Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotttaako naiset hieronta?

N37
10.03.2023 |

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 

Vierailija
22/103 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolasta löytyy "feikki-hieroja", jos sellaselle tarvetta...

TalviAku82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Käyn sekä nais että mieshierojilla, olen itse nainen. Hieronta on ihanaa, mutta ei kiihottavaa. Hierojat osaavat ihan eri tavalla kuin oma puoliso. Kaikenlisäksi hurtti huumori lentää, siitä nautin, koska puolisoni ei osaa tätä huumorinlajia. Toki kaikki hierojatkaan eivät tätä hallitse ja käynkin niillä jotka taitavat.

Vierailija
24/103 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen hierontaan, tarkoituksena ei ole kiihottua. Joskus kuitenkin hierontapöydällä silmät kiinni maatessa vieraan miehen kosketus on alkanut tuntua yllättäen liian kivalta. Olen kuitenkin saanut hillittyä ajatukseni, vaikka tiukkaa on tehnyt.

N45

mikspitää hillitä, otsekin mietin naishierojasta hieronnan aikana kaikkee

Vierailija
25/103 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuin hierojalla ja oli vieläpä nainen. En tiedä huomasiko. Sen jälkeen olen paljon ajatellut sitä ja että miltähän tuntuisi, jos hän hieroisi intiimisti.

N36

Vierailija
26/103 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En automaattisesti kiihotu mutta jos päästän ajatukset vapaasti juoksemaan niin saattaa käydä. Rento olotila ja hierojan varmat otteet ja jalkojen sekä alaselän hieronta yleensä aiheuttaa mukavaa kihelmöintiä. Yhden kerran olen kostunut kunnolla mutta onneksi hieroja ei sitä huomannut. 

N46

Vierailija
27/103 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaa ja kuumottaa, hieroja on ainoa mies jonka kosketuksesta saan nauttia.

Olen tylsä ja tylsännäköinen nainen josta miehet eivät ole kiinnostuneita, fantasioin siitä kuinka se hieronta menisi joskus hiukan pidemmälle ja tuntisin kuuman kosketuksen koko kehollani!

Minulla on sama kohtalo, en saa muilta miehiltä "läheisyyttä" kuin hierojalla. Siellä käyn säännöllisesti ja otan aina kokovartalo hieronnan. Saanpahan edes silloin tuntea miehen kädet kehollani ja kuvitella mielessäni asioita. 

Vierailija
28/103 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alapää kastuu herkästi ja tiedän jo valmiiksi olevani märkä hieronnasta lähtiessä. Siksi laitan aina mustat bokserit ja pikkuhousunsuojan, niin sillä pärjää moisen ongelman kanssa. 

N30

Olen samanlainen, kostun todella helposti jo pelkästään ajatuksen tasolla.. Käyn säännöllisesti hierojalla, teen istumatyötä toimistossa. Hierojani on vieläpä komea mies jonka näkeminen ja kosketus kiihottaa aina..  Mieluummin käytän pikkuhousunsuojaa kun muuten joutuisin vaihtamaan pikkuhousut useasti päivän aikana.. Tää "vaiva" (ominaisuus) ärsyttää mua aikalailla usein.

Vierailija
29/103 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu hierojalla. Paitsi kerran olen kiihottunut ja vieläkin olen hämilläni miten niin pääsi käymään. Miten minä siveellinen suurperheenäiti voin kokea näin. Kiihottuminen oli toisaalta aivan huikea kokemus, mutta toisaalta sain siitä morkkiksen. Miehelleni en ole asiasta rohjennut kertoa. 

Vierailija
30/103 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu hierojalla. Paitsi kerran olen kiihottunut ja vieläkin olen hämilläni miten niin pääsi käymään. Miten minä siveellinen suurperheenäiti voin kokea näin. Kiihottuminen oli toisaalta aivan huikea kokemus, mutta toisaalta sain siitä morkkiksen. Miehelleni en ole asiasta rohjennut kertoa. 

Mikä sinut ajoi kiiman partaalle`? Kostuitko? MAsturboitko sen jälkeen ajatellen sitä hierojaa ikinä vai panit miehesi kanssa?

