Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Kommentit (945)
Siis mitä, ihan terveeltää ja hyvinvoivalta kolmevitoselta hän näytäää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte länkyttää kateellisina täällä?
Ihmettelen enemmänkin, vieläkö sinä jaksat seurata ja kommentoida keskustelua, joka sinua ei selvästi kiinnosta, eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä?
Tulin katsomaan onko keskustelu edennyt minnekkään, onko tullut viisastumista ja oivalluksia. Ei ole, vaan sitä samaa. Jatkakaa toki.
Mimosa-vaimo nyt on ainakin seinäruma, hampaatkaan eivät mahdu kunnolla suuhun.
varmaan hemmetin stressaava elämä ollut kun katsoo naamaa. Näyttää enemmän 50+ vuotiaalta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kela gold ja melkeimpä voittaa tuon tyypin läpyskän.
Maalasin s-etukortin mustaksi ja nyt on mahtava fiilis!
Vierailija kirjoitti:
Jäi jotenkin tyhjä ja surullinen olo miehestä.
No eihän jääny. Sulle tais vaan tulla tyhjä ja surullinen olo onnettomasta elämästäs kun näit mitä se voisi olla.
Olen ihan tavis ja keskiluokkainen tylsimys, mutta artikkelin luettuani koen olevani onnekas ja eläväni täyttä elämää.
Pariskunta näyttää huonovointiselta ikäisekseen. Juuri siltä, että on juotu alkoa se edelliset 10-vuotta vapaa-ajalla. Eikä näillä ole edes lapsia.
Ensisijaisesti voisivat laittaa korkin kiinni ja ostaa terveyspalveluja silläkin rahalla. Ihme siinä mielessä, kun vaimo on lääkäri. Tai vaikka marjoja
Tämähän se kun viinanjuonti on onnellisuuden mitta. Mitä kalliimmat viinat sitä onnellisemmat ihmiset.
Eikö todella ole elämässä mitään muuta sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä omaisuus miljoona tai kaksi? Sehän ei lainkaan riitä tuollaiseen elämäntyyliin. Niiden tuotolla elämällä saa samanlaisen tulo- ja elintason kuin lähihoitajalla on.
Oman kertomansa mukaan perintö olis ollut vähintään 4miljuunaa
Missä on näin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään liiketoimintaa ihmisen kanssa, joka ei pysty edes lomamatkaansa järjestämään, kun on niin hankalaa/vaikeata. Ja vielä myöntää tämän lehdessä ääneen.
Jos on niin yksinkertainen äijä niin hyvä hänelle, että on perinyt rahat. Voi palkata jonkun, joka autaa.
Kyllä mua vähän rassaa, kun pitää alkaa katsella lentoja puoli vuotta etukäteen ja yrittää aina löytää halvalla ja tutkia, että kuinka monta välilaskua jne. Hotellien kanssa sama juttu, milloin on oikea aika iskeä, jotta saa majoituksen mahdollisimman edullisesti. Ensin tietysti on tutkittu karttaa tarkoin sijainnin suhteen, että julkiset varmasti kulkevat ja kauppoja on vieressä. Olisi tosi kiva vain antaa jollekin ohje, että varaapa matkat hinnoista piittaamatta.
Mutta eihän Jannella ole tuosta kyse laisin, siis jos uskoo hänen puheisiinsa rikkauksistaan. Jos kerran on niin paljon rahaa, että ranteita pakottaa, niin silloin vaan varaa sen lennon ja hotellin, mikä tuntuu itseltä mukavimmalta, hinnoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Jutun tarkoitus oli varmaan aiheuttaa pelkästään raivoa. Onkohan tuollaista ihmistä oikeasti olemassakaan, vai oliko näyttelijä? Kuka olisi niin torvi, että laittaisi nimensä ja naamansa tuollaisen jutun yhteydessä lehteen? Jossa sanotaan, että vetää rahaa käytännössä vessanpöntöstä alas ihan täysin turhalla tuhlauksella ja se on vielä perittyä rahaa, eli joku ehkä oikeasti sen tienannut jollain kovallakin työllä.
Ja mitä tulee tuohon korttiin tai vastaaviin ns. miljonäärikortteihin: Ovat yleensä ns. maksuaikakortteja, ei luottokortteja, eli se, mitä käytetään, maksetaan yleensä seuraavassa kuussa pois. Joitakin kortteja annetaan vain esim. 35 tonnia kuussa tienaaville, tämä kortti lienee mennyt jakelussa vielä pidemmälle ja kutsuu asiakkaansa omistamaan kortin. Ihan sama minulle, millä välineellä ökyrikkaat rahaansa käyttävät, kunhan olisivat edes tehneet sen rahan eteen elämässään jotain.
Ei tämä kyllä mitään raivoa minussa herättänyt. Mielenkiintoinen juttu raharikkaiden elämästä.
Jos raivo nousee niin se tunne on vain ihan oma kateus.
Kyllä Janne on näppärä jätkä, ei osaa tilata lentoa ja hotellia, mutta osaa piilottaa miljoonansa. Kuitenkaan suomen oikeasti varakkaat ihmiset ei pysty tähän, kun katsoo verokalenteria vuosien varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Danske Bankin musta kortti.
Minä olen pankkien mustalla listalla! Kai silläkin voi ylpeillä edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin hymyilytti tuo "ei me pärjätä ilman tämän kortin mahdollistamia palveluita matkoilla". Käsi sydämellä, haluaisitko tehdä minkään sortin liiketoimintaa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei omien sanojensa mukaan suoriudu itsenäisesti edes lomamatkan järjestelyistä? Ei se hotellien, kuljetusten ja mahdollisen ohjelman järjestely nyt mitään rakettitiedettä ole.
Varmaan säästyy paljon aikaa ja vaivaa, kun joku vaan toteuttaa sen, mitä lomaltasi haluat. Kelpaisi minullekin, jos olisi rahaa tuollaisia palveluja käyttää. Mutta ei ole ja itse on kaikki hoidettava ja katsottava. Hyvä, että joillakin on varaa käyttää palveluja. Töitähän se vaan palveluntuottajalle tarkoittaa.
No tämä onkin ihan loogista, minäkin ihmettelin miksi kortin tarjoamien palvelujen käyttöä ei perusteltu näin. Vaan nimenomaan alleviivattiin sitä avuttomuutta, että kaikki menee ihan pieleen jos pitää itse tehdä hotellivaraus. Ei se mitään rakettitiedettä ole kuitenkaan.
Just tätä minäkin kommentillani tarkoitin, että perustelu oli tyyliin "ei me osata itse". Kaikkihan me jotain palveluita käytetään, mutta avuttomuuteen vetoaminen saa lähinnä pyörittelemään päätä. Hotellivarauksen nyt varmasti osaa tehdä ihan kuka vaan.
He eivät halua käyttää aikaansa tuollaiseen vaan saavat sen palvelun ostettua. Niin simppeliä se vaan on, kun on tarpeeksi rahaa. Luulenpa, että tämän pariskunnan älykkyys on parempi kuin mitä monien tänne av-palstalle kirjoittavien älykkyys on. Kun katsoo molempien ammattia ja missä tehtävissä toimivat/ovat toimineet, niin minulle nuo asiat ovat itsestään selviä. Molemmat ovat kuitenkin työelämässä vaikka rahan takia töitä ei tarvitsisi tehdä. Hyvä kun käyttävät kaikkia palveluja ja eivät vaivaudu itse tekemään kaikkea. Se on rahan tuoma etu.
No ainakaan tämän Jannen puuhailut työelämässä ei ihan hirveästi korreloi älykkyyden kanssa jos tuloksia katsellaan. Kämäsellä firmallaan on saanut aikaan tuloksen, joka on hädin tuskin puolet normi siivojan palkasta.
Mitä palvelujen ostamiseen tulee, niin niitä voi ostaa kuka tahansa, ei siihen mitään kortteja tarvita. Jos on niin uusavuton, ettei osaa itse matkojaan tilailla, tai asia ei kiinnosta, niin soitto vaan matkatoimistoon ja ammattilaiset räätälöi sinulle juuri sellaisen matkan kuin haluat. Uskoisin, että matkatoimistoissa tuohon hommaan läytyy ammattitaitoa vähintään saman verran kuin jossain muovikorttiyhtiössä.
Ei tää pariskunta nyt niin kauheen näköisiä ole kuin tätä ketjua lukemalla voisi päätellä. Jos nyt eivät kauneuskilpailun voittajia niin eivät mitään raakkejakaan. Ja ulkonäkö ei ole tärkeintä ihmisessä. Taitaa haukkujilla käydä kuitenkin kateeksi.
"Sympoli" kirjoitetaan behmeällä beellä eli symboli" statussymboli on muuten yhdyssana.