Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
54v. ongelmana asumusero ja siihen liittyvä ruljanssi. Mutta harkittua konmaritusta, ajankohta vain ei ole ollenkaan hyvä. Ei kaikkea saa itse päättää. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
43 nainen. Tarvitsisin uuden sivusuhteen seksiin, mutta on hankala löytää miestä jonka kanssa sekä kemiaa että luottamusta että elämänrytmit sopii yhteen. Tinderin kahlaaminen väsyttää ja deittailu käy työstä. Satunnaiset panot kyllästyttää, haluaisin vakipanon.
Nyt Pena ota lääkkeesi ja maate. Et sinä enää ketään naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys
Raudanpuute
Valju avioliitto
Lasten psykiatriset ja somaattiset sairaudet
Omat ja puolison vastaavat
Eipä ole fiksuja valintojaan siellä tehty. Tyhmästä...
58, liikaa työn aiheuttamaa kuormitusta
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 ja elämässä muuten kaikki hyvin. On asunto, mökki ja lapset kasvatettu aikuisiksi.
Mutta mua vituttaa ihmiset. Erityisesti tyhmät ja hitaat.
Joka päivä ihmettelen kuinka tyhmiä ihmisiä oikeasti on olemassa
Ihan samaa ihmetellyt jo pitkään. Kuinka he voivat edes pärjätä elämässä.
Eilenkin joku vanhempi setämies tuijotteli tyhjillä silmillään ja hieroi etumustaan. Raitiovaunussa.
Sitten akat jotka tollaisia mlkkuja metsästää tindereitä myöten.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 ja elämässä muuten kaikki hyvin. On asunto, mökki ja lapset kasvatettu aikuisiksi.
Mutta mua vituttaa ihmiset. Erityisesti tyhmät ja hitaat.
Joka päivä ihmettelen kuinka tyhmiä ihmisiä oikeasti on olemassaIhan samaa ihmetellyt jo pitkään. Kuinka he voivat edes pärjätä elämässä.
Eilenkin joku vanhempi setämies tuijotteli tyhjillä silmillään ja hieroi etumustaan. Raitiovaunussa.
Sitten akat jotka tollaisia mlkkuja metsästää tindereitä myöten.
Kukaan ei metsästä mieleltään sairaita itsensäpaljastelijoita. Trust me.
Mies 21v. Urheilullinen. Suurin ongelma muutenkin huono itsetunto, nyt selvä kaljuuntuminen. En saa parisuhdetta.
27, toivotaan puolison kanssa esikoista, jota ei kuulu.
Lisäksi itsellä vanhat vanhemmat, joista toinen todella huonossa kunnossa ja toinen vanhempi omaishoitajana. Joka päivä soittelen ja kuuntelen murheet, toinen haluaisi vielä elää omaa elämäänsä mutta ei halua myöskään laittaa toista vanhainkotiin. Raskasta. Vanhemmillani on suuri ikäero ja tästä opin, että haluan jälkikasvuni suht.nuorena ja lyhyellä ikäerolla. Oman puolison kanssa onneksi 3 vuotta ikäeroa niin vanhetaan toivottavasti samaan tahtiin.
Typerät utelukyselyt tällä palstalla.
Että tämmöstä. Ihan ihmetellä pittää.
55 v.
Pelkään ja inhoan sitä millaisia ihmiset ovat työpaikoilla. Eivät tietysti kaikki, mutta työpaikkojen ikävimmät yksilöt onnistuvat useimmiten pilaamaan koko työpaikan.
Muissa yhteyksissä pärjään ja viihdyn ihmisten kanssa hyvin. Vapaa-ajallahan voi itse päättää keiden kanssa on tekemisissä. Olen kyllä pari ikävää yksilöä elämästäni häivyttänyt, mutta tämä on tapahtunut vuosikymmenten aikana ja on kokonaisuudessaan aika vähän.
Myös työ itsessään on ok. Työn tekeminen siis sinällään. Olen kuitenkin joutunut vaihtamaan työpaikkaa useita kertoja k-pää -työkavereiden vuoksi. Kouluttauduin nelikymppisenä jopa kokonaan uudelle alalle tämän vuoksi. Opiskelin neljä vuotta ja tein opintolainaa. Ei auttanut. Samat ankeat hahmot löytyivät uuden alan työpaikoista.
Kivat työkaverit on kiva juttu, mutta ennen kaikkea toivon, että töissä voisi käydä tekemässä vain työnsä. Työpaikkojen ikävimmät hahmot yleensä itse perustelevat toimintaansa työllä, vaikka käytännössä he käyvät töissä juoruilemassa, puhumassa p-tä selän takana, kontrolloimassa muita jne. Itse työ on lähinnä keppihevonen heille.
Minullakin huono itsetunto.. miten tää on näin yleistä? :(
M38. Velkaa melkein 800 tonnia vielä ja korot nousi. Maksusuunnitelma kyllä pitää edelleen, mutta silti hirvittää
52 v. Työttömyys ja rahahuolet, ja nyt lähes paniikki hallituksen aikeista leikata sosiaalietuuksia.
43 nainen. Tarvitsisin uuden sivusuhteen seksiin, mutta on hankala löytää miestä jonka kanssa sekä kemiaa että luottamusta että elämänrytmit sopii yhteen. Tinderin kahlaaminen väsyttää ja deittailu käy työstä. Satunnaiset panot kyllästyttää, haluaisin vakipanon.