Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu on yksi niistä yksilölajeista, joissa aloitetaan lapsena ja lopetetaan nuorena. Vaatii täyden omistautumisen, jotta olisi edes teoreettiset mahdollisuudet huipulle. Sitten kun urheilu-ura on ohi, niin olisi teoriassa mahdollisuus tehdä mitä vaan mutta eväät voivat olla melko heikot mihinkään yhtä merkittävään kuin urheillessa. Ja sitten pitäisi vielä selvittää itselleen, että kuka minä oikeasti olen, sen urheilutähden minäkuvan takana. Tulee helposti kipuilua ja etsintää, pahimmillaan kantabaari ja parhaimmillaan saman määrätietoisuuden kanavoiminen johonkin rakentavaan. Kiiralla tuntuu olevan jonkinlaiset etsikkovuodet menossa, toivottavasti hän löytää tiensä ilman suuria hylsykasoja matkan varrella.
Kiirahan ei ollu edes mikään kummonen taitoluistelija, Suomen tasolla kyllä, mutta ei kyennyt yksissäkään EM-kisoissa tekemään ehjää suoritusta, se kaatu kaikki hyppynsä, ja parhaimmillaan kaatu ehkä yhden tai pari hyppyä,
ei tuolla virhemäärällä pärjää ulkomailla.
Kolminkertainen EM-mitalisti ei ole "kummonen taitoluistelija" eikä pärjää ulkomailla?? Vähän nyt yritystä tähän loanheittoon, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole minulta pois kenestä Kiira tykkää.
Näin se on, kun ikävä kyllä tällaisella setämiehellä ei taida olla mitään mahiksia. Mutta Kiira on upea.
Kun puhutaan naiskauneudesta, niin ainakin mulla Kiira Korpi edustaa sitä tyypillisimmillään. Huikean kaunis.
Ei pitäisi ylittää uutiskynnystä tämä asia. Erojen jälkeen on normaalia hakea itseään. Ja se että ihastuu ihmiseen riippumatta tämän sukupuolesta on täysin normaalia ja yleistä, sitä ei tarvitse korostaa tai lokeroida itseään miksikään bi-seksuaaliksi.
Kiira on aika pliisu nainen jos tarkemmin miettii, kuiva ja jäykkä, kaikki naisellinen viehkeys ja elävyys puuttuu. Tuskin saa miehekästä rekkalesboa kummoisempaa puolisoa naisestakaan.
Kiiralla on aina ollut aika maskuliininen matala ääni muuten nyt kun miettii.
Kiiran valtti oli nuorempana herkkä tyttömäinen olemus, josta ei ole enää mitään jäljellä. Äkkiä sen nuoruus jää taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me Miehet: Olen tullut siihen tulokseen, että olen hetero 😔
Olkoon tämä asia nyt julkinen
Me Naisten linja tuntuu oikeasti olevan melko miesvastainen ja muutenkin kärjistävä sukupuolten välillä, nimensä mukaisesti. Aina löytyy jutun aiheeksi joku miehiin pettynyt. Entäs ne yhdeksän kymmenestä, jotka on miehiin ihastuneet ja rakastuneet, eivätkä ole pettyneet? Erikoinen ja vähintään arveluttava agenda lehdellä.
Me Naiset on nykyään niin wokea ja tiedostavaa että tympäisee. Todella suppeaa ja kapeakatseista touhua.
Mua kiinnostaa onko porsliini vai karvalakki.
Vierailija kirjoitti:
Kiira on aika pliisu nainen jos tarkemmin miettii, kuiva ja jäykkä, kaikki naisellinen viehkeys ja elävyys puuttuu. Tuskin saa miehekästä rekkalesboa kummoisempaa puolisoa naisestakaan.
Onpa täällä varsinaisia pirttihirmuja kirjoittamassa. Viehkeys kaukana kirjoituksista.
Tulipa mieleen, että Kiira olisi ihana pari tanssija Ansku Bergströmin kanssa. Molemmat pieniä, siroja, kauniita ja urheilullisia. Mutta Ansku on valitettavasti sen dominoivan Ellun loukussa, eikä Ellu anna Anskun hengittää edes yöllä.
Mikä tämä lajien tapa puhua on. Taitoluistelussa Kiiralla ja Lauralla tismalleen samanlainen aksentti tai puheenparsi. Tenniksessä Jarkolla ja Henrillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa onko porsliini vai karvalakki.
Miksi kiinnostaa? Kaikilla aikuisilla kasvaa karvaa alapäähän ja ne voi halutessaan joko ajaa/sokeroida pois tai antaa olla. Voi tehdä vaikka niin, että joinakin kuukausina jättää karvoituksen ja joinakin kuukausina vetää kaiken pois. Ihan oman fiiliksen mukaan. Mikä siinä on niin ihmeellistä ja kiinnostavaa?
Muistatteko Kiiran ohjelman If I were a boy? Poliisiasussa. Youtubessa.
Olen heteronainen mutta Kiira kelpais 😛
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen mutta Kiira kelpais 😛
Minä olen heteromies mutta kyllä Tuiskun Antti kelpaisi :P
Vierailija kirjoitti:
Liikkistä, miten ikuinen kympin tyttö ja ylisuorittaja suorittaa nyt sitten tämän hetken narratiivin mukaista itsetutkiskelua.
Kuvitelkaa, jos se olisi keksinyt että on oikeasti aina halunnut olla viiden lapsen pullantuoksuinen kotiäiti.
Lotta Hintsan ulostuloa odotellessa.
Sama ajatus tuli, että suorittaa itsetutkiskelua ja itsensä kehittämistä. Minulle tulee Kiiran oloisista ihmisistä tunne, että ovat todella ankaria, vaativia ja tarkkailevia itseään kohtaan. Siinä jää paljon elämättä ja kokematta sellaista keskimääräistä nuoren elämää kun urheilee ammatikseen ja varsinkin jos suorittaa ja pingottaa sitä. Sitten tuleekin sen identiteettikriisi ja ikään kuin murrosikä ja tutkimusmatka itseen kun ammattiurheilijaidentiteetti ja -elämä jaa taakse. Ja sillä innokkuudella sitten myös maailmaa valistetaan ja tiedotetaan asioista. Mutta Kiiralla on ehkä vielä sitä vaativuutta siellä, ikään kuin itseään pitäisi hoitaa tai parantaa tai tutkia "oikealla" tavalla ja kun tekee tarpeeksi töitä niin saa jonkin palkinnon. Mutta psyykkinen työ on tunnetasolla tapahtuva muutosta, ei pelkästään ajan ja työmäärän investointia teorioiden opiskeluun. Mutta hienoa että on panostanut itseensä, kerran ei ole voinut psyykkisesti hyvin. Omasta kokemuksesta tiedän että se vaativuus on vaikea pala voitettavaksi. Toivon hänelle hyvää, ja uskallusta tutkia itseään ja eri puoliaan, jos siihen ei ole aiemmin ollut tilaa.
Viivpillu kirjoitti:
Kiira on julkkis ja menettänyt kaiken kiinnostavuuden: nuoruuden/kauneuden, menestyksen ja ylihyvän miehen hänelle. Nyt valinnut wokenarratiivin uhriutuvasta lesbosta ja saa siten palstatilaa 🤷
Haista kukkanen
Tuohan on hieno uutinen. Kiira on kyllä ihana. Olisikohan mulla matskuja?
Runokirjaa ei osta kukaan ilman vihjailua sen sisällöstä. Sen saa kyllä muutenkin kohta viidellä eurolla alelaarista.