Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Kommentit (945)
Tuo tyyppi on tavis rahoistaan huolimatta ja kaiken lisäksi turkulainen.
Tuosta pienestä rannikon tuppukylästä ei tule kuin ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosissaan unelmoi tuollaisesta elämäntyylistä? Tuntuuko mikään enää miltään kun kaikki (rahalla ostettavat) toiveet pystyy toteuttamaan tuosta vaan, en usko. Kun joutuu tekemään töitä ja säästämään vaikka viikon ulkomaanreissua varten niin voi pojat on hieno olo olla perillä kohteessa, olkoonkin vaikka Rodoksella 3 tähden hotellissa ilman aitoa samppanjaa, Michelin ravintoloita ja limusiinikyytejä..
Kateellinen köyhä
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosissaan unelmoi tuollaisesta elämäntyylistä? Tuntuuko mikään enää miltään kun kaikki (rahalla ostettavat) toiveet pystyy toteuttamaan tuosta vaan, en usko. Kun joutuu tekemään töitä ja säästämään vaikka viikon ulkomaanreissua varten niin voi pojat on hieno olo olla perillä kohteessa, olkoonkin vaikka Rodoksella 3 tähden hotellissa ilman aitoa samppanjaa, Michelin ravintoloita ja limusiinikyytejä..
Tätä ajatusta en omalla kohdallani ymmärrä lainkaan. Itse olen tyhjästä lähtenyt ja todella kovalla panostuksella tehnyt rahani. Ei se hyvältä tunnu katsoa taaksepäin ja miettiä, miten paljon jouduinkaan itseäni laittamaan likoon tätä varten. Jos saisin päättää, niin olisin paljon mieluummin ottanut varallisuuteni perintönä ja tehnyt töitä leppoisasti keskivertopalkansaajana kuin painanut niska limassa yrittäjänä, kantanut huolta kymmenien ihmisten työpaikoista ja ollut tiukan paikan tullen aina se, joka viikonloput ja illat/yöt polttaa työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin huvikseni Hesarin verokoneesta Uoti sukunimellä vuosien 2016-2021 välillä. Ei löytynyt Jannea. Ei vaikuta ihmiseltä, joka laittaa verotiedot salaisiksi, eli on tienannut ansio- ja pääomatuloja alle 150 000 euroa per vuosi 2016-2021. Miljoonaomaisuuden tuottokin pitäisi edes jonain vuonna näkyä pääomatuloissa. Toki omaisuutta voi olla, mutta sitten on veronkierrosta kyse, jos firman rahoilla ostaa kalliit viskit, shanpanjat ja matkat. Eli onko paljon puhetta tyhjästä...?
Varmaan omistukset holding-yhtiö(i)ssä, josta nostaa pääomatulo-osinkoa. Siitä vain osa on verotettavaa, ja vain verotettava tulo näkyy verotilastoissa. Näin ollen hän voi nostaa osinkoja noin 220 tuhatta, ennen kuin edes sadan tonnin verotettavan tulon raja tulee vastaan. Tuosta menee muutama kymppi veroja toki.
Omaisuuden tuotot eivät toki näy Jannen verotuksessa, koska holding-yhtiön voitot eivät ole Jannen voittoja. Vasta kun rahoja nostetaan itselle.
Finderin kautta kun haki niin hänen nimi löytyy vain tästä luotone yhtiöstä ja dr mimosa, joka on pääosin vaimon ja hallituksen jäsenenä forssalaisessa pikkupuljussa. Eikö noiden holdin yhtiöiden nimi pitäisi näkyä samalla lailla.
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/sijoitukset/osingot/osing…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin huvikseni Hesarin verokoneesta Uoti sukunimellä vuosien 2016-2021 välillä. Ei löytynyt Jannea. Ei vaikuta ihmiseltä, joka laittaa verotiedot salaisiksi, eli on tienannut ansio- ja pääomatuloja alle 150 000 euroa per vuosi 2016-2021. Miljoonaomaisuuden tuottokin pitäisi edes jonain vuonna näkyä pääomatuloissa. Toki omaisuutta voi olla, mutta sitten on veronkierrosta kyse, jos firman rahoilla ostaa kalliit viskit, shanpanjat ja matkat. Eli onko paljon puhetta tyhjästä...?
Varmaan omistukset holding-yhtiö(i)ssä, josta nostaa pääomatulo-osinkoa. Siitä vain osa on verotettavaa, ja vain verotettava tulo näkyy verotilastoissa. Näin ollen hän voi nostaa osinkoja noin 220 tuhatta, ennen kuin edes sadan tonnin verotettavan tulon raja tulee vastaan. Tuosta menee muutama kymppi veroja toki.
Omaisuuden tuotot eivät toki näy Jannen verotuksessa, koska holding-yhtiön voitot eivät ole Jannen voittoja. Vasta kun rahoja nostetaan itselle.
Finderin kautta kun haki niin hänen nimi löytyy vain tästä luotone yhtiöstä ja dr mimosa, joka on pääosin vaimon ja hallituksen jäsenenä forssalaisessa pikkupuljussa. Eikö noiden holdin yhtiöiden nimi pitäisi näkyä samalla lailla.
Holding-yhtiö ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että sinullekin kelpaisivat luksuslomat ja muutenkin hienot puitteett jos sinulla mahdollisuus sellaisiin avautuisi. Kateellisen ja katkeran selittelyä että "En minä vaan haluaisi kun olen parempi ihminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hallituksessa, vaikka olisi sataprosenttinen omistaja. Omistustiedot eivät tuolta näy. Ja voi toki olla ulkomaillakin, ei siinä mitään laitonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun kaverillani on punainen kortti vaikka on pienituloinen?
Kaverisi on erotuomari.
Vierailija kirjoitti:
Typerin kommentti tähän ketjuun, onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta typerin oli ekalla sivulla, kun joku yritti trollailla, että eikö kaikilla ole muka american expressiä, vaikka kyse oli american expressin mustasta kortista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että sinullekin kelpaisivat luksuslomat ja muutenkin hienot puitteett jos sinulla mahdollisuus sellaisiin avautuisi. Kateellisen ja katkeran selittelyä että "En minä vaan haluaisi kun olen parempi ihminen".
Ongelma on siinä, että en tiedä tuollaisista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta typerin oli ekalla sivulla, kun joku yritti trollailla, että eikö kaikilla ole muka american expressiä, vaikka kyse oli american expressin mustasta kortista.
Minusta typerimpiä on olleet ihmisten ulkonäön rumat haukkumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta muakaan ei kyllä innostaisi esim. kuukauden ulkona syömisiin laittaa 2000e, voiko muka ruoka-annoksen laatu olla niin erilainen, että rahalle saa vastetta.
Itse ihmettelen mikä laittaa tuonkin hepun esittelemään varallisuuttaan ensin rikkaissa ja varattomissa (mikä onkaan), sitten iltapäivälehdissä. Toki höystettynä pakollisella tiedän että olen etuoikeutettu-jargonilla, rivien välistä kuitenkin paistaa että rahalla saa ja hevosella pääsee. Heikko itsetunto? Ihan kaikkea ei sillä rahallakaan saa.
olisiko sellainen mahdollista että vanhempien ja isovanhemman kuolinpesät olisivat jakamatta ja niistä tulevat tuotot eivät näy verotuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin jo useampi kortin omistaja ilmoittautunut. Jotenkin en jaksa uskoa että mustan omistavat täällä aikaansa kuluttavat. Tosin kun Cheek kertoi omasta kortistaan, niin ainakin sadalla oli vastaava.
Mikset? Minulla on rinnakkaiskortti ja juuri nyt kulutan aikaani täällä, koska ei ole mitään järkevää tekemistä täällä Suomessa yksin käydessäni.
Miksi tulit Suomeen? Eikö Monacossa Vauva pelitä? Jos ainoastaan tämän palstan takia tulet. TT-hakemus tehtävä. No Kouvola ei kuulu suomeen.
Et siis osaa ajatella, että minulla voisi olla sukulaisia Suomessa? En nyt kuitenkaan 24/7 heidän kanssaan ole ja yksin hotellihuoneessa on välillä tylsää, kun ei viitsi lähteä mihinkään. On minulla kudinkin mukana. Ja nyt istun jo koneessa takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin jo useampi kortin omistaja ilmoittautunut. Jotenkin en jaksa uskoa että mustan omistavat täällä aikaansa kuluttavat. Tosin kun Cheek kertoi omasta kortistaan, niin ainakin sadalla oli vastaava.
Mikset? Minulla on rinnakkaiskortti ja juuri nyt kulutan aikaani täällä, koska ei ole mitään järkevää tekemistä täällä Suomessa yksin käydessäni.
Miksi tulit Suomeen? Eikö Monacossa Vauva pelitä? Jos ainoastaan tämän palstan takia tulet. TT-hakemus tehtävä. No Kouvola ei kuulu suomeen.
Siis tulet Suomeen kertomaan kortista. Sinulla ei sukua tai ystäviä täällä. Tulit kertomaan kortistasi? Uskotaan tietysti. Finnairin ykkösessä ilmaiseksi pääsi ja Kämpissä viikon loma. Tietenkin olet Usasta joka tuli tätinsä hautajaisiin.
On sinulla mielikuvitus. Finnairilla en lennä. Ja kunhan nyt nainitsin kortista satuttuani Suomessa lukemaan ko lehtiartikkelin.
Jos sinä lennät tapaamaan ystäviäsi tai sukulaisiasi, vietätkö tosiaan aikaa heidän kanssaan tauotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia se, et kelpaisko, vai et ihan unelmoikinko. Kyllä varmasti mullekin kelpais, mutta rehellisesti sanottuna en todellakaan unelmoi luksuselämästä. Riittää että rahaa on tarpeeksi normielämään.
eri
Jostain syystä urheilulla on aina saanut Suomessa tienata. Nykyään alkaa olla toisin, mutta takavuosina yrittämisellä tienattu raha oli kuin ydinjätettä ihmisten mielestä. Suoraan sanottiin, että nyt on varmaan menyt omat ja firman rahat sekaisin tai että kuitenkin pidät yllä elintasoasi firman rahoilla.
t. Yrittäjä