Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
48 v. Mies, johon olen ihastunut, ei halua panna minua.
Verotus
Miten on mahdollista että ihan tavallinen työläinen joutuu maksamaan veroa ansiotulostaan reippaasti yli 20% (palkka 2500e/k)
Ei ole mitään vähennyksiä yms jolla voisi saada alemman veroprosentin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Sinulle kuuluu? , Älä utele tällä toisten asioita!
Komenttisi perusteella kaikki tietävät ongelmasi, sorry😨
Olen 73 v ja mulla on kolmen vanhuksen asioista huolehdittava ja viranomaiset ym taho eivät ymmärrä, että minäkin olen vanhus😍👵
32. Liian suuret velat tuloihin nähden, vaikeat mielenterveysongelmat, persoonallisuushäiriö, masennus, ahdistus, uupumus, isän pitkälle edennyt Alzheimer, äidin mielenterveysongelmat, kumppanin epävarma elämäntilanne
Vierailija kirjoitti:
Kampaa tukkas ja aja partas niin kyllä se siitä ;)
Just kuuskymppinen; pää pelaa, mutta kroppa meni huonoon kuntoon korona-aikana. Nyt yritän pikkuhiljaa kohottaa rapistunutta oloa ja pienikin edistysaskel on voitto! Vähitellen ja hyvällä meiningillä, päivä kerrallaan menen.
Vony-setä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaa tukkas ja aja partas niin kyllä se siitä ;)
Enpä usko. Tukkaa ei oikeastaan ole kammattavaksi asti, ja kun viimeksi olin parraton (2019), tämä samainen mies päivitteli kuinka paljon paremmalta näytän parran kanssa.
t. tuo jolle vastasit
Mies, 49 vuotta. Ylivoimaisesti suurin ongelma on seksin puute avioliitossani.
55v. Vanhempien terveyshuolet ja omaishoitajuuden jääminen omalle kontolle?
Rajattomuus ja rakastuminen aina vääriin miehiin. Nyt avioero tehty pari kk sit. Ex-miehessä oli suunnilleen jokainen ongelma jonka kuvitella saattaa (mt-ongelmat, alkoholi, tupakointi, ei siivonnut ikinä, siis oikeasti ikinä, seksiä max kerran vuodessa, listaa voisi jatkaa pitkään), mutta silti sinnittelin liitossa väkisin 7 vuotta. Nyt se ongelma ratkaistu erolla, mutta pelkään yli kaiken, että terapiasta huolimatta seuraava on ihan samanlainen. Yksinkään ei olisi loppuelämää kiva olla, olen vasta kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Seksittömään liittoon ei kannata väkisin jäädä. Eroat, treenaat itsesi kuntoon ellet jo ole, pukeudut siististi, niin vielä nuorena miehenä löydät kyllä seksiä ja elämä alkaa taas kummasti maittaa. Olen sinua paljon nuorempi nainen, joka sinnitteli niin ikään haluttomassa suhteessa (vuosia meni niin että seksiä säälistä kerran vuodessa väkisin). Kun erosin, itsetuntoni nousi nollapisteestä suunnilleen sataan ekan onnistuneen yhden illan jutun jälkeen. T. Happily ever after sinkkuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömään liittoon ei kannata väkisin jäädä. Eroat, treenaat itsesi kuntoon ellet jo ole, pukeudut siististi, niin vielä nuorena miehenä löydät kyllä seksiä ja elämä alkaa taas kummasti maittaa. Olen sinua paljon nuorempi nainen, joka sinnitteli niin ikään haluttomassa suhteessa (vuosia meni niin että seksiä säälistä kerran vuodessa väkisin). Kun erosin, itsetuntoni nousi nollapisteestä suunnilleen sataan ekan onnistuneen yhden illan jutun jälkeen. T. Happily ever after sinkkuna :)
?? Ongelmani ei ole itsetunnon, vaan seksin puute, kuten jo kerroinkin. Seksi ei kuitenkaan ole ainoa asia elämässäni, joten pelkän irtoseksin vuoksi en haluaisi jättää perhettäni.
M49.
Olen 28. Haluaisin kovasti perheen, mutta kumppani puuttuu.
Mies 29v. Olen hyväkuntoinen (3000+ cooper, 100kg+ penkki) ja viriilin näköinen, mutta valitettavasti ei alakerta enää "kipinöi". Naisia olisi vaikka jonoksi, mutta hävettää tuottaa heille pettymys.
46 ja isoin ongelma on joko ihastuminen nuorempaan työkaveriin tai sitten se, etten keksi mitä tehdä rahoillani jotka tienaan.
35v nainen. Eniten vitutusta aiheuttava ongelma on seksin puute, joka on kestänyt jo toistakymmentä vuotta.
67, venäjän trollit palstalla
Hintojen nostaminen.