Naiset, asteikolla 0-10, kuinka suuri ongelma miehen introverttiys on sinulle?
0 = ei ollenkaan, ehkä jopa pieni plussa
5 = keskisuuri ongelma, mutta voisin oppia elämään sen kanssa, jos viitsisin
10 = iso ongelma, ansaitsen paremman miehen
Kommentit (76)
10. Mitä tekee jollain vässykällä, joka ei halua puhua mistään ,ikinä lähteä minnekään ja vaatii omaa rauhaa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, jos introverttiys tarkoittaa sitä, että sosiaaliset tilanteet kuormittavat enemmän kuin lataavat. Tämä ei tarkoita erakkoutta tai ihmissuhteisen puuttumista vaan sitä, että kaipaa aika paljon aikaa yksin/oman perheen kesken.
Itse introverttina se tärkein asia on juuri se, että pääsee omaan kotiin latautumaan yksin, eikä tarvitse olla sosiaalisessa tilanteessa. Jos siellä kotonakin pitää tehdä ja puhua ja jutella puolison kanssa 24/7, niin en usko kyseessä olevan henkilö, joka on introvertti.
Introvertti tarvitsee sellaisia "haluan olla oman pääni sisällä" latautumishetkiä.
Tarkoitin oman perheen kesken olemisella sitä, että saa olla oma itsensä eli hiljaa, jos on tarve.
10, haluan miehen joka haluaa olla yhdessä kuin paita ja peppu
Riippuu siitä, kuinka voimakkaasti introvertti ja millä tavoin introverttius vaikuttaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, jos introverttiys tarkoittaa sitä, että sosiaaliset tilanteet kuormittavat enemmän kuin lataavat. Tämä ei tarkoita erakkoutta tai ihmissuhteisen puuttumista vaan sitä, että kaipaa aika paljon aikaa yksin/oman perheen kesken.
Itse introverttina se tärkein asia on juuri se, että pääsee omaan kotiin latautumaan yksin, eikä tarvitse olla sosiaalisessa tilanteessa. Jos siellä kotonakin pitää tehdä ja puhua ja jutella puolison kanssa 24/7, niin en usko kyseessä olevan henkilö, joka on introvertti.
Introvertti tarvitsee sellaisia "haluan olla oman pääni sisällä" latautumishetkiä.
Anna kun arvaan - vauva-aikana ja pikkulapsiaikana mies voi vetäytyä omiin oloihinsa saamaan omaa aikaa, kun vetoaa introvertin tarpeeseen olla oman päänsä sisällä. Jos saman perheen toinen aikuinen (nainen) on myös introvertti, hän sitten joustaa ja hoitaa vauvat ja lapset ilman että voi vetäytyä oman päänsä sisään. Kun molemmat eivät voi olla oman päänsä sisällä, kun jonkun on huolehdittava lapsistakin.
5, jos on aito introvertti eikä vain sosiaalisesti ongelmainen. Olen hyvin mielellään sellaisen miehen kanssa mutta vitosen laitoin koska heitä ei tapaa missään ja se voi olla ongelma :,D
Vierailija kirjoitti:
5, jos on aito introvertti eikä vain sosiaalisesti ongelmainen. Olen hyvin mielellään sellaisen miehen kanssa mutta vitosen laitoin koska heitä ei tapaa missään ja se voi olla ongelma :,D
No ei kait niitä tapaa, kun ne on onnellisesti kotona. :D Ja ne, jotka uskaltautuu Tinderiin, niin sitten käy noin niinkuin AP:lle, että moukkamainen suomiakka haukku miehen. Viimeistään siinä vaiheessa mies ymmärtää, että mies on onnellisin sinkkuna. M27
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa 0
Paitsi jos on sellainen että tyyliin piileksii sisällä ikkunat muovilla peitettyinä muta se ei ole introverttiyttä vaan jokin henkinen ongelma.
Entä jos on foliolla peitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan - vauva-aikana ja pikkulapsiaikana mies voi vetäytyä omiin oloihinsa saamaan omaa aikaa, kun vetoaa introvertin tarpeeseen olla oman päänsä sisällä. Jos saman perheen toinen aikuinen (nainen) on myös introvertti, hän sitten joustaa ja hoitaa vauvat ja lapset ilman että voi vetäytyä oman päänsä sisään. Kun molemmat eivät voi olla oman päänsä sisällä, kun jonkun on huolehdittava lapsistakin.
Ei todellakaan. Tuossa kummallekkin pitää antaa (niinkuin ihan jokaisessa terveessä parisuhteessa) omaa aikaa levätä, jolloin toinen hoitaa niitä lapsia. Introverttien ei kannata hankkia lapsia liian tiheään tahtiin, koska en usko että introvertti pari kestää tai jaksaa sellaista.
Joten arvasit väärin.
0. Olen itse introvertti. Epäsosiaalisuus sen sijaan olisi ongelma, samoin se, että hän haluaisi nyhjätä kaiken vapaa-ajan kotona yksin tai kaksin jotain puuhastellen. Tai se, että hän olisi juro ja puhumaton.
Vierailija kirjoitti:
0, jos tarkoitetaan oikeaa introverttiyttä eikä sosiaalisten taitojen puutetta.
Myös ekstrovertiltä voivat puuttua sosiaaliset taidot. Vielä pahempi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
10, haluan miehen joka haluaa olla yhdessä kuin paita ja peppu
Olet ymmärtänyt jotain todella väärin..
Kuuden vuoden seurustelun jälkeen on vastattava 7. Aina ottaa itsetunto kolausta, kun toiselle ei tule ikävä eikä halua nähdä.
Mä löysin kotona viihtyvän miehen joka antaa minun olla omissa miettiessäni ja puuhissani aina kun haluan , sekä tekee usein pitkiä työpäiviä. En kestäisi sosiaalista miestä joka toisi ihmisiä kotiiimme ja raahaisi minua tapahtumiin .
Oikea introverttihän ei edes kaipaa naista, vaan pitää naista rasitteena omalle elämälleen.
Pitää erottaa sosiaaliset taidot ja introverttiys jotka voi hyvinkin kulkea käsi kädessä eli introvertillä ei ole sosiaalisia taitoja. Jos miehellä on sosiaalisia taitoja mutta hän on introvertti, se ei ole ongelma. Jos miehellä taas ei ole sosiaalisia taitoja ja hän on introvertti, se on ongelma. Toki jos mies on oikeasti syrjäytynyt mutta kuvaa sitä introverttiytenä niin sekin on ongelma.
Summa summarum, Haluan hyvän keskustelukaverin jolla on huumoria ja joka lähtee toisinaan johonkin ja on jossain elämänsyrjässä kiinni, mutta voi olla perusluonteeltaan kotona nyhjäävä introvertti. En edes jaksaisi mitään tosi ekstroverttistä ihmistä. Tuppisuun kanssa jolla ei ole mitään asiaa en haluaisi olla.
-7. Kaksin aina parempi. Eipä ainakaan tarvitse huolehtia siitä, että toinen kävisi vieraissa, kun kummatkin on kotona koko ajan :DD
Täysin 0. Olis vaan helvetinmoinen helpotus.
N30
Mies joka on introvertti on 100% turn on.
0, jos tarkoitetaan oikeaa introverttiyttä eikä sosiaalisten taitojen puutetta.