Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä täytyy ilmoittaa lehdissä?
Miksi sinä luet ja kommentoit?
Jos ilmoittaa olevansa hetero saako silloinkin tällaista huomiota ja onko papumaiset fanit nillittämässä "miksi sinä luet ja kommentoit" kommentteineen?
Miksi yhä vuonna 2023 jostain s.suuntautumisesta tehdään tällainen haloo ja seta-porukkaa pidetään jonain sankareina? Ketä kiinnostaa minkälaista toosaa joku henkilö hinkkaa??
Länsimaat ovat oksettavan pakkomielteisiä seksistä.
Siskonsa Petra paljasti juuri vauvauutisen (toinen lapsi tulossa) ja heti perään Kiira omansa...🤔
Tällä julkitulolla saikin sitten mukavasti julkisuutta kohta julkaistavalle runokokoelmalleen.
Taitoluistelu on yksi niistä yksilölajeista, joissa aloitetaan lapsena ja lopetetaan nuorena. Vaatii täyden omistautumisen, jotta olisi edes teoreettiset mahdollisuudet huipulle. Sitten kun urheilu-ura on ohi, niin olisi teoriassa mahdollisuus tehdä mitä vaan mutta eväät voivat olla melko heikot mihinkään yhtä merkittävään kuin urheillessa. Ja sitten pitäisi vielä selvittää itselleen, että kuka minä oikeasti olen, sen urheilutähden minäkuvan takana. Tulee helposti kipuilua ja etsintää, pahimmillaan kantabaari ja parhaimmillaan saman määrätietoisuuden kanavoiminen johonkin rakentavaan. Kiiralla tuntuu olevan jonkinlaiset etsikkovuodet menossa, toivottavasti hän löytää tiensä ilman suuria hylsykasoja matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Kiiralla on vaan tapana tulla esille muutaman kuukauden välein.
Kirjoitti runokirjan ja huomasi, että vain naiset lukevat runoja
Vierailija kirjoitti:
Kiira kiinnostaa ja myy vieläkin, tämäkin ketju on jo ihan liekeissä.
Minua ainakin alkoi nyt vasta Kiira kiinnostaa.
Ensin Kiira ja malli-eksä molemmat tahollaan hankkivat itseään huomattavasti varakkaamman uuden partnerin. Sitten Kiira avautuu henk.koht asioistaan samoin kuin toinen jääsankari Selänne. Pimiän ohessa nämä kaksi voisivat hetkeksi saada mediakiellon. Sen verran absurdia stooria.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt muotia.
Huoh. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ensin Kiira ja malli-eksä molemmat tahollaan hankkivat itseään huomattavasti varakkaamman uuden partnerin. Sitten Kiira avautuu henk.koht asioistaan samoin kuin toinen jääsankari Selänne. Pimiän ohessa nämä kaksi voisivat hetkeksi saada mediakiellon. Sen verran absurdia stooria.
Kiira ja Selänne olivat fiksumman oloisia kun pitivät päänsä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet
Mitä laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu on yksi niistä yksilölajeista, joissa aloitetaan lapsena ja lopetetaan nuorena. Vaatii täyden omistautumisen, jotta olisi edes teoreettiset mahdollisuudet huipulle. Sitten kun urheilu-ura on ohi, niin olisi teoriassa mahdollisuus tehdä mitä vaan mutta eväät voivat olla melko heikot mihinkään yhtä merkittävään kuin urheillessa. Ja sitten pitäisi vielä selvittää itselleen, että kuka minä oikeasti olen, sen urheilutähden minäkuvan takana. Tulee helposti kipuilua ja etsintää, pahimmillaan kantabaari ja parhaimmillaan saman määrätietoisuuden kanavoiminen johonkin rakentavaan. Kiiralla tuntuu olevan jonkinlaiset etsikkovuodet menossa, toivottavasti hän löytää tiensä ilman suuria hylsykasoja matkan varrella.
Tätä menoa kun jatkaa, hän jää itse hylsyksi matkan varrelle. Nyt vaan sitten seksiaiheisia haastatteluja pukkaamaan, sehän se on jäljellä, kun lähtee tälle tielle, missä itse uutisarvo on enää seksuaalislähtöinen. Ei viisas temppu lainkaan. Ihmisen kannattaa ylläpitää yksityisyyttä. Too much information tässäkin ulostulossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiirahan ei ollu edes mikään kummonen taitoluistelija, Suomen tasolla kyllä, mutta ei kyennyt yksissäkään EM-kisoissa tekemään ehjää suoritusta, se kaatu kaikki hyppynsä, ja parhaimmillaan kaatu ehkä yhden tai pari hyppyä,
ei tuolla virhemäärällä pärjää ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Saa niin paljon yhteydenottoja miehiltä, että ilmoittamalla olemalla lesbo saisi olla rauhassa ja kirjoittaa runoja.
Kata Kärkkäinenkin teki samoin, kun alkoi taiteilijaksi.
Olet siis lähipiiriä kun tiedät että saa paljon yhteydenottoja miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaunis naisellinen nainen sanoo olevansa bi tai lesbo, niin sitä ei uskota ikinä :D sen sijaan meitä rumia naisia suorastaan oletetaan aina biseksuaaleiksi. Voin sanoa suoraan, että jos joku sanoo sinun antava bi-viboja, niin se viestii aina siitä, että kyseinen ihminen pitää sua rumana.
80-luvun miesten päiväuni Samantha Fox on lesbo.
Tarkoittaa siis suomeksi sitä, että henkilöllä on sekä feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä, että siksi ei voi laittaa perinteisiin lokeroihin.
Yrittäkääpä pöyristyjät nyt ymmärtää, että tämäkin uutinen on oikeistopuolueen yritys saada ihmiset taas syyttä suotta vittuilemaan ihmisille.
Turhaa kiusaamista tämäkin ketju on Sanoman toimesta.
Kuulostaa enemmänkin siltä että Kiira on entistä enemmän sekaisin itsensä kanssa, jatkuvasti vain kelaa ja kohdistaa ajatuksiaan itseensä. Ensin tehtiin numeroa kaltoinkohtelusta luistelussa ja nyt ei enää seksuaallinen identiteettikään ole enää sama.., koko elämä pelkkää prosessia. Hommaisi perheen ja lapsia niin saisi vähän asioita perspektiiviin.
Kappas vaan, no onneksi olkoon sitten vaan hänelle ja toivotan hyvää jatkoa elämässään.
(...mitäpä sitä muuta oikein voisi tuosta uutisesta sanoa)