Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
Kultalusikka suussa kasvanut täysi pösilö koko jätkä jos ihan suoraan sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosissaan unelmoi tuollaisesta elämäntyylistä? Tuntuuko mikään enää miltään kun kaikki (rahalla ostettavat) toiveet pystyy toteuttamaan tuosta vaan, en usko. Kun joutuu tekemään töitä ja säästämään vaikka viikon ulkomaanreissua varten niin voi pojat on hieno olo olla perillä kohteessa, olkoonkin vaikka Rodoksella 3 tähden hotellissa ilman aitoa samppanjaa, Michelin ravintoloita ja limusiinikyytejä..
Olen 100% varma, että sinullekin kelpaisivat luksuslomat ja muutenkin hienot puitteett jos sinulla mahdollisuus sellaisiin avautuisi. Kateellisen ja katkeran selittelyä että "En minä vaan haluaisi kun olen parempi ihminen".
Ihan samalla tavalla sinäkin olet kateellinen noilla perusteluilla, koska eipä sinullakaan ole varaa Jannen elämäntapaan.
Ihmiset sitäpaitsi pitävät erilaisista asioista, eikä 'luksus' todellakaan ole kaikkien haave.
- Eri -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin jo useampi kortin omistaja ilmoittautunut. Jotenkin en jaksa uskoa että mustan omistavat täällä aikaansa kuluttavat. Tosin kun Cheek kertoi omasta kortistaan, niin ainakin sadalla oli vastaava.
Mikset? Minulla on rinnakkaiskortti ja juuri nyt kulutan aikaani täällä, koska ei ole mitään järkevää tekemistä täällä Suomessa yksin käydessäni.
Miksi tulit Suomeen? Eikö Monacossa Vauva pelitä? Jos ainoastaan tämän palstan takia tulet. TT-hakemus tehtävä. No Kouvola ei kuulu suomeen.
Et siis osaa ajatella, että minulla voisi olla sukulaisia Suomessa? En nyt kuitenkaan 24/7 heidän kanssaan ole ja yksin hotellihuoneessa on välillä tylsää, kun ei viitsi lähteä mihinkään. On minulla kudinkin mukana. Ja nyt istun jo koneessa takaisin kotiin.
Laitapa kuva, jossa mukana paperilappu, johon olet kirjoittanut AV. Voit peittää kortista nimen, eikä tarvitse itseäsi näyttää, joten ei liene sinulla esteitä tälle.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotenkin helvetin tylsä elämäntapa, matkailukin lähinnä kalliiden viinojen/viinien lipittämistä. Alkoa tuntuu menevän reippaasti myös muuten vapaa-ajalla. Liekö molemmilla pariskunnasta alkoholiongelma?
Meitä tylsiä ihmisiä on ihan keskituloisissakin. Varataan kanarian- tai thaimaanmatka all inclusivena ja törpötellään koko viikko hotellilta isommin poistumatta. Pääasia on, että alkoholia saa juoda paljon ja vähän kivemmassa paikassa. Meitä on myös vähän pienempi tuloisia, jotka varataan se laivareissu ja törpötellään buffetissa viiniä mahdollisimman paljon ja iltaa jatketaa hytin kautta ravintolaan. Paljoa ei muisteta mitä tapahtui, mutta kyllä mekin ne julkaistaan kuvia juhlatunnelmista somessa ja ensi syksynä taas uusi ränttätänttäreissu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rikkaat käytäkään Visa Electronia ja maksa ostoksensa käteisellä? Vain varattomat ja uusavuttomat ostavat velaksi.
Kukaan järkevä, varakas tai ei, ei osta debitillä yhtään mitään. AINA luottokortilla. Ainoa tapa saada kusetustapauksissa rahansa takaisin. Se eleleekö kortilla korvia myöden velaksi, on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tuo mies on vasta 35-vuotias.
Niin. Komeutta ei ole saanut. Eikä dignityä. Todella junttia rehennellä rahoillaan. En oo itekkään köyhä, mutten ikinä tekis siitä mitään numeroa.
Todella tylsää joku tollanen. En ikinä jaksais tyhmää leikkiä jollain spessukortilla, vuokikulut melkoiset. Tyhmiä rahastetaan tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rikkaat käytäkään Visa Electronia ja maksa ostoksensa käteisellä? Vain varattomat ja uusavuttomat ostavat velaksi.
Kukaan järkevä, varakas tai ei, ei osta debitillä yhtään mitään. AINA luottokortilla. Ainoa tapa saada kusetustapauksissa rahansa takaisin. Se eleleekö kortilla korvia myöden velaksi, on eri asia.
Minäkin maksan luottokortilla kaiken jopa ruokaostokset ja olen persaukinen, tulot mitättömät 28500€ vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosissaan unelmoi tuollaisesta elämäntyylistä? Tuntuuko mikään enää miltään kun kaikki (rahalla ostettavat) toiveet pystyy toteuttamaan tuosta vaan, en usko. Kun joutuu tekemään töitä ja säästämään vaikka viikon ulkomaanreissua varten niin voi pojat on hieno olo olla perillä kohteessa, olkoonkin vaikka Rodoksella 3 tähden hotellissa ilman aitoa samppanjaa, Michelin ravintoloita ja limusiinikyytejä..
Olen 100% varma, että sinullekin kelpaisivat luksuslomat ja muutenkin hienot puitteett jos sinulla mahdollisuus sellaisiin avautuisi. Kateellisen ja katkeran selittelyä että "En minä vaan haluaisi kun olen parempi ihminen".
Ihan samalla tavalla sinäkin olet kateellinen noilla perusteluilla, koska eipä sinullakaan ole varaa Jannen elämäntapaan.
Ihmiset sitäpaitsi pitävät erilaisista asioista, eikä 'luksus' todellakaan ole kaikkien haave.
- Eri -
Mistä sinä kuvittelet tietäväsi minun varallisuusasteeni kun väität, ettei minulla ole varaa Jannen elämäntapaan ja että olen kateellinen hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tuo mies on vasta 35-vuotias.
Niin. Komeutta ei ole saanut. Eikä dignityä. Todella junttia rehennellä rahoillaan. En oo itekkään köyhä, mutten ikinä tekis siitä mitään numeroa.
Todella tylsää joku tollanen. En ikinä jaksais tyhmää leikkiä jollain spessukortilla, vuokikulut melkoiset. Tyhmiä rahastetaan tässäkin.
Niin oliko se Mika Salo, joka sanoi että tossa on älyttömät vuosikulut eikä jaksanut pitää tota, ihan turha.
Se lihanaama naissekoiluineen on kans yks taulapää, mutta tossa nyt ainakin puhui asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eri -
Mistä sinä kuvittelet tietäväsi minun varallisuusasteeni kun väität, ettei minulla ole varaa Jannen elämäntapaan ja että olen kateellinen hänelle?
Täältä sivusta kyselen, että mistä sinä kuvittelit tietäväsi samoja asioita lainaamastasi kirjoittajasta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyppi on tavis rahoistaan huolimatta ja kaiken lisäksi turkulainen.
Tuosta pienestä rannikon tuppukylästä ei tule kuin ääliöitä.
Kulta pieni: Eurooppalaisen määritelmän mukaan seuraavat kolme seikkaa vaaditaan jotta kaupunkia voidaan kutsua Kaupungiksi.
-joki
-katedraali
-keskiaikainen linna
Suomessa on vaan yksi Kaupunki tuon määritelmän mukaan: Turku.
(Ja siitä nyt en puhu yhtään mitään mitä vaaditaan sivistykseen...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, Eikö miljönäärikään ole turvassa kusetukselta? Jannekin varmaan pelkää jatkuvasti, että ne hänen puolestaan matkoja varailevat tyypit vetäisevät välistä kympin tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eri -
Tiedänpä hyvinkin, mutta jos leikitään, että olet Jannea rikkaampi, niin silloin olet kateellinen jollekin vielä rikkaammalle. Näinhän se menee sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eri -
Täältä sivusta kyselen, että mistä sinä kuvittelit tietäväsi samoja asioita lainaamastasi kirjoittajasta?
Eiköhän hän ihan itse rivien välissä kertonut asian - ainakin jokainen normaalijärkinen, lukemaansa tekstin ymmärtävä henkilö sen osaa lukea tästä: "Kuka tosissaan unelmoi tuollaisesta elämäntyylistä? Tuntuuko mikään enää miltään kun kaikki (rahalla ostettavat) toiveet pystyy toteuttamaan tuosta vaan, en usko. Kun joutuu tekemään töitä ja säästämään vaikka viikon ulkomaanreissua varten niin voi pojat on hieno olo olla perillä kohteessa, olkoonkin vaikka Rodoksella 3 tähden hotellissa ilman aitoa samppanjaa, Michelin ravintoloita ja limusiinikyytejä.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan
Jutussahan sanotaan, että kyseessä ei ole luottokortti vaan maksuaikakortti.
Ja mitähän eroa näillä on. Molemmissa tapauksissa saat maksuaikaa. Sama paska eri paketissa.
Mihin rikas tarvii maksuaikaa?
Maksuaikakortissa rahat eivät mene heti tililtä vaan kertynyt saldo laskutetaan yleensä kuukausittain laskulla. Luotolliset kortit toimivat yleensä samoin, paitsi että jos et maksa laskua, se muuttuu luotoksi, josta alkaa juosta korko. Kaikki Amexit taitavat olla maksuaikakortteja. Debit-kortissa eli pankkikortissa rahat lähtee saman tien tililtä. Maksuaikakortin tai luottokortin saa käytännössä kuka vaan jolla on säännölliset tulot ja luottotiedot kunnossa. Missä ihmeen umpiossa porukka elää, kun näitä samoja asioita ihmetellään joka toisessa kommentissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eri -
Tiedänpä hyvinkin, mutta jos leikitään, että olet Jannea rikkaampi, niin silloin olet kateellinen jollekin vielä rikkaammalle. Näinhän se menee sinun mielestäsi.
En ole väittänyt olevani Jannea rikkaampi, mutta asun ainakin paremmin kuin hän eli ihan muualla kuin pienessä vuokratontilla sijaitsevassa rivarinpätkässä. Minäkin matkustelen silloin tällöin ja yövyn erittäin hyvätasoisissa hotelleissa ja yleensä parhaassa huoneluokassa eli sviitissä. AMEXia minulla ei ole, mutta parin suomalaisen pankin paremmat luottokortit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan
Jutussahan sanotaan, että kyseessä ei ole luottokortti vaan maksuaikakortti.
Ja mitähän eroa näillä on. Molemmissa tapauksissa saat maksuaikaa. Sama paska eri paketissa.
Mihin rikas tarvii maksuaikaa?
Maksuaikakortissa rahat eivät mene heti tililtä vaan kertynyt saldo laskutetaan yleensä kuukausittain laskulla. Luotolliset kortit toimivat yleensä samoin, paitsi että jos et maksa laskua, se muuttuu luotoksi, josta alkaa juosta korko. Kaikki Amexit taitavat olla maksuaikakortteja. Debit-kortissa eli pankkikortissa rahat lähtee saman tien tililtä. Maksuaikakortin tai luottokortin saa käytännössä kuka vaan jolla on säännölliset tulot ja luottotiedot kunnossa. Missä ihmeen umpiossa porukka elää, kun näitä samoja asioita ihmetellään joka toisessa kommentissa?
Näinhän se on. Suomessa luottokortit ovat suoraan saatanasta ja tarkoittavat automaattisesti vuosien velkaorjuutta, muualla ne ovat jokapäiväinen maksuväline, jonka saldo maksetaan kuukausittain pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista rahankäyttö on myös esim. nhl-miljonääreillä ja muilla urheilutähdillä. Mutta sitten taas sellainen kouluttautunut, hyvätuloinen ei välttämättä ostele ferrareita kuin maitoa kaupasta.
Esim Postin toimari ei taatusti ole ferrareita ostelevaa tyyppiä eikä oikein muunkaan yrityksen johtoporras.
Siellä osataan ymmärtää pääosin rahan arvo ja sitä käytetään järkevästi. Joku toimari saattaa olla nuukakin.
Urheilutähdet ovat itse ansainneet rahansa.
Enpä ole kertaakaan nähnyt vastaavanlaisia juttuja kenestäkään NHL-pelaajasta, vaikka rahaa heillä kyllä on käytössään paljon. Jotkut ostavat hienoja autoja ja moni totta kai asuukin hienosti, mutta enpä muuta vastaavaa ole kuullut. Eivät todellakaan anna tällaisia haastatteluja. Seuraan paljon jääkiekkoa.
Hyvin oli kliseinen kirjoitus tuo eka. Vaatimaton toimari vs urheilutähti. Olisi jo aika kirjoittajan luopua tuosta kliseestä.
Katsos, kun kaikki tietää, että NHL-pelaajalla on rahaa. Jannen ongelma oli se, että ilman tätä artikkelia, kukaan ei olisi tietänyt, että hänellä on rahaa. (Lukuunottamatta niitä muutamia, jotka katsoivat sen Rikkaat ja rahattomat -ohjelman)
Ihan liikuttava symppis kaikessa lesoilussaan. Myönsi etteivät vaimon kanssa osanneet järjestää lomaa vaan yritys meni sekoiluksi ja kiukutteluksi. Nuo järjestetyt tapahtumat ovat sellaisia mitä itse en jaksaisi koluta, vaan käyttäisin rahani aivan eri tavalla. No hyvä että pistävät rahan kiertämään palveluihin eivätkä osta niin paljon tavaraa. Mielenkiintoista miten eri asiat ihmisiä kiinnostavat, eli turha kadehtia rikkaan elämää jos ei edes haluaisi elää samaan tyyliin.
Nyt kuulostan hyvesignaloijalta, mutta silloin kun itsellä jää rahaa vähän enemmän, laitan tavallista enemmän hyväntekeväisyyteen eri kohteisiin. Tutkitustihan ainakin naiset saavat jotain fysiologista tyydytystä muiden auttamisesta. Mutta siis vitsi mitä kaikkea voisi saada aikaan luksulomien arvolla. Hyvä että Uotikin oli johonkin hyväntekeväisyyteenkin lahjoittanut.
En olisi pelkästään hyvä ihminen, vaan minulla olisi kaikenlaisia valmentajia sekä ruokapalveluita ja harrastaisin tai kokeilisin vaikka mitä. Esim. laskuvarjohyppyä, lentämistä, riippuliitoa, sukellusta, rallia yms. ja omistaisin useamman moottoripyörän. Monenlaiseen on keskituloisellakin varaa jos valitsee mihin panostaa, mutta ei voi kaikkea kokeilla ja katsoa kiinnostaako. Rikkaalle ei olisi väliä maksoiko joku kurssi varusteineen monta tonnia ja sitten ei enää kiinnostanutkaan ja kamppeet myyntiin.
Harmi etten ole rikas, kun minulle ei tarvitsisi amexin keksiä jonninjoutavia vierailuja vaan tietäisin kyllä itse mitä kaikkea voisi tehdä. Luultavasti hassaisin rahat nopeammin kuin Uoti. :D
Ihmettelen enemmänkin, vieläkö sinä jaksat seurata ja kommentoida keskustelua, joka sinua ei selvästi kiinnosta, eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä?