Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
37 vuotta.Traumat ja vaikeudet löytää hyvää työpaikkaa.
Kuuskyt ja risat. Haluaisin polven kuntoon että voisin treenata ! Nyt voin vaan pyöräillä.
35-vuotias, parisuhdeongelma. Haluan olla yksin, mutta toisaalta puolisossa on hyviä ja mielenkiintoisia piirteitä. Hänen jättämä tyhjiö kyllä täyttyisi itseäni miellyttävillä asioilla, mutta en osaa sanoa kaduttaisiko ero minua sitten vanhempana. Kuinka paljon on tehtävä kompromisseja ja työtä parisuhteen eteen? Kuinka paljon on tarpeeksi? Mikä määrä omia arvoja on annettava talloa, ennen kuin on tehnyt tarpeeksi työtä ja kompromisseja?
58 v, irti pääseminen traumakemiasuhteesta narsistin kanssa. Masennus, yksinäisyys ja näköalattomuus.
71v. Erosin kohta 15v sitten; elämäni paras päätös! Ei enää koskaan piikomista, nälvimistä (minulla oli huono huumorintaju). 2 lasta omillaan. 45v työura ja eläke kohtuullinen. Jos joku harmittaa joskus niin etten lähtenyt aikaisemmin. Olin hyvin rikki ja uupunut niin monta vuotta etten voinut ajatellakaa uutta suhdetta ja sitten tuli jo ikä vastaa. Mutta hyvä näinkin, olen vapaa tekemään mitä haluan tai olla olla tekemättä. Terveys hyvä, ainakin tähän asti.
67, odotan kiihkeästi, että Stardollissa tulee myyntiin Young Hollywood -kamat, ongelmaksi voi tulla se, että en saa kaikkea, mitä haluan
N31. En osaa luoda ihmissuhteita ja olen sosiaalisesti jotenkin vammainen. Pelkään etten enää koko loppuelämänä saa uusia ystäviä, parisuhteesta nyt puhumattakaan.
53 N
- rakkaudeton elämäni.
Sydäntä särkee ajatus ettei kukaan odota tai kaipaa minua missään.
Lähden kotoa yksin, tulen sinne yksin.
Kaikki elämäni isotkin mullistukset tai elämäntapahtumat teen, suorian, kestän tai iloitsen yksin. Muutama ystävä on kenelle toki puhun, mutta ei se ole sama asia.
N 54v.
Olen korviani myöten ihastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen.
Hänesä on jotain mikä sai minut ihan pyörryksiin heti kun näin ja kuulin hänet, hänessä on jotain maagista vetovoimaa enkä saa silmiäni irti hänestä.
Ehkei tämä nyt suurin ongelmani ole (suurimman kirjoitin jo aiemmin), mutta ongelmaksi muodostuu pian se että olen liian ihastunut häneen. Satunnaisesti saan häneltä vähän kivaa huomiota, katseita ja hymynkin joka ruokkii mielikuvitustani vielä enemmän vaikka tiedän etten voi saada häntä. Se etten saa häntä sattuu minuun ja tulen surulliseksi.
33 vuotta. Ei ole tällä hetkellä mitään sen suurempia ongelmia. Yks kesäkurssi menossa ja viikko aikaa palauttaa essee. Kuten sanoin, ei ongelmia. Yritin nyt keksiä jotain väkisin :D
32v viisi vuotta asuttu tässä talossa ja alkanut pikkuhiljaa selvitä rakennusvirhettä rakennusvirheen perään. perikatoon tässä joutuu, eikä myydä kannata ennen kuin kaikki on korjattu. Myyjästä kuultu jälkeenpäin että sukunsa on oikein kuulu siitä että halvalla ja sinnepäin tehdään kaikki.
M50, uuden työpaikan löytäminen. Nykyinen määräaikainen loppuu lokakuun lopussa.
Työttömyys. Monet työnantajat ovat ikärasisteja. N55
59v ja suurin ongelma on kun mönkijä on verstaalla tiistaihin saakka, en pääse joelle kalaan.
En viitsi kävellä kun matkaa yli 5km eikä autolla pääse.
40 ja hakkeritiimi Lipsanen on rasittava porukka
42 vuotias. Tämän hetken isoin ongelma on vamman takia pitkä sairasloma töistä ja kohta menee kelan päivärahoille eikä paranemisesta tietoakaan. Ja niin, se itse vammakin toki.
Onhan niitä muitakin haasteita elämässä, mutta olen työntänyt ne syrjään.
Olen aikuinen. Terveyttä toivon meille kaikille.
39, useat hyvin vakavat fyysiset sairaudet.
24v nainen olen, ja vanhemmat painostavat heterosuhteeseen vaikka koen olevani vahvasti samaan sukupuoleen eli naisiin päin, miehet kiinnostavat lähinnä kavereina. Kyseessä konservatiiviset vanhemmat ja luonteeltaan sellaiset, joille ei voi enkä halua tulla kaapista. Mietin muita vaihtoehtoja.