Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
06.03.2023 |

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.

38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.

Kommentit (1905)

Vierailija
1241/1905 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64 v juntti kumppani

Kun mentiin naimisiin, pidin miestäni fiksuna. Nyt 20v myöhemmin tuntuu päivä päivältä muuttuvan

juntimmaksi. Ero ei muuttaisi mitään, jo nyt pyrin olemaan tekemisissä vain minimiajan. Yritän etsiä omaa elämää. N59

Vierailija
1242/1905 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ahdistuneita ja masennusta ketjussa. Täällä kans yksi joka kaipaa naista kumppaniksi. Jaksamista kaikille m31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi. olen 72-vuotias eläkeläinen.

joudun käymään töissä, koska koko eläke menee vuokraan! miten on mahdollista, että vuokrataso on niin korkea tässä maassa, mutta kukaan ei protestoi!!!!!???? näin kylmässä ilmastossa ei saisi yhdenkään ihmisen asua ulkona!!! vai maailman onnellisin maa!? mistä semmoset johtopäätökset on tehty!? sinne vaan ruokajonoon haastattelemaan, hopihopi!

Vierailija
1244/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v. Sinänsä kaikki elämässä ihan hyvin, mutta avomiehen kanssa on rakkaus hiipumassa puolin ja toisin. On aika lapsellinen ja itsekäs tyyppi, niin kuin miehet nyt usein on, ja välillä tuntuu kuin seurustelisi teinin kanssa. Myös seksuaalisesti oma kiinnostukseni on lopahtanut ja oon useana yönä nähnyt unta, jossa petän. Pohdin eroa aika ajoin, mutta se itse eroaminen ja kämpän hankkiminen ja yksinäisyys sitten uudessa vuokrakämpässä tuntuu myös ankeilta. Ajattelin kattoa vielä kesäloman yli ja sitten ehkä elokuussa tehdä asiassa ratkaisun.

Vierailija
1245/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 v. Sinänsä kaikki elämässä ihan hyvin, mutta avomiehen kanssa on rakkaus hiipumassa puolin ja toisin. On aika lapsellinen ja itsekäs tyyppi, niin kuin miehet nyt usein on, ja välillä tuntuu kuin seurustelisi teinin kanssa. Myös seksuaalisesti oma kiinnostukseni on lopahtanut ja oon useana yönä nähnyt unta, jossa petän. Pohdin eroa aika ajoin, mutta se itse eroaminen ja kämpän hankkiminen ja yksinäisyys sitten uudessa vuokrakämpässä tuntuu myös ankeilta. Ajattelin kattoa vielä kesäloman yli ja sitten ehkä elokuussa tehdä asiassa ratkaisun.

Älä katso, vaan keskustele. Ei se odottamalla parane! Suhde tarvitsee aktiivista osallistumista. Vaikka tuntuisi vaikealta, niin nyt vaan keräät rohkeutesi. Sanot ääneen, että "meillä ei ole meidän suhteessa asiat nyt hyvin. Haluan keskustella siitä. Löytyykö kummaltakin tahtotilaa tehdä töitä suhteemme eteen, jotta asiat olisivat paremmin tulevaisuudessa, vaikka hetkellisesti puhuminen lisäisi epämukavuutta ja konflikteja?"

Itse jäin odottamaan vuodeksi, josko asiat paranivat. No eivät parantuneet, väsytin vain itseni henkisesti. Kun eropäätös oli kypsynyt, minulla ei ollut enää voimia yrittää tehdä töitä suhteen eteen, vaikka mies olisi halunnut. 

Vierailija
1246/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin uteluihin sitä ihmiset alkaa auliisti vastaileen. Joo, ei mulla ole mitään salattavaa, ylpeillään. Siihen suuntaan maailma onkin menossa. Joku taho tietää tarkkaan, mitä teet 30min kuluttua, vaikka et sitä vielä itse tiedäkään.

Mistä tiedät, että ne ei vaan kerro juttuja ja kuorruta niitä p-otaskalla?

Vierailija
1247/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 v, Ongelmana nämä äärioikeistolaiset ja heitä lähelläolevat kristillisdemonit.

Vierailija
1248/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v nainen ja oli hämmentävää huomata, etten meinaa keksiä mitään oikeaa ongelmaa. Suurin ongelma on varmaan teini-ikäisen kuopuksen kohtuuttomat tunteenpurkaukset, mutta niitäkin on harvoin ja kuuluuvat ikään. Kaikki on elämässä kunnossa.

Vierailija
1249/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 vuotias ja harrastin seksiä 15 vuotiaan kanssa joka nautti siitä ja ollaan niinkuin avoimessa suhteessa nyt.

Jos näin niin ymmärrät varmaan, että syyllistyit rikokseen.

Vierailija
1250/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha eroamaan, liian kyllästynyt olemaan naimisissa 😜

Vierailija
1251/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Ei parisuhdetta.

Vierailija
1252/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 ja tämä helvetin helle piinaa. Ja ei, vaihdevuodet olivat ja menivät. Mutta helle ei vaan tunnu menevän ja kesä vasta tuloillaan. Kuka kestää???

Vierailija
1253/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 ja yksi isoimmista ongelmistani on, etten vieläkään tiedä, haluanko lapsia.

Tuttu tunne.

N 36v ja totesin, että koska en tähän ikään jo tiedä että haluan lapsia, niin se tarkoittaa sitä että EN halua lapsia. Kyllä sen tietää ja tuntee jos läpsia haluaa, jos empii ja empii, tarkoittaa se sitä ettei vaan uskalla myöntää edes itselleen saati muille ettei lapset ole mun juttuni.

Olen nähnyt katkeria lapsettomia vanhojapiikoja. Ehkä kannattaisi miettiä, että olisi edes joku, joka pitää yhteyttä vanhoilla päivilläsi.

Mä olen nähnyt katkeria lapsellisia mummoja. Ei ne penskat mitenkään autuaaksi tee.

Et ymärrä pointtia. Jos ei ole edes niitä penskoja, ei ketään, niin on kyllä tosi murhe. Sulkapallo kaverini on pappi ja kertoi silloin tällöin siunanneensa hautaan henkilön, jolla ei ollut yhtään saattajaa. Kunnan miehet kantoivat ruumiin hautaan.

En ymmärrä tätä pappien usein esille tuomaa asiaa, että kun ei ollut yhtään saattajaa. Sille joka siellä arkussa makaa on yhdentekevää montako saattajaa on paikalla. Onko tässä siitä kysymys, että pappia ei innosta esiintyä tyhjälle kirkkosalille? Turha on ihmisiä stressata saattajien ja surijoiden määrällä. Mitä varten sitä arkkua pitää retuuttaa ja katsojien jännittää, pääseekö ne perille asti vai putoaako. Kyllä arkku pitää saada kunniakkaasti hautaan vaikka kärryillä, ei siinä mitään suvun kantajia tarvita. Kirkko henkilökuntineen järjestäköön asian ilman, että sitä pitää erityisenä asiana korostaa.

Vierailija
1254/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys. Jalat hajoilee. Veritulppaa tulee kylkiäisenä. Miehellä hajoaa sydän, keuhkot ja alaraajat. Kotona 13v teini tytär. Hänellä kaikki puitteet oikeesti kunnossa ja koulu sujuu mutta silti kaikki hänellä muka päin peetä. Kiitos teini iän. Oma työssäjaksaminen jatkuvine 12h työpäivineen. Koiran lopetin juuri häänen sairastuttua .

Vierailija
1255/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27. Elämälläni ei ole oikein mitään suuntaa. En ole kiinnostunut oikein mistään, minulla ei ole edes toisen asteen tutkintoa tai kummoista työkokemusta. Nykyisestä osa-aikatyöstäni saan niin vähän palkkaa että haen silti toimeentulotukea. En tiedä, voinko enää edes saada kasaan elämää, johon voisin olla tyytyväinen.

Vierailija
1256/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja rapiat.

Ongelmana sairaspersoonainen, rooliinsa täysin sopimaton työnarkomaani esihenkilö.

Vierailija
1257/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

62v mummo. Suurin ongelmani tänä viikonloppuna on se että taitaa Ruåtti viedä viisuvoiton tylsällä kappaleella.

Vierailija
1258/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 ja vihaan noita mopoja joilla pennut rällää pitkin kaunista hiljaista kesäiltaa. Ja eteenki niistä lähtevää meteliä.

Ihan saatanallinen tuo ääni nytkin ja kuuluu järvimaisemassa kilometrien säteille.

Miten tuohon ei muka saada mitään kuria lailla. Tuo räminä ja pärinä ylittää kaiken sallitun desibelin ja ohikulkijat ja naapurusto kärsii huhtikuusta syyskuulle.

Mitä jos minä menisin soittamaan jotain oikein ilkeä äänistä torvea tms rämisytintä jonnekin asutusalueelle ni jeparit ois minuuteissa paikalla ja saisin varmasti sakot jostain häirinnästä.

Vierailija
1259/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v. Kroppa pettää jo vähän joka saumasta ja oon köyhä. Siinä suurimmat murheet.

Vierailija
1260/1905 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 v. Vauvani on kuolemansairas. Olkaa ihmiset kiitollisia siitä mitä olette saaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi