Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotttaako naiset hieronta?

N37
10.03.2023 |

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kiimaiset varatut lortot!! Voi näitä mieshieroja parkoja, kun alkaa kosteutuvan pesemättömän pimpsukan hajua pölähdellä hierottaessa..

Vierailija
42/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt säännöllisesti jo vuosia vakiohierojallani. Itse en kiihotu varsinaisessa hieronnassa. Tekee sen verran kipeää, mutta jos olen ottanut päivän viimeiset parituntia. Tällöin haluan päätteeksi rentouttavan ja nautinnollisen hieronnan. Meillä on hyvin pitkä ja luottamuksellinen suhde ja hän saa minut tosiaan kiihottumaan käsittelyllään ;)

N52

Kuulostaa ihanalta! Haaveilen samanlaisen hierojan löytämisestä mutta minulla ei ole aavistustakaan mistä löytäisin. Miten sait hierojasi kanssa rakennettua tällaisen suhteen? 

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hierojana en lähtisi tekemään mitään hölmöä satunnaisen asiakkaan kanssa vaikka kuinka olisi suostuvainen menemään itse asiaan. Siinä olisi kysymyksessä pahimmillaan toimeentulo jos asiakas tulee katumapäälle ja alkaa syyttelemään vääriä syytöksiä. Joten nauttikaa vain hieronnasta.

Vierailija
44/103 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin ulkomailla lomailemassa muutaman muun hyvän naisystäväni kanssa. Me neljä naista, kävimme sitten ns eroottisessa hieronnassa... pariinkiin otteeseen. Hierojat osasivat  työnsä; kyllä siinä meinasi lopulta "taju lähteä!*

Tavallinen hieronta on asia erikseen ja niin kuuluu ollakin 

Vierailija
45/103 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menen hierontaan, tarkoituksena ei ole kiihottua. Joskus kuitenkin hierontapöydällä silmät kiinni maatessa vieraan miehen kosketus on alkanut tuntua yllättäen liian kivalta. Olen kuitenkin saanut hillittyä ajatukseni, vaikka tiukkaa on tehnyt.

N45

mikspitää hillitä, otsekin mietin naishierojasta hieronnan aikana kaikkee

Koska kalu sojossa selälleen kierähtäminen on kiusallista.

Vierailija
46/103 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hierojana en lähtisi tekemään mitään hölmöä satunnaisen asiakkaan kanssa vaikka kuinka olisi suostuvainen menemään itse asiaan. Siinä olisi kysymyksessä pahimmillaan toimeentulo jos asiakas tulee katumapäälle ja alkaa syyttelemään vääriä syytöksiä. Joten nauttikaa vain hieronnasta.

Täysin ymmärrettävää hierojan kannalta välttää riskiä mahdollisista syytöksistä. Onko sinulle kukaan ehdotellut tai antanut vinkkejä pidemmälle menemisestä?

Vierailija
47/103 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten olin ulkomailla lomailemassa muutaman muun hyvän naisystäväni kanssa. Me neljä naista, kävimme sitten ns eroottisessa hieronnassa... pariinkiin otteeseen. Hierojat osasivat  työnsä; kyllä siinä meinasi lopulta "taju lähteä!*

Kadehdin teitä 😊

Haluaisin samanlaisen kokemuksen. Ensin rentouttava fiilis hieromalla joka etenisi pikkuhiljaa kohti...ja sitten...

Vai minkälainen käsittely oli? Mentiinkö penetraatioon saakka?

N49

Vierailija
48/103 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hieronta kiihottaa minua, varsinkin mieheni tekemänä, mutta halutessani myös ammatihierojalla. Erityisesti jos hieroja on ystävällinen ja lämmin persoona.

Vierailija
49/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hieronta kiihota vaan enemmän tunnen oloni kiusaantuneeksi vieraan ihmisen edessä vähissä vaatteissa. En kävisi ollenkaan, jos hartiakipujen vuoksi ei olisi pakko. Eikä ole väliä onko hieroja nainen vai mies, kiusaantunut fiilis tulee silti.

N32

Vierailija
50/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kävin hiljattain naishierojalla joka ensi töikseen kosketteli minua takapuolesta ja hartioista pari kertaa. Sitten oli osioita joissa hieroi käsivarttani siten että koskin väkisinkin hänen lantioon, rintoihin ja käsivarteen.

Ei varmaan tarkoittanut olla mitään eroottista, mutta todella erilainen kokemus koska yleensä koskeminen ja hieronta jotenkin tunnistettavissa täysin eri asioiksi.

Vierailija
51/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin teitä 😊

Haluaisin samanlaisen kokemuksen. Ensin rentouttava fiilis hieromalla joka etenisi pikkuhiljaa kohti...ja sitten...

