Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa

Vierailija
10.03.2023 |

Kommentit (945)

Vierailija
941/945 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että tuo mies on vasta 35-vuotias.

Mikset? Just tuon näköisiä on about 1/5 kolmikymppisistä miehistä ja naisista. Ei ole mitenkään ikäistään vanhemman näköinen iho, on vain hieman pullea ja "setämäinen" tyyliltään (klassinen). 

Saatoin jopa hieman vähätellä, että vain 1/5 olisi. Totuus voi olla 1/3 tai lähempänä puolta. Vähemmistö 30+ ihmisistä on mitenkään nuorekkaita, timmejä tai trendien aallonharjoilla. 

Lampaat seuraavat muotimaailman trendejä. Klassinen pukeutuminen on aina tyylissä, paitsi lampaiden ja muiden köyhien mielestä.

Vierailija
942/945 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha menee väärille ihmisille. En ikinä ostaisi tuollaisia mauttomia palveluita, osaisin kyllä itse järjestää parhaat matkat ja lomatekemiset luksuskohteissa. Kuulostaa vähän yksinkertaisten touhulta sekä tylsältä ökyilyltä. Tyyli puuttuu täysin.

Vain köyhä jonka ajalla ei ole mitään arvoa ajattelee noin että "en varmasti tuhlaisi mihinkään mikä helpottaisi elämääni kun voin itsekin tehdä." varmaan jatkaisit siivoamista ja kokkailuakin, kuka sitä kodinhoitajaa tai henkilökohtaista kokkia tarvitsee jne. Köyhyys on asenne, siinä missä rahan puutettakin.

Viisasta rahankäyttöä ei ole se, että maksaa kaikesta, varsinkaan siitä, minkä tekee mielellään itse

-eri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/945 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuo mies on tullut julkisuuteen? Ei tuosta leveilystä seuraa mitään hyvää. 

Päinvastoin saa kadulla pelätä, että joku käy kimppuun. 

Vierailija
944/945 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa kerrotaan että kortti tuli postissa. Olen köyhä ja minun ulkolainen kortti omalla kuosilla tuotiin tähän pihaan ja ojennettiin käteen. Uskon että jutussa tuo postijuttu ei ole totta.

Sinänsä siistiä että on rikkaita, jotka oikeasti käyttää rahaa. Työllistää monia. Silti fanitan herra Wahlroosia enemmän.

-Kylmis

Vierailija
945/945 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuo mies on tullut julkisuuteen? Ei tuosta leveilystä seuraa mitään hyvää. 

Päinvastoin saa kadulla pelätä, että joku käy kimppuun. 

Tyhjät tynnyrit kumisevat eniten...

Ei kukaan oikeasti viisas ja positiivista elämänkokemusta omaava käytä maksuaikakorttia tai esittele sellaista julkisesti. Lähinnä sääliä tuollainen herättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan