Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Eikös meidän pääkaupungissa ole DTM, sinne sitten hakuselle.
Veikkaan, ettei "meidän" pikku Kiiraa tavalliset lepakot kiinnosta, hakusessa joku rahakas bi tyttö.
Vieläpä tunnettu sellainen, voisi olla vaikka rikas ja jostain ulkomailta.
Tää uutinen jonkun mieltymyksestä, on tarkkaan harkittu, juuri siksi.
Köyhät älkää vaivautuko.
Tiedän monia bi tyttöjä, miksei he laita itsestään lehteen jotain mainosta. Siksi, kun Kiira luulee, että hänen kuuluu mainostaa, mitähän sen elämästä jatkossa luetaan, tylsä tyyppi.
Harvinaisen tyhmä avautuminen. Aiheuttaa mainehaittaa Kiiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös meidän pääkaupungissa ole DTM, sinne sitten hakuselle.
Veikkaan, ettei "meidän" pikku Kiiraa tavalliset lepakot kiinnosta, hakusessa joku rahakas bi tyttö.
Vieläpä tunnettu sellainen, voisi olla vaikka rikas ja jostain ulkomailta.
Tää uutinen jonkun mieltymyksestä, on tarkkaan harkittu, juuri siksi.
Köyhät älkää vaivautuko.
Tiedän monia bi tyttöjä, miksei he laita itsestään lehteen jotain mainosta. Siksi, kun Kiira luulee, että hänen kuuluu mainostaa, mitähän sen elämästä jatkossa luetaan, tylsä tyyppi.
Julkkiksena Kiira olisi joka tapauksessa joutunut jokaikisen juorulehden kanteen. Paljon fiksumpaa napata keskustelun kontrolli itselleen.
Ainahan sitä voi muuttaa mielensä, tilata lennon lähi-itään joltain hillopäällikkö musulmaanilta ja käydä ottamassa paskat selälle, niin pärjää taas taloudellisesti jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain menee noin kauan oman suuntautumisen selvittämiseen?? Minä tiesin 9-vuotiaana, että vain pojat kiinnostaa.
Tämä. Eikä se ole "rajoittamista" tai "lokeroon ahtamista", vaan ainoa luonteva tapa olla.
T. täysheteronainen
No varmaan siksi, että vielä kymmenen vuottakin sitten se oli vain heterous, mitä kaikille tuputettiin. Nykyään sentään julkkikset tulevat kaapista ja ovat esikuvia seksuaalivähemmistöihin kuuluville nuorille. Helppohan teidän umpiheterojen on siinä ihmetellä.
Ei jeteroutta mitään tuputeta, se nuy vaan on ihan normaali asia ihmiselle, muuyenhan koko laji ei ois säilynyt.
Noi muut "seksuaalisuudet" on sitten sitä enemmänkin väkinäistä erikoisuuden tavottelua. Ei seksi oikeasti ole tarkoitettu akti kuin lisääntymiseen, mutta nykyihminen on luonut siitä isoa sirkusta ja bisnestä, spektaakkelin josta pitää jauhaa aamusta iltaan.
Yhdyntä ei ole kovin kummoista, varsinkaan naiselle, sen tarkoitus ei ole muu kuin saada jälkeläinen.
Sitä ei tarvitse harrastaa yhtään jos ei halua lasta, se ei ole ruokaan tai uneen verrattava asia.
Nämä kiirat ja muut seksuaalijauhajat voisivat pitää intiimiasiansa ihan omana tietonaan, kiitos.
Koska veikkaatte hänen esittelevän uuden naisystävänsä?
SETA hykertelee käsiään kun taas 1 julkkis kääntyi lepsoksi tms.Niin se vähemmistö lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi muuttaa mielensä, tilata lennon lähi-itään joltain hillopäällikkö musulmaanilta ja käydä ottamassa paskat selälle, niin pärjää taas taloudellisesti jonkun aikaa.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Koska veikkaatte hänen esittelevän uuden naisystävänsä?
Toivottavasti Kiira löytää rinnalleen vähintään itsensä veroisen, eli superkauniin, keijukaismaisen, fiksun ja sivistyneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei Kiira ole koskaan löytänyt miestä joka kolahtaisi kunnolla. On löytänyt ihan mukavia miehiä, joiden kanssa on miellyttävää olla, mutta aina tuntuu että jotain puuttuu. On sitten alkanut pohtia, että ehkä se onkin sukupuolesta kiinni. Vielä kun hän ihailee kauniita naisia (niin kuin meistä kaikki) ihailu helposti sekoittuu romanttiseen kiinnostukseen.
Näin kävi minulle, ehkä myös Kiiralle?
Kylla aikuisen ihmisen sukupuolisen kiinnostuksennluulisi tulevan ilmi jo aika nuorena. Jos on hetero niin romanttiista kiinnostusta ei naisiin tule missään elämäntilanteessa. Se vaan tuntuu mahdottomalta ajatuksenakin. Jos taas on lesbo, niin miehiin ei vaan tunne vetovoimaa. Eli senkun huomaa aika nopeasti.
No, sitten ovat nämä jotka pystyvät olemaan kumman tai keiden kanssa vaan. Mutta senkin luulisi huomaavan jo silloin kun sukupuolielämä alkaa kiinnostaa noin yleensä.Ei oikein mene minulla kaaliin nämä tämäntyyppiset muutosjutut ihmisillä. Aika huonosti silloin itsensä tuntevat tai ovat muuten sekavassa tai epävakaassa elämäntilanteessa.
Jos jonkun seksuaalisen kiinnostuksen kohteen muuttamisen luulee asioita muuttavan. Itse tuntisin meneväni vaan entistä enemmän solmuun jos vielä nämäkin asiat sekoittaisin elämässäni.
Mieluummin ensin selkeys omaan elämään ja itseensä.Ei seksuaalisuus ole niin mustavalkoista. Monilla se voi herätä paljon myöhemmin. Esimerkiksi minulla. Olen 36-vuotias nainen ja olen aina pitänyt itseäni heterona (ellei lasketa lapsena kokemiani asioita) ja rakastuin palavasti vajaa vuosi sitten naisystävääni. En ole koskaan tuntenut ketään muuta naista kohtaan samoin, jokin hänessä sai hormonit hyrräämään ja sukat pyörimään jaloissa. Se koko tunne oli hämmentävää, olin kuin taas joku teinityttö mutta toisaalta yritin taistella tunteitani vastaan, pystymättä siihen.
Seksuaalisuus voi muuttua monta kertaa elämän aikana... ja jos se tapahtuu, ei siinä ole mitään hävettävää. Siinä olet oikeassa, että se on hyvinkin epävakaata ja sekavaa. Kaikkea yhdessä.
Seksuaalisuus on pääasiassa keksittyä nykyajan hömppää jolla tehdään bisnestä aina hollywoodelokuvista alkaen. On luitu joku keksitty maailma, jossa ihmisen on alati oltava seksikäs ja mietuttävä vain seksiä ja kumppaninhakua.
Ei tämmöistä maailmaa ole koskaan aikasemmin ollut. Sillon on vaan nussittu kun on ollut aika ja se siitä, ei elämä ole pyörinyt tämän ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tulee Kiirasta mieleen vain valkoiset pikkarit, kun levitteli valkoisissa tai sinisissä luistelumekoissaan haaroja suoraan kameralle. Ihmettelin että eikö yhtään pelota, että jotain lorahtaa housuun.
Mutta ei, tämä kiira oli aina niin täydellinen ettei varmaan edes käynyt kakalla, saati ollut menkkoja.
Tuli mieleen disney prinsessa.Eipä nyt ihmetytä jos muittenkin naisten haarovälit on alkaneet kiinnostaa, kun on elänyt haarojen levittelyn maailmassa, kaipa se mielikuvituksen saa valloilleen. Olen minäkin nainen ja mietin, miltä tuntuisi työntää sormi jonkun taitoluistelijan pöksyihin, niillä on niin p0rnahtavat asut. Mutta ihan hetero silti olen, en voisi lesboilla kenenkään kanssa.
Jospa toi vaan kuvittelee itsensä lepakoksi, koska miettii samankaltaisia ajatuksia kuin minäkin.
sormen? Yleensä miehet kuvittelee tuollaisia. Lepakot haaveilee ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiira on tasokas nainen ja kohta on naisia jonoksi asti.
Onneksi koen itseni nykyään naiseksi. Viimeksi sainkin pakit. Uutta yritystä vaan.
Mun tulee Kiirasta mieleen vain valkoiset pikkarit, kun levitteli valkoisissa tai sinisissä luistelumekoissaan haaroja suoraan kameralle. Ihmettelin että eikö yhtään pelota, että jotain lorahtaa housuun.
Mutta ei, tämä kiira oli aina niin täydellinen ettei varmaan edes käynyt kakalla, saati ollut menkkoja.
Tuli mieleen disney prinsessa.
Eipä nyt ihmetytä jos muittenkin naisten haarovälit on alkaneet kiinnostaa, kun on elänyt haarojen levittelyn maailmassa, kaipa se mielikuvituksen saa valloilleen. Olen minäkin nainen ja mietin, miltä tuntuisi työntää sormi jonkun taitoluistelijan pöksyihin, niillä on niin p0rnahtavat asut. Mutta ihan hetero silti olen, en voisi lesboilla kenenkään kanssa.
Jospa toi vaan kuvittelee itsensä lepakoksi, koska miettii samankaltaisia ajatuksia kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen disney prinsessa.Eipä nyt ihmetytä jos muittenkin naisten haarovälit on alkaneet kiinnostaa, kun on elänyt haarojen levittelyn maailmassa, kaipa se mielikuvituksen saa valloilleen. Olen minäkin nainen ja mietin, miltä tuntuisi työntää sormi jonkun taitoluistelijan pöksyihin, niillä on niin p0rnahtavat asut. Mutta ihan hetero silti olen, en voisi lesboilla kenenkään kanssa.
Jospa toi vaan kuvittelee itsensä lepakoksi, koska miettii samankaltaisia ajatuksia kuin minäkin.sormen? Yleensä miehet kuvittelee tuollaisia. Lepakot haaveilee ihan muusta.
Niin, vaikea työntää penistäkään, kun oon nainen. Voishan sitä kokeilla miltä se luistelijan värkki tuntuu, kun sitä niin kovasti tarjoillaan katsojalle.
Mistä sinä tiedät mitä kaikki naiset ajattelee, mulla on kuule paljon oudompiakin ajatuksia, en niitä tietenkään ääneen kerro missään.
Kyllä se vaan niin on, että meissä kaikissa asuu pieni bi. Myöntäkää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain menee noin kauan oman suuntautumisen selvittämiseen?? Minä tiesin 9-vuotiaana, että vain pojat kiinnostaa.
Tämä. Eikä se ole "rajoittamista" tai "lokeroon ahtamista", vaan ainoa luonteva tapa olla.
T. täysheteronainen
No varmaan siksi, että vielä kymmenen vuottakin sitten se oli vain heterous, mitä kaikille tuputettiin. Nykyään sentään julkkikset tulevat kaapista ja ovat esikuvia seksuaalivähemmistöihin kuuluville nuorille. Helppohan teidän umpiheterojen on siinä ihmetellä.
Ei jeteroutta mitään tuputeta, se nuy vaan on ihan normaali asia ihmiselle, muuyenhan koko laji ei ois säilynyt.
Noi muut "seksuaalisuudet" on sitten sitä enemmänkin väkinäistä erikoisuuden tavottelua. Ei seksi oikeasti ole tarkoitettu akti kuin lisääntymiseen, mutta nykyihminen on luonut siitä isoa sirkusta ja bisnestä, spektaakkelin josta pitää jauhaa aamusta iltaan.
Yhdyntä ei ole kovin kummoista, varsinkaan naiselle, sen tarkoitus ei ole muu kuin saada jälkeläinen.
Sitä ei tarvitse harrastaa yhtään jos ei halua lasta, se ei ole ruokaan tai uneen verrattava asia.Nämä kiirat ja muut seksuaalijauhajat voisivat pitää intiimiasiansa ihan omana tietonaan, kiitos.
No kyllä minä naisena saan yhdynnästä orgasmin ja niin saa aika moni muukin. Joo en silti puhele siitä ympäriinsä paitsi anonyymina täällä voin paljastaa. On naisellakin haluja miehiä kohtaan ja sekin on normaalia. Mutta se on yksityisasia ja elämä ei pyöri sen ympärillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa toi vaan kuvittelee itsensä lepakoksi, koska miettii samankaltaisia ajatuksia kuin minäkin.sormen? Yleensä miehet kuvittelee tuollaisia. Lepakot haaveilee ihan muusta.
Niin, vaikea työntää penistäkään, kun oon nainen. Voishan sitä kokeilla miltä se luistelijan värkki tuntuu, kun sitä niin kovasti tarjoillaan katsojalle.
Mistä sinä tiedät mitä kaikki naiset ajattelee, mulla on kuule paljon oudompiakin ajatuksia, en niitä tietenkään ääneen kerro missään.
sattuneesta syystä tiedän mitä lepakot ajattelee,eikä kyse ole sormesta tai peniksestä.
Kiira on tosi kaunis, voisin mielellään viettää tyttöjen iltaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään seks. vähemmistöjä vastaan, mutta näin kyökkipsykologin arvio on, että tuo "löydös" itsestä on liiallisen itsetutkiskelun ja omien ajatusten itsessä pyörimisen tuotosta. Vähän jo aiemmin tullut sellainen olo että Kiira jo vähän haitallisessa määrin käyttää aikaa itsensä tutkailemiseen. Suhteet loppuu ja kumppanit ja suuntautumiset vaihtuu.. Aika hukassa tuntuu olevan itsensä kanssa, toivon että saisi tasapainoa nyt elämäänsä
Ei ole mitään seks. vähemmistöä vastaan mutta silti jotain on hampaan kolossa. Mitä pahaa on itsensä tutkailemisessa?
Kiira nyt vasta sinkkuna. Pian eron jälkeen löysi Pekan.