Vai minkälainen käsittely oli? Mentiinkö penetraatioon saakka?

N49

Kahdella oli penetraatio, kahdella ei 

Vierailija
52/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisesta hieronnasta olin pitkään haaveillut ja sopivan tilaisuuden sattuessa kohdalle rohkaisin mieleni ja päätin kokeilla etelän reissulla. Täytyy sanoa että hieroja tiesi mitä teki ja kokemus oli ihana 😊

Tietysti olin jo hyvin vastaanottavaisella mielellä jo lähtökohtaisesti. Voi kun pääsisi uudestaan.

N

Vierailija
53/103 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa

Vierailija
54/103 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käynyt ja itse asiassa vähän liiankin voimakkaasti.

Viime kerralla kun olin hieronnassa, hieroja aloitti tutulla niska-hartialinjan käsittelyllä, mutta jotenkin hänen otteensa oli tavallista hitaampaa ja syvempää. Lämpimät kädet painoivat juuri oikeista kohdista ja jokainen liike tuntui kulkevan suoraan alas selkärankaa pitkin, ihan sinne missä ei ehkä olisi saanut tuntua

Kun hän siirtyi alaselästä reisiin, suljin silmät ja yritin pidätellä hengitystäni tasaisena, mutta sydän hakkasi ja tunsin ihan selvän kihelmöivän aallon leviävän koko kehoon. En ole ennen vastaavaa kokenut ja olin hämmentynyt mitä tapahtui.  

Vierailija
55/103 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hieroja on onneksi vanhempi nainen, erittäin lämminhenkinen ihminen eikä ulkonäöltään mikään seksipommi. Taitava pitämään kroppani jumeista vapaana ja tietää aina mistä kiikastaa. Ei tule mitään eroottista mieleen hänen hieronnassaan. Jos menisin komean miehen hierottavaksi, niin pöksyt olisi ihan taatusti märkänä. Sen verran puutteessa olen.

Vierailija
56/103 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on käynyt ja itse asiassa vähän liiankin voimakkaasti.

Viime kerralla kun olin hieronnassa, hieroja aloitti tutulla niska-hartialinjan käsittelyllä, mutta jotenkin hänen otteensa oli tavallista hitaampaa ja syvempää. Lämpimät kädet painoivat juuri oikeista kohdista ja jokainen liike tuntui kulkevan suoraan alas selkärankaa pitkin, ihan sinne missä ei ehkä olisi saanut tuntua

Kun hän siirtyi alaselästä reisiin, suljin silmät ja yritin pidätellä hengitystäni tasaisena, mutta sydän hakkasi ja tunsin ihan selvän kihelmöivän aallon leviävän koko kehoon. En ole ennen vastaavaa kokenut ja olin hämmentynyt mitä tapahtui.  

Sieltä alaselkää koskettamalla löytyy se naisen nautintoa stimuloiva kehon alue.

Vierailija
57/103 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaa naista olen hieronnut lämpimällöä vauva öljyllä ja sovittu on, että pelkkä hieronta, mutta voidaan mennä pidemmälle, jos naisesta siltä tuntuu.

Aina ollaan menty pidemmälle ja nainen on ollut tosi tyytyväinen kaikin tavoin.

Mtku

Vierailija
58/103 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aistiherkkä ihminen ei pidä kosketuksesta  taas aistillisuuden ylikorostunut pitää paljonkin. neurokirjopisteiden  hankinnassa 1 osaalue

Vierailija
59/103 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hierojana en koske "niin" vaikka pyydettäisiin. Kaverilla kävi muinoin huonosti kun jälkeen tultiin syyttelemään ja huonosti siinä kävi vaikka nainen oli sitä halunnut. Joten turha odotella kaikilta miehiltä intiimimpää kosketusta, ei ole hierojan edun mukaista, varsinkin jos toiminnan joutuu lopettamaan.

Vierailija
60/103 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneena reilu 30v kävin lomalla Thaimaassa hieronnassa missä sainkin yllätykseksi myös eroottista hierontaa lopuksi. Se oli myös sellaista, mistä meinasiEn taju lähteä niin yllätyksestä, jännityksestä kuin nautinnosta, sillä hieronnan antaja oli nainen. Tämän jälkeen olen käynyt kaukomaiden lomilla tietoisesti ainakin pari kertaa samanlaisessa suulla annettuun intiimihierontaan päättyvässä thaihieronnassa, ja sillä ei loppujen lopuksi ole väliä onko hieroja mitä sukupuolta, kun keskityn pelkästään annettuun nautintoon.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme