsia.
Koska se menee naisten kanssa aina samaa kaavaa. Ensin väittävät olevansa rentoja eivätkä muka nipota turhista, sitten pikkuhiljaa sitämukaa kun juttu vakavoituu alkaakin rentous kadota ja se nipottaminen turhista.
Mistä me seurusteltaisi? Keksi puheenaihe niin voin alkaa seurustella. Eilen seurustelin ainkin maailman lippujen väreistä erään lippufriikin kanssa, mutta ilmastonmuutoksesta seurustelu ei esimerkiksi kinosta yhtään
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kompromisseista elämässäni.
Naisilla on paha tapa taantua lapsen tasolle suhteessa enkä kiihotu lapsista.
Naisten mielenkiinnon kohteet eivät kiinnosta minua eikä naisista saa henkevää juttuseuraa.
En halua erota enkä varsinkaan menettää omaisuuttani eron yhteydessä.
Olen saanut pillua seurustelemattakin.
Huh, miten yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi. Siis mitähän nämä naisten mielenkiinnonkohteet on, mitkä ovat ilmeisesti sinun maailmassasi samat kaikilla naisilla? Olet varmaan tosi henkevä itse (viitateen tuohon edelliseen olettamaasi naisten kiinnostuksenkohteista).
Tiedätkö, että parisuhteessa ei yleensä ole oikeutta toisen varallisuuteen? Jopa avioliitossa sen voi rajata avioehdolla pois (ja nykyään aika moni näin tekeekin). Oletat myös, että naisella ei voi olla enemmän varallisuutta kuin sinulla. Ok, jos olet miljonääri, niin toki sinua varakkaampia on vähemmän, mutta jos olet tavis, ei ole mitenkään sanottu, että naisella olisi vähemmän varallisuutta kuin sinulla.
Ihmeellisiä olettamia ja yleistyksiä on siis nuo syyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska se menee naisten kanssa aina samaa kaavaa. Ensin väittävät olevansa rentoja eivätkä muka nipota turhista, sitten pikkuhiljaa sitämukaa kun juttu vakavoituu alkaakin rentous kadota ja se nipottaminen turhista.
Sellaista naista ei ole, joka ei nalkuttaisi.
Koska olen voimaantunut itsenäinen mies joka ei naista tarvitse! Tumputtaminen on niin voimaannuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jokainen nainen kenen kanssa olen seurustellut, loppujen lopuksi alkanut nalkuttamaan. Kuin olisin ollut heille jokin sylkykuppi. Ei väliä kohtelinko hyvin vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jokainen nainen kenen kanssa olen seurustellut, loppujen lopuksi alkanut nalkuttamaan. Kuin olisin ollut heille jokin sylkykuppi. Ei väliä kohtelinko hyvin vai en.
Ihan sama kokemus naisena miehistä. Ja olen seurustellut useamman miehen kanssa ja kaikki he ovat osanneet kyllä nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kilttimiesten kokoontumisajot taas menossa.
Jos itse ei parisuhteessa tahdo komentaa ja ottaa asiat rennosti, niin kyllä se toinen osapuoli käskyttää ja pompottaa ihan miehenkin edestä.
Ei kiitos.
En osaa enkä sukalla tapella, puhua, pussata, halata enkä tunteilla. Ajattelen ja inhoan lähinnä itseäni. Käsi ylös kinostuneet
Esitän naisille parempaa kuin olen seurustelusuhteessa se paljastuisi.
Liikaa pettymyksiä,enkä itekkää enää jaksa muille aiheuttaa pettymyksiä.
Ei jaksa nähdä enää vaivaa uuden pettymyksen takia. Kaikki eroo. Lehdet täynnä surullisia uutisia.
M.41v
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina tulla v-ttuilemaan jollain kilt tis tai inselijutuilla kun miehet vähän porukassa yläpeukuttelee naiskokemuksiaan ja valittaa naisista samoin kuin naisetkin tekee miehistä. Kai miehilläkin on samaan oikeus.
Kiitos kysymästä. Itselleni parasta olisi itsenäinen nainen, jonka elämästä ei tarvitsisi ottaa vastuuta, vaikka sitten asuttaisiinkin yhdessä. Eikä lapsia tarvitsisi edes harkita, eikä niitä olisi ennestäänkään. Pidän seurusteluvaiheesta mutta en halua enää tuhlata vähäisiä vuosiani harhalaukauksiin.
Hakuan pilsaa, en mitään jorinoita, läpälässynläätä homeongelmista, yh-äidin vaikeuksista, ilmastonmuutosahdistuksesta yms. arvattavan tylsästä ja hyvesignalointiaan toitottavasta.
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko kommentiasi, joka tuntuu solvaukselta?
Haluaisin lapsen (perillisen humattavalle omaisuudelleni), mutta en todellakaan kylkiäisenä mitään eukkoa viereeni nalkuttamaan ja kitisemään jatkuvia ristiriitaisia, paradoksaalisia vaatimuksiaan. On niin nähty.
Tämä yhtälö on vaikea, tiedän, mutta vuosi vuodelta askarruttavampi.
Typerille poliittisesti väärässä oleville sisarusteni lapsille en jätä senttikään!
Onko perilliskysymykseen järkevää ehdotusta? Ei adoptiota.
sgbdlr kirjoitti:
En osaa enkä sukalla tapella, puhua, pussata, halata enkä tunteilla. Ajattelen ja inhoan lähinnä itseäni. Käsi ylös kinostuneet
Nostan käden ylös jos olet komea. Komealla miehellä tuollainen persoona olisi söpö.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapsen (perillisen humattavalle omaisuudelleni), mutta en todellakaan kylkiäisenä mitään eukkoa viereeni nalkuttamaan ja kitisemään jatkuvia ristiriitaisia, paradoksaalisia vaatimuksiaan. On niin nähty.
Tämä yhtälö on vaikea, tiedän, mutta vuosi vuodelta askarruttavampi.
Typerille poliittisesti väärässä oleville sisarusteni lapsille en jätä senttikään!
Onko perilliskysymykseen järkevää ehdotusta? Ei adoptiota.
Sijaissynnyttäjä.
Koska on niin rumsana rasskasta huomata, että on taas se toinen, jonka nainen haluaa friendzonelle mutta ei parisuhdekumppaniksi. _ Toivon, että ette ymmärtäsi väärin kaveruudet ja ystävyydet on tai ovat merkittäviä ja paljon antavia mutta joskus turhauttaa kun haluaisi löytää ja kohdata hänetkin, jonka kanssa muodostaa parisuhteen. Kun olen kai vähän konservatiivi kun omasta mielestäni jotkin asian nyt vain kuuluvat enempi parisuhteeseen kuin jaettavaksi kavereiden tai ystävien kanssa. - Tiedän kyllä, että esim joillain on halua ja kykyä erilaisiin säätöihin ja virityksiin esim. seksin osalta mutta itse en tällaisista virityksistä innostu.