Kiihotttaako naiset hieronta?
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Entä jos huomaatte että sillä mieshierojalla seisoo?
Avaa hiukan jalkoja, että miehellä on suora näkyvyys ja kosketusmahdollisuus kosteuteen. Ehkä hierontaöljyä omallekin kädelle ja helliä kosketuksia kul lille. Jos ois oma mies.
Entä jos on ihan vieras?
Tuntuisi tosi ällöttävälle.
Vierailija kirjoitti: Entä jos huomaatte että sillä mieshierojalla seisoo?
Olisi kiusallista, koska kiihottuisin entisestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun joka kerta, ja mieshierojalla käyn. Ahdistaa, että huomaako hän tämän, toivottavasti ei.
Tunnelma on vain niin rentouttava, hieroja on todella taitava ja kosketus tuntuu niin hyvälle.
N
Onko hän ihan koulutettu hieroja?
On koulutettu
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menen hierottavaksi kipeiden ja jumissa olevien lihasten takia, mutta viime kerralla tapahtui jotain kummallista. Lämmin tunne valtasi minut ja huomasin "lämpenevän liikaa". Kotona kerroin miehelleni, joka innostui ja rakasteli intohimoisesti. Kait se on miehille aika yleinen fantasia kuvitella miten oma vaimo nauttisi vieraan käsittelystä.
No, minulla ei ole mitään aisurifantasioita, mutta hieronnasta kiihottumisen ymmärtäisin kyllä täysin ja olisin heti valmis viemään siitä homman maaliin.
Just tuon takia en käy hierojalla koska musta kädet on aina olleet se mieskropan kuumin osa. Varmasti kiihottuisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kävin hiljattain naishierojalla joka ensi töikseen kosketteli minua takapuolesta ja hartioista pari kertaa. Sitten oli osioita joissa hieroi käsivarttani siten että koskin väkisinkin hänen lantioon, rintoihin ja käsivarteen.
Ei varmaan tarkoittanut olla mitään eroottista, mutta todella erilainen kokemus koska yleensä koskeminen ja hieronta jotenkin tunnistettavissa täysin eri asioiksi.
Tulee mieleen yksi parturireissu nuorena poikana, kovin tuntui lähellä olevan parturinainen ja rinnatkin osui pari kertaa minuun... Enpä osannut tai uskaltanut mitään yrittää, ehkä ei olisi kannattanutkaan, mutta taisin olla päivän viimeinen asiakas ja tunnelma oli kyllä kovinkin sähköinen. Ainakin hyvää markkinointia jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Olen mies ja kävin hiljattain naishierojalla joka ensi töikseen kosketteli minua takapuolesta ja hartioista pari kertaa. Sitten oli osioita joissa hieroi käsivarttani siten että koskin väkisinkin hänen lantioon, rintoihin ja käsivarteen.
Ei varmaan tarkoittanut olla mitään eroottista, mutta todella erilainen kokemus koska yleensä koskeminen ja hieronta jotenkin tunnistettavissa täysin eri asioiksi.
Tulee mieleen yksi parturireissu nuorena poikana, kovin tuntui lähellä olevan parturinainen ja rinnatkin osui pari kertaa minuun... Enpä osannut tai uskaltanut mitään yrittää, ehkä ei olisi kannattanutkaan, mutta taisin olla päivän viimeinen asiakas ja tunnelma oli kyllä kovinkin sähköinen. Ainakin hyvää markkinointia jos ei muuta.
Et sitten ole niin vanha että muistat tissiparturit?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menen hierottavaksi kipeiden ja jumissa olevien lihasten takia, mutta viime kerralla tapahtui jotain kummallista. Lämmin tunne valtasi minut ja huomasin "lämpenevän liikaa". Kotona kerroin miehelleni, joka innostui ja rakasteli intohimoisesti. Kait se on miehille aika yleinen fantasia kuvitella miten oma vaimo nauttisi vieraan käsittelystä.
Tämä on todella yleistä meidän airureiden joukossa.
Hyvä kaverini, nainen, hieroi minua viime viikonloppuna ja kiihotuin siitä. Olen aina pitänyt itseäni heterona, mutta hänen olisin antanut hieroa enemmänkin.
Itse "hierojana" on kiihoittavaa hieroa naisia ja tuottaa nautintoa, kiihoitusta ja orgasmeja.
Lämmitettyä vauva öljyä ja sopivat liikkeet, niin hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kävin hiljattain naishierojalla joka ensi töikseen kosketteli minua takapuolesta ja hartioista pari kertaa. Sitten oli osioita joissa hieroi käsivarttani siten että koskin väkisinkin hänen lantioon, rintoihin ja käsivarteen.
Et sitten ole niin vanha että muistat tissiparturit?
En muista. Sittemmin tullut seurattua parturissa käydessä olisinko kuvitellut koko jutun, mutta eipä ole lähellekään samanlaista lähelläoloa tullut vastaan.
Mä haluaisin antaa intiimihierontaa mun miehelle. Silleen kiusoitellen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et anna. Kieltäytyykö se siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et anna. Kieltäytyykö se siitä?
Hän ei ole täällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävi näin.
Kiinnostaisi kuulla lisää!
No ei todellakaan!