Vierailija
31/103 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuin hierojalla ja oli vieläpä nainen. En tiedä huomasiko. Sen jälkeen olen paljon ajatellut sitä ja että miltähän tuntuisi, jos hän hieroisi intiimisti.

N36

Käy tantrahieronnassa kokeilemassa.

Vierailija
32/103 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinut ajoi kiiman partaalle`? Kostuitko? MAsturboitko sen jälkeen ajatellen sitä hierojaa ikinä vai panit miehesi kanssa?

Sitä itsekin mietin miksi niin pääsi käymään. Ehkä oli sopiva hetki kierrossa menossa ja olin normaalia herkemmällä tuulella. Toki olin joskus miettinyt miltä jonkun muun kuin mieheni kosketus tuntuisi, koska en ole koskaan harrastanut seksiä muun kuin mieheni kanssa. Jostain syystä sillä kertaa vieraan miehen kädet sai minussa aikaan kihelmöintiä - ja kyllä - kostumista. Viimeisiin kysymyksiin jätän vastaamatta 😊  

Vierailija
33/103 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen (varattu) kaveri halusi hieroa hartioitani, olikohan kiinnostunut 

Vierailija
34/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen (varattu) kaveri halusi hieroa hartioitani, olikohan kiinnostunut 

Kyllä se jonkinlaisesta kiinnostuksesta kertoo. Halusi ainakin päästä sinun lähelle. Itsekin tykkään antaa hierontaa. 

Vierailija
35/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Käy tantrahieronnassa kokeilemassa.

Oletko itse käynyt? Tai onko joku muu käynyt tantrahieronnassa? Minua kiinnostaisi ja olen googletellut paikkoja minne pääsisi kokeilemaan tantrajuttuja.

Vierailija
36/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tylsä ja tylsännäköinen nainen josta miehet eivät ole kiinnostuneita, fantasioin siitä kuinka se hieronta menisi joskus hiukan pidemmälle ja tuntisin kuuman kosketuksen koko kehollani!

Minulla on sama kohtalo, en saa muilta miehiltä "läheisyyttä" kuin hierojalla. Siellä käyn säännöllisesti ja otan aina kokovartalo hieronnan. Saanpahan edes silloin tuntea miehen kädet kehollani ja kuvitella mielessäni asioita. 

Ihan sinulle tiedoksi. Moni mies varmasti haluaisi hieroa sinua ihan vain sinun nautinnon takia, mikäli tietäisi sinun siitä nauttivan.

Vierailija
37/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinulle tiedoksi. Moni mies varmasti haluaisi hieroa sinua ihan vain sinun nautinnon takia, mikäli tietäisi sinun siitä nauttivan.

Kunpa pääsisin sen kokemaan. Ylipainoisena ja epäkiinnostavana naisena se on toistaiseksi ollut vain fantasiaa.

Vierailija
38/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pääsisin sen kokemaan. Ylipainoisena ja epäkiinnostavana naisena se on toistaiseksi ollut

Toivottavasti löydät sellaisen. Ei ylipaino ole kynnyskysymys ja oikeasti harva ihminen on epäkiinnostava, kunhan oppii tuntemaan. Puute ja kosketuksen kaipuu tekee naisesta kiinnostavamman, toisin kuin miehestä.

Vierailija
39/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kyllä eikä siinä ole paljon väliä, onko hieroja nainen vai mies. Jos hyvännäköinen mies, niin se tietysti plussaa. Mulla oli myös tapailumies, joka tykkäsi hieroa mua, kun tiesi, että se johtaa takuuvarmasti seksiin. Ensin siis normaalihierontaa, sitten vähän intiimimpää, tykkäsin kovasti. On paljon kivempi, kun koskettelu alkaa ilman sen kummempaa eroottista latausta, siinä ehtii rentoutua kunnolla ja siitä seuraa luonnostaan kiihottuminen. Suosittelen kaikille eläville.

Vierailija
40/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt säännöllisesti jo vuosia vakiohierojallani. Itse en kiihotu varsinaisessa hieronnassa. Tekee sen verran kipeää, mutta jos olen ottanut päivän viimeiset parituntia. Tällöin haluan päätteeksi rentouttavan ja nautinnollisen hieronnan. Meillä on hyvin pitkä ja luottamuksellinen suhde ja hän saa minut tosiaan kiihottumaan käsittelyllään ;)

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi