Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero

Vierailija
08.03.2023 |

Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html

Kommentit (554)

Vierailija
341/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vissiin Kiiralla huonosti kun pitää klikki-julkisuutta hakea.

Vierailija
342/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietävät ettei Antti Tuisku ole täysi hetero muttei ole sitä julkisesti tuonut esille. Olisi Kiirakin voinut pitää tämän omana tietonaan.

Mutta jos sen pitää omana tietonaan, ei pääse lehteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tämä joku välivaihe matkalla totaalilesbouteen kun en minä oikein ymmärrä että miksi sen pitäisi johtaa eroon jos havaitsee tykkäävänsä myös tytöistä. Ei mulla ainakaan rakkaus omaa miestä kohtaan siitä miksikään muuttuisi vaikka tajuaisi että olisin minä voinut naisenkin valita. Tai jos se rakkaus loppuisikin niin sittenkin ne syyt olisivat jossain muualla kuin omassa seksuaalisessa suuntautumisesta.

Vierailija
344/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tämä joku välivaihe matkalla totaalilesbouteen kun en minä oikein ymmärrä että miksi sen pitäisi johtaa eroon jos havaitsee tykkäävänsä myös tytöistä. Ei mulla ainakaan rakkaus omaa miestä kohtaan siitä miksikään muuttuisi vaikka tajuaisi että olisin minä voinut naisenkin valita. Tai jos se rakkaus loppuisikin niin sittenkin ne syyt olisivat jossain muualla kuin omassa seksuaalisessa suuntautumisesta.

Seksi naisen kanssa (jonka kanssa kemiat natsaa) on paljon parempaa kuin seksi miehen kanssa johon ei ole yhteyttä ja joka ei siitä puolesta ymmärrä mitään. Bi

Vierailija
345/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietävät ettei Antti Tuisku ole täysi hetero muttei ole sitä julkisesti tuonut esille. Olisi Kiirakin voinut pitää tämän omana tietonaan.

Onko Antti Tuisku ollenkaan hetero?:D Ei siis silleen mitenkään pahalla mä vaan luulin että mun gaydar toimisi oikein edes näissä vimpanpäälle fabulous-tapauksissa

Vierailija
346/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vissiin Kiiralla huonosti kun pitää klikki-julkisuutta hakea.

Runokirja ilmestynyt.

Vierailija
347/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen kanssa (jonka kanssa kemiat natsaa) on paljon parempaa kuin seksi miehen kanssa johon ei ole yhteyttä ja joka ei siitä puolesta ymmärrä mitään. Bi

Painokoneet seis! Siis seksi on parempaa jos toiseen on hyvä yhteys? Okei naista en ole koittanut kun ei se minua ole koskaan kiinnostanut, ehkäpä nainen osaa paremmat muuvit. Mutta tosiaan tuosta yhteydestähän tuo on oikeasti kiinni, ei niinkään rakastajan otteista.

Vierailija
348/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni juttu ärsytti.

Miksi? Tuputus. Joka puolelta ja jatkuvasti.

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja muutenkin ihan outo juttu. Miksi pitää lehdessä kertoa..

Nykyään joillekin joku pisteiden keräys -kortti tuntuu olevan.

Muuten. Tässä hyvä video englantia osaaville; en tajua tätä nykyajan tarvetta saada itsensä jotenkin osaksi sateenkaariyhteisöä, vaikka väkisin.

Vierailija
349/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jymyuutinen:  Kiira ja Kaija Koo PARI!

Vierailija
350/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kaikki täällä sanovat että tyttömäisyyttä ja nuoruus hävinnyt Kiirasta (Kiira on 34-vuotias?). Pitäisikö edelleen olla alle 20-vuotiaan näköinen? Katsokaa te vain itseänne peilistä, ette varmasti ole Kiiran tasoisia kun pitää kauniimpaa haukkua.

Vierailija
351/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painokoneet seis! Siis seksi on parempaa jos toiseen on hyvä yhteys? Okei naista en ole koittanut kun ei se minua ole koskaan kiinnostanut, ehkäpä nainen osaa paremmat muuvit. Mutta tosiaan tuosta yhteydestähän tuo on oikeasti kiinni, ei niinkään rakastajan otteista.

Mä olen ihan hetero.. en halua sitä naisten sukupuolielintä.

En pystyisi p**** nuolemaan. Yleensä en käytä tällaista kieltä,mutta ei niin ei.

Kerran kännissä pussannut yhden naisen kanssa ja hävetti vaan, että edes suostuin. Ja miehet samassa pöydässä oli, että "vau". Itseäni nolotti eikä kiinnostanut se nainen yhtään vaikka kaunis olikin. (Oli häneltä joku idea, tuskin oli naisiin päin itsekään). Ei siis herättänyt mitään sellaista kiinnostusta.

Vierailija
352/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko Kiiran suhde kun tajusikin tykkäävänsä myös tytöistä? En ole tarkkaan lukenut.

Vierailija
353/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira voi olla vaikka bingobongo-seksuaali, mutta miten se on koiran ÄITI?

Vierailija
354/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittelijöille tiedoksi, että omien erittäin laajojen kenttätutkimusten perusteella voin kertoa naisten biseksuaalisuuden oleva erittäin yleistä, jopa huomattavasti yleisempää kuin umpiheterous. Olen tätä asiaa sadoilta naisilta tiedustellut jo 80-luvulta lähtien ja jo ysärillä valtaosa naisista saattoi kuvitella harrastavansa seksiä toisen naisen kanssa. Vain noin 20% naisista oli ehdottomasti kieltävällä kannalla.

Minulle siis ei ole ollut minkäänlainen yllätys se, että aiemmin miehen kanssa yhdessä olleet naiset ovat yhä enenevissä määrin tulleet bi-kaapista ulos ja alkaneet seurustella myös naisten kanssa. Itse asiassa nyt kun sen yhä useammat julkimot ovat tehneet, niin uskon että ei kauaa tarvi odottaa kun lumipallo lähtee kunnolla vyörymään ja sen päivittely loppuu jopa hihhulipiireissäkin.

M53

Oletko tehnyt laajoja näitä kenttätututkimuksia myös miesten piirissä? Kuinka monta prosenttia on kaappihomoja ja valmiita seksiin miesten kanssa?

Vierailija
355/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä ketäkin on mutta tarviiko sitä aina mainostaa.

Vierailija
356/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira on aika pliisu nainen jos tarkemmin miettii, kuiva ja jäykkä, kaikki naisellinen viehkeys ja elävyys puuttuu. Tuskin saa miehekästä rekkalesboa kummoisempaa puolisoa naisestakaan.

Voi tuota kateutta. Itke vaan ittes uneen.

Vierailija
357/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle mitä ketäkin on mutta tarviiko sitä aina mainostaa.

Heteroutta mainostetaan myös joten oletteko jotenkin niin vanhoillisia ihmisiä että homoseksuaalisuus on tabu asia... se on kuule nykypäivää eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
358/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Ei mitään, mutta Sanomassa joku nyt keksi että tää vois kiinnostaa lukijoita. 

Ei kiinnosta.

Vierailija
359/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista kuitenkin, että on ihana koiraystävä hänellä! Se tuo rytmiä elämään.

Vierailija
360/554 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla pettymys rakkauteen sen aviomiehen kanssa.Ehkä olisi pitänyt lapsia antaa tulla olisi ukko rauhoittunut.No ei sen takia lesboksi tarvi ruveta että miehet pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi