Naiset, asteikolla 0-10, kuinka suuri ongelma miehen introverttiys on sinulle?
0 = ei ollenkaan, ehkä jopa pieni plussa
5 = keskisuuri ongelma, mutta voisin oppia elämään sen kanssa, jos viitsisin
10 = iso ongelma, ansaitsen paremman miehen
Kommentit (76)
Must have, ei ongelma vaan välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5, jos on aito introvertti eikä vain sosiaalisesti ongelmainen. Olen hyvin mielellään sellaisen miehen kanssa mutta vitosen laitoin koska heitä ei tapaa missään ja se voi olla ongelma :,D
Miten sen eron introvertin ja ns. sosiaalisesti ongelmaisen siis käytännössä erottaa? Onko siis jotenkin hyväksyttävää ja ei hyväksyttävää introverttiyttä erikseen?
Introvertti osaa, sosiaalisesti ongelmainen ei osaa, siis sosiaalisen kanssakäymisen. Jeesus mikä virhe on muuten olla introvertti puhelinaspa, never again.
8- joskus introverttiys on hyvästä mutta sosiaaliset taidot pitää olla eikä ihmismassa saa liikaa ahdistaa.
Kyllä se vain se ongelma on miehessä, jos mies on introvertti eikä naisessa! N43
AP:ta alapeukutetaan ja samaan aikaan suomitantat hokee kuinka ihana introverttinen mies olisi.
Todellisuudessa naiset inhoaa introvertteja miehiä ja alapeukut todistavat sen.
Vierailija kirjoitti:
0. Olen itse pahimpia introverttejä, mitä tiedän. Jo nettikaupat on liian sosiaalisia, kun paketti pitää hakea tai ottaa vastaan.
Mulla on tämä sama! Valitsen toimituksen postipakettina, vaikka kotiinkuljetus olisi ilmainen. En vaan jaksa vastata postimiehen puheluun ja sen jälkeen vielä nähdä ja vaihtaa muutama iloinen sana. Vähemmän rasittavaa ajaa autolla hakemaan automaatista.
Vastaus aloittajan kysymykseen: 0
Vierailija kirjoitti:
10. Mitä tekee jollain vässykällä, joka ei halua puhua mistään ,ikinä lähteä minnekään ja vaatii omaa rauhaa. Ei kiitos.
Ihan vaan tiedoksi, että introvertti ei ole tuota.
Introvertti erittäin jaksaa puhua, mutta kun ekstroverteillä on niin turhia puheenaiheita, että se alkaa rasittaa, niin on helpompaa, kun ei edes mene paikalle kyllästymään.
Minä olen erittäin introvertti. Mutta jos puheenaihe on oikea, jaksan justiin niin kauan kuin ajatukset lentää. Vaihda aiheeksi joku Big Brother tai jotain muuta noita samoja -ja moi.
Miksi kuluttaa aikaansa tyhjään?
Vierailija kirjoitti:
Pitää erottaa sosiaaliset taidot ja introverttiys jotka voi hyvinkin kulkea käsi kädessä eli introvertillä ei ole sosiaalisia taitoja. Jos miehellä on sosiaalisia taitoja mutta hän on introvertti, se ei ole ongelma. Jos miehellä taas ei ole sosiaalisia taitoja ja hän on introvertti, se on ongelma. Toki jos mies on oikeasti syrjäytynyt mutta kuvaa sitä introverttiytenä niin sekin on ongelma.
Summa summarum, Haluan hyvän keskustelukaverin jolla on huumoria ja joka lähtee toisinaan johonkin ja on jossain elämänsyrjässä kiinni, mutta voi olla perusluonteeltaan kotona nyhjäävä introvertti. En edes jaksaisi mitään tosi ekstroverttistä ihmistä. Tuppisuun kanssa jolla ei ole mitään asiaa en haluaisi olla.
Olen itse introvertti. Teen juttuja oman puolisoni kanssa, mutta en jaksaisi useasti tehdä suurissa ryhmissä tai eri ihmisten kanssa erilaisia asioita. Uskon, että monet kaltaiseni introvertit jaksavat kyllä sen yhden henkilön kanssa tehdä asioita, joka tuo heille sellaista rauhaa ja turvaa, ettei se energia niin nopeasti katoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5, jos on aito introvertti eikä vain sosiaalisesti ongelmainen. Olen hyvin mielellään sellaisen miehen kanssa mutta vitosen laitoin koska heitä ei tapaa missään ja se voi olla ongelma :,D
Miten sen eron introvertin ja ns. sosiaalisesti ongelmaisen siis käytännössä erottaa? Onko siis jotenkin hyväksyttävää ja ei hyväksyttävää introverttiyttä erikseen?
Oikea mies on introvertti muttei umpimielinen.
Vierailija kirjoitti:
AP:ta alapeukutetaan ja samaan aikaan suomitantat hokee kuinka ihana introverttinen mies olisi.
Naiset inhoavat umpimielisiä miehiä. Introvertti joka on sosiaalisesti arvostettu ja avoin naiselleen olisi suositumpi. Tosin yhtä helposti löydettävissä kuin yksisarvinen.
Koska umpimielisyys ei käy niin sitten ekstrovertti, ja ihmettely kun se hakee muutakin naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0. Olen itse pahimpia introverttejä, mitä tiedän. Jo nettikaupat on liian sosiaalisia, kun paketti pitää hakea tai ottaa vastaan.
Mulla on tämä sama! Valitsen toimituksen postipakettina, vaikka kotiinkuljetus olisi ilmainen. En vaan jaksa vastata postimiehen puheluun ja sen jälkeen vielä nähdä ja vaihtaa muutama iloinen sana. Vähemmän rasittavaa ajaa autolla hakemaan automaatista.
Te ette ole introverttejä vaan sosiaalisesti rajoittuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vihata introverttimiehiä. Naiset eivät vain halua puolisokseen henkilöä, jolla ei ole sosiaalisia taitoja.
AP vaikuttaa henkilöltä, jolta ne sosiaaliset taidot puuttuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sä olet sosiaalisesti ongelmainen, mutta ilmeisesti et kuitenkaan introvertti kun et ymmärrä mitä sana edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introversiollahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisi epäsosiaalinen tai "sosiaalisesti ongelmainen". Introversio kertoo vain, että ihminen saa voimia yksinolosta (ja sosiaaliset tilanteet kuluttavat niitä). On paljon jopa muusikoita ja näyttelijöitä, jotka ovat introvertteja, ja vielä enemmän meitä, jotka olemme sosiaalisesti taitavia mutta tarvitsemme myös omaa aikaa.
9
Mulle suhteessa se kommunikointitaito on yksi tärkeimmistä jutuista. Pitää osata sekä kuunnella että puhua avoimesti.
En jaksa ihmisiä, jotka ovat yltiösosiaalisia ja koko ajan äänessä. En ole jaksanut edes lapsena.
Introverttiys ei ole ongelma, se on ominaispiirre
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette ole introverttejä vaan sosiaalisesti rajoittuneita.
Juuri näin. Introversioon liittyy kuormittuminen sosiaalisista tilanteista ja oman ajan tarve, mutta ei todellakaan sitä, ettei voisi asioida muiden ihmisten kanssa. Introversio on myös sitä, että on rikas "sisäinen maailma", viihtyy omissa ajatuksissaan, ei kaipaa koko ajan ulkoisia ärsykkeitä (pelejä, musiikkia, somea, elokuvia jne). Eli jos viettää päivän katsellen Temppareita ja pelaten videopelejä mutta ei osaa tai halua vastata puhelimeen tai asioida normaalisti muiden ihmisten kanssa, niin kyse ei todellakaan ole introversiosta.