Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero

Vierailija
08.03.2023 |

Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html

Kommentit (554)

Vierailija
381/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten tää Seiskaa lukeva pohjasakkaällötys aina järsii yhtä kaunista naista kerrallaan. Tulee mieleen hoitamaton pakko-oireilu. Tyyppi jää vähintään päiväkausiksi jumiin. Joskus kuukausiksi tai vuosiksi.

Taitaa valitettavasti ainoa tapa päästä idiooteista eroon olla sulkea kaikki sellaiset kanavat joissa niihin törmää. Tää palsta esim on käytännössä käyttökelvoton liiallisen idioottimääränsä vuoks

Vierailija
382/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään seks. vähemmistöjä vastaan, mutta näin kyökkipsykologin arvio on, että tuo "löydös" itsestä on liiallisen itsetutkiskelun ja omien ajatusten itsessä pyörimisen tuotosta. Vähän jo aiemmin tullut sellainen olo että Kiira jo vähän haitallisessa määrin käyttää aikaa itsensä tutkailemiseen. Suhteet loppuu ja kumppanit ja suuntautumiset vaihtuu.. Aika hukassa tuntuu olevan itsensä kanssa, toivon että saisi tasapainoa nyt elämäänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkistä, miten ikuinen kympin tyttö ja ylisuorittaja suorittaa nyt sitten tämän hetken narratiivin mukaista itsetutkiskelua.

Kuvitelkaa, jos se olisi keksinyt että on oikeasti aina halunnut olla viiden lapsen pullantuoksuinen kotiäiti.

Lotta Hintsan ulostuloa odotellessa.

Sannan ulostuloa, siinäpä olisi pari!

Vierailija
384/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään seks. vähemmistöjä vastaan, mutta näin kyökkipsykologin arvio on, että tuo "löydös" itsestä on liiallisen itsetutkiskelun ja omien ajatusten itsessä pyörimisen tuotosta. Vähän jo aiemmin tullut sellainen olo että Kiira jo vähän haitallisessa määrin käyttää aikaa itsensä tutkailemiseen. Suhteet loppuu ja kumppanit ja suuntautumiset vaihtuu.. Aika hukassa tuntuu olevan itsensä kanssa, toivon että saisi tasapainoa nyt elämäänsä

Jep, tämä... Eikö hänellä olisi ketään läheistä joka rohkenisi sanoa, että kaikesta ei kannata avautua julkisesti varsinkin kun ei selvästi ole ihan kunnossa ylipäätään tällä hetkellä?

Vierailija
385/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira on helluntailaisesta perheestä, joten ei yhtään ihmetytä se, ettei ole antanut tuolla osalle itseään sijaa tulla esille. Kun koko lapsuuden kerrotaan jonkin asian olevan väärin, on todella vaikeaa edes ajatella, että voisi itse olla seksuaalivähemmistöä.

Tai sitten helluntailaisuus teki hänestä lesbon

Vierailija
386/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tavallista, että ihminen yrittää sopeutua normeihin. Niin on helpompaa. Mutta itselleen valehtelu ei onnistu ikuisesti. Oon iloinen Kiiran puolesta, että hän on hyväksynyt itsensä ja uskaltaa olla oma itsensä. 

Vierailija
387/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei Kiira ole koskaan löytänyt miestä joka kolahtaisi kunnolla. On löytänyt ihan mukavia miehiä, joiden kanssa on miellyttävää olla, mutta aina tuntuu että jotain puuttuu. On sitten alkanut pohtia, että ehkä se onkin sukupuolesta kiinni. Vielä kun hän ihailee kauniita naisia (niin kuin meistä kaikki) ihailu helposti sekoittuu romanttiseen kiinnostukseen.

Näin kävi minulle, ehkä myös Kiiralle?

Vierailija
388/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausahduksen Kiira Korpi olisi voinut pitää ihan itsellään.

Ja aika erikoisia kommentteja muutenkin hän antaa elämästään, ei taida vieläkään tietää, mitä haluaa.

Vierailija
389/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira ei taida olla kovin fiksu näiden hänen ulostujensa perusteella:/

Vierailija
390/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sai joltakin mieheltä turpiin niin säikähti lopullisesti ja turvautuu naisiin, viestinä miehile?

Minä olen saanut mieheltä turpiini hyvin monta kertaa, on ollut huulet halki ja silmät mustana ym. Ei koskaan ole kuitenkaan tullut pieneenkään mieleen vaihtaa ukkoa naiseen, ei ainakaan naiseen.

Toi on vaan järkyttävää!

Vierailija
391/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten tää Seiskaa lukeva pohjasakkaällötys aina järsii yhtä kaunista naista kerrallaan. Tulee mieleen hoitamaton pakko-oireilu. Tyyppi jää vähintään päiväkausiksi jumiin. Joskus kuukausiksi tai vuosiksi.

7-Sanna ohitti tänään Kiiran kohun rinnan mitalla parissa tunnissa.

Vierailija
392/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. Ääni ja olemus ollut aina sellainen cross-feminiini. Liian nätti ja täydellinen ollakseen vaan perus hetero. Mieskin oli samaa kaliiberia.

Vierailija
393/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan hetero.. en halua sitä naisten sukupuolielintä.

En pystyisi p**** nuolemaan. Yleensä en käytä tällaista kieltä,mutta ei niin ei.

Kerran kännissä pussannut yhden naisen kanssa ja hävetti vaan, että edes suostuin. Ja miehet samassa pöydässä oli, että "vau". Itseäni nolotti eikä kiinnostanut se nainen yhtään vaikka kaunis olikin. (Oli häneltä joku idea, tuskin oli naisiin päin itsekään). Ei siis herättänyt mitään sellaista kiinnostusta.

No eipä se miehenkään elin mitenkään erityisen houkutteleva ole. Kuvottavaa ajatella, että joutuisi sellaista oksettavaa letkua imemään. Onneksi ei ole tarvinut ikinä koskea omalla suulla kumpaakaan värkkiä. Sukupuolielimet eivät ole kovin kauniita tai kutsuvia.

Vierailija
394/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos sitä on ihmetelty (ja hän itsekin ihmetellyt), että miten tuonnäköinen nainen on joutunut olemaan pitkiä aikoja sinkkuna. Hän on tiedostamattaan jarrutellut miesten lähestymisiä, tykkääkin naisista. Luultavasti on täysin lesbo, mitä ei vain ihan vielä ole valmis myöntämään itselleen.

Ei siinä mitään, Kiira, anna palaa vaan.

Missä välissä hän on sinkkuna ollut ennen tätä? Alta parikymppisenä seurusteli lumilautailija Janne Korven (ei sukua) kanssa, melkein heti perään löysi ex aviomiehensä ja tästä erottua oli tuo Pekka. Ei ole paljon sinkkuna joutunut olemaan.

On ihan iltapäivälehdissä joskus ollut juttua siitä, miten kaikki ovat kuvitelleet että hänellä menee lujaa miesrintamalla, mutta oikeasti ei ole mitään tapahtunut pitkään aikaan. Ainakin jossain kohtaa on siis ollut tällaista. Vai onko se sitten vain ollut sitä, että kun näyttää tuolta niin parin kuukaudenkin sinkkuus on jo ihmeellistä ja tuntuu vaikealta.

Vierailija
395/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-ilmiön perässä mennään, saa palsta-aikaa

Vierailija
396/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoikäisten tärkein ihminen on äiti.

Poikien "matka" äiti-naisen luota naisen luokse on lyhyempi kuin tyttöjen vastaava "matka" äiti-naisen luota isä-miehen kautta miehen luokse.

Millä tahansa pidemmällä matkalla on suurempi vaara kompuroida kuin lyhyemmällä matkalla.

Vierailija
397/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on ylisuorittava kympin tyttö. Ei kestä epäonnistumista, kun oma identiteetti on aina saavutusten varassa. No nyt ei oo saavutuksia, ei huomiota, ei nuoruutta, ei osaamista ja ketään ei kiinnosta.

Siispä Kiira valitsee Shirly Karvisen tien ja julistautuu lesboksi! Ainoa ero, että Shirly kyllä taipuu nuolemaan p*llua, mutta Kiiralle ei takuulla maistu. Palaa jonkun uuden isähahmon patjaksi vielä, sano mun sanoneen.

Vierailija
398/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa ettei kannata paljastaa omaa seksuaalista suuntautumista, sinua aletaan haukkumaan kuin olisit likainen, alin jätös ja rotta. Minä kun luulin että suvaitsevaisuutta Suomessa on kuitenkin kun eletään 2020-lukua. Ennenkin oli homoja ihan samalla lailla kuin nykyäänkin, nyt vain ihmiset avautuvat paremmin tällaisista asioista. Silti on aika ikävää että vaieta pitää viimeiseen asti. Mitä jos Kiira olisi saatu kiinni suutelemasta naista, olisi mediamylly varmasti vielä pahempaa. Avartakaa mielenne, rakkautta riittää kaikille. Tällaisinä aikoina sitä saa olla enemmänkin kun on sotaa, tappeluja, rikoksia.

Vierailija
399/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiira on helluntailaisesta perheestä, joten ei yhtään ihmetytä se, ettei ole antanut tuolla osalle itseään sijaa tulla esille. Kun koko lapsuuden kerrotaan jonkin asian olevan väärin, on todella vaikeaa edes ajatella, että voisi itse olla seksuaalivähemmistöä.

Tai sitten helluntailaisuus teki hänestä lesbon

Mistä te tällaisen olette keksineet, että Korpien perheellä olisi yhteyksiä helluntaiseurakuntaan? Ei ainakaan Tampereella. Olin Kiiran ja Petran kanssa samassa koulussa ja (valitettavasti) omat vanhempani olivat helluntailaisia. Korpia en niissä piireissä koskaan nähnyt eikä asia käynyt ilmi koulussakaan mitenkään.

Vierailija
400/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei Kiira ole koskaan löytänyt miestä joka kolahtaisi kunnolla. On löytänyt ihan mukavia miehiä, joiden kanssa on miellyttävää olla, mutta aina tuntuu että jotain puuttuu. On sitten alkanut pohtia, että ehkä se onkin sukupuolesta kiinni. Vielä kun hän ihailee kauniita naisia (niin kuin meistä kaikki) ihailu helposti sekoittuu romanttiseen kiinnostukseen.

Näin kävi minulle, ehkä myös Kiiralle?

Kylla aikuisen ihmisen sukupuolisen kiinnostuksennluulisi tulevan ilmi jo aika nuorena. Jos on hetero niin romanttiista kiinnostusta ei naisiin tule missään elämäntilanteessa. Se vaan tuntuu mahdottomalta ajatuksenakin. Jos taas on lesbo, niin miehiin ei vaan tunne vetovoimaa. Eli senkun huomaa aika nopeasti.

No, sitten ovat nämä jotka pystyvät olemaan kumman tai keiden kanssa vaan. Mutta senkin luulisi huomaavan jo silloin kun sukupuolielämä alkaa kiinnostaa noin yleensä.

Ei oikein mene minulla kaaliin nämä tämäntyyppiset muutosjutut ihmisillä. Aika huonosti silloin itsensä tuntevat tai ovat muuten sekavassa tai epävakaassa elämäntilanteessa.

Jos jonkun seksuaalisen kiinnostuksen kohteen muuttamisen luulee asioita muuttavan. Itse tuntisin meneväni vaan entistä enemmän solmuun jos vielä nämäkin asiat sekoittaisin elämässäni.

Mieluummin ensin selkeys omaan elämään ja itseